Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik heb ook hyves. Ik heet daar mammievansammie

2. Rono

Rono Niet meer actief

Kelly komt ook uit belgie :)

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    die is LEUK!!! wij zijn vorig jaar geweest!
    Vond je dochter het ook leuk?

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Erg lief. Vorige week kreeg ik toch een rompertje van de buurman ? Nu kwam zijn dochter bijpassende slofjes en een mutsje brengen. Erg schattig
    Vanmiddag een stuk wezen fietsen. Helaas was het pad dat we af wilden fietsen erg glad dus halverwege omgekeerd.

Nub forum Kan hem daar deze keer niet plaatsen denk. Moet normaal rond de 11 a 12 weken toch ? Laatste echo was met 9.5 weken En de volgende is alweer met 15 weken. dan is het geslacht hopelijk al te zien bij de gyn

5. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Ja moet tussen de 12 en 14 weken om een goede voorspelling te doen!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dan gaat het hem dus niet worden deze keer. Echo van de laatste keer is ook van voren gemaakt en niet van opzij .
    Ben erg benieuwd of de gyn de 25ste al een geslacht durft te geven.

7. Rono

Rono Niet meer actief

pff, was net aant lezen bij de dec. mamas... blijkt dat youngmom een 3lign heeft gekregen ipv een 2ling :|

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wow.. een 3-ling??? Zonder dat ze het wist????

9. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeetje, dat zijn pas verrassingen!:$ Je wenst er 1, verwacht er 2 en krijgt er 3 :D Ben je in 1 keer klaar.

Mijn ouders waren blij verrast met het nieuws dat ze dit jaar niet alleen van mijn zus maar ook van mij opa en oma worden. Mijn vader riep meteen: Zie je wel! Daarom wilde je geen biefstukje met kerst, niet omdat je ziek was! :D gehaaide opa.

10. Rono

Rono Niet meer actief

nou ze had al een 2ling ;) dit zou de 2e 2ling zijn....

Lees maar bij de dec mamas laatste pagina...

Zou je gebeuren zeg...

11. Rono

Rono Niet meer actief

hahahha leuke reactie paso!! echt super! Hier snapte ook niemand dat ik zo goed mn mond heb kunnen houden haha

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mn schoonvader was hier ook nog even op bezoek, het schijnt dat mn schoonmoeder nu al sinds de bekend making met een grijns van oor tot oor rondloopt :D.

Ik vertelde met aan mn hubbie het verhaal van de 2-3 ling. Oei! Zei hij verschrikt, zoiets zal ons ook nog wel overkomen, ik heb altijd van die aparte dingen!

13. Rono

Rono Niet meer actief

hahahaha geweldig! ja voor hun is het een topjaar!

Je vriend ziet t dus al helemaal gebeuren haha hier ook altijd de stomste dingen.. maar dat zie ik toch niet gebeuren...

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoorde het vanochtend idd ook van een september mama.
    Zal je gebeuren zeg. En ze had al een tweeling en een stief dochter dus wordt een gezellige maar drukke boel bij ze.

15. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan er ook met mn kop niet bij dat er niet 1 persoon is geweest die iets op de echo heeft gezien van een 3e baby! En bij de september mama's dus ook :$ tjonge!

Ik duik de badkuip in. Na een week ziekvieren in bed mag ik morgen gewoon weer om 6:00 mijn auto-ruitjes krabben en vrolijk gaan werken.... (eigelijk blijf ik liever bij mn hubbie)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee niet gebeurd bij een september mama ;) Zij vertelde dat het bij Youngmom was gebeurd. Vind het ook erg raar hoor. lijkt me dat je met een 2ling extra controles hebt,dus ook extra echo's etc. Dan moet het idd toch iemand opvallen dat het wel erg vol is daar binnen of er nog een derde navelstreng ofzo te zien is

17. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    als eerste alle zieken beterschap,

rono leuk dat je de kleine al zo goed kan vinden. heb zelf geen angelsound, maar als ik jullie zohoor klinkt het wel erg leuk.

mnm hoe was de musical.

kelly mooi buikje al hoor.

paso leuk voor je zus, hoop dat de laatste loodjes niet al te zwaar zijn. en hubbie erbij met vertellen lijkt mij ook leuker hoor. Ben wel benieuwd hoe je ouders reageren. ooh ik zie het. haha slimme opa. leuke reactie.

Jeluna. stomme vraag van mij misschien hoor maar wat is die nub?? hoorde vorige keer ook al iemand daarover. Maar heb geen idee wat het is.

marleen haha in harlingen wonen en geen vis lusten hihi. Moet eigenlijk niet kunnen.

Sucre veel plezier morgen bij de vk. en wat leuk dat je de kleine al voelt.

wupje wat fijn dat hubbie dan toch de kleine even verschoond he. Hier hetzelfde probleem hoor. Manlief heeft nu al meer luiers verschoond van de jongste als die andere drie bij elkaar.

angiebaby leuk zoveel echo's. en dat onzeker kan ik me goed voorstellen. Heb dat nu ook wel een beetje. dat ik me niet meer echt zwanger voel. (ga er ook vanuit dat alles gewoon nog goed zit)

kaatje wat lief van de buurman en zijn dochter zeg. en ik zal voor je duimen dat ze bij de volgende echo het geslacht kunnen zien.

hier alles goed, maar erg moe van de laatste dagen. Nu nog even naar het internaat. iedereen de beste wensen brengen. en daarna lekker met alle kindjes naar huis. alle kindjes op bed leggen en dan lekker languit op de bank. Tot later of anders tot morgen.

18. Rono

Rono Niet meer actief

Youngmom lag al vanaf de 29 weken in het zkh en dus elke dag controles.. daarom snap ik t niet...

Fijne avond jac!

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Onvoorstelbaar zeg. Wat is dat voor ziekenhuis?????

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Wupje O jakkie zeg, je mannetje had dus ook niet echt een lekker begin van zijn dag ;)

MNM Hoe was de musical? Lijkt me zo leuk om daar heen te kunnen! Jara is nog net te jong, die blijft nog niet zo lang stil zitten. Volgend jaar maar eens proberen.

Wow, een 3ling ipv een 2 ling? :$ Nummer 3 zal wel in een hoekje gelegen hebben. Zal snel eens even lezen :)

Jac Ik ben eigenlijk een Franeker, maar ondertussen een ingeburgerde Harlinger ;) Mijn vader is ook niet zo dol op vis dus wij aten het eigenlijk nooit. Sinds ik met Marcel ben (al 11 jaar) ben ik langzaamaan wat meer vis gaan eten, maar dan vooral de filetjes enz. Paling oid daar begin ik al niet aan. Erg he? :)

Deel Deze Pagina