Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Kaatje85, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

Jeetje MVN, wat naar voor je. Wat zei de gyn/echomevrouw?

Ik wil ook mn kerstboom!!! Daar hou ik echt van, lekker gezellig! Gaan hem zaterdag waarsch halen, zodat ik hem zondag kan optuigen. Optuigen vind ik trouwens erg leuk om te doen :) (aftuigen HAAT ik!) Eerste jaar kerstboom met katten.. ben benieuwd of die blijft staan..

2. Sherry

Sherry Niet meer actief

hallo dames! Hier gaat alles nog steeds goed. Begin nou van sommige dingen misselijk te worden en heb op dit moment een zeurderig gevoel in mijn buik.. meer aan de zijkant.

Morgen om 19.30u de eerste echo :)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Nou Levi heeft toch echt wel iets onder de leden. zaterdagavond niets gegeten, zondag over de hele dag 1 boterham.
    Vanochtend werd hij wakker ( half 8 pas ) en had dorst. dus lekker in zijn pyjamatje mee naar beneden. Gooit een beker melk achterover en propt er een halve boterham smeerkaas achteraan.
    En dat kwam er dus met dezelfde gang ( via neus en mond )weer uit. Daarna wilde hij wel zijn broodje. Netjes op en er in gebleven. Rest van de dag wilde hij niets. Geslapen van 12.00 tot 16.30 en toen een toetje op. Met avondeten wilde hij wel wat vla.
    Gelukkig dringt hij goed en is hij verder zijn eige(wijze) ik

Vandaag gelukkig wel naar de wc geweest. Lucht best op :D

MamaTien. Hier is het weegschaal, urine controle ( op eiwitten ), voorheen bloedprikken,maar gebeurd nu in het ziekenhuis, gegevens doornemen, tweelingen-ziektes etc in familie, en je krijgt ( hier tenminste ) een welkoms pakket mee ( ook met info over zwanger zijn, nekplooimetingen etc )
    Eerste 2x is Ferry wel mee geweest naar de intake. Nu kwam het niet uit met zijn werk, dus ben alleen gegaan. Maar goed is niet nieuw meer voor ons dus kon het prima alleen af

Skatje, hier vandaag ook weer lekker mijn positiebroek aan. Mijn normale broeken beginnen echt behoorlijk te knellen
    misschien zelf MVM nog even bellen.

Hier ook hoor ! Hebben het 1x gedaan vlak nadat ik posi teste en daarna niet meer. Voel me af en toe wel lullig naar hem toe, maar ik ben gewoon zo moe, en verder heb ik ook gewoon echt geen zin. Kan me er ook niet toe zetten.
    Nou ja komt vast wel weer goed

Kimm, lekker toch eerder een echo

mamavanNoelle. ahh bij jou dus ook een zieke :( Beterschap
    1 mm in een weekend tijd is idd wel weinig. Vervelend zeg die onzekerheid zo. Wat zij de gyn ?

Bapsie, gefeliciteerd

Frummel. wat een lekker ventje is Declan

Zonnebeertje, beterschap

4. paso

paso Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik heb weer heel wat bij moeten lezen.

@ MVN het zit je ook niet mee he meid, een dikke knuffel en ik blijf voor je duimen.

@ Ziek zijn, jta de buikgriep steekt goed de kop op, ik ben gelukkig nog gespaard gebleven. Beterschap voor alle zieke kindjes en mama's!

@ Mamatien, succes met de katten :D een vriendin van mij kan nog geen vaas bloemen neerzetten :D de kerstboom blijft dus ook niet gespaard, lang leve de plastic kerstballen!

@frummel, leuke foto van je manneke!

@ vk afspraken, vriendlief gaat alleen bij de echo's mee, hij heeft niet zo veel uren, en die kan hij beter sparen voor als het echt nodig is en rond de bevalling.

@ libido, tja ik sta er niet om te springen, maar ik laat me wel makkelijk verleiden dus het hangt van hem af.

Zo, weer even bij, nu lekker het bad in!

fijne avond meiden!

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    whahaha met 5 weken paste ik me normale broeken al niet meer dicht en al zou ik me er wel in willen proppen doet t pijn in me buik dus wil t sowieso niet het vervelende is vooral mn werkbroek van de week op kantoor maar eens een zw broek halen

6. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0

ik vind t ook lullig maar we moeten dat niet vinden t is sowieso dat de meeste vrouwen de eerste tijd geen zin hebben en als je je straks weer wat beter voelt krijg je er weer zin in zeggen ze.

ik heb al die weken ook niet meer gedurfd veelste bang voor bloedverlies je krijgt er geen miskraam door zeggen ze maar ik was ben daar toch bang voor.

vorige week hebben we voor t eerst pas weer sex gehad en t voelde gelukkig t zelfde als voorheen dus ik was erg opgelucht mannetje vind t niet erg er zijn ook andere mogelijkheden dan doen we die maar even vaker hihi t komt straks vanzelf wel weer goed;)

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    aaah mvn weeeeer die onzekerheid tjonge!!!

en over meegaan mijn mannetje gaat lekker wel overal mee naartoe!!!
    hij vind alles erg interresant en wij hebben een hele makkelijke verloskundige die is lekker alleen en daar kunnen we gewoon s'avonds terrecht en ze komt ook naar ons huis s'avonds zoals 21 december heeerlijk.
    en echo bureau spreken we of s'ochtends vroeg of aan t einde van de middag af erg fijn

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hier gaat mijn man in princiepe ook altijd mee,maar die werkt dus in de ochtend van 07.15 tot 09.30 en van 14.30 tot 16.15 uur. Daar kunnen we het dus mooi tussen plannen.

