kikkert: nee geen pijn bij het voeden.. Wow wat heb jij een magaproductie zeg Genzinsuitbreiding: ik wilde er ook altijd 4.. eerst 2 daarna paar jaar wachten en nog 2.. Tijdens mijn zwangerschap en direct na de bevalling dacht ik dat 2 genoeg was maar nu Mink alweer een maand is denk ik alweer aan een derde haha Eline: leuke fotos zeg!! Nancy: haha je kan niets meer hebben he na zon tijd!! Bij mij is dat gebleven na Sam haha Dithje eigenlijk geen idee of ze rond deze tijd een regeldag "horen"te hebben..
hier heeft MInk geslapen tot 6 uur!! en daarna tot half 9 heerlijke nacht gehad dus Vanmorgen bij mijn oam geweest was erg leuk.. Verder lekker rustig dagje Liefs
Wij moeten morgen naar het CB voor de eerste prikjes enz Boehoee.. zie er nu al tegenop.. Iemand heeft de tip gegeven om een washandje met ijsklontjes mee te nemen om de plek waar het prikje gezet wordt een beetje te ''verdoven'' Iemand ervaring mee? of wat ik het beste kan doen om het een beetje te verlichten? Denk ook maar paracetamol zetpillen in huis halen morgen voor de zekerheid..
SOrry reageer ff niet op iedereen.. Zware nacht gehad en moe.. Sliep net toen de kids weer wakker werden.. Helaas pindakaas.. Es. Ik heb nog nooit wat meegenomen om de pijn te verzachten. Het zijn 'maar' prikjes. Wel zou ik ff de andere kant op kijken, want het zijn behoorlijke naalden, waarbij ik altijd denk, waar komt hij er weer uit? PCM kun je in huis halen voor eventuele koorts, maar zou ook dat niet zo snel geven. Hier heeft hij er op wat slaperig na geen last van gehad. Jildou heeft er ook nooit last van gehad.
@Es, je kunt de plek waar het prikje wordt gezet daarna een beetje masseren, het is sneu, maar moet gebeuren. Succes morgen voor je kleine meid en voor jou.
Na al jullie reacties gelezen te hebben over tsr ga ik denk ik toch maar morgen even de dokter bellen voor zo'n neusspray. (moet je daarvoor een afspraak maken?) Ik voel dus af en toe de tsr als pijnlijke steken maar zodra ik dan iets tegen mijn tepel hou, dan stopt het al meteen. Ik heb sinds de bevalling nog nooit pads gedragen!! Ik draag gewoon een zwarte voedingsbh van de hema en die is nog nooit nat geworden en ook 's nachts gebeurd er niets... Het is maar dat Anissa meer als genoeg bijkomt dus ze wel genoeg binnen zal krijgen maar om een voorraad te kunnen kolven zou het toch handig zijn als er meer uit zou komen. Met kolven trouwens duurt het altijd maar hooogstens 2 minuten dat er een mini straaltje komt, de rest van de tijd komt het druppelsgewijs.. Vannacht trouwens een super nacht gehad. Ze had om 21.u gedronken en kwam toen pas om 4.00u weer (sliep daarna wel pas om 5.30u) en vervolgens om 8.00u! Het enige nadeel daarvan is dat ze vandaag weer niet slaapt. Nu ligt ze voor het eerst vandaag naast me een dutje te doen.. Weet natuurlijk niet of dat daaraan ligt.
@es je zou idd kunnen koelen met een koud washandje maar heel eerlijk gezegt heb ik nooit wat ermee gedaan gewoon de prikjes laten zetten en gewoon weer kleertjes aan en verder niets (dylan is overgins nooit ziek geweest ervan). suc6 en sterkte morgen want die eerste prikjes zijn altijd zooooo sneu
Es, hier ook niets mee genomen... heb trouwens gewoon gekeken toen ze de prikjes zetten, viel me best mee. Natuurlijk wel zielig voor de kleine want tijdens de prikjes huilde ze wel heel hard. Anissa was wel een beetje uit haar doen die dag maar kon niet echt merken dat ze pijn had.. Heb haar later dus wel pcm gegeven omdat ze koorts had.
@MoederK, ik hoefde geen afspraak te maken voor de Syntocinon spray. Heb telefonisch gevraagd of ze het wilde doorsturen naar de apotheek en daar gelijk opgehaald.
