wat een geklets gisteravond zeg jeetje maar ben weer bij haha.... hier ook last van bandenpijn vooral snachts....
Goedemorgen meiden! Wat is er veel gepraat gisteravond zeg! Gezellig! Ik had gisteravond het kerstdiner met de vrienden. Was onwijs gezellig, iedereen reageerde erg verbaasd en enthousiast! Heel leuk.. Ik heb het gewoon tot half 2 daar uitgehouden, ben echt trots op mezelf hihi! Vanochtend alleen weer voor 7u wakker van de piijn in mn buik en onderrug, denk groeipijn ofzo... Vanmiddag worden mn poes en kat geholpen.. Vind het erg zielig maarja.. hoef er echt geen kleintjes bij! @ Kimm: Ach jeetje meid wat naar! Neem de tijd voor jezelf en je kindjes! Sterkte.. @ Buikjes: Mooi hoor! Ik voel mezelf vooral 'dik' ipv zwanger. T zijn meer mn darmen dan de beeb. Ben blij als mn buik meer zwangervorm gaat krijgen!
Frummel, gefeli met jullie verloving! En wat is Declan om op te vreeeeeten! paso, mijn hemel, wat ziet die auto eruit! Dan heeft je man nog geluk gehad met "alleen" een verbrijzeld bovenbeen... Wens hem veel beterschap, en ook voor jezelf, even rustig aan doen! BB10, moest even heel erg lachen om je sex-op-het-ziekehuistoilet verhaal. Geweldig! Hopen nu dat je bloeddruk gaat zakken, en dat je longproblemen onder controle komen! Kimm heel veel sterkte, richt je op je kids! Wat een mooie echo's en buikjes komen er voorbij! Ego: maandagavond weer naar de verlos geweest, zet ze gewoon weer de echo op m'n buik ! "Even gluren" noemt ze dat. Beebje had het hartstikke druk, was als een zot op en neer aan het springen. En ligt keurig op schema qua groei. Nu heb ik al 4 echo's gehad! (1 met 9 weken termijnecho, 1 toen ik voor de cystes naar de gyn ging, 1 bij de nekplooimeting en nu weer 1 voor de fun), ik ben verwend! Verder gaat ie wel oke, nog veel hoesten (al meer dan een maand, word er doodmoe van). Ik dacht een paar dagen geleden een soort bromvlieg in mijn buik te voelen, zo voelde ik Julie ook voor de eerste keer maar dan veel later pas. Volgens de verlos kan het eigenlijk nog niet zo vroeg...maar het waren toch echt niet mijn darmen!
Meid klaag maar lekker hoor, dat kan, en mag hier. Daar is tenslotte een forum ook een beetje voor. Tjee wat een enorme hufter is die gozer zeg! Heeftie dan helemaal geen gevoel (ja kennelijk wel, alleen het gevoel in het topje van z'n eikel). Schandalig gewoon! En je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Ik denk dat de meeste wel snappen dat je dit even moet verwerken en het een plekje moet geven!
Ik heb een paar weken geleden bloed laten prikken(rond de 10 weken was ik toen). Het waren 5 of 6 buisjes. Maar iedereen moet inderdaad in het begin bloed laten prikken. Daar kijken ze een hoop dingen op na. Je ijzer gehalte, glucose geloof ik ook, en of je geen rare ziektes hebt zoals HIV. ook wordt je bloedgroep bepaald. Ik krijg er morgen de uitslag van, maar dat zal allemaal wel goed zitten. lijkt me stug dat er in 1,5 jaar tijd iets enorm veranderd is
kan heel goed hoor dat je je kleintje voelt. Hier voel ik het ook al!. Dinand voelde ik ook tussen de 13/14 weken, maar dacht toen bij mezelf dat dat veel te vroeg was. Het gevoel werd steeds sterker en wist ik dus dat het wel Dinand was. Nu is er geen twijfel over mogelijk, ik weet zeker dat dit die kleine is. Het voelt zo vertrouwd!
Goedemorgen dames, Ik heb een heel kladblokje vol, snap ik mijn eigen krabbels niet meer.... Maar ben ook een beetje ondersteboven van Kimm. Het verhaal wordt steeds erger, is het niet? Wat een waardeloos verhaal, terwijl je ergens nog van hem houdt (of je wilt of niet) kom je achter dit soort vreselijke gebeurtenissen... Voelt als een flinke stomp in je maag zeker..? Je mag hier zeker klagen, van je af schreeuwen, snikken of weet ik veel wat. En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Wat je wel mag, is heel egoïstisch zijn. Denk aan jezelf en aan je kindjes, laat de rest voor wat het is. Probeer een beetje afleiding te zoeken en niet al je energie aan hem te besteden. Sterkt meis... Dan wat ik kan ontcijferen: BB10, hoe was je ham/kaas croissant met garnalen? Klinkt echt heerlijk.... Heb wel hartelijk kunnen lachen om het ziekenhuis avontuurtje, haha! Ik zie het helemaal gebeuren, met krukken de plee in met zijn twee, haha! en dan nog niet zwanger raken Paso, dat jouw man alleen een verbrijzeld been heeft, is echt een wonder te noemen. Dat had je in een klein boodschappenwagentje niet overleefd denk ik? Miracle, gefeliciteerd! Denk je dat je tattoo wel uit zal rekken? Een vriendin van mij had ook een tattoo op haar buik, die was na een aantal maanden een heel eigen leven gaan leiden Is wel weer aardig recht getrokken geloof ik! Angie, waar lag jouw libido? Kan ik zoeken of ik een stukje heb laten liggen... Het is hier wel wat beter geworden, maar ben nog zo moe. Mijn lief wil wel, maar ik moet af en toe echt zin maken... Alle buikjes: het begint al wat te worden! Maar volgens mij hadden jullie allemaal geen buikje voor de zwangerschap? Ik lijk nog vooral een aantal kilo dikker... Zo'n lijf dat mensen zeggen: "Zo, die is ook aangekomen de laatste tijd...!" Het is maar goed dat mensen weten dat ik zwanger ben... Bellie, weet je zeker dat je niet een maand verder bent? Rono, fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Die had je wel verdiend na al die onzekerheid! hoop dat je nieuwe naam rust geeft. Ik moet 11 januari weer naar de vk en dan ook bloedprikken, maar heb geen idee hoe veel. Ik was eigenlijk uitgegaan van een buisje of 2... Vind 5-7 best veel... (ben niet zo'n held.) Dan nog even een domme vraag: wat zijn buddies? ja vriendjes op zijn Engels, maar wat wordt er mee bedoeld en gedaan? Wil iemand ook mijn buddy zijn? Voor alle anderen: ik weet niet meer wat ik bedoelde op mijn lijstje... sorry... begin echt dement te worden, haha!
