is iemand hier bekend met een inwendige schimmelinfectie?? K heb namelijk nu 2 van de 3 pillen gebruikt, en het lijkt wel of het eruit komt (heel vies maar goed) .. Is dat normaal ??
Mars.....jep, dat komt eruit ja....doe je ze wel in voor het slapen? Dan lig je namelijk heel lang en hebben ze de meeste kans om goed te werken.....maar een inlegkruisje is geen overbodige luxe
Alcohol: Ik spuug er niet in Maar dat hadden jullie al door denk Zo, veel gedaan vandaag *trots*. Nu even lekker douchen en daarna naar schoonouders. Eindelijk weer met man en kindjes, god wat heb ik ze gemist
Pffff, wat is Sara 'lastig' de afgelopen twee dagen zeg.....moeilijk met de fles, moeilijk met gaan slapen....dat belooft nog wat als we morgen onderweg zijn.....
Jep voor het slapen gaan, gister avond kwam er voor het eerst iets uit maar vandaag moet ik om het half uur naar het toilet om te verschonen, niet omdat het dan vies is maar voel me er zo vies bij. Joost mag weten hoe ik dr aan kom, heb never nooit wat gemerkt.. Alcohol voor de zwangerschap dronk ik amper, nu in 1 week 1 fles whiskey en een fles martini leeg .. Vanavond weer borrelen
Borrelen is gewoon gezellig Ik baal zo dat ik er niet bij kan zijn met de meeting Ben echt benieuwd naar jullie allemaal! En net als Pip ben ik dan bij de volgende meeting nog helemaal vreemd voor iedereen Wel een idee voor de volgende meeting, een borrel
Mars, je kan het best gekregen hebben op een moment dat je wat mindere weerstand had ofzo....ik heb ook eens iets dergelijks gehad, kan even niet op de naam komen, maar het schijnt dat echt wel 70% of meer vrouwen dat bij zich dragen, alleen merkt niet iedereen iets. Ik heb toen ook zo'n kuurtje gehad en de eerstvolgende eisprong was ik zwanger! Kan dus wel in de weg zitten.....
Ach Tink, ik heb het gevoel dat we helemaal niet vreemd zijn voor elkaar....dus die tweede keer maakt dat niks uit toch?! Ik vind het wel grappig dat wel best veel hier bespreken met elkaar en elkaar dan een jaar later pas voor het eerst gaan zien! Grappig.... De kans dat ik bij de tweede meeting zal zijn, is natuurlijk super klein, dus wie weet blijft het voor mij wel bij deze ene keer......
Oké , ja we zien wel we moeten eerst de onderzoeken afwachten w.b.t de tweede. Dan gaan we wel verder kijken.. Vind het zo vies en ben zo verslaafd aan Yoga hahahaha Lol.. 2e meeting maken we er gewoon een knal fuif van
Daar teken ik voor , maar dan wel in kolones rijden, anders arriveren we niet in de Alpen maar in Timboektoe