Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeetje meid, wat verschrikkelijk! Nu weet ik je verhaal niet precies meer, maar toch is dit een klap wat jullie moeten verwerken.

Hele dikke knuff voor jullie 3!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Hier door een hel gegaan op het werk. Volle darmen en niet kunnen poepen = mega veel krampen. Weeën waren er niets bij.
    Uiteindelijk ook tot bloedens toe :( schrok me rot

Kimm, hoe gaat het meis ?

Mamatien. hoe waren de reacties op het werk ?

Jac, beetje jammer dat ouders zo praten, zeker waar de kinderen bij zijn

MamaChantal. gelukkig ben je weer thuis

2ling-3ling Vertelde het vandaag op mijn werk, en daar had iemand toevallig een paar weken geleden ook zoiets gehoord, alleen waren het er toen 2 ipv 1.
    Volgens mij is ze een echte meeschrijfster hier ( youngmom) dus lijkt me dan niet dat ze zoiets verzint toch ? Zullen straks toch foto's willen zien etc

Tesske, heel veel sterkte met dit een plekje geven.

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Kaatje: Jeetje meid wat pijnlijk!! Is het uiteindelijk wel eruit?

De reacties bij mij op werk, mn teammanager reageerde echt zooo enthousiast, ik snap niet dat ik daar bang voor was haha! Mn team reageerde over het algemeen enthousiast, maar niemand had het verwacht.

1 collega (die ik niet echt mag, haar contract is gelukkig ook kniet verlengd) zat zelfs hele tijd 'was zeker ongelukje Nee? Oh dan was het zeker de 1e keer gelijk raa, ik kan me niet voorstellen dat meiden die net zo oud als ik zijn nu een kind willen'. Ik ben wijselijk weggelopen van haar, maar als ze morgen weer begint zeg ik er wat van.

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Mamatien Wat een rare reactie van die collega zeg! Ik zou er ook wat van zeggen als ze dat nog een keer zou doen.
    Fijn dat de rest wel enthousiast was!

Martje Heerlijk toch, dat je elke x een echo hebt! Lijkt me gweldig om elke keer even te kunnen gluren.

Jac He jakkes zeg, lijkt me erg naar zulke opmerkingen. Dat meisje kon er inderdaad niks aan doen, maar je hoort wel waar het vandaan komt....

Frummel Fijn zeg dat je bij de gyn mag blijven en lekker vaak mag gluren! Ga je liever niet naar de vk?

MamaChantal Welkom thuis!

Tesske Jeetje meid wat verdrietig zeg.... Ik hoop dat het jullie toch nog gegund is om nog een keer papa en mama te mogen worden, al wordt het dan misschien wel op een andere manier?

2ling/3ling Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat je zulke dingen verzint om aandacht te krijgen, maar helaas bestaan zulke mensen wel....
    Nou weet ik niet of het bij deze persoon ook zo is, ze zullen inderdaad straks wel foto's willen zien.
    (Als je alles bij elkaar legt dan komt ze inderdaad niet erg geloofwaardig meer over. Hebben jullie gezien hoe groot en zwaar die jongens waren?:$ Die waren net zo groot/zwaar als een 1ling zeg maar.... Dus best knap voor een 3 ling )

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Mamatien, fijn dat je zoveel positieve reacties kreeg, zelfs van je chef!! Maar die ene collega, sjonge, wat is dat voor gefrustreerd figuur...

Tesske, meis, wat heftig. Sorry, maar kan het me ook niet precies herinneren wat er allemaal is gebeurd, maar ik hoop voor je dat 2011 toch nog een wonder zal brengen. Sterkte samen!

Angiebaby, ik ben vandaag ook bij de vk geweest. Bloeddruk gemeten, bloed geprikt en hartje geluisterd. Wat is dat mooi he.

Danitjuh, wat een lieve reacties van je medestudenten. Ik heb even je verhaal gemist over het dialyseren. Doe je dat al lang en moet dat vaker nu je zwanger bent? Ik heb op mijn werk een jongetje van 1 maand moeten dialyseren, vond het erg heftig...

Kaatje, oei, heftig die buikpijn. Heb je een bad? Lekker ontspannen in een warm bad kan ook ergr fijn zijn.

6. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ik voel me niet zo relax
    ik heb zo een raar gevoel,
    voel me niet echt meer zwanger geen kwaaltjes helemaal niks ik ben zo bang dat het mis is....en de echo heb ik pas op 27januari...wat moet ik doen? ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamatien. ja gelukkig wel. luchte behoorlijk op ;)
    leuk die reacties op je werk ! En die ene collega moet je idd lekker laten gaan. Is binnen kort toch weg, en waarschijnlijk is ze gewoon jaloers

2-ling, 3-ling Heb ook even gezocht,maar het is dus zo dat er 1 iemand een topic in de lounge heeft geopend dat ze twijfelde, en nu blijken er nog wel een paar mensen te twijfelen. Maar goed denk persoonlijk niet dat je over zoiets liegt. Zeker niet als je een actief meeschrijfster bent hier

Sucre, nee helaas geen bad. is nu allemaal weer weg ;)

8. mamatien

@ Nooky: Balen meid van je gevoel! Denk echter dat je hier weinig aan kan doen.. Zolang je geen buikkrampen of bloedverlies hebt, heb je gewoon heel veel kans dat het wel goed zit! Geen kwaaltjes hoeft niet te betekenen dat het niet goed zit, je kan ook uist geluk hebben! Probeer er beetje in te blijven vertrouwen, zodat je komende weken door komt!

