Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welterusten Kaatje!
    Lang leve de slaap! Ik werd gisteren al als ongezellig bestempeld :) omdat ik om 21:30 op de bank in slaap viel en vriendlief om 23:00 een keer aan me begon te rammelen. Toen dus maar wakker gebleven en om 01:00 mn bedje ingedoken en tot 10:30 doorgeslapen :):)

Is er trouwens nog iemand die mijn buddie wil zijn? Ik ben 25 juli uitgerekend en woon in omgeving nijmegen.

2. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Laetitia Jeetje meid, heeeeel veel sterkte!

Gelukkig nieuwjaar!!!

Buddy's Las iets over buddy's! Ik ben nog buddyloos, dus gooi mezelf in de aanbieding. WIE WIL? ;)

Ben een paar daagjes even niet geweest, voelde me niet zo fijn en had geen puf om alles bij te lezen ed.
    Maar voel me vanaf gistermiddag weer prima! Gelukkig maar, want anders was het een minder leuke oudjaarsdag geworden.
    We hebben heerlijk gegourmet bij mijn ouders. Daarna ben ik lekker met Jara in bad geweest. Die hebben we thuis niet dus dat is altijd feest.
    Jara heeft overal doorheen geslapen, en werd pas om 8 uur vanmorgen wakker. Toen we vamorgen weer thuis waren hebben we meteen de kerstboom maar even weer naar zolder gebracht, wat een ruimte weer zeg! Heerlijk! Vind het altijd wel gezellig staan zo'n kerstboom, maar op een gegeven moment is het wel weer klaar.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!!!
    Ook wij hebben het heel gezellig gehad. Eerst gegeten en met de kids gespeeld, toen lekker gekletst en wat tv gekeken, en rond 21.30 triviant gespeeld tot 12 uur. Na het vuurwerk was ik er ook wel klaar mee en tegen 1.30 uur hebben we Kyano wakker gemaakt. Die had wel wat van het vuurwerk meegekregen want die zei ‘mama aan de raam boem’ :D

MamaChantal hè bah wat naar. Heel veel sterkte meid en hopelijk knap je gauw op!

Fightforlove oh wat een lieve foto!

Angiebaby jeetje ook al zo’n rotnieuws. Gelukkig geen persoonlijk letsel.

MNM grappig dat jullie dochtertje gewoon lekker lag te luisteren!
    Wat gaaf dat je de kleine hebt gevoeld!

Mamatien ha ha leuke reactie dus van jouw hubbie. Idd goed volgehouden hoor!

Belliebel rustig aan meis!

Marleen gelukkig weer opgeknapt!

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

Iedereen de beste wensen voor 2011 en vooral veel gezondheid en geluk!!!

kleine man heeft hier zelfs door een 100.000 klapper heengeslapen, mama helemaal trots!

5. Lindaatje

Lindaatje Actief lid

iedereen een gelukkig nw jaar met gezonde baby's!!

Gezellig geweest te veel oliebollen gegeten..

ging er om 1.00uur in ben wel erg gaar....er lekker op tijd in vanavond.

even nog m'n mooie echo showen in het nw jaar:D

Bekijk bijlage 118202

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Belliebel. rustig aan meis

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee meiden, gelukkig nieuw jaar. 2011 wordt ons jaar!!

Ik lees wel vaak mee, maar schrijf niet altijd.
    Hopelijk heb ik in het nieuwe jaar weer wat meer tijd.

Ik heb ook nog geen buddy, ben 3 juli uitgerekend en woon vlakbij Arnhem.

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ikheb ook nog geen buddy. Ik ben de 18e uitgerekend en woon in Elst, bij Arnhem.

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Skatje, dan zijn we bijna buren, ik woon aan de andere kant van de snelweg. Haha!

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Gelukkig nieuwjaar meiden!!

Jaimy werd ook wakker, helaas helemaal in paniek want ze verschoot van een luide knal ( veroorzaakt door papa met een niet legale vuurpijl ;) ). Ze heeft een half uurtje binnen gezeten en toen hebben we der weer in bedje gelegd, jammer genoeg dacht ze daar anders over... Uiteindelijk ben ik om half 3 naar bed gegaan terwijl zij nog boos lag te doen in bedje. Voordeel was dat we vanmorgen hebben uitgeslapen totdat Jaimy om half 11 besloot dat zowel zij als wij wakker moesten worden ;)

11. Rono

Rono Niet meer actief

Iedereen een gelukkig nieuw jaar! en dat al onze kindjes maar gezond geboren mogen worden!!

Wonen veel mensen in mn buurt zeg.. Ik woon in Wageningen

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wow, volgens mij heb ik vandaag echt een kleine druktemaker in m'n buik... voel hem goed de hele dag

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik voel een buddy setje aan komen tussen Skatje en Sucre ??

Miracle, ow snap echt niet dat mensen met illegale pijlen etc aan de gang gaan. Overzien mensen daar wel de mogelijke gevolgen van?
    Vanacht zijn er 2 tieners ( 13 en 17 ) overleden door ( illegaal ) vuurwerk. Hoe zou het toch komen dat ik helemaal klaar ben met vuurwerk.

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, hier heeft hij altijd gewoon normaal vuurwerk, deze pijl had een vriend bij ( niet dat dat hoort maar goed ). Ik ben het er ook niet mee eens vind gewoon vuurwerk al erg genoeg. Voor mij hoeft dat ook allemaal niet, vind het mooi om te zien maar daar blijft het bij. Je hoort zoveel nare dingen de dag na oudjaar...

