Welkom en gefeliciteerd. Tjee, dat zal wel heftig zijn! Brengt het veel risico's met zich mee dat je nu zwanger bent?
Groot gelijk heb je! Ik zou zo'n mens ook wurgen! Bah, wat een lef heeft dat wijf! Trouwens, goeie tip van die zeep. Zal hem onthouden!
Goedenavond meiden! @ buddy: Ik wist ook niet wat het was.. maar leuk idee! IS dat standaard op zp, dat bijna iedereen weet wat dat is? Maar is het niet bje vroeg om dat nu al te maken? (ik vind het prima hoor, daar niet van ) @ Frummel: Wat een rare vk zeg :S:S Met de kat is niets aan de hand, hoefde oo kniet onder narcose omdat het zo'n makke is. De poes is echt heel zielig, viel hele tijd om van de narcose en al paar keer overgegeven. Nu ligt ze gelukkig te slapen. Hoop dat ze morgen weer opgeknapt is! @ Nieuweling: Welkom Verder weet ik het niet meer! Ik hou marktplaats in de gaten voor kinderwgen en kinderkamer. Vanmiddag kwam er hele mooie voorbij, die ik meteen op kon halen. Ben er helemaal happy mee!! Een Bogaboo met alles erop en eraan, ziet er nog super uit. Heb net alles gewassen zodat het echt schoon is. Daarnaas nog een maxicosi die praktisch niet gebruikt is, omdat ze geen auto hadden. en dat voor 240 euro! Ben helemaal blij, ook al is het nog errug vroeg haha!
jemig!!! frummel! Dat dat mens uberhaubt vk is! pff zou ook hard wegrennen hoor!! Sherry: Fijn dat je kleintje toch het juiste formaat heeft haha Kim: Wat een loser die ex van je hoor! Die denkt echt totaal ook niet aan zn andere 2 kinds! Danitjuh: Welkom! Wel erg lastig zovaak dialise.. maargoed alles voor jou en je kindje toch!! Wonen jij en je man gewoon in Nederland? Spullen voor beeb: nee nog helemaal niet eigenlijk Wil eerst het geslacht weten haha Buddy: Roep mara wie mijn buddy wilt zijn! Ik ben 26 juli uitgerekend maar denk dat t weer later word.. zie augustus ofzo Zojuist van vriendje lief de blackberry 9780 gekregen ik had altijd prepaid en vond dat wel best.. maar hij was geirriteerd dat ik weinig btg had hahahah
Even een oproepje voor de lijst. We hebben besloten om degene die een maand niet reageren van de lijst te halen. Dit om deze overzichtelijk te houden, en straks een goede buddy lijst van actieve leden te kunnen maken. Nu heb ik inmiddels 17 meiden gevonden die al langer als een maand niet actief zijn,maar kom hier even checken of deze meiden misschien wel mee lezen,maar niet reageren. Esje78 Bailey07 Jannegie Angela en Arjan Vgg Denisse Mermaid MelanieL29 Frenzy Corrientjuh Belleke06 Kimlee82 Yotsuba Nessy Diem Marja84 Dreamy
Danitjuh: welkom meid! klinkt heftig, fijn dat je goed onder controle staat Frenzy leest inderdaad mee, die voelde zich volgens mij niet zo lekker toen als ik het goed heb hoor! @verlos: ik kreeg echt moordneigingen hoor.. ze is ook zo sloom als 80 anderen en zei echt dingen die niet klopten.. altijd handig als je zelf ook medische kennis hebt Voorbeeld, hartje luisteren met de doptone: Zegt ze o ik heb de kleine gevonden(was duidelijk de placenta waar ze op zat maargoed dan hoor je een soort zoef erdoorheen namelijk) zit ze later op de kleine zegt ze en dit is de placenta! huh? Je hoorde de kleine 4x schoppen zegt ze nou die ligt lekker te slapen.. het zal wel.. heel vreemd hoor allemaal..
