Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    dames heb ff bijgelezen maar ga niet reageren. dochterlief spuugt de hele tijd door. zit nu gewoon gal te spugen. zo zielig. ze slaapt nu even, dus ga snel ff wat dingetjes opruimen.

o ja kim en miracle gefeliciteerd.

2. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Kim en miracle Gefeliciteerd!

Mexicaanse griep, heb ik me niet voor in laten enten vorig jaar (was toen ook zwanger) Ik heb zelf wel anderen ingeent haha

Geslacht, tja het is al bijna zeker dat het een jongen is en dat vindt ik voor mijn zoontje geweldig, 2 jongens met een leeftijdsverschil van 14 maanden! Maar mama had stiekum een meisje ook wel erg leuk gevonden hoor!

Hier vanaf vandaag in de ziektewet, ivm ischias en bekkenkachten! Baal er erg van maar telkens als ik had gewerkt kon ik amper lopen!
    Zometeen fysio maar even bellen voor afspraak!

Nog iemand geen buddy?

Liefs jeluna

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goeiemorgen
    Hier vandaag op het werk. En vanavond uit eten met collega's voor een collega die afscheid neemt.
    Heb er wel zin in, maar wordt vast een lange dag.
    Vannacht wel heerlijk geslapen gelukkig.

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

kimm ook gefeliciteerd! sorry meid wist niet dat jij ook jarig was!

Jeluna: oei nu al? das niet best meid! ik hoop dat het met rust beter gaat!

jac: beterschap voor je meisje!

even ego: declan is net uit zijn bed geklommen/gevallen.. hoe hij het heeft gedaan geen idee maar ik ben me rot geschrokken! gelukkig staat zijn bedje pal tussen de muur en ons bed(ja ik weet het maar ik kan hem echt nog niet in zijn eigen kamer zetten *schaam*) ik hoorde een dof geluid en toen gehuil via de baby phone ik naar boven lag meneer op ons bed.. ik moest echt even 3x kijken! ik denk dat ik weet hoe hij het heeft gedaan.. zijn dekens lagen allemaal in een hoekje gepropt inclusief knuffel.. denk dat hij daarop is gaan staan. voor 8 maanden is het ventje veels te inventief!

ik vergeet weer genoeg mensen.. sorry ga zo even goed bijlezen hoor! eerst even dex drinken geven en een fruithap:)

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    @ jongen/meisje: Voor mezelf zou ik een meisje erg leuk vinden, maar een broertje voor Dinand zou ik ook heel erg leuk vinden. Ach, het maakt me eigenlijk niets uit, als alles met het kind maar goed is! Wat me gevoel zegt: ja toch wel een meisje. Waarom? Bij Dinand was ik er van overtuigd dat het een jongen was, en me gevoel had gelijk. We hadden bij hem al heel snel een meisjesnaam voor als het een meisje zou worden, jongensnaam hadden we pas echt heel erg laat! Nu hebben we al een jongensnaam, en vinden we een meisjesnaam heel erg moeilijk. vandaar dat me gevoel nu zegt dat het een meisje wordt. Ben stiekum toch wel heel erg nieuwsgierig aan het worden:p.

Oh, wat ze ook zeggen is als je naar het hartslagje luisterd van het kindje en het zou boven de 150 slagen per minuut uitkomen, het een meisje zou zijn, onder de 150 zou een jongen zijn. Nu heb ik gister eens met de angelsound geluisterd en kwam op 168 slagen per minuut. Zou dus ook een meisje betekenen, en de chinese geslachtkalender zegt een jongen. Ach, hopelijk krijgen we het 16 februari te horen:D.

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Beterschap voor je kleine meisje!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ai, ichsias en bekkenklachten, niet zo mooi. Even een vraagje, heeft bij jou de vk aan gegeven dat je niet meer mag werken, of moet je dat zelf beslissen. Neem aan dat dit hele pakketje bij het UWV terecht komt omdat het zwangerschapsgerelateerd is (toch?).

Oh, eenuh @ Kimm: Gefeliciteerd meid:D.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Autjs, dat is zelfs Dinand nog niet gelukt! Mja, het zal vast de laatste keer niet zijn! En wat maakt het uit dat je hem nog niet op zijn eigen kamertje wilt leggen, ze zijn zo gezellig:D. Komt vanzelf !:D

9. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Belliebel: Heb ik overlegd met leidinggevende en het leek haar verstandig voor nu 100% in de ziektewet te gaan, omdat je in mijn werk (verpleegkundige, zware verpleegafdeling) gewoon niet rustig aan kunt doen. Gaat idd naar het uwv dus zal binnenkort wel een telefoontje krijgen.

10. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Frummel, Jeetje dat jullie mannetje dit allemaal al kan! Die van mij is wat dat betreft 'lui' haha. Hij kan wel zelf zitten en een beetje rond tijgeren maar verder komt hij echt nog niet! Ik zei al voor de grap zijn gewicht zit in de weg! Hij is echt wel een stevig mannetje ben benieuwd volgende week op CB.

11. Rono

Rono Niet meer actief

tacogriep: vorig jaar was ik net 2 weken bevallen en heb dus de prikken gehaald.. gevolg..--> bij alle 2 de prikken 41 gr koorts... maar ik heb ze genomen omdat ik niet wilde dat ik mn dochter zou kunnen aansteken..

geslacht: Ik heb het idee dat het een jongen is.. deze zw.schap is het tegenovergestelde van mn dochter! Bij haar had ik last an alle kwaaltjes die je maar kon bedenken... nu 1 keer per week ofzo een dagje misselijk.. en mn hormonen zijn lastig.. meer echt niet! Maar een meid vind ik ook leuk hoor! lekker tutten later met dr zus en ruzie maken over makeup haha! Maar voor mn vriend is natuurlijk nu een jongen leuk.

Kim & miracle gefeliciteerd!

Frummel: Zoooo zie is actief! En het bedje staat al naar beneden? Menn das knap!! Jij kan straks al vroeg over naar een junior bed haha

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    #2612 marloes80, 5 jan 2011
    Laatst bewerkt: 5 jan 2011
    en wat nog erger is Frummel... de 2e is overal nog sneller mee!!!

Zo, 2 namen zijn ook weer af. Voor de liefhebber, kijk maar eens hier: letters

dat van die hoge hartslag klopte hier trouwens niet, beide heren zaten hoog en zijn toch echt jongens ;)
    Heb nu wel last van allerlei pukkeltjes... dat had ik bij de andere 2 niet. Ach over 4 weken weten we het.

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

@bellie: declan had altijd rond de 170 dus die fabel gaat niet altijd op;)

volgende nog sneller.. dan komtie denk ik uit me gelopen haha!
    Declan: 2,5 maand omrollen beide kanten op
    3 maanden zitten
    4,5 maand staan
    5,5 maand zelf optrekken tot staan
    6 maanden eerste woordje. eerst mama toen papa later boef
    nu is hij 8 maanden en klimt uit zijn bed.. bed staat op de laagste stand ja:(

ik liep zelf met 7/8 maanden.. echt lopen ja. Met kerst(nnog geen 10 maanden) heb ik een film van dat ik probeer bij iedereen zijn toetje te kapen:D ik was dus ook zo vlug en vriendlief stond ook met 6 maanden dus van een vreemde heeft hij het niet:)

moet wel zeggen dat het soms wel erg rap gaat hoor..

14. mamatien

mamatien Niet meer actief

Marlous80: Je hebt pb :)

Ik heb net weer een bod gedaan op een leuk kamertje op MP! Ben benieuwd of het wat opleverd.. :)

15. mamatien

mamatien Niet meer actief

(hoe bedoel je, stiekem internetten op werk hihi)

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Kimm en Miracle GEFELICITEERD!!!

Frummel, wow dat is knap van declan zeg. Maar zie dat hij het niet van een vreemde heeft. De kleine van mijn vriendin deed dat met 8 maanden ook; alle knuffels etc op elkaar en dan uit bed klimmen, die dag ook al heel vroeg in een meegroeibed.

Belliebel, ja spannend he het geslacht, ben ook erg benieuwd, deze keer.

Marloes, pukkels lijkt toch echt een meisje, had ik de vorige keer ook en nu weer. Ik krijg helaas niks te zien als ik op je link druk.........

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    oooh leuk
    wat voor kamertje is het?

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    hier ook op het werk :)

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    goedemiddag dames :)

Jeluna dat is al vroeg zeg.. nu al zo last van je bekken:(
    Jongen/meisje.. heb vannacht gedroomd dat ik echo kreeg met 12 weken(krijg ik niet hoor) en dat die echoscopiste zei dat ik een jongen kreeg..maar ik wou het helemaal niet weten!
    Maar wel makkelijk dat ik dan gericht op jongensnamen moet zoeken.. daar kom ik namelijk niet uit. meisjesnamen genoeg..maar jongensnamen niet.

Hier vandaag slechte dag, vannacht veel wakker gelegen en vandaag al 4x gespuugd(gal) voel me best wel beroerd en moet zo met kat naar dierenarts dus kan niet ff gaan liggen helaas.
    heb inderdaad in het ziekenhuis gelegen voor het spugen, mn ketonen waren 3,5 mar dag erna was het al schoon.. dus mocht gelukkig snel weer naar huis toe:D

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb hem veranderd, MNM
    word nu toch wel nieuwsgierig hoor...

Deel Deze Pagina