Meiden, ik ga lekker bankhangen en in slaap vallen op de bank :)

Spreek jullie morgen!

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Lieve meiden, allemaal een heel mooi en liefdevol 2011 gewenst met een (of meerdere) prachtig gezonde en lieve kindjes!

Tesske, wat afschuwelijk dat de gyn dat heeft gezegd... :(:(. hangt een en ander nog af van de uitslagen van je vruchtje? Of zijn de risico's sowieso te groot?

Even een kort berichtje van mij, want ik heb dienst :(. Gelukkig niet meer de hele nacht, maar tot 23:00 en morgenvroeg weer vanaf 07:00. Lang leve de zwangeren-CAO!

Kindje voelen: ik voelde het eerste bromvlieg-gevoeletje met 13 weken, Toen even een weekje niks. Maar gisterenavond lag ik op de bank met een hand op mijn buik, voel ik er ineens een heeeeel klein duwtje tegenaan. Niet echt tegen mijn hand zelf, maar van binnenuit. Beetje vaag, maar hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel ;). Ik dacht, nee gek, dat kan niet. Uurtje later op bed lag ik nog even met de Angelsound te luisteren, duwt er weer 2 keer iets tegen de angelsound. Heel vreemd gevoel.... volgens mij kunnen mijn darmen toch echt niet duwen, of ze hebben een nieuw kunstje geleerd. M'n hoofd zegt neeeeee joh, dat kan de baby nog helemaal niet zijn. Maar het voelt toch echt zo! :D

Ik heb 3 februari al m'n 20 weken echo! Heb ik vandaag voor gebeld, lekker op tijd omdat zij altijd heel vol zit. Vraagt diegene aan de telefoon naar m'n kledingmaat voor de zwangerschap. HUH dacht ik, heb je niks mee te maken haha! Maar nu was dat bedoeld om, als je een niet te hoog BMI hebt, de echo al vanaf 18 weken te maken. Die echoscopiste werkt veel samen met gynaecologen die intra-uteriene ingrepen doen als er iets niet goed mocht zijn met de baby, en hun motto is, hoe eerder ze er dan bij zijn, hoe beter (bv met nierproblemen). En schijnbaar is baby al groot genoeg met 18 weken om alles goed te kunnen zien. Dus met 18+4 heb ik mijn echo, en dan weten we dus ook wat het gaat worden!

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kan heel goed hoor miffy, ik had dat "duwen" vanmorgen ook!

Wat gaaf dat jij hem 3 februari al hebt. Ik moet dan helaas nog een maand wachten! Heb hem 2 maart pas, maargoed, we wachten geduldig af:p!

11. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    ha dames,

frummel, fijn dat je bij je Gyn mag blijven.

Mama chantal. Fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent. Nu hopen dat het steeds beter blijft gaan.

juud haha scheet in je badpak. originele manier van uitleg. fijn dat het zo goed met je gaat.

belliebel pppfft klinkt als een hele opgave dat werken van je.

angiebaby hoe was het bij de vk?

Danitju.ppfft diarre vervelend. beterschap hoop dat het snel weer over is. En wat een lieve reactie van je klas. Beterschap voor je oma. Wat lief dat ze voor je wil breien.

tesske. ken je niet. maar wil je toch veel sterkte wensen. Lijkt mij heel moeilijk om zoiets te moeten accepteren. sterkte.

babsie jeetje dat is ook een heftig verhaal. Vind dat nog wel erger. andermans leed gebruiken. tjonge krijg er gewoon kippenvel van. idd ziekelijk.

mamatien. super al die leuke reacties. en lekker laten kletsen die collega. (ooh zo makkelijk gezegd he. (zie reactie van mij vanmorgen, kon het ook eerst niet naast me neerleggen, nu wel hoor)

nooky als je echt ongerust bent, kan je misschien je vk even bellen. misschien kunnen ze wat voor je doen.Maar ben bang van niet. Voor de rest sluit ik me aan bij mamatien.

kaatje. jeetje kan de dokter daar niks voor geven?? tot bloedens toe lijkt mij ook echt niet gezond.

miffy als ik je zo hoor, denk ik ook dat je de kleine al voelt hoor. jij mazzelpik. En wat lekker dat je de 20 weken echo al zo snel krijgt. Super.

hier lekker lui op de bank aan het hangen.