Buikjes mooi meiden!!bij mij kan je er ook echt niet omheen .haha Kimm sterkte meid Boed afname: hier ook bij 1e controle, maar weet eigenlijk niet meer hoeveel buisjes . Frummel gefeliciteerd met je verloving ( en wat super romantisch hoe je het gevraagd hebt) Meiden 12 weken, gefeliciteerd!!!Op naar de volgende mijlpaal Patriesja, Jac & Joanne gefeliciteerd met echo!!! Jeluna, bij ons wordt er ook aan de hand van NUB gedacht aan een jongen, spannend wij weten het 15 feb pas zeker!!! Miracle08 haha mijn zoontje wil ook altijd HAP ( heel dwingend gezegd) maar Brinta vind hij vies, grappig ik eet ook Brinta nu ik zwanger ben!! Angelsound nooit gehad .denk ook niet dat ik hem aan zal schaffen, lijkt me trouwens wel leuk om hem een x te lenen Nina1982 gelukkig dat je je beter voelt!!ik gelukkig ook, amper door dat ik zwanger ben ( alleen wat kilos en buik extra ) Marlous jij ook alvast fijne jaarwisseling!!! Skatje gefeliciteerd met echo Martje gefeliciteerd met echo!! Fighforlove leuk om zo te trouwen!! Lindaatje geen idee hoelang combinatietest duurt, s6 morgen in ieder geval( 8 uur is beter idd dan zit je niet heel de dag zenuwachtig te zijn!!) Frummel wat een verloskundige, ik zeg overstappen KellyAernoudt, leuk dat je het hartje hebt gevonden!! Joke 007 gefeliciteerd met echo!! Danitjuh welkom! Mamatien leuk dat je je kinderwagen en maxi al hebt!!!geen geld 240 euro! Rono, ik heb geen idee wie je bent maare echt super lief een Blackberry, en het is net kerst geweest!!!
en 10000x sorry als ik iemand vergeten ben...ben nogal chaotisch ( zie dat mijn stukje hierboven ook heeeel overzichtelijk is haha)
Hey dames, Hier een stille meelezer: lees bijna om de dag alle pagina's door om op de hoogte te blijven van jullie verhalen. Maar van reageren komt het niet.... Maar zal nu is een keer mijn best doen: @ Frummel: wat ben jij mega verwend! hihi doe mij van die souders! Maar nog belangrijker: van harte gefeliciteerd met de verloving!!! En je aanzoek was ook super: girlpower! @ Paso wat ziet die auto eruit, hoop dat hubbie snel opknapt van iets verbrijzelen lijkt me geen pretje! @ Rono heb wel een idee wie je bent, mis namelijk iemand. Maar wat vervelend dat iemand je lastig valt, maar gaat die persoon nu niet via dit topic achter je naam komen? Mooie echo! @ Angie jij hebt echt al een mooie duidelijk buik! Baal nu dat ik zelf nooit een tatoe op mijn buik heb laten zetten! Staat echt mooi @Laetitia wat spannend! Wanneer heb je een nieuwe echo? @ Belliebel Wow! Ben jij echt nog maar 13.2 op die foto? Wel een super mooie buik! @ KIm 1988 Heb je verhalen van je ex gelezen, wat vreselijk allemaal en helemaal nu je er achter komt dat er nog meer speelde. Veel sterkte en hou je taai! Want hoe moelijk het ook zal zijn je bent volgens mij 1000X beter af zonder hem! @ Kelly ik hoorde de kleine al met 10 weken en een paar dagen, maar, bij was dit echt laag, ik moest de doppler schuin op het schaambot drukken en dan hoorde ik het daar. Nu nog hoor ik het daar het beste terwijl de verslokundige vandaag zei dat hij al boven het schaambot zat. Lees ondertussen dat je het gevonden hebt! Speciaal he! @ Jac heb nog nooit gerageerd op jou berichten maar moet toch even kwijt dat ik het heel bijzonder vind een schippersvrouw en zo een groot gezin. Het zal in de weekenden wel erg gezellig zijn bij jullie! En een super mooie echo, zie goed de lijnen van de beeb! @ fightforlove gefeliciteerd met de verloving! Je trouwt voor elkaar en niet voor een ander! En als je nog een leuk feestje geeft is iedereen tevreden! Mijn