Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    nou wij wilde mis. wel derde en zou leuk zijn als da meisje zou worden maar wil niet pere derde omdat ik meisje met hebben. wil er 2 wel alles kunnen geven en niet bij 3 kromliggen dus maar dan niet zo snel op elkaar. ahah
    vandaag jarig en mocht blijven liggen maar amnlief ligt zo in coma dat ik er niet van kan slapen jason is bij oma blijven slapen en jaimy ligt weer stil in bed.

ik weet niet wat da is met hem hoor. zo overdag geen last. nou dacht gister geef x 9 uur laatste fles nou ja tot elf liggen klooien. puckababy niet aan willen en niet in slaap komen maar breekt je wel,. denk nou die slaapt wel x door of ja dat hoop ja maar helaad om 4 uur kwam hij of iets eerder en weer goei uur liggen klooien. snap er niks van. waarom doe thij nu weer zo moeilijk. is babay en moet ritme zoeken maar deed zo goed en sliep al paar nachten door.laten huilen gaat niet of ja vannacht dan wel omdat jason weg was maar had geen nut, bleef gaan. ik blijf bij reflux maar ja morgen nog x naar ostiopaat. en anders dokter, heeft ook pijnlijk huiltje en beetje spugen ondanks pitmeel en slikt weer terug, andere symptonen heeft hijook maar deze kwam erbij,. nou sorry ff hart gelucht, wel terug gelezen in snellig heid .

strkas jason op halen en naar beers en bladel kermis,
    doei doei

2. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    goedemorgen...
    leuk om devplannen te lezen zeg!!

nou hier dramanacht gehad. 23.30 2.30 5 uur 6.30 en 7.30 en nu weer plus laatste stuk veel kramp en rotweer en jildou om half 6!!!8 uur ben ik maar met jil gaan douchen dacht kan kor nog even liggen maar rinze was alweer aan de huil dus die er ook maar bij hihi..kor nu met de honden uit en wij aan t ontbijt.pff rust aan mn hoofd.zometeen komt vriendinnetje van jildou even spelen. moeders moet ff nr zkh.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    joel van harte gefeliciteerd!!

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @joel van harte gefeliciteerrd
    @sam knuff

5. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Dithje, wat heerlijk dat je een mooie nacht hebt gekregen van Luca :)!

Koekkie, misschien door de drukte om je heen dat je niet echt een tsr hebt? Moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat manlief al geruime tijd thuis is (ivm rug) want ik kan niet zeggen of mijn melk dan ook zo goed zou verlopen met mijn andere lopende kids ;)! Ik kan nu rustig bv geven terwijl manlief de andere kids gaat bezighouden en ook ik mag blijven liggen in bed 's morgens als de kids eerder wakker zijn dan ons beebje ;)! Woensdag start dochter terug met school en 20 sept gaat manlief terug gaan werken...dus we zullen zien of het ook zo goed blijft lopen...maar goed dan is er wel 1 kind overdag op school dus dat scheelt dan weer ;)! Maar heb er vertrouwen in...
    Och en hier gaat de bh nooit uit en altijd compressen in...voor het lekken en ook omdat ik het niet kan verdragen dat tepel dan bloot op bh komt te zitten.

Sam, had hij gisteren een erg hongerige dag en ook nog eens 's nachts...hmm had je zo een goede nacht toegewenst...Zo met vriendin naar zh (een meting?) ;)

Kikkert, och hier al 30 jaar, dus hier kan ik helaas geen vele jaren mee wachten om ev nog een 4de kindje te willen...ik zie in 2012 wel...Het liefste zo snel mogelijk maar ik zie dat het nu al druk is en zeker met een peuter ;)...
    Wel fijn dat er reacties op komen en dat jullie het er toch al over hebben gehad ;)!

Joel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hier is manlief ook jarig vandaag, vandaar datik al wakker ben en ik hem in bed heb laten liggen :D

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    net van ellende de kolf gepakt ik had mega stuwing en hielt het niet meer van de "pijn" ik had aan 1 kant 220cc gekolft en nu moet ik de andere nog

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @pippo 30 is toch ook nog jong

8. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Kikkert, inderdaad maar om nog 5 jaar te wachten niet meer ;)!

9. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd Joel!

Brrr wat een rotnacht Sam:(. Dikke knuffel meis!

Gefeliciteerd met manlief Pippo!

Hier; volgens mij hebben wij een regeldagje te pakken... Weet iemand of dat kan rond deze 'termijn'? Luca doet niets anders dan huilen en wil veel drinken. Om 7u gevoed en om 10u alweer;)...

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @dithje nee sorry niet dat ik weet. hier komt chayenna zowiezo elke 3 uur behalve de nachten.
    @pippo van harte met je mannetje. en idd als je nou 5 jaar zou moeten wachten dan word het een ander verhaal.

zo deze melk koe is klaar met melken hihihi...nu eerst stofzuigen en dan strijken joeppie *not*

11. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert zolang jij blijft kolven blijf je produceren en stuwing houden!!

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ BV TSR, Compressen: hier is djesslyn 1290 aangekomen in een maand vanaf geboorte.
    TSR: wist niet dat je het kon voelen. maar denk dat ik nu weet wat af en toe de steken in mn borst zijn. dan wordt hij ook hard.

Compressen. nu lopen ze niet meer zo vol sinds een week of 2. maar daarvoor had ik snachts dubbele in anders was ik ook helemaal doorgelekt. mn kraamzorg zei dat ze wel eens een maandverband doormiddel had geknipt en die erin gedaan omdat ze zo lekte.

wij gaan straks ff shoppen ff naar zuidplein. misschien kan ik nog een broek vinden....

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    oja en een kolf halen ben benieuwd

14. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hallo lady's!

Hier sliep Naomi pas om 10 uur gisteravond, 8 uur had ze de laatste fles gehad en vannacht kwam ze om 3 uur, en toen om 7 uur weer.. Dus was te doen :)

Ik ben het binnen zitten een beetje zat, dus ff kijken wat we ff kunnen gaan doen vandaag.

Nu eerst maar eens een was draaien, douchen en stofzuigen.

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden,

Even een paar fotos geschoten vanmorgen.
    Kim sliep om 11 uur, kwam om 3 uur en toen om 7 uur.
    Dus die lange nacht was eenmalig

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    nog 1

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38

nee ik had al een paar dagen niet meer gekolft ;)

18. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Es, goed dus!

Eline, mooie foto's hoor! ;)

Jeetje, is hier stil vandaag...hier al gestreken, brood en beleg gehaald, gegeten en nu is beebje wakker geworden en dus lekker aan de borst ;)!

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dag dames

Mega punthoofd hiero, HALLELUJA ;) Die paar roseetjes hakten er aardig in zeg... twas wel heel erg gezellig, alleen tot 2x toe zeiknat geregend en uiteindelijk poncho's gekocht en toen aangetrokken :(

Voor iedereen een knuff, ikz ie dubbel dus ga niet teruglezen 8)
    @Eline, zag wel jouw schattige foto's van Kim, wat een heerlijk kind! En geweldig met die kat hihi :D

20. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een schatje is Kim Eline!

Whahahaha Nancy, sterkte vandaag:p! Hoe is het logeerfestijn van Luuk gegaan?

Share This Page