@Laetitea: aahhhh neee!!!! Bah. Da's ontzettend naar. Heel veel sterkte en een dikke knuf!!! Zit hier met tranen in mijn ogen met die nare verhalen..daar komt dan natuurlijk ook bij dat ik mijn vader ontzettend mis. 'Haat' deze dagen van über-gezelligheid..
Laetitia jeetje wat een verdrietig nieuws! Sterkte de aankomende tijd en ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven! Frummel het lijkt wel of iedereen tegenwoordig uit elkaar gaat Om mij heen hoor ik het ook steeds vaker. Ik las in jou onderschrift een hyves?? Kan ik mij daar ook gewoon aanmelden? KellyAernoudt gefeliciteerd met je 12 weken! Wat heerlijk meid! Ik heb trouwens gister in het AMC een echo gehad. Pfff wat een opluchting! Ik was me namelijk een partijtje zenuwachtig Maar multi-culti-beeb was heerlijk aan het zwaaien en schoppen dus zal wel een druktemaktertje worden Ook nog het hartje gehoord en we hebben iets van 6 echo's meegekregen Dit was mijn 4e echo alweer en nu dus 12 januari weer
@nina ja i doe staand werk met veel hangen in de toonbank. @jeluna ijn da tde echo goed was. @miracel wat vervelend dat de kleine niet kan poepen, heb mn zoontje ook heel erg gehad toen hij nog wat jonger was. @bloedprikken kon me dat helemaal niet herrineren dat het zo veel buisjes waren. @joke gefeliciteerd met de goeie echo. @danitjuh welkom hier! @frummel wat een rare vk wie is zei om te zeggen dat je beter had kunnen wachten. @frenzy mooie echo!! @kamertje heb ik hie rnog van de 1e.. @kaatje mooie buik!! @telefoon ik heb niet zo uitgebreid ding kan er neit eens een foto meemaken alleen bellen en smse haha. @danitjuh haha in de koelkast hahaha @kelly gefeliciteerd met je 12 weken @lathetia heel veel sterkte de komende tijd. wat verschrikkelijk.
Ik was 10 weken en 3 dagen zwanger. Het is gebeurt bij een vriendin die me heel goed heeft geholpen (ze heeft zelf ook eens een miskraam gehad dus wist ook wat ze moest doen en wat ik min of meer kon verwachten). De baby/placenta hebben we in een bakje gestopt in wat water (dat had ik op internet ergens gelezen). We hebben de baby opgemeten en na wat googlen zou de baby zelfs iets ouder zijn dan we d88 (tussen de 11 en 12 weken). Dus waarom er op de echo maar zo'n klein frummeltje te zien was is nog niet bekend. Na aanleiding van de hoeveelheid bloedverlies die ik nog heb moet ik maandag of woensdag terug voor een echo om te kijken of er nog "resten" in mijn baarmoeder zitten die gecurreteerd moeten worden of dat mijn baarmoeder schoon is. Dus dat is nog even afwachten. Het is wel heel zwaar op het moment maar van de andere kant ben ik ook wel een beetje opgelucht. Nu zit ik namelijk niet meer in die onzekerheid... Sinds maandag wist ik eigenlijk niet zo goed of ik vrolijk moest zijn omdat ik zwanger was of dat ik verdrietig moest zijn omdat ik een miskraam zou hebben of wat... Je durft niet vrolijk te zijn maar je durft ook niet verdrietig te zijn.... en nu wel want nu is er duidelijk wat er aan de hand is. Dus dat is wel een "last" die van je af valt.... hoewel dat het hele verhaal natuurlijk niet minder moeilijk maakt....
laetitia: wat vreselijk voor jullie zeg Konden jullie zien dat het een meisje was? Hoop dat je lichamelijk snel weer een beetje opknapt! neem je tijd voor het verwerken...
Tjee meid, kan me voorstellen dat dit emotioneel best zwaar is. Gooi alles er lekker uit meid! Dat helpt echt met verwerken en het lucht daarbij ook nog eens goed op!
