Dat was ik, maar ik bedoelde niet duurder ofzo Ik herlaad mijn kaart gewoon nooit omdat ik gewoon gratis stuur in België
Ow zo. Dus als het goed is kan je gratis naar Belleke sturen Alleen schelen jullie maar 4 dagen in uitgerekende datum ( wat op zich niets uitmaakt aangezien je ook 2 weken te vroeg of te laat kan bevallen )
Ik hoef niet perse een buddy hoor, ik heb hier heel wat vriendinnen zitten die iets kunnen plaatsen. Maar wel leuk als ik andere meiden kan helpen natuurlijk.
klinkt gezellig wupje wij gaan naar mijn ouders en mijn zusje ook gezellig spelletjes doen en dan om 12 uur komt daar de buurt binnen vallen altijd erg gezellig
Dat meen je wat erg meis! Vind het verschrikkelijk voor je. Dus je kunt helemaal niks binnen houden? Hoop zo dat ze je in het zh kunnen helpen zodat je je snel beter voelt.
krijg er tranen van in mijn ogen dat is onmenselijk en ook al zijn ze wat ouder, je blijft ze missen dikke knuffel
Ook wij wensen jullie vast een goed uiteinde. Doe voorzichtig met vuurwerk, en voor wie niet meer online komt : Tot volgend jaar !
och jee dat zal flink schrikken zijn geweest gelukkig met hem alles goed op naar een mooi 2011 dan maar
Iedereen een supergezellige jaarwisseling gewenst!!! kaatje, wat een geweldige foto met die appelwangetjes ! Voor de buddylijst is er weer een nieuw koppeltje : ik en zonnebeertje. We hebben besloten niet op dezefde dag te bevallen
Zo net ff heerlijk getukt. Om 19.00 mijn bed in, rond 19.45 in slaap gevallen en Ferry kwam me om 21.30 wakker maken voor Gido Lieve foto he. Hij krijgt altijd 1 knalrode wang als hij moe is Miffy, ze jullie op de lijst
Meiden allemaal een heel gelukkig nieuwjaar, dat we allemaal maar een gezonde baby op de wereld mogen zetten! (of 2)