Marloes, ohh wat moet jij vandaag genoten hebben van je uk! ( ik wil oohook!! ;) )

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja daarom.
    Merk gelukkig dat Ferry met veel dingen ook veel verstandiger is geworden nu hij een gezin heeft. als hem iets gebeurd laat hij toch een gezin achter

16. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Marloes wat lijkt me dat prachtig om je kindje te mogen voelen! Ik heb mijn minimensje wel zien bewegen op de echo, maar of ik dat ook voel :(

@vuurwerkongelukken, ik vind dat ook elk jaar weer verschrikkelijk. Het hoeft allemaal niet te gebeuren als je voorzichtig bent.

@skatje&sucre, dat is dichtbij elkaar! Gezellig!

Mijn buddy-aanbod staat ook nog steeds! (Groesbeek bij Nijmegen)

@rono, wij zitten geloof ik erg kort bij elkaar qua datum?

17. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Hallo lieve meiden ik wil jullie een heel liefdevol bevallingsvol gelukkig 2011 toewensen!!!!!

bedankt voor jullie lieve reacties van het ongeluk van mn mannetje.......hopen dat er van de week snel een taxateur komt om de schade op te nemen dan kan hij aan de slag (hij kan m zelf helemaal maken ik zal wel een foto plaatsen.

wij zijn bij mensen geweest lekker met zn 9en het gevierd en pas om half 4 naar bed gegaan(allemaal op luchtbed in de woonkamer)hihi:D ik was zo moe en heb t de hele nacht koud gehad en ik was dus zo over mn slaap heen dat ik misschien een halfuur geslapen heb pfffff..... 9 uur gingen we er alweer uit...

ik heb van de week lekker een 9 maanden dagboek gekocht en daar kan ik alles over mezelf in schrijven en een ander boek over de kleine en wat ik allemaal mee heb gemaakt en fotos van wat er gekregen of gekocht is ga ik lekker bijhouden.

ik zie dat er nu meerdere zijn die de baby ook beginnen te voelen!:D mag ik vragen wat jullie dan voelen?ik voel het ook al iets van 2 weken af en toe en dan kan ik eens vergelijken;)

degene die nog steeds zo beroerd is veel sterkte meiden hoopdat jullie straks ook lekker kunnen genieten..

kaatje wat een ontzettende leuke foto!!;)

en ik zag 2 kittens voorbij komen heerlijk zo lief.

mooie echo zag ik weer en de rest ben ik nu echt kwijt haha.

ik ben alleen weer ineens zo onzeker ofdat t kindje nog wel leeft of t geen afwijking heeft pfffff word gek van mezelf maandag komt gelukkig de vlk weer en hopen dat we weer een mooi hartje horen.....:)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zal de lijst nog een keer plaatsen

Juud74 27 juni
    Angela en Arjan 29 juni
    Nina1982 2 juli
    Lukatwo 2 juli
    Sucre 3 juli 2011
    Ryanne 5 juli
    Konijn 5 juli
    Emav 6 juli
    Marleen4683 7 juli
    Mamamo 7 juli
    Meid 8 juli
    Frenzy 9 juli
    Kimm1988 9 juli
    Belleke06 10 juli
    MNM 11 juli
    Patriesja 12 juli
    Firstone 12 juli
    Jem1979 12 juli
    KellyAernoudt 14 juli
    Jeluna 14 juli
    The cat 16 juli
    Skatje 18 juli
    Martje 18 juli
    Sjantalle 19 juli
    Sushi 22 juli
    Unizoomi 23 juli
    Bulldog 24 juli
    Paso 25 juli
    Mamachantal 28 juli
    Bapsie 30 juli

19. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Als eerste voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar. en dat er maar veel gezonde kindjes mogen komen.
    Wij hebben gezellig met wat vrienden thuis gezeten. Lopend buffetje klaar gemaakt. en om ca. 2.30 is iedereen weggegaan. (maar toen kon je mij ook al bij elkaar vegen hihi) De jongste 2 hebben door alles heen geslapen. De oudste 2 mochten opblijven zolang als ze wouden. Helaas hebben we dat vandaag dan wel weer een beetje gemerkt. maar goed.

mama chantal. beterschap meid, dat je maar weer snel terug bent.

patriesja wat erg van je opa en nichtje. ik wens je al het goede voor 2011.

angiebaby. jeetje nou gelukkig maar dat je hubbie goed uit de auto gekomen is. blijft maar materiele schade.

paso wat leuk voor je. kan me wel voorstellen dat ze het niet verwachtte. hoe reageerde je ouders?

belliebel beterschap meid, dat het maar snel weer over mag zijn.

marleen fijn dat je je weer beter voelt.

lindaatje. mooie echo meid gefeliciteerd.

miracle he die papa ook. nou ja wel lekker uitgeslapen.

marloes 80 oooh wat leuk dat je de kleine al voelt, ben jaloers.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Angie, auto zit idd goed in de deuk.
    Levi en Milou voelde ik in het begin als knappende luchtbelletjes ofzo. Kan het even niet anders omschrijven. Voelde beide met 13 weken dus zit er hard op te wachten ;)

Deel Deze Pagina