5 stuks. Normaal zijn het er 4, maar omdat ik in het ziekenhuis wil bevallen, hebben ze er 5 afgenomen.
wow wat een reactie!! buddies: 2 meiden worden aan elkaar gekoppeld, wisselen tel nummers uit en houden elkaar op de hoogte als bv de kleine geboren wordt, zodat we dat hier op het forum snel weten en niet dagen in spanning hoeven te zitten...
Aaah, dat is handig! En die reactie, tja.. ik liep ook een aantal dagen achter, haha! Ben nu weer even bij Veel plezier bij de vk!
Goeiemorgen! Frummel, wat een knap ventje hebben jullie! Kimm, jeetje meid.. Natuurlijk mag je hier klagen! Doe rustig aan, neem tijd voor jezelf en je kindjes. Sterkte.. Marlous, hij gaat idd flink meerekken maar hij trekt als het goed is ook weer mooi bij. Hij zal alleen Qua kleur wat lichter worden want dat was tijdens de vorige zwangerschap ook zo. Gelukkig is hij nog niet af dus dat wordt dan wel weer bij gewerkt Jeejj!! Vandaag 12 weken!! En nu ga ik even een papje voor mezelf maken,, heb ineens enorme trek in Brinta! ( ongelofelijk...)
Ik heb maandag een Angelsound gaan kopen en al iedere dag geprobeerd maar vind spijtig genoeg het hartje nog niet Gelukkig weet ik dat het goed zit want had maandag ook de echo en die was dik in orde! Voor de meiden die ook een doppler hebben, vanaf wanneer hoorden jullie het hartje?
Miracle gefeliciteerd met je 12 weken! Brinta...mmmmmm... goed idee zeg! Kelly, geen idee, kan je helaas niet helpen...
goedemorgen dames, patriesja. gefeliciteerd met het goed doorkomen van je eerste termijn en de echo. Joanne veel plezier vanavond met je spiekmomentje! Blijft altijd spannend. of het nu de eerste is of je vijfde. hihi ooh rono dat is vervelend. en erg l.ll.g van je zwager en szus. Je hebt soms van die mensen die niet kunnen hebben als een ander aandacht krijgt, en niet hunzelf. Bij ons werd er ook niet zo leuk gereageerd bij de tweede. (zit maar 14 mnd tussen) maakt niet uit, als je er zelf maar heel gelukkig mee bent. Omgeving went er maar aan. hihi. En voor de kinderen zelf is het leuk (mijn mening) Leuk zo'n onverwachte echo. Ik wil ook ben jaloers. Paso. ikzal het wel ergens gemist hebben (sorry) maar wat is er met je man? en beterschap. ooh ik zie dat je al gereageerd had. tjonge heftig zeg. Nou ik hoop dat het allemaal snel geneest en dat je mannetje snel herstelt. mnm gefeliciteerd meid, heerlijk dat alles goed is. jeluna. gefeliciteerd met je echo. ben benieuwd of het ook klopt bij de 20 weken echo (jongen) BB10 jeetje niet echt netjes zeg van die gyn. hopenlijk valt het bij de longarts allemaal mee, en kan je er snel heen. En af en toe ega moet kunnen hoor haha. haha ik moet lachen om je verhaal over klussen op de wc. haha ik ben toch maar een saai mens. hihi. mum84 mooi buikje hoor. miracle ook al zo'n mooi buikje. leatitiia. doe maar rustig aan meis. wij lopen niet weg. Hoop dat alles goed blijft! dikke knuf. sherry. hihi nou gezellig hoor dat je nog gewoon bij ons blijft. (had je zowiezo toch wel gedaan he. hihi) had nog gekeken en ik had me ook al vergist. geen 5.5 cm maar 4.9 cm foutje sorry. frummel hihi sorry maar ik zie nog geen buikje. komt nog wel hoor. kimm wat vervelend allemaal. dikke knuf van ons. en sorry hoef je nu echt niet te zeggen hoor. mamatien. leuk de reactie van je vrienden. en aan de tijd te zien dat je naar bedje ging was het erg gezellig. miffy leuk joh dat je de kleine al voelt. super. marloes hihi ben blij dat jij de vraag stelt van buddies want ik weet het ook niet. haha. Dacht al dat ik de enigste was. marloes 80 hoe was het bij de vk? en bedankt voor je uitleg. wel een goed idee. kelly sorry heb geen angelsound. hoe is het met je??
ooh ik zie dat de foto maar heel klein is hoe doe je dat vergroten?? iemand een idee? sorry! foto van buikje staat nog op de camera. zal eens kijken of ik die nog een keertje plaats. (maar ook een paar kilotjes te veel hoor. en echt niet alleen van de kleine hihi)