Wow!!! ik had 20 ml na het kolfen aan 2 kanten na het geven van bv... wat een verschil! Kijk dat maakt mij nu weer .onzeker
Denk als ik het zo hoor dat het niet toeschiet en vandaar ook weinig kolf-opbrengst meiden!! Zoals ik zei, kolven moet je leren!! Je kunt bijvoorbeeld even naar je kleine kijken met kolven, foto wil wel werken, maar echt ontspannen iig! Niet tussendoor nog typen als het nog niet makkelijk gaat !!
nou meiden heb een nieuw jurkje! en een broek hoe is het mogelijk! en een kolf gekocht. alleen wanneer moet ik nou beginnen daarmee? wanneer kan ik het beste gaan kolven wil djesslyn ongeveer 1x per week een flesje geven zodat ze gewend raakt aan ook een flesje mocht het een keer nodig zijn. hoe moet ik beginnen met kolven. meiden die kolf ervaring hebben vertel het me maar...
Hee meiden Pooh nog gefeli met je mannetje. Drukke week heb je, ritme vind je vast wel Es leuke foto van jullie Nancy fijn dat het goed ging bij opa en oma, ook lekker weer thuis he je mannetje Guppie fijn da je goed bent uitgerust, en goed zeg je nachten Bella ook een goede nacht, super Sam knuffel meid, lijkt me zo zwaar die nachten van jou Hier, kim viel om kwart over 1 in slaap vanmiddag, waren al 1,5 uur bezig haar in slaap te krijgen, werd steeds wakker. Uiteindelijk toch 3 uur geslapen. Daarna naar rob zijn opa en oma geweest met Kim, en nu slaapt ze nog in de maxicosi. laat haar voor een keertje maar even liggen, anders is ze wakker. xxxx
@Es, hier ook nooit last gehad van de prikjes. Ymke huilde niet eens zo heel jong. Ook geen pcm gegeven hoor, zo'n hoge koorts krijgen ze er niet van. Maarrrrr, ze mag niet in de bakerzak slapen 24 uur erna, omdat er wel kans op hoge koorts is. @Kikkert, sjeempie, ik kolf met beide kanten maar 80 cc. Wou dat het bij mij zo lekker ging! @Sam, als je mij kan vertellen hoe ik meer kan kolven. Pff het wil echt voor geen meter! @Nancy, Lees ik goed dat Luuk elders heeft geslapen? Fijn dat het goed ging joh! Hadden jullie een leuk feestje? Arm Vigootje heeft er last van dat we hem vanmorgen in de MC hebben gelegd om naar huis te gaan. Hij werd 2 uur eerder wakker dan normaal en kan nu niet goed meer in slaap komen. Ga even kijken of hij nog maar eens aan de borst wil, al is het al om te ontspannen...
Guppie sinds een week gaat het veel beter. Krijgt nu melk voor een koemelkallergie, was om uit te proberen, omdat die darmen zo opgeblazen zijn. Ze slaapt nu over de dag verdeeld wel 4 uurtjes, en snachts ook goed. Huilt nog max denk 1,5 uur per dag, de afgelopen dagen. Kan ook op schoot zitten en blij zijn. Stukken beter dus xxx
@pooh fijn dat de verjaardag zo geslaagd was. jeetje idd een drukke week suc6 ermee want ik vind het zelf soms met 2 kids best vies tegen vallen als het druk is qua planning . veel plezier vanavond en suc6 met het voor de eerste keer juliette achter laten bij je moeder. @es mooie foto van jullie 2tjes. super dat je je broek weer aan kunt das hier nog neit aan de orde (krijg ze wel gemakkelijk aan maar niet dicht helaas) @nancy fijn dat luuk het zo goed gedaan heeft. wel balen dat het weer minder was gisteren. en dat snel snel aan willen kleden om de kids te halen herken ik heel goed hihi (van bij dylan) @koekkie hier is chayenna afgevallen tot 3800gram (woog bij de geboorte 4040gram) en zat pas na 4 weken boven haar geboorte gewicht. @guppie fijn dat je weer een beetje aangestekt bent en super dat vigo door slaapt. de rest kom ik zometeen wel terug lezen chayenna is aan t huilen die heeft honger tot zo
Guppie; oh dat wist ik niet van het inbakeren na de prikjes, goed dat je het zegt! Yess vanavond begint So You Think You Can Dance weer! vorig jaar zijn we naar een live show geweest en alles gevolgd, nu maar weer doen he