Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    ha dames ben ik weer van het koude regensburg.

Zonnebeertje> Vevelend dat je je niet lekker voelt. Vroeg naar bed vanavond. hmmm klinkt heel aanlokkelijk. Waar had de kleine Tygo last van?? hopenlijk gewoon een slecht nachtje en vannacht gaat het vast weer beter. Wat fijn dat Het bij konijn toch ook goed zit. Wat een super nieuws allemaal.
    Kindjes hebben het reuze naar hun zin gehad. Waren goed verwend. vanochtend hadden ze het een beetje moeilijk (en mama zo mogelijk nog meer:(), maar de traantje waren weer snel gedroogd.
    heb ff verder gelezen. Laat manlief Forum meelezen. Hoort ie het ook van andere zwangeren. vind ie zichzelf vast niet meer zo zielig.;). (richten ze straks zelf ook een forum op haha)
    mamatien. Seks???:$ wat is dat ook alweer?? hier echt geen animo hoor.
    kimm. ja heel herkenbaar. Hier ook echt misselijk als ik niks gegeten heb. Vooral als ik mijn bed uitkom. dan moet ik eerst wat eten. Haha fijn dat je de echo wat eerder krijgt. Alvast veel succes donderdag.
    Juud. Heerlijk he zo'n zondag niks doen. Ik kan daar ook zo'n ster in zijn. bij de eerste zwangerschap van mij had manlief ook al snel geen zin meer. Maar dat was bij nummer 2 verdwenen hoor. Hij zal wel denken anders krijg ik nooit niks meer.;).
    Sucre ppfftt. al 5 kilo kwijt door spugen? ooh meid hoop dat je snel weer beter voelt. Hebben ze er niks tegen bij de vk of dokter ofzo??
    MVN. Beterschap voor de kleine meid. en nogmaal suc6 bij de echo.
    Babs ooh gezellig dat je er weer bij bent. Gefeliciteerd met de kleine boef! Hier merkte ik wel een verschil hoor. Zal het zo zeggen mijn 3 dochters hebben het me tijdens de zwangerschap laten merken dat het meisjes waren. met mijn zoon liep ik overal zo doorheen. Met 41+5 dagen nog 2 m omhoog moeten klimmen (vol schip naast leeg schip) Ging prima. half uurtje later braken mijn vliezen;).
    Frummel Wat een schatje!
    Wupje. Fijn dat je er weer bent. Hoop dat de misselijkheid en moeiheid snel weer beter gaan. Nog even en dan zit je in je twee termijn.:p

Intake vk. Hier ga ik bijna altijd alleen. Manlief probeert met de echo's mee te gaan. maar dat lukt niet altijd. Enkel bij de 20 weken echo verplicht ik hem!:D:D Maar dat wilt ie zelf ook gelukkig.

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Bapsie: gefeliciteerd met jullie zoon!
    En ik heb wel dezelfde dingen als bij de vorige 2, alleen allemaal net wat heftiger allemaal deze keer.

Frummel: wat een schattige foto!
    hoe gaat het nu met het eten van Declan?

Ik ben echt ziek :(
    lig met 2 dekens op de bank, handig met 2 kids om je heen...

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Jac: Tygo slaapt altijd al slecht helaas, hij was niet echt ziek.
    Kan me voorstellen dat je kids (en jij natuurlijk) het even moeilijk hadden! wanneer kun je ze weer zien?

ben trouwens echt blij te lezen dat er meer meiden geen zin hebben in sex!!

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

@ jac: ik geloof graag dat het moeilijk was ja! 20 weken echo is hier ook verplicht voor hem maar dat zou hij ook niet willen missen haha

@zonnebeertje: beterschap meid! Met het eten gaat het nog steeds super! hij heeft vandaag al 200 cc melk op uit een bekertje en 2x pap:D dat is ongeveer net zoveel als ik er normaal op een dag inkreeg! Hij was net helemaal in paniek en ik ben me doodgeschrokken.. meneertje kan dus staan. normaal lukt het hem alleen om zich om te trekken op schoot en heel af en toe aan de bank. Nu was hij dus ik de box gaan staan! Ik snel er naar toe maar ik was te laat:( hij viel voor over tegen de rand van de box met zijn mondje:( lipje is dik en open maar op de grote paniek na valt het gelukkig allemaal mee. vond het zo zielig:( ik weet niet meer aan wie ik het had beloofd maar dit is trouwens onze woonkamer! Dit is wel met de sinterklaas voorbereidingen dus normaal staan die stoelen er niet, hangen er geen slingers en ligt dat kleedje er ook niet:D

