Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sherry

Sherry Niet meer actief

Oh mij maakt het niet uit hoor.. Ik probeer ook al een vriendin hier naartoe te lokken :) maar denk dat het weinig uithaalt haha

Mijn sociale leven is een puinhoop op dit moment :)

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mamatien, ik voelde me met 30 weken (en ook met 41) nog heel goed. Ik zou gewoon gaan en lekker genieten.

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Mij maakt het ook niet uit. Ik heb voldoende dinnetjes in andere topics die nieuws hier door willen geven.

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    sherryyyyy jaaaa ik wil jou als buddy!!!

5. Sherry

Sherry Niet meer actief

Haha gezellig hoor! Ik stuur je wel een berichtje want dat gaat nu niet zo lekker met die iPhone...

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou het niet doen.
    Sowieso heb je een "vliegverbod" vanaf een x aantal weken ( weet even niet hoeveel ) en daarbij kan je bevalling zomaar met 30 weken beginnen ( hoop het natuurlijk niet voor je,maar goed stel dat het gebeurd zou ik niet in het buitenland willen zitten )

Ik was met 30 weken tonnetje rond, kon bijna niets meer van de bekkeninstabiliteit en was één brok chagerijn ;)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Angiebaby - Sherry. Jullie zijn nu buddy's ?

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik zou zeggen gewoon doen, maar hou wel even in de gaten of je wel mag vliegen met dat termijn! Weet niet precies waar die grens ligt.

Gewoon lekker voor de laatste keer genieten zonder kind:D.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij een zwangerschap zonder enige complicaties mag u vliegen tot 36 weken zonder een doktersverklaring te overleggen. Vanaf 36 weken zwangerschap is vliegen niet meer toegestaan.

Bij een zwangerschap van een meerling mag u vliegen tot 34 weken zonder een doktersverklaring te overleggen. Vanaf 34 weken zwangerschap is vliegen niet meer toegestaan.

Bij een zwangerschap met complicaties is het te allen tijde een vereiste dat u voor vluchten van/naar Nederland een doktersverklaring in het Nederlands of Engels kunt overleggen. Voor vluchten van/naar Parijs-Orly heeft u een doktersverklaring in het Frans of Engels nodig en voor vluchten van/naar Kopenhagen heeft u een doktersverklaring in het Deens of Engels nodig. Deze verklaring moet binnen zeven dagen voor vertrek zijn uitgegeven. Vanaf 34 weken zwangerschap mag u niet meer vliegen.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    mamatien, dit heb ik van de site van corendon (vliegmaatschappij) :

Tot wanneer mag ik vliegen als ik zwanger ben?
    Zwangere vrouwen mogen tot de 28ste week van hun zwangerschap gewoon vliegen. In de periode van de 28ste tot de 35ste week mogen zij vliegen op voorwaarde dat ze een geldige, door hun arts opgestelde gezondheidsverklaring meebrengen, die niet ouder mag zijn dan 7 dagen op de dag van vertrek. Vrouwen die langer dan 35 weken zwanger zijn worden niet aan boord geaccepteerd. Zwangere passagiers worden geacht de informatie aangaande hun zwangerschap door te geven aan ons service personeel bij de incheckbalie. De gezagvoerder is te allen tijde gerechtigd om, op basis van de fysieke toestand van de passagier, een nieuwe medische verklaring te vragen. De medische verklaring voor ‘fit to fly’ dient zowel in het Engels als het Nederlands opgesteld te worden. terug

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

*zwaai* sorry dames, heb niet bijgelezen:)

Las wel van mamatien: meid als jij je goed voelt, gewoon lekker doen! inderdaad heb je een dokterverklaring nodig.. Neem er voor de zekerheid 1 mee voor de heen reis en 1 voor de terugreis! Soms nemen ze hem namelijk in en dan sta je.. Je weet het nooit van te voren joh, sluit een goede annulerings verzekering af dan ben je sowieso een stuk geruster:)

Even ego: vandaag het nieuws via hyves wereldkundig gemaakt, leuk!! Broertje is inmiddels ook op de hoogte(puber haha) Heb het over de telefoon verteld omdat hij over 2 weken pas kan langskomen.. Letterlijk tussen het afsteken van de lawine pijlen door.. Toen ik zei, ik ben zwanger! viel ineens alles stil hahahaha en hoorde ik heel hard; Ik word weer oooooooooom!!!! zo schattig;)

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaaah lief frummel hoe je broertje reageerde:D.

13. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Wat lief van je broertje frummel

En ik voelde me met 30 weken nog prima, dus ik zou ook gewoon gaan. Alleen net als frummel zegt, wel een goede annuleringsverzekering afsluiten.

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wat lief van je broertje frummel!

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

wat een rust hier haha

Iedereen een hele fijne jaarwisseling morgen! Allemaal veilig, gezond en met al onze vingers terug keren!

16. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Ja over dat vliegen had ik uitgezocht ja, met 30 weken mag je gewoon vliegen. Doktersverklaring zou ik dan sowieso aanvragen, gewoon voor de zekerheid. En annuleringsverzekering wil ik ook ff uitzoeken, want ALS het mis is, wil ik wel mn geld terug natuurlijk haha!
    Maar over het algemeen hoor ik hier dus zeggen 'gewoon doen'. Mn tante die mee gaat, heeft jaren op de verlosafdeling in het ziekenhuis gewerkt en die zegt dat het gewoon moet kunnen..

Nou ik denk er nog even over na..

Ik ga nu oudejaarsontbijt voor alle jeugdvoetballertjes bij ons regelen!

xxxx

17. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Lieve mensen,

allemaal alvast een zalig nieuwjaar en dat jullie allemaal mooie kindjes ter wereld mogen brengen!!!! (hoop zelf ook nog eentje te gaan krijgen, maar we kijken wel hoe het gaat lopen ;) )

vliegen: volgens mij is dat afhankelijk van vliegmaatschappij en waar je naartoe gaat... dus daar ff goed navragen.... (is natuurlijk iets anders als je van nl naar rome gaat of dat je van nl naar usa of china vertrekt he :) )

hier ga ik even de konijnen verzorgen (germ, die beestjes zijn we de laatste dagen een beetje vergeten) en daarna het huis aan kant doen (voor zover dat gaat)... vanavond hebben we besloten om de matrassen naar onder te brengen en met z'n allen onder te gaan slapen... (mijn ouders zouden langskomen maar omdat het met mijn oma niet zo goed gaat gaan ze vanavond daar naartoe... dus een lekker rustig avondje onder ons).

Verder kijken we wel wat we gaan doen... waarschijnlijk gaan we wat eten halen en een beetje bankhangen.. (en dan waarschijnlijk relatief vroeg in slaap vallen...)

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

laetitia:heel veel sterkte voor jullie en ik hoop dat 2011 heel veel moois mag brengen. ook sterkte met je oma

mamatien: succes met het ontbijt!! als je je goed voelt, waarom niet toch:)

even ego: gister hebben we dus de zwangerschap wereldkundig gemaakt en om half 11 hing mijn ma aan de telefoon om mijn broertje uit te horen grrrrr&%^^#$& laat dat kind er toch is buiten man.. als ze iets heeft te vragen of ze wilt iets weten dan weet ze me heus wel te bereiken.. vind het zo rot voor me broertje dat ze hem dan weer tussen 2 vuren zet

19. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hoi meiden
    Hoe is het hier?
    Met mij alles goed.
    drukke dagen gehad en vandaag het laatste dagje werken, nouja er is niet veel te doen hihi.
    Hier weet nu iedereen het en dat maakt het wel extra leuk vind ik.
    Al mijn vriendinnen waren door het dolle heen en ik wordt helemaal bedolven onder de cadeautjes.
    Gister de eerste kleertjes voor de baby gekregen van mijn moeder, zooooooooo cute, echt te leuk.

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Och jee dat klinkt niet best meis.
    Dus geen goed contact met je moeder als ik het goed begrijp?

Deel Deze Pagina