Sproettie! Wat leuk! Doe mij ook zo'n vriendin! Morgen wordt bij ons de Angelsound geleverd! Had van het weekend de Summer heart tot heart gekocht maar daarmee hoorde ik niks. Kon t gelukkig terugbrengen! Ik ga douchen en m'n bed in..moeheid slaat weer toe
Meiden in de buurt van Moerdijk..hoe gaat het daar? Hoop dat het snel gaat regenen zoals ze voorspellen! Ga nu echt douchen en tukken.
Even ego berichtje. Ik heb net chili con carne gegeten (3 kwartier geleden) en heb nu erge buikrampen. Kan dat (zo snel) van het eten komen?
wederom alles bijgelezen.. niets blijven hangen en dex drukte net alles wat ik had getypt weg @ kaatje: maakt niet uit. Bij ons in de familie komt veel wiegendood voor, het geeft mij een gerust gevoel dan straks 2 kids op de kamer, groot zat angie: je buik kan krimpen hoor.. dan zijn je darmen inmiddels gewend aan het zwanger zijn en niet meer zo opgezet.. @mamatien: sommige kruiden e.d. kunnen heel snel op je darmen slaan mvm: ik ben het kwijt, sorry god nu kan ik mezelf echt wel voor me kop slaan.. echo bij vriendin.. LEUK! maar ik zie er niets in haha sorry dames ik voel me de laatste dagen echt een zeef zonder energie
Door de extra bloedsomloog daar beneden heb je sneller kans dat er een adertje springt. Soms gewoon zomaar, maar kan bv ook als je sex hebt gehad.
Sproettie, makkelijk zo'n vriendin. leuke echo Frummeltje, als het voor jullie zo goed is, is het toch prima. Zou er zelf alleen niet aan moeten denken dat als de baby snachts wakker is je oudste daar ook wakker van wordt en je met twee wakkere kinderen zit.
oke ik hou het gewoon goed in de gaten, en heb geen sex gehad dus beetje raar...pff duik men bed in ben moe en hopelijk maak ik me minder zorgen
Oxazepam heb ik toen gekregen als kalmeringstabletten! Maar als jij 5 dagen mag werken en geen medicijnen krijg, ben jij echt niet zwaar depri!
Ik was nieteens heel zwaar depressief, en ik ben ook al 5 maanden onderweg, klopt niet heel veel van.
Ja klopt. Dat is ook de reden waarom ik zelf in het begin niet aan de medicatie wilde. Ben ook blij dat de arts achteraf gezegd heeft: Nee je krijgt geen medicatie! Denk nou maar aan je kindje! Ben nu zo blij dat hij dat gezegd heeft! En dat van me af praten, hihi, dat doe ik ook wel.
Whahaha, dex kom dan, poele poele, kom, pak bal jaaaaaa goed zo, brave jongen hoor! Whahaha, Kan Dinand ook erg goed.
Tjee, ja das best heftig. Dinand heeft geen last van allergieën, maar ook met hem zit ik regelmatig wel bij een dokter. Ben gewoon voorzichtig met hem (zeker gezien de start die hij gemaakt heeft met zijn hartje). Laatst had hij kroep. Ben naar de huisarts gegaan, ja die vond het toch wel even verstandig om hem door te sturen naar de kinderarts. In het ziekenhuis is hij verneveld. Tja, zo blijven we een beetje heen en weer lopen. Is nu best vaak verkouden (schoonmoeder zegt altijdat kan niet gezond zijn dat dat ventje elke keer zo loopt te halen/roggelen) Draait dan met me ogen, lieve schoonmoeders, dat heeft hij nu eenmaal en we kunnen er niets aan doen. Gaat volgens de dokter vanzelf over. Jaaaaaaaaa maaaaarrrrr, die melkproducten zet om tot slijm en dat is niet goed. Tja, hij heeft het toch nodig, dus einde discussie! Heb echt wel een goede band met mijn schoonouders hoor, maar sm is nog overbezorgter dan dat ik en manlief samen zijn. Tis wel lief bedoeld van der.
Sorry meiden maar jullie kletsen zooooooooooooo veeel hahahaa kan het niet meer onthouden hoor! Iemand vroeg of ik een shunt had... en die heb ik in mijn linkerbovenarm. Ze kunnen ook nog prikken op 1 naald als ik te bont en blauw wordt Zooo ik ben me toch bekaf Vanmiddag kinderpretdisco gehouden op stage en was tevens mijn afscheid! Er waren 41 kids Dus was erg geslaagd feestje! Daarna met stagebegeleidster en de andere stagiaires gaan zitten aan het gebak 8) en heb van hun dus een 9 maanden dagboek en voorleesboekje en een irischeque gehad Dus ik kan binnenkort shoppen Nu echt uitgeteld op de bank en doe niks meer nu hahahaahaha....
Ja dat idee had ik maandag en gister ook, maarja heb zaterdag de hele dag boven de pot gehangen en niks binnen kunnen houden, kilo afgevallen, dus denk dat het daardoor ook komt. Zou trouwens ook kunnen komen dat je darmen nu echt rust vinden!
Zou heel goed een klein adertje kunnen zijn. Heb je gemeenschap gehad? Daar kan het ook door komen. Zou je niet heel veel zorgen maken, pas als je heftige kramp krijgt zou ik de vk bellen, of als je je natuurlijk dood ongerust maakt!
Er heerst een buikgriep he! Dus hoeft niet perse van de chili te komen! Zou het gewoon even in de gaten houden. Heb momenteel last van obstipatie, kan ook geweldige buikkramp geven die best wel pijn doet!