Zojuist vuurwerk gekocht voor morgen.. Ik hoop dat mn meissie snachts er doorheen slaapt! Vorig jaar in ieder geval wel, maarja toen was ze pas een maand oud. Mn vriend koopt altijd teveel vuurwerk... een 100.000 knaller, een groot pakket.. en 10 fonteinen voor onze dochter ( jaja ;P ) die steken we gewoon rond een uur of 7 af... dan kan ze mooi kijken!
Hey hey!! Frummel, ik wil je wel knijpen maar zal het ook werken? Wel minder dat ze uit elkaar zijn maar als het niet werkt..Wat doe je dan, bij elkaar blijven werkt dan ook niet. KellyAernoudt, Gefeliciteerd met je 12 weken!! Laetitia, Wat verschrikkelijk.. Heel veel sterkte de komende tijd. Danitjuh, wat heelrijk 6 mooie echo's mee naar huis! Fijn dat de echo goed was! Belliebel, fijn dat je weer goedgekeurd bent! Ik zie dat de meeste allemaal de 20wk echo al hebben gepland staan, hier heb ik dat helemaal nog niet... Alleen de afspraak over 4 weken. Nu ga ik even mijn broodje ei opeten, kon nog mooi zelf eten gaan maken terwijl lief thuis is! Was goed voor mijn humeur, die was al niet opper best..
Bloedprikken: Moet ik nog, ze hadden gewacht met mij de formulieren geven omdat we nog niet wisten of we de nekplooimeting wilde doen. Nu we besloten hebben was ze maandag alsnog het formulier vergeten. Nu maandag even ophalen en dan woensdag ochtend even bij de HA laten prikken ( ugh, word al misselijk als ik er aan denk.... )
Het ligt op de bank en het zapt, rara wie is het??? Bibi (ikke dus) met een zak Bugles en een tube kaas voor erin jum!
Weer een lange saaie dag op het werk. allemaal kleine klusjes gedaan. begin me toch behoorlijk af te vragen wat we gaan doen in de rustige periode die komen gaat. Morgen nog 4 uurtjes werken en dan weekend. Gisteravond heerlijk liggen genieten.Dacht probeer de angelsound weer eens. Was één groot waterballet daar binnen. Hoorde het water alle kanten op gaan en herkende het geluid van Levi toen die steeds weg zwom. Dacht af en toe in de verte een hartje te horen,maar kleine was volgens mij zo druk dat hij steeds onder mijn schaambot dook Danitjuh, haha mob. in de koelkast. hoe bedoel je zwanger Lindaatje, gefeliciteerd met je goede echo ijzer De grens ligt geloof ik min. op 5.5 Dan idd aan de tabletten. Na Levi zijn bevalling had ik 5.3 en heb toen echt een maand lang aan tabletten en drankjes gezeten 20 weken echo Hier ook niet gepland. ga er vanuit dat ik hem bij de gyn krijg
Laetitia, jeetje meis wat heftig. Zie dat jullie haar de naam Saskia hebben gegeven.Mooi Heel veel sterkte
14 februari lekker 20 weken echooo maandag eindelijk weer t hartje horen iedereen gefeliciteerd met mooie echooo maar die buddy is alleen voor het eind toch?of je hele zwangerschap? wie wil de mijne zijn????
Angie, nee hoor ook voor nu. Stel dat je in het ziekenhuis bevalt etc om de één of andere reden en zelf niet op internet kan
Bugles met kaas ....... (kijkt hongerig) Hier geen vuurwerk! Mijn vriend wilde naar België maar hij had dingen bellofd te doen maar toen ik thuis kwam lag hij nog op bed(!!!) het was toen 14.30u... Dus ik heb hem gelijk gekort op het vuurwerk budget en toen vond hij het niet meer de moeite op voor vuurwerk te gaan. Hij draait ploegendiensten dus is af en toe de weg kwijt als het om uren gaat qua slaap...
neeee maar ik bedoel ben nu 14 weken ik hoef toch niet steeds een bericht te laten weten aan mn buddy terwijl ik hier wel op zit en ik me goed voel?dat kan ik niet allemaal bijhouden hahaha
Nee hoor is alleen als er echt iets is wat je zelf niet kan plaatsen ofzo. Lijstje tot nu toe. nieuwe setjes graag door pb-en Kaatje85 Wupje Rono Belliebel Miracle08 Frummel Marloes80 Mamatien
Meiden die al eerder zwanger zijn geweest.. ik heb een vraagje. Ik ga elk jaar in mei op vakantie met mn moeder, tante en nichtje. Dit jaar willen we het eigenlijk voor de laatste keer doen, 9 mei vertrekken naar Corfu, is daar ong 25 graden. Dan ben ik 30 weken zwanger. Daar is echt een relax vakantie, weinig doen en veel ontspannen. Ik heb echter geen idee hoe ik met 30 wken ben. Hoe waren jullie toen? Want het lijkt mij heerlijk om nog ff een weekje te ontspannen zo voor de bevalling..
oke nou wie wil met mij????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Nou je hoeft niet te schreeuwen hoor hahaha. Ik wil je buddy wel zijn maar we zijn volgens mij dicht bijelkaar uitgerekend oh nee toch niet.