Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@sherry, ik ben idd ook 12 wk en bij mij was de kleine gister op de echo 5,5 dus dat klopt wel aardig :)

@buikjes, wat een mooie buikjes zag ik allemaal al voorbij komen!

@kimm, sterkte!

@bulldog, ja hier ook al bloed afgenomen, waren geloof ik 5 buisjes.
    Hier nog fijn verkeerd geprikt, dus mocht 2x :(

@mamatien, gezellig kerstdiner, ja dat is nu een hele prestatie he tot zo laat nog wakker blijven ;) als wij s avonds film gaan kijken val ik standaard in slaap haha

@frummel, nog gefeliciteerd met jullie verloving!!

@miffy, altijd fijn een extra echo :) en je bent 13 wk zwanger toch? volgensmij kan je dan best al wat voelen.

@marlous, hahaha zwangerschaps dementie he :p

@marloes, succes bij de vk!

@miracle, gefeliciteerd met je 12 weken!!

@kelly, volgensmij is het rond deze tijd nog moeilijk te horen het hartje, het kindje kan nog diep verstopt liggen.

@jac, mooie echo!

Hier heerlijk vrij tot volgende week woensdag, even lekker uitrusten en vandaag even naar de markt.
    Zoonlief heeft weer heerlijk is zijn grote bed geslapen (2e nacht nu) en werd pas om 9.45! wakker!!! Ja echt waar!!

2. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ligt een beetje aan hoe je de foto hebt opgeslagen. Heb je hem ingescand en als jpg opgeslagen? Er zit een wit vlak omheen, dat is een beetje gek. Of heb je hem in word geplakt?
    Ik kan misschien wel helpen, ben een beetje handig met foto's bewerken.

3. Joanne

Joanne Lid

8 nov 2010
    40
    0
    0
    hoi allemaal,

bedankt voor jullie reacties
    gisteravond de echo gehad.
    alles zag er goed uit. mooi klein kindje te zien
    bewoog al goed op de echo en het hartje klopte mooi.
    helemaal blij

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Marlous, lekker he, brinta :D Zit nu aan een schaaltje.. Yum!

Patriesja, ohh wat lekker een week vrij en zo heerlijk kunnen uitslapen!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    uhm.....

@brinta... brrrrrr maar hoop dat hij lekker was.

Mooie echo Jac!
    Joanne, super dat alles er goed uit zag!

Ik ben weer goed gekeurd door de vk. Hartje gehoord. Baarmoeder is nu 3-4 vingers boven schaambot.
    En straks bellen ze voor de 20 weken echo... gaat zooooo snel

6. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hallo meiden!

Jeetje wat wordt er veel geschreven!

Zag een rotbericht van kim langskomen! Wat een k*t situatie!

Joan, Jac en patriesja gefeliciteerd met de goede echo!

Frummel wat een schattig ventje heb je!! Jesse had net zo'n blouse met spencer aan met kerst, gewoon te schattig!

Bulldog, geslacht is gegokt via NUB, aan de hand daarvn dacht echoscopist 70% zeker te weten dat het een jongen is. Ben benieuwd of dit uitkomt 27 jan hebben we pretecho met geslachtsbepaling dus dan weet ik het!

Sorry als ik meiden ben vergeten, dit is me zo gauw even bijgebleven!

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ohh, lig hier half dubbel van het lachen. Jaimy staat hier de heletijd al langs mij te springen en te roepen dat ze ook een hapje pap wil. Ik weet dat ze dat niet lust want dat hebben we al een keer eerder gedaan maar oke, na 6x springen en roepen "Mag ik ook hapje?!" geef ik haar een hapje. Resultaat.... Ze heeft de hap nog niet binnen of ze kijkt me smerig aan met haar mond wagenwijd open. Wil ik het eruit halen begint ze ook nog te kokhalzen... Mama zei het toch "Jaimy lust dat niet."

8. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Fijn Marloes, mooi hartje gehoord!

Niets mis met brinta! Ook goed veel vezels :p

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb hier sinds 2,5 week een angelsound. Moest ook goed zoeken in het begin, maar uiteindelijk vond ik hem! Zat echt bijna tegen mijn schaambeen aan. Ik was toen 10 weken en 5 dagen.

Maar meid, probeer je niet ongerust te maken hoor! Het is nog heel erg vroeg, en het kindje heeft nu nog alle ruimte om zich te vertoppen!

10. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hi meiden,

@ buikjes: super leuk om al die beginnende buikjes te zien!

@ kelly: volgens mij kan je het pas echt vanaf 14-16 weken goed gaan horen!

@ miracle: haha nou dat weet ze ook weer!

@ jeluna: ik ben benieuwd de 27e of het ook echt klopt!

@ marloes: Leuk hoor weer goed gekerud en spannend 20 weken echo!!

@Joanne: goede echo super!

@ patries: ohhh lekker uitslapen

@jac: haha heb er even mijn bril bij opgezet!

@ buisjes: hier zijn er 2 afgenomen of 1?

@ kimm: wat een rotzak!!! Kan mij voorstellen dat je boos bent!!

@bulldog: succes met de bandenpijn. Jij doet toch ook staand werk?

@ frummel: jalours op jouw buik!!!!

Hier alles goed! Ben niet misselijk niet meer zo moe en niet zo emo dus eigenlijk voor gevoel niet zwanger en het is heerlijk!!!! Wel krijg ik al een buikje dus dat is genieten! Morgen weer naar VK en nu aan het werk

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Dames, hele fijne jaarwisseling gewenst! Ik ben klaar met werken en mag heerlijk naar huis!

Zal onthouden welke pagina ik ben gebleven, zal wel wat leeswerk worden in het nieuwe jaar, haha! Morgen ga ik trouwjurken passen, spannend :D

Niet te veel oliebollen eten en tot volgend jaar!!!!!

12. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    marloes dank je wel. zal eens kijken. heb hem gewoon gescand. maar geen idee hoe de instellingen staan. zal eens een keertje zoeken. Zullen hetnu maar even houden op. Het gaat om het idee hihi.

pastriesja. heerlijk weekje vakantie. rust lekker uit. en wat goed van je zoontje

joanne gefeliciteerd met je goede echo.

marloes hier zelfde probleem gaat me veel te snel. hihi we zeggen dat dit keer echt de laatste keer is, dus mag nog wel ff duren van mij.

miracle ooh wat zielig mama die je uitlacht haha. nee hoor soms moeten ze er gewoon zelf (weer) even achter komen.

nina wat super dat je je zo goed voelt. en veel plezier morgen bij de vk.

marloes. jij ook alvast een fijne jaarwisseling en veel plezier morgen met trouwjurken passen. Zal vast leuk worden.

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    *zwaai*

Hey meiden! Ik lees nog steeds heel braaf mee maar jullie kletsen zoveel! Dat hou ik echt allemaal niet meer bij hoor, met reageren!

Iedereen met een goede echo: gefeliciteerd!! Zelf mag ik om drie uur vanmiddag weer. Officieel voor de intake maar omdat ze de termijn goed willen bepalen, krijg ik ook nog een echo.

Kimm, meisje toch! Wat een ongelooflijke klootzak, die ex van jou! Dan denk je dat je iemand kent.. Daar krijg je dan kindjes mee.. Het geeft in ieder geval wel aan dat je de goede keuze hebt gemaakt om voor je kindjes te kiezen en niet voor hem. (Niet dat daar al enige twijfel over bestond..)
    Ik wil je in ieder geval een dikke digitale knuffel geven!

Buddies: ik heb op zp 2 vriendinnetjes, daarvan laat 1 het wel even weten als het zover is :)

14. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Jeetje, ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor.

Kim wat erg...kop op meid, heel veel sterkte!!

Zag een aantal mooie buikjes voorbij komen, hier ook al een aardige buik. Nu had ik ook al een buikje, maar hij is nu toch een stuk boller.

Las ook iets over sex op de wc om maar geen ei te missen, whaha...daar heb ik wel om gelachen. Tja elke kans moet je benutten hé!!

Verder weet ik het allemaal niet meer.

Even ego, gisteren weer een echo gehad en alles was goed. De kleine was heerlijk aan het gymnastieken in mijn buik en deed zelfs de duim in de mond. Weer een dagje vooruit gezet ben nu de 17e uitgerekend.

De hartslag hebben we wel gezien op de echo, maar het hartje nog niet kunnen horen. Ze heeft het wel geprobeerd, maar waarschijnlijk verstopte de kleine zich steeds. Mag over drie weekjes weerkomen en krijg dan ook weer een echo.

15. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

goedemiddag!

zag weer mooie echo's voorbijkomen en buikjes!
    ik heb ook al een mooi buikje..ben vandaag 13 weekjes zwanger!

net terug heb bmw cabrio ingeleverd bij mn oom snik:) mag de auto altijd lenen als ik ergens naar toe moet...aag ja volgende week mag ik um weer lenen...

en ben met de vriendin van mn oom en mn vriend even naar t gemeentehuis geweest..we gaan trouwen..gratis (ben een vrek :D)
    31 januari! we gaan tegelijk trouwen we zijn elkaars getuigen binnekort nog even bespreken waar we een feestje gaan houden..even zaal huren enzovoorts..is toch wel leuk..

gistere is mn opa hier langsgeweest...maar hij werd door mn moeder gebracht en opgehaald..ik heb al 4 jaar bijna geen contact meer met mijn moeder..nou ze wilde geen eens hoi tegen me zegge ik zei hoi zegt ze niets terug ik zei ben je je tong verloren dan? savonds kwamen ze nog een keer want mn opa was zn pet vergeten..toen ben ik naar dr toe gelopen en haar es flink de waarheid gezegd..was eigenlijk nog lange niet klaar maar t luchte wel even op..

morgen moet mn vriend weer overwerken 3 e keer deze week dat ie 16 uurs dienst heeft pffff...maar aan t eind van de maand hoor je mij niet klagen:p

oud en nieuw: mn vriend mag zn ouders bellen dat we niet komen..want mn vriend is 18.00 pas klaar met werken en daarna wil ik niet haasten mar gewoon lekker thuis oud en nieuw vieren levi op zn eigen bedje...

zo tis weer een heel verhaal geworden:)

groetjes!

16. Lindaatje

Lindaatje Actief lid

Nou Morgen is het zover m'n 1e echo bij deze ben ik toch wel iets nerveuzer dan bij de andere 2 waarom weet ik ook niet maar ik mag lekker vroeg al om 8 uur in de ochtend:D dus zit ook niet heel de dag in spanning..
    ik krijg een combinatietest omdat ik bijna 38 ben..
    geen idee hoe lang dat duurt..iemand een idee..:(

de zwangerschaps kwaaltjes nemen gelukkig wel af de misselijkheid en vermoeidheid...

m'n broeken zitten echt niet lekker meer..gelukkig is m'n zus 3 mnd geleden bevallen dus nw zwangerschapsbroeken hoefde ik niet aan te schaffen;)

het valt me op dat ik overal 2lingen zie:$
    ik geloof dat ik van me stokkie ga als het zo is:D
    deze was namelijk niet gepland en ruimte in ons huis hebben nog net voor een nw spruit..

maar als het zo is dan is het zo dan maar verhuizen denk ik...

nou ik ga vanavond vroeg slapen des te eerder is het morgen pffff..

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, net belde ze van het ziekenhuis, 7 feb uitgebreide 20 weken echo :)

18. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ marloes: dat duurt nog even! weer iets om naar uit te leven.

@ linda: veel succes morgen en ik zal voor je duimen dat het er 1 is! haha

@fightforlove: wat vervelend dat je geen contact meer met je moeder hebt! wel leuk dat je de auto mag blijven lenen! en gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk!

@ martje; dat moet een leuk gezicht zijn geweest een gymende baby haha!

@ jac: Nu maar extra genieten van de laatste zwangerschap dan!!

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

oo kimm wat een klootzak zeg.. vind het echt zo erg voor je meid.. dit soort dingen komen keihard aan. maar vergeet niet dat het niets te maken heeft met jou, het zegt enkel alles over zijn persoonlijkheid!
    hou is heel snel op met sorry te zeggen:D

gebruik ons juist om alles van je af te schrijven meid! wij zijn allemaal zwanger en je kunt hier echt wel op begrip rekenen!

buldogg: aai blauw geprikt is minder.. sommigen kunnen ook voor geen meter prikken:D
    rot zeg dat je vooral 's nachts last hebt van bandenpijn!

mamatien: fijn dat het vertellen zo leuk was!! nog 1 voordeel; het eerste kleintje in de groep word het meest verwend hahaha
    hoe zijn je poes en kat na hun dierenarts avontuur??

