Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    En hier gaan we verder :)

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

Gevonden :)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gezellig :)

4. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Jeetje wat gaan we hard he!!!!
    Hier even zitten bedenken wat ik dit weekend ga koken voor het Sinterklaas diner!
    voorgerecht: prei mosterdsoep met zalm
    Hoofdgercht: kip braadstomen en aardappels uit de oven en sperzieboontjes

Hmmm heb er nu al trek in!!

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ook gevonden! Gooi ik die andere uit m'n abonnementen..

6. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deel 2 alweer! poeh dat gaat hard.
    Hoop dat iedereen zich beter voelt dan ik vandaag :( door het slechte slapen van afgelopen week echt een enorme brakke dag gehad. Pijn in mn rug, en gewoon het gevoel hebben alsof je een slappe tot bent. Bleh!
    Nu ff het einde van deel 1 uitlezen.

7. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    ja ik ben er ook hihi.
    nou gaan we weer hoor. kladblokje staat weer vol hihi.
    KIM. jammer geen bad dan maar bij de buren hihi.
    KAATJE. nee ik ken dat fenomeen niet restless legs. had er ook nog niet van gehoord.
    NINA. gelukkig maar he dat ze lief is. Hopenlijk gaat het deze keer beter. Wel fijn dat ze je dit keer beter in de gaten houden.
    MVN we duimen voor je. Suc6 vanavond. Hopenlijk hoor je een mooi hartje.
    ANGIEBABY. oei vervelend als je niet lekker in je vel zit en dat je dan vijf dagen moet werken. sterkte. Mijn baarmoeder kan ik volgens mij nog niet voelen. zal vanavond maar weer eens proberen. Ben ook nog niet zo ver als jij. nog maar 8 weekjes. maar tjonge wat gaat de tijd weer snel.
    KELLY. Niet ongerust zijn meid zit vast allemaal goed.
    ZONNEBEERTJE Wat een akelig nieuws van je collega.Wat zal dat moeilijk zijn zeg. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen.

Vraagje kunnen ze dat dan nog meten? of is het hoofdje dan niet al te groot voor het echo apparaat. en als het ingedaald is dan??

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij eten zondag mini pizza's.
    Familie komt pas om 15.00 uur. 15.30 zet de buurman zakken cadeaus neer. Daarna een chipje ofzo op tafel en dan rond 17.30 mini pizza's. Daarna Levi naar bed ( en hopelijk schoonfamilie naar huis )

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac. het is een heel onrustig gevoel in je benen. Soort zeurend/doof gevoel in je benen. En dan MOET je echt bewegen om het er uit te krijgen. Hield me bij Levi soms uren uit bed snachts

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Jac: geen idee eigenlijk of ze dat dan nog kunnen meten, maar bij Tygo hebben we met 37 wk nog een echo gehad omdat ze dachten dat hij weer in stuit lag (heeft tot 35 wk in stuit gelegen) en 2e en latere kindjes dalen vaak niet in.

ik heb zooooooo'n zin in patat met veeel mayo :D
    mijn man gaat het zo halen vanaf zijn werk.
    Bij mijn dochter had ik ook zo'n zin in patat en zo

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Kaatje: dat is wel vervelend zeg!!
    ik vond het al erg als ik er 5x uit moest om te plassen, hihi

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik heb even bijgelezen, echter krijg ik nu niet eens de kans om te reageren want ik kan mijn mijn cavia uitrukken richting de dierenarts.... ze is al 6 maar bloed nu van achteren en piept hevig als ik haar op pak.:x verdorie en ik had er niet een nieuw vriendje bij gekocht voor haar! Vrees dat ze niet meer mee naar huis komt maar we zullen even zien wat de dierenarts zegt.

Dus dames, tot later!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Succes bij de dierenarts

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wouw, we hebben al een deel 2, wat gaan we snel.

Ik las iets over pufcursus en zo.

Tijdens de zwangerschap van Lucas heb ik zwangerschapsgym gedaan. Ik vond het erg leuk, gezellig en denk ook echt dat het me heeft geholpen de weeën goed op te vangen. Wat ik deze keer ga doen, weet ik nog niet. Geen yoga, dat is veeeeeeeeeeeel te zweverig hier. Misschien zwangerfit of zo?