Zonnebeertje We weten niet wat het geworden zou zijn (was nog te vroeg), maar vanaf het moment dat we d88 dat het een miskraam zou zijn (maandag) zei Roger dat hij het kindje (als het een miskraam zou worden) wel graag een naam willen geven en hij heeft altijd graag een kind gehad die Saskia heette (we waren nog niet helemaal uit de namen) dus hebben we besloten om het frummeltje Saskia te noemen. (in het vertrouwen dat het een meisje zou worden )
Nou vanochtend de 1e echo gehad en al gelijk toen ze het echo apparaat erop zetten zag ik al wat langs zwemmen en het is er maar 1 alles zat er op en eraan..ben zo opgelucht... ik ben wel een paar dagen vooruit gezet ik ben nu 11 wk en 3 dagen volgende week de nekplooi meting en direct de uitslag.. @heel veel sterkte leatitia met de verwerking
leatitia, ooh wat erg meid,heel veel sterkte. Vind het een hele mooie gedachte om de kleine de naam saskia* te geven.
nieuwe dames welkom, en gezellig hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. (of hoe gaat dat spreekwoord ook al weer) haha nou jullie weten wat ik bedoel. buddies. ik wil wel meedoen, maar weet niet zeker of het handig is. ik zit vaak met het schip in frankrijk of duitsland. waardoor ik dus ook niet altijd internet heb. Dus ik denk dat ik mij hierbij afzeg. Sorry vind het wel jammer, want lijkt me erg leuk.
Zo meiden! Ik ben weer bij Gisteren onverwachts een dagje gaan shoppen met mijn moeder en ik was aan het bijlezen hier maar toen was ze al bij mij dus geen tijd meer om een reactie te typen. En aangezien hier altijd veel gekletst wordt, wil ik toch graag alles lezen In elk geval ben ik geslaagd voor een mooie mamalicious zwangerschapsbroek (zwart) en een leuk groen truitje met bijpassend tuniekje op. Verder wilde ik eigenlijk nog een jurkje maar vond alleen maar grijs of blauw en die twee kleuren heb ik al. Ach ik kom nog wel wat tegen. Wel heerlijk om even een dagje eruit te zijn. Was al te lang geleden. Verder werd ik er zo blij van om moeders met een kleine in maxicosi of wandelwagen te zien lopen, kan me niet voorstellen dat we dit straks ook weer meemaken. Ik verheug me er zo op ! Gisteravond lekker film gekeken op RTL 5, babymama. Was erg leuk. Zo en nu reageren!
Laetitia jee meid wat heftig allemaal zeg. Heel veel sterkte gewenst! Zoiets verwacht je nu toch niet meer Rono wat fijn een mooie echo! Mooie buikjes gezien en Belliebel dat is idd al een grote buik! Buddys had ik ook bij de septembermamas; ik was 10/9 uitgerekend en mijn buddy rond 25/9. Op een gegeven moment kreeg zij op 23/9 weeën en ik zou op 24/9 ingeleid worden aangezien ons ventje maar niet uit de buik wilde komen. Dus lagen we samen in het kraambed Kaatje wij zorgen nu gewoon dat we een beetje uit elkaar bevallen Sherry ik was ook al benieuwd naar jouw echo maar toch de normale termijn dus. Fijn toch. Frummel oh wat een lieve foto!! Grr wat een reactie zeg van de vk :x. Ik moest wel lachen om jouw schopplannen tijdens de bevalling, vk watch out Kimm lieverd wat een verdriet allemaal. Heel veel sterkte voor jou en een dikke knuffel namens ons allemaal, wat zwaar Miffy fijn dat alles goed gaat! En ik heb ook al een paar keer kriebeltjes in mijn buik gehad en vervolgens een zacht plopje. Kan best dat het de beeb is. Je herkent het nu ook eerder omdat je al een keer zwanger bent geweest. Bloed afnemen: bij mij ook een stuk of 4 / 5 buisjes. Ik kijk nooit maar zag ze daarna staan. Kelly ik kan de kleine al vanaf 10 weken met de Angelsound horen maar rond de 12 weken had hij of zij zich ook even verstopt en kon ik het hartje een paar dagen niet horen. Gisteren nog een keer geluisterd en toen weer luid en duidelijk aanwezig. Oh super je hebt het ook gevonden! Joanne fijn een goede echo! Jeluna ik ben ook benieuwd of je idd een jongetje krijgt! Marlous oh wat gaaf trouwjurken passen, geniet ervan! Fightforlove wat leuk jullie ook al trouwen! Danitjuh welkom meid! Zal wel zwaar worden voor jou of valt het mee? Fijn een goede echo!! Frenzy leuk dat je weer even aanwipt! En positief blijven is het beste wat je kunt doen. Super dat de nekplooi goed was! Sjantalle jee doe maar rustig aan meid!
Heel veel sterkte leatitia!! Wat mooi dat je het vruchtje op hebt kunnen vangen! en een naam hebt gegeven!