Kan me voorstellen dat het voor mannen met een fulltime baan ( en niet naast de deur ) het niet altijd haalbaar is om steeds vrij te vragen.

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey meiden!

Ik heb teruggelezen maar, solly!, geen zin om uitgebreid te reageren...

Intake: het is volgens mij overal hetzelfde.. Hier ook vragen over je familie, ziektes e.d. Urine controle, bloeddruk, wegen , hartje luisteren , en dan krijg je bij onze praktijk ook meteen de eerste echo. ( je krijgt dus ook standaard je eerste afspraak rond de 8wk ).
    Hier gaat hubbie wel mee maar dit ook alleen omdat de echo meteen is, ik denk dat hij daarna alleen nog maar mee gaat als ik een echo krijg. Hij heeft het allemaal al een keer meegemaakt en vind het niet zo spannend als ik alleen gewogen e.d wordt. Bij jaimy is hij overigens ook maar meegeweest tot de 20wk.

Wat ik me nu afvroeg... Bij jaimy moest ik toen bloedprikken moet ik dat nu weer? ( heb MEGA schrik van spuiten.. )

Zin in sex: Helaas.... Bij jaimy was dat volop aanwezig en nu heb ik totaal geen zin! Vind het ergens wel lullig voor hubbie maar ik kan er niet meer van maken. Komt vanzelf wel terug ;) ( of niet.... )

Verschillen: Ik merk wel dat ik nu veel meer misselijk ben als bij Jaimy en heb het idee dat het wat sneller groeit maar voor de rest verschilt het, tot nu toe, niet met mijn vorige zwangerschap.

* Zag en leuke foto van Frummels stoere ventje voorbij komen! *

Mvn, Jeetje meid... Dikke knuffel voor jou meid!

Mamatien, houd je plantenspuit maar gereed dan ;) Hier altijd al katten gehad maar dit jaar was het eerste jaar voor onze jongste kater en hij is al aardig wat nat gesproeid. Grr, hijs wat hardleers :p ;) ( en dat in de nu bijna 2 dagen die de boom pas opstaat )

Zo dat was het wel voor vandaag...Ben gebroken! Ik zal blij zijn als het donderdag is, dan hebben we de eerste echo! Vind het wachten nu wel lang duren, of ik ben gewoon te ongeduldig :p

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Miracle, ja bloedprikken moet nu weer. Sowieso voor antistoffen,maar ook om te zien hoe je glucose gehalte is. sinds januari dit jaar hebben alle vk's en gyn's besloten dit beter te controleren ( daarom wordt er hier nu ook in het ziekenhuis geprikt ipv bij de vk zelf )

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, aahh ok dan. Ja bij Jaimy was dat ook in het ZH. Nu kan ik me er iig al op voorbereiden ;)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Komt vast goed ! Maar ken het hoor. Heb bij Levi 5 maanden dagelijks hormonen gespoten en nog ben ik bang voor bloedprikken.

MVN, hoe gaat het ?

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, ohh overleven doen we het wel hoor :p ;)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Bah ik lig in bed een partij misselijk te wezen

15. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    MVN> oei weer onzekerheid! Dat is vervelend. Het zit je duidelijk niet mee. Hoop dat je nu maandag wel een zeer duidelijke goede echo krijgt. dikke knuffels

16. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Misschien bandenpijn?? Succes morgen. Veel plezier bij je spiekmomentje naar de kleine:)

17. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hi meiden!

*zwaai* *zwaai* van mi!

Het lukt me niet meer om alles bij te lezen sorry.

MvN, ik hoop dat je snel weer een goede echo hebt!

Ik duik m'n bedje in. Ben zo misselijk in de avond sinds een paar dagen.....geen seks hier voor ons dus voorlopig!
    Wat een paar weekjes geleden nog wel zo was. Maar moet er nu niet aan denken.

Fijne avond nog.

Liefs Mumm

18. MvN

MvN Niet meer actief

Voel me goed, nog bruinverlies.. maar erg onzeker.. word er helemaal gestoord van!

De vk hier op de site zegt dat t aan de apparatuur kan liggen en degene die meet.. en een millimeter kan al 2 dagen verschil uitmaken... maar toch..

19. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    belliebel. Allergisch voor chocola?? aaarrrgghhh daar zou je me pas mee straffen. Af en toe echt van die heerlijke snoepbuien. En hoe reageerde je kleine man op de kerstboom?
    Hier gaan we dit jaar de kerstboom wat later opzetten hihi. Eerst nog sinterklaas vieren met de kids volgend weekend.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik ga off want wordt nog misselijker van de laptop.truste

Share This Page