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo de woonkamer is weer schoon na alle visite van gisteren. Kyano is gelukkig toch nog lief gaan slapen en ik hoor nu nog steeds niks. Ga hem wel zo wakker maken want we moeten nog naar de winkel en hubbie moet weer vroeg weg voor opleiding vanavond dus dan moeten we al gekookt en gegeten hebben.

Sex oeps volgens mij 2 of 3x gehad sinds de zwangerschap :). Maar ik merk wel dat ik er nu weer wat meer naar verlang, vanwege het drukke weekend niet gelukt maar de komende dagen ga ik hubbie zeker weer een keer bespringen...... hij zal blij zijn :D

Jac hey hallo! Jullie hebben er dus ook weer een tripje op zitten.

Zonnebeertje ach beterschap meis!

Frummel Kyano heeft ook een keer zo’n ongelukje in de box gehad, jeetje je schrikt je dood maar gelukkig valt het meestal wel mee. Wordt ie een stoere kerel van ;) :D

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ja, door het vele spugen al zo veel afgevalen helaas. Mocht van de vk zelfs niet meer gaan werken, maar dat probeer ik wel nog steeds.
    Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het enige wat echt helpt (emesafene zetpillen), die kan ik niet nemen, want daar word ik hartstikke high van. En dat is niet zo handig met een kleine man van 17 mnd....
    Dus even doorzetten en hopelijk val ik niet verder af. Maar moet zeggen, laatste 3 dagen gaat het erg goed!

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Frummel, leuke woonkamer heb je!!
    Sneu voor je mannetje, maar zulke ongelukjes gebeuren helaas.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier net zo, en ik vind het ook zonde dat hij vrij moet nemen voor een afspraak van nog geen 10 minuten (waar je eerst een uur op moet wachten)

10. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ sucre: Wat vervelend dat je nog zo misselijk bent! Ik hoop dat je snel de goede kant op gaat!!

@ meegaan naar de VK: Hier gaat mannetje ook niet mee alleen naar de echo's! Ik plan het op de dagen dat ik vrij ben en dan gaat Jolientje mee.

@ sex: hmm niet zo vaak meer!! Idd weinig zin had ik de eerste zwangerschap ook. Toen het eindelijk terugkwam was het boem weer zwanger.

@ bapsie; gefeliciteerd met de kleine!

@ frummel: wat een lieve foto!! Leuk de huiskamer met de bank zo! lekker ruim!

@ juud: lekker een zondag pyamadag!

@ MVN: ahh hoe gaat het nu met de kleine en hoe was de echo?

@ jac: succes met het sneeuwruimen ik hoop voor jullie dat het daar nu ook een keer over is!

Zooo hier vandaag een dagje thuis gebleven want Jolien heeft nog steeds rond de 39 graden koorts en niet in haar hummetje. Dus even niet naar het KDV! Ik denk dat het haar tandjes zijn. Ik heb net een zetpilletje gegeven en ze ligt alweer lekker een uurtje te slapen.

zelf net de wc en badkamer schoongemaakt en nu lekker op de bank met cola en een koekje!

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

@sucre: jeeetje meid wat erg dat je zo ziek bent! denk wel aan jezelf he:( dank je;)

@wupje: groter groeien gaat inderdaad met vallen en opstaan maar met zo'n eerste val schrik je je wezenloos!:)

@marloes: je staat inderdaad zo weer buiten..

@wupje: heerlijk he als het dan weer schoon is! maar wat een werk pff

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag allemaal!

Hoest met iedereen?