man en ik zijn een paar jaar terug in Las Vegas getrouwd, zonder familie! @ Danitjuh Gefeliciteerd! En welkom natuurlijk! Zijn er meer risico's aan jouw zwangerschap verbonden ivm met de nieren? @ Kaatje: hihi tja inderdaad een meelezer.... Voelde me ineens erg betrapt! @ Libido Is bij mij niet weg geweest, manlief is hier ook erg blij mee en zegt dan weer iedere keer. @ Angelsound Heb hem ook alweer een twee weken in huis en owh wat is dat ding verslavend en het is heerlijk om dat hartje te beluisteren! Heb hem ook al op mijn foon staan! @ Buik Heb het idee dat mijn buik juist geslonken is, zal van het weekend is een foto maken en dan zal ik mijn eerste buikfoto posten. @ babyuitzet Owh wat ben ik geschrokken van de prijzen van babykamers en kinderwagens... Dat is een booming business!!! Voelde me ook nog niet echt op mijn gemak bij de prenatal, baby planet en baby dump. Denk dat ik voor een Quiny of Maxi cose combiwagen ga. @ Echo's Vandaag de echo gehad voor de nekplooimeting, schil was 1.4 mm, dat is goed. Totale uitslag krijg ik nog! Zie hieronder de echo van de kleine druif... Tijdens de echo was hij weer super actief! Verder nog even over mij, sommige weten het mischien nog wel. Heb een paar weken geleden gepost dat ik kamp met nogal stemmingswisselingen erg depri gevoel, hiervoor loop ik ook bij de dokter. Dit gaat allemaal redelijk, de ene dag voel ik me op en top terwijl ik me de andere dag weer rot voel. Probeer zo positief mogelijk te zijn en geen beren op de weg te zien! Nou nu stop ik weer want krijg last van mijn vingers van het typen! Hihi, typ nooit zo veel!
Frenzy haha betrapt ! Laat ik je lekker op de lijst staan. Ja duur he die kamertjes. Hebben Levi zijn kamertje ook van marktplaats, en daar gaat deze beeb ook weer in Mooie echo !
HIhi, ja frenzy ben echt pas 13,2 weken. Krijg trouwens van iedereen te horen dat ze me buik al echt een buik vinden. De reacties die ik op hyves krijg zijn grappig hihihi. Een oud klasgenootje van me is ook zwanger (28 weken) en volgens haar is mijn buik bijna net zo groot als die van haar. Nu is het hier ook de 2e, en dat merk ik echt wel goed. Gaat zoveel sneller als bij Dinand. Maargoed nu gaat het misschien heel snel en straks sta ik misschien weer een tijdje stil. Heb ook wel last van mijn banden overdag, autsjie. Denk toch iets van een groeispurtje!
@ Marloes, Ik heb je site aan vriendlief laten zien en hij staat onder de favorieten! Als we in het nieuwe huis zitten zal ik zeker een muurtje laten beletteren door je! @ bellebel, mooie buik meid!!!!! Nou kan ik helemaal niet meer wachten tot ik er ook zo mooi bij mag lopen! @ Buddy, volgens mij lopen de meeste meiden rond de (excuses als ik iemand beledig...m'n geheugen is echt een zeef ) 11, 12, 13 en 14 weken. Ik was eerst op 1 juli, toen 3 juli en uiteindelijk op 28 juni uitgerekend. Maar hierbij mijn oproep ...( of werkt het niet zo..? )Ik ben nu 14 +1 en zoek een buddy die minder ver is Liefs Mumm
Ik heb alles weer doorgelezen maar ben het eigenlijk alweer alles vergeten... Het enige wat me eigenlijk bij bleef ik het verhaal van Kim. Ik denk dat het inderdaad een hele verstandige keuze is om voor jezelf en de kinderen te kiezen. En verder ben ik sprakeloos en heb er geen woorden meer voor... & over het buddy gebeuren; leuk! Maar wat nou als je halverwege de maand uitgerekend ben?!
Ik 'kan' niemands buddy zijn, ik ben een Belgje en 1 smsje kost al wel wat dus om op de hoogte te blijven... Verder is mijn belwaarde altijd snel op aangezien ik sowieso gratis stuur in België