Mijn bevalling ging ook snel, vk zei dat zodra mijn 1e wee begint, ik meteen moet bellen. Ben benieuwd... Gelukkig duurt het nog even!

Ik ga gauw eten koken, tot later allemaal!

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zonnebeertje, wat verschrikkelijk van je collega zeg! Dan wordt je toch wel weer met beide benen op de grond gezet he. Wat fijn dat je het hartje gehoord hebt met de angelsound:D.

@ eten: hier ook patat met heeeul veeul mayonaise en curry en uitjes en kipkluifjes. Ik smacht er de hele week al naar om eens een lekkere vette hap te eten. Dat gaat zo dus gebeuren hihi:p.

Heb net boodschappen gedaan. Men wat is het druk overal zeg! Niet normaal. Alsof de winkels een week niet open zijn. Afijn, ik heb mijn boodschappen weer binnen voor de komende week, hoef ik er morgen ook niet meer uit!

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey meiden !!

Jac, ok dat is idd niet klein! Jullie hebben dus ook een huis aan wal, daar zal je dan niet veel zijn wel? Oehh, dat aambod klinkt wel lekker...maar zo ver weg.. ;)

Cursus tijdens zwangerschap: Hier niet gedaan bij Jaimy en ga het nu denk ik ook niet doen.

Zere benen: Hier herken ik het niet..

MvN, balen van je misselikheid meid.. Maar ergens is dat ook een goed teken, toch? Ik duim voor je en de echo vanaaf.

Missen tijdens de zwangerschap: Filet American, rosbief, Brie en er waren er nog veel meer maar ben het even kwijt..

Juud, haha misschien een andere wortel geven en haar deze laten opeten? Hihi, vind hem wel leuk :p

Angiebaby, had er nog niet naar gevoeld maar als ik vanaaf onderuit op de bank lig ga ik eens zachtje voelen.

Zonnebeertje, ohh wat leuk het hartje gehoord!!
    Ohh... vreselijk slecht nieuws van je collega..

*ondertussen door naar het nieuwe deel *

Paso, suc6 bij de DA, hoop dat ze weer mee naar huis mag.

Wij vieren morgen Pakjesavond, heb alleen nog geen idee van wat we gaan eten maar dat komt morgen wel bij de boodschappen. Zal maar niet eggen wat wij zondag gaan doen..:)

Zo dat was het weer een beetje, nu gaat ik lekker met me meissie eten!

17. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    heeey is dit de nieuwe lijst waar ik ook altijd in antwoord???

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja :D We hadden 5000 berichtjes dus hebben nu deel 2.

19. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ooooh leukkkkk gezelliggggg,nemen we hier maar weer een abbo op hihi:D

zonnebeertje wat een vreselijk nieuws zeg

20. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ik heb het ook gevonden! :D
    Bedankt voor jullie berichtjes over de echo, we zijn echt in de wolken nog steeds!

Zonnebeertje, wat een vreselijk nieuws voor je collega!!

Missen: ik heb al 3 keer over witte wijn gedroomd en mis de sushi ontzettend! Wij gingen zeker 1 keer in de maand sushi eten. We gaan nu nog wel maar ik eet dan de sushi met komkommer en advocado etc. Daar neem ik voorlopig genoegen mee :)

Cursussen: Wil in ieder geval gaan zwemmen. Lees bij sommigen dat een puf-cursus van pas kwam bij de bevalling. Ik neig daar ook naar toe.

Moeders voor Moeders: Ik trek het niet meer om het elke dag te doen (hang kokhalzen boven die bak en moet echt gaan liggen daarna voordat ik weer wat doe) en voel me erg schuldig als er maar 4 bussen gevuld de deur uit gaan. Ik denk dat ik het deze week nog doe en er daarna mee stop. Of heeft iemand een tip hoe ik het wat draaglijker kan maken?

Ik ga nu eten maken en vanavond weer aan de Sinterklaasgedichten!

Fijne avond meiden!

Deel Deze Pagina