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga me bedje opzoeken, ben zo verschrikkelijk moe!

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    * Zwaai Zwaai! *

Geen fut om te reageren maar las wel over Youngmom.. Zij kletste ook op een topic waar ik ook klets, in het begin waren er nog niet echt belletjes gaan rinkelen maar nu ik zo bij de Dec. mama's heb gelezen gaan er wel degelijk belletjes rinkelen!

Het zal me benieuwen of ze terug komt en ga dan toch wel eens vragen naar een foto van de drieling..

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Lieve meiden ik probeer zo veel mogelijk mee te lezen maar vanwegen mijn bloeddruk ben ik vaak erg draaierig en houd ik het niet erg lang vol.
    Ik hoop dat dit gauw over gaat want dit is geen pretje.

Alle meiden met een goede echo of die de 12 wekengrens hebben behaald GEFELICITEERD!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac, normaal heb ik er eigenlijk geen last van ( juist meer het tegenover gestelde ) maar herken dit soort dagen wel van Levi.

Tot morgen !
    Heb 10.00 uur afspraak bij vk

16. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hallo lieve meiden!!!!

het duurde wel 5 minuten voordat ze eindelijk het hartje te pakken had!!

meneer of mevrouw had er totaal geen zin in en was lekker dwars...t was super bewegelijk en trapte als een gek hihi t is nu al een drukte maker ik kan mn hart vasthouden voor de blauwe plekken die binnenkort op me buik gaan komen hahahaahha.

alles was weer goed bloeddruk 110/70 heerlijk ben heel blij

17. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ nooky
    Als je iets niet vertrouwd moet je een afspraak eerder maken en kijken wat er mogelijk is.
    al is het maar voor je eigen gevoel.

@kindje voelen
    ja al een week geloof ik. Niet elke dag dan moet ik echt even de rust ervoor dingen... en die is nogal ver te zoeken helaas.

@ tesske
    Wat balen zeg dat ze je een zwangerschap afraden. Sterkte :)

@kwaaltjes
    op zich weinig kwaaltjes alleen bloeddruk is zo laag waardoor ik me echt niet fit voel.

@kaatje, jac
    het gaat redelijk vandaag is het verplichte leven weer begonnen helaas. vanmorgen al verslapen en erg druk geweest op school.
    kan nog steeds me draai niet vinden merk dat het laatste toch wel de doroslag heeft gegeven aan me gevoel en dat ik vorige week toch wel elke dag de tranen over me wangen heb laten rollen.
    merk dat ik wel heel erg moe ben en dat ziet me moeder ook die zegt ook al dat ik er moe uit zie. komend weekend logeren de kinderen van vrijdag op zaterdag bij me moeder zodat ik zaterdag kan uitslapen...
    en ik denk dat ik dat ook echt ga doen.

slaap lekker iedereen :)

18. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ik heb een gedeelte terug gelezen maar het is niet veel wat ik onthouden heb...

Momenteel lig ik in bed te luisteren naar een hamster die zo hard in het radje aan het rennen is dat de kooi zo geloof ik op zal stijgen!

Vanmiddag naar Antwerpen geweest want we moesten nog wat dingen voor de wintersport hebben.. Helaas kom ik niet meer in mijn fluo roze broek dus heb ik nou maar wat Zwarts met elastiek zodat ik er nog in kan groeien :p

Verder naar de bios geweest. Verbaasde me er over dat er een vrouw was die d'r kind naast ons neer had gezet en zelf naar een andere is gegaan. Wat een rare lui heb je toch.. Ventje zal een jaar of 5 geweest zijn!

Verder verga ik van de rugpijn en de pijn in mijn benen! Denk een teken dat ik wat rustiger aan moet gaan Doen....

Sorry voor de fouten maar met de iPhone gaat het niet zo makkelijk!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge. Hier slaat de paniek een beetje toe. Moet om 10 uur naar de vk en ben opeens als de dood dat ze het hartje niet kan vinden

Angie, lange 5 min. dus bij de vk. Gelukkig het hartje wel gehoord

Kimm, knuff. Een dagje uitslapen doet je hopelijk goed. Is ook niet nix wat er nu allemaal in je leven gebeurd. Man weg, zwanger. 2 kids om voor te zorgen

20. mamatien

@ Kaatje: Meid, relaxx!! Je hebt al vaak die angelsound gebruikt! Het zit echt wel goed!! Begrijp dat je die angst heb door Milou.. Maar Je zit nu in een andere situatie als bij Milou!!

@ Angie: Ohh die 5 minuten duurde waarsch uren voor je gevoel! Blegh zeg! Maar gelukkig was alles goed!

@ Kimm: Pff wat een kut situatie zit je toch he.. :(:(

@ Sherry: Ga je nog skieen?

@ Jac: Lekker geluierd op je bank? :)

Verder weet ik niet meer waar ik op wilde reageren..

Deel Deze Pagina