Goedenavond meiden! Jeetje wat een verhaal van die 3ling! Het zou je maar gebeuren... Even een vraagje.. Hoe kan je voelen weaar je baarmoeder precies zit? Iets met schaambeen en een randje ofzo? En wat is je schaambeen precies? (sorry ben niet echt thuis in al die termen..)
Beste wensen iedereen!! Beterschap aan alle ziek, zwak en misselijke meiden! Las een stukje over vuurwerk. Vriendlief heeft af en toe ook (sier)vuurwerk uit Belgie gehaald ( wat dan bestempeld wordt als illegaal omdat het niet uit NL komt, maar ook gewoon uit de winkel daar komt en alleen goedkoper is) Waar het vuurwerk ook vandaan komt...je weet nooit van te voren wat het doet. Drank in combinatie met vuurwerk daarentegen...daar kan ik me zoo kwaad om maken. Ouders die hun kroost het vuurwerk aan laten steken..daar snap ik niks van.... Vind het wel erg sneu dat er eigenlijk altijd wel doden vallen. (Die jongen van 17 had een eigen bom gemaakt van diverse vuurwerk....) @Misselijkheid. Kan weer redelijk wat eten en ben al 400 hele grammen aangekomen..... Hoe zit dat bij jullie?! Kan wel wat vergelijkingsmateriaal gebruiken...vind het vrij weinig wat ik tot nu toe aangekomen ben.. Las dat iemand haar uk al goed kan voelen, gaaf hoor!! Ik ga voor nu even onderuit op de bank! Morgen weer voor 40 uur aan de bak. Fijne avond!
Pfff zit ik bij de augustus mama's 2011 te lezen... Voornemen voor 2011: minder verstrooid zijn en doen alsof ik alles mee krijg..wie doet er mee?!
Mammatien, op de plek waar het schaamhaar zit, voel je een hard bot, dat is je schaambot, Als je vandaar uit met een vinger naar boven schuift, voel je op een gegeven moment het eind van het bot. Als het goed is voel je daarna ook iets hards zitten, maar dan meer als een harde ballon, dat is je baarmoeder. Als je ook dan weer hoger gaat, richting navel, voel je het einde ervan. Mumm, door de misselijkheid en het vele spugen ben ik 5 kilo afgevallen. Ben inmiddels 600 gram aangekomen, sinds mn laagste gewicht van 12 weken.
Whahahaha oh dat is een hele goeie!! Ik doe mee ik stond daarstraks al de koffiepads in de koelkast te zoeken...
lieve meiden, Ik wens iedereen een heel gelukkig mooi en gezond 2011!! De beste wensen voor jullie allemaal en dat er maar veel zwangerschappen, mooie baby's en huwelijken mogen komen!
Zijn er trouwens nog meer meiden met zo goed als geen klachten ? Bij veel beweging heb ik last van mijn bekken,maar op dat na zou ik regelmatig vergeten dat ik zwanger ben, zo goed dat ik me voel. Maar maakt me aan de andere kant ook wel weer heel onzeker omdat mijn vorige twee zwangerschappen ver van prettig verliepen ( constant misselijk,overgeven, 9 maanden lang 1 brok chago etc )
Kaatje ik heb ook nergens last van hoor. Ben niet misselijk ofzo soms een beetje moe maar dat is alles. En soms wat bandenpijn als ik moet niezen, ben blij met mijn angelsound want dan kan ik mezelf er weer van overtuigen dat er echt een wondertje in mijn buik zit. (ik nu net pas dat we precies gelijk lopen) Heb net het 2-3ling verhaal gelezen wat een verhaal zeg. Wilde op nog veel meer reageren maar ....... sorry. Ik moet echt meteen een 2e pagina open zetten om te reageren want anders komt er echt niets meer van. Maar ik lees nog steeds iedere dag mee!
Kaatje: Ik heb nergens last van hoor! Iets minder eetlust en goede hormonen... maar niet iets waarvan je zou zeggen ik ben zwanger!
Ik heb tot nu toe nergens last van gehad. Nu merk ik wel dat ik iets rustiger aan moet doen omdat ik anders last van mijn rug heb... Ik heb zo te doen met iedereen die misselijk is (geweest)!!
Toch wel fijn om te lezen dat er dus meerderen zijn die zo goed als nergens last van hebben. Ow ja bandenpijn heb ik ook idd wel bij rare bewegingen.
Navond! Nou weet nu wat het geweest is! Er is iets geweest waardoor manlief en ik ziek zijn geworden. Waarschijnlijk de oliebollen! Niet alleen manlief en ik hebben last gehad van overgeven, maar ook die vrienden waar we oud en nieuw gevierd hebben hebben boven de plee gehangen! Dus er is iets geweest wat niet goed was. Afijn, het is gelukkig niet erg voor de kleine! Alles wat qua voeding niet goed is geweest heb ik er weer uit gegooid. Ik ga lekker het bed in, ben kapot! Slaap lekker allemaal!
mum 84. 400 gram erbij nou ja het begin is er. weet niet wat ik nu bijgekomen ben. Heb geen weegschaal thuis. Hoop zelf dat het deze keer ook op mijn laatste zwangerschap lijkt. Met 36 weken totaal 6 kilo erbij gekomen. Daarna niet meer gewogen. Moet zeggen was er ook snel weer af na de bevalling. Ppfft 40 uur. sterkte van de week. En ik doe mee met je goede voornemen. !! sucre. Fijn dat je niet meer afvalt. Neem aan dat je je ook beter voelt nu. paso. hihi koffiepads in de koelkast?????? haha klinkt als zwangerschapsdementie. (kunnen handje schudden) kaatje tot morgen. Hopenlijk een goede nacht en dat je zoontje wat langer slaapt morgenochtend. hier weinig klachten enkel moe maar ja wat wil je met deze dagen. belliebel vervelend, maar wel prettig dat je nu weet wat het is/was. tot morgen. ryanne. jij ook de beste wensen. Hoe is het met je?
Avond lady´s Paso gezellig dat de familie op bezoek komt! En wat een leuke reactie van je vader hahaahaa... Belliebel beterschap, lijkt me wel rottig hoor iets verkeerds gegeten te hebben! Sucre jij ook beterschap.. en je zoontje is die alweer wat beter? En wat heerlijk dat je de baby gevoeld hebt! Dat lijkt me zo bijzonder! Geniet er lekker van! Kaatje ik heb zo goed als geen kwaaltjes hoor. Alleen last van me darmen. En wel moe maar dan houdt het ook op hoor Van een 2-ling naar een 3-ling das toch wel raar dat ze dat over het hoofd hebben gezien.. maar wel leuk lijkt mij hahahaa
Hey dames! heb de laatste dagen wel regelmatig bij gelezen. Wil iedereen even de beste wensen mee geven voor dit jaar Over een paar maand hebben we onze prachtige kinderen in de armen kunnen we (weer) heerlijk gaan genieten Heb foto's gezien erg leuk Zieke meiden beterschap en sorry dat ik niet zoveel op iedereen reageer... liefs
Goedemorgen allemaal! Vandaag de 12 weken bereikt! Joehoeee Vanmiddag ga ik het op mn werk vertellen! Maar moet ik het eerst tegen mn manager zeggen, blegh daar zie ik tegenop (raar he, maar tis gewoon geen vent waartegen het fijn is om zulk goed nieuws te zeggen) Heb hem net al een mailtje gestuurd dat ik hem voor de nieuwjaarsborrel wil spreken omdat ik hem wat wil vertellen. Nou dan zal die wel een vermoeden hebben hihi