bellie: die foto is 's nachts genomen.. dat is dus mijn opgezette darmen buik hahaha is echt 3x nix

miffy: bedankt! lekkerding is het he!;)
    Wat leuk weer een echo! ik mag maandag weer ivm de cystes haha ga die krengen nog bijna leuk vinden:p de gyn kijkt namelijk telkens heel uitgebreid naar de beeb:D op deze manier hoef ik nieteens een geslachtsbepalingsecho lol
    rot van het hoesten, hopelijk is het snel over!
    ik voel ook al iets hoor.. declan was met 15 weken aan de buitenkant te voelen.. de verlos stond daar toen echt versteld van(ze voelde hem zelf ook)

miracle: dank je:) was met kerst haha rechts is trouwens vriendlief links is zijn broertje
    gefeliciteerd met je 12 weken!!!

kelly: soms kun je het nog niet vinden.. als de beeb zich verstopt en je placenta ligt achter kan het erg lastig zijn..

jac: er is ook geen buikje haha geeft niet:) komt vanzelf:)
    heb zelf je echo even vergroot en hij is errug mooi hoor! gefeliciteerd!

patriesja: bedankt meid! geniet van je vrije dagen en hopelijk blijft zoonlief zo heerlijk uitslapen! das nog eens luxe

joanne: fijn dat je echo goed was, gefeliciteerd meid!

marloes: fijn dat alles goed was bij de verlos!

jeluna: dank je! leuk is dat he zo'n blouse en spencer, echt om op te vreten:D

miracle: hahaha dat verhaal van jaimy geweldig!

nina: niet jaloers zijn joh! jullie hebben allemaal al een prachtige zwangerschapsbuik:D
    succes bij de verlos morgen

marlous: heel veel plezier met trouwjurken passen meid!

skatje: hoe was de echo?

martje: gefeliciteerd met de goede echo!

fight for love: gefeliciteerd met je 13 weken! groot gelijk dat je zo gaat trouwen haha dat wil ik ook! alleen vriendlief wilt mij in een mega jurk met gasten er omheen.. bah.. daar moeten we nog even over kletsen hahaha
    fijn dat het opluchte!

lindaatje: succes met je eerste echo morgen! spannend is dat he.. op het moment dat je de kleine ziet valt er echt een last van je af:) heel veel plezier alvast!

marloes: spannend 20 weken echo:D ik mag morgen bellen voor de afspraak:D

even ego:
    vandaag bij de verlos geweest en we hadden nu de andere verlos.. ik mag haar echt niet:( wat een raar mokkel zeg! bah. het eerste wat ze zei toen we binnenkwamen met dex was: ooo waar begin je aan je gaat het zo zwaar krijgen! dus ik meteen: ook goedemorgen, heel fijn dat jij dat voor ons bepaald. was direct een mooie binnenkomer natuurlijk

toen snapte ze geen fluit van het computer programma..
    ik heb van de week een harde buik gehad en mijn baarmoeder kwam toen ongeveer 4/5 vingers boven mijn schaambot, ze heeft zelf gevoelt kwam tot de zelfde conclusie maar dit was onmogelijk volgens haar.. volgens mijn gyn is dit prima mogelijk.

Toen kwam het mooiste: ja met je dreigende vroeggeboorte: dit x ga je veel meer last krijgen, het zal veel zwaarder worden en waarschijnlijk krijg je veel eerder weeën. het is niet slim dat jullie zo kort op elkaar zwanger zijn geworden! nou ik donderde bijna van mijn stoel af!
    Mijn gyn zei: kort op elkaar is het beste voor je lichaam, je buik rekt weer makkelijker mee en het kost minder moeite om de ruimte te maken omdat er minder tijd tussen zit. Als je 2 kindjes kort op elkaar krijgt is de kans vele malen groter dat de 2e langer blijft zitten.

toen ik dat zei reageerde ze heel verontwaardigd maar ik was er eigenlijk al klaar mee.. ga maandag vragen of ik terug bij de gyn mag komen en zo niet dan stap ik over van vrloskundige.. als ik dit secreet aan me bed heb dan weet ik zeker dat ik haar 'perongeluk' een gebroken neus schop tijdens de persweeën:D

20. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ frummel: oh lekker zo;n verloskundige! wat een belachelijke opmerkingen zeg! Zou ook overstappen dan! Vervelend van de cystes maar wel heel leuk dat je nu extra echo's krijgt! Ben benieuwd wanneer ze het geslacht kunnen zien bij je!

Deel Deze Pagina