Hier goed. Ik hang alleen sinds zaterdag boven de pot. Weet denk ik ook wel waarom, kan geloof ik niet zo goed tegen chocolade. Had alle 2 de keren chocolade op, en binnen 10 minuten hing ik boven de pot. Dus nu maar even geen chocola meer. Afijn, hopelijk blijft het nu weg.

Gisteren een leuke sinterklaas gehad. Kleine man is behoorlijk verwend door opa en oma. Alsof we nog niet genoeg speelgoed hadden voor dat kleine mannetje. Was gisteravond zo moe dat ik hier niet meer gekeken heb. Haak vanaf hier weer aan.

Heb net kerstboom gehaald, die staat nu op te warmen in de bijkeuken. Daar is het zo'n 15 graden dus kan die boom een beetje op temperatuur komen. Heerlijk die dennegeur:D. Ben meteen maar wat andere deco gaan halen, heb nu 2 jaar het zelfde gehad, wil nu wel weer eens wat anders. Dit jaar in de bruin tinten. Ben benieuwd hoe het zal staan. krijg altijd wel weer zin in de kerst als ik die boom eenmaal heb.

Las iets over sex. De eerste weken echt totaal geen fut/zin gehad, maar begint wel weer terug te komen, tot grote vreugde van mijn man whahaha. Nee hij zei al: schat ik heb met jou niks te klagen hoor. Er zijn vrouwen/mannen die 9 maanden lang niet willen of durven. Gelukkig ben ik niet bang dat je dat kleine mini mensje kan beschadigingen tijdens een potje rummikuppen in bed hihi:p.

Ga zo de kleine man maar eens halen! Ben heel benieuwd hoe hij de kerstboom en de lampjes zal vinden als ik hem straks op ga zetten!

13. MvN

MvN Niet meer actief

echo was goed maar heeft me ook weer in onzekerheid gebracht.. weer was er niks inwendig te vinden en de kleine was niet gegroeid. Vrijdag bij het echobureau was de uk 0.78cm en nu 0.79cm. en heb nu weer bruinverlies terwijl t vanochtend weer weg was.... aargh

14. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ mvn: wat gek zeg!! Zou nu toch te zien moeten zijn! Van buiten wel alles goed te zien?

@ bellie: ik moet hier nog beginnen met alles optuigen. Pff heb er geen zin in! Wil je niet hier ook komen versieren?

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    MvN: Tjee, denk je dat het eindelijk goed zit, wordt je weer in onzekerheid gebracht. Nou weet ik dat sommige kindjes in een paar dagen tijd niet heel goed groeien, en een paar dagen later een goede inhaalslag maken. Maar tjee meid, wat een onzekerheid heb jij zeg! Wanneer heb je weer een echo? Dikke knuff voor jou!

@ nina: Whaha ik moet ook nog optuigen hoor. Maar gek genoeg vind ik het optuigen nooit heel vervelend. Eerder het aftuigen van die boom. Dat brengt altijd veel rotzooi met zich mee. Naalden die uitvallen, heel je huis onder de naalden. Maar ach, voorlopig staat die boom nog wel even. Wil best langskomen om hem op te tuigen hoor whihi:p.

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    MvN, jeetje meid, nog steeds onzekerheid. Maar het hartje klopte toch??? Weet je dat het heel moeilijk opmeten is met dit termijn. 1mm verschil maakt al een dag uit. Maar goed, snap dat je gewoon graag een duidelijke echo had gewild. Knuffie!

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh pfffff die onzekerheid? Wanneer weer een echo?

18. MvN

MvN Niet meer actief

maandag pas weer... ondertussen zit er ook rood bij mn afscheiding

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

he gedver mvn!! ik zou toch bijna denken dat het aan de echoscopiste/gyn lag! vind het zo gek steeds maar vooral en vreselijk voor jullie!! sterkte meis..

@bellie: lekker he die dennengeur:D hier een nepboom ivm de katten..

@nina: ik zie er ook tegen op hoor haha tegen op optuigen:)

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Jeetje Roos ze moeten jou wel hebben met alle onduidelijkheid. Ik hoop dat je maandag weer een goede, mooie echo krijgt.
    Het rood kan ook komen van de echo hè. Die kan iets geraakt hebben. Dikke knuf voor jou!

Deel Deze Pagina