Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Kaatje85, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Pff meid, respect voor je hoor, 5 keer in de week!

Leuk zo'n afscheid van je stage! Ennuh, jij gaat denk ik babyspul van de irischeque kopen hihi:p.

2. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Zoooo ben weer bij!

Jeeej heb weer weekend:D! Morgen met de kleine man naar het CB toe. Krijgt zijn prikjes weer! Morgen komt ook mijn oom over uit Engeland (reden is minder leuk, begravenis), maar hij heeft Dinand nog niet gezien in het echt, dus das ook wel weer leuk! Vrijdag op kraambezoek bij een collega, zaterdag nieuwjaarsborrel van de vereniging van manlief, en dan is het weekend alweer bijna afgelopen.

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

bellie, heb vandaag een bal gegooid en apport gezegd.. heel pedagogisch onverantwoord maar op het moment best grappig nadat hij heel de dag al zo hangerig, dreinzerig en vervelend was:) hij ging er nog achteraan ook.. best zielig als ik er nu aan terug denk:D

Danitjuh: dat vroeg ik haha:)

Fijn dat je afscheid zo leuk was meid!!
    41 kinderen pfff

even ego: vrijdag mijn contract tekenen bij mijn nieuwe baan:D helemaal happy dat ik niet meer hele dagen thuis zit straks! extra centje is natuurlijk ook leuk met nog een baby op komst:) ze weten van de zwangerschap, was geen enkel probleem:)

nog steeds een zeef, sorry

4. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Rono, en is het gelukt met je enthousiast reageren. of had je zwager het door?? Hoop dat het gelukt is.

nina haha jij hebt ook al een puppy?

Wupje hoe was de zuurkool? is er nog wat over??? hihi leuk dat je ukkie al gevoeld heb. Ik wil ook!!!!!!

jeluna leuk hoor een jongen, begint nu idd weer iets te dagen. hihi sorry hoor zwangerschapsdementie.

mnm ik ben jaloers ik wil de kleine ook voelen. Super hoor dat jij de kleine al voelt. Fijn dat je je zo (in verhouding) goed voelt.

miracle aaah jij ook al. (kleine voelen) nog ff en ik praat niet meer met jullie hoor. (grapje) nee super voor je.

kaatje hoe voel je je vandaag? als je niet wil antwoorden even goede vrienden hoor. Maar ben benieuwd of je toch nog gaat vragen of misschien de echo eerder kan. en idd. gezonde kindjes daar gaan we voor!!!!

Nooky sluit me aan bij wat kaatje zegt.

sproetti leuk hoor een extra echo zomaar. Wel lief van je vriendin.

mum84 hopenlijk werkt de angelsound wel goed. slaap lekker.

bellibel. smoeders bedoelen het goed zeggen we dan maar. (knipoog) moet me zelf daar nogal eens aan herinneren. Om dinand zal je ook altijd wel je zorgen houden denk ik zo of niet.

danitjuh klinkt als een hele leuke dag. Lekker languit op de bank of lekker je bedje in duiken.

hier gaat het beter met dochterlief. Heeft vanavond haar eten binnen gehouden. dus zal nu wel weer bergopwaarts zijn. Dank jullie wel allemaal voor de beterschapwensen. Nu lekker languit op de bank.

5. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Aah, jij nog gefeliciteerd met je baan! Denk dat ik er gewoon echt overheen heb gelezen. Wat ga je doen?

Whaha, ach misschien is het pedagogisch wel onverantwoord, maar zeker zulk soort momentjes mag je af en toe hebben:D.

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Belliebel, hihi lekker aan de Quote :p ;)

Jac, ohh haha, jij voelt ukje ook vast heel snel ;)
    Fijn dat je meisje zich wat beter voelt en eten binnen heeft gehouden.

Danitjuh, dat klinkt idd als een lange maar gezellige dag. Nu lekker met de beentje omhoog ;)

Frummel, hih wel lief van je ventje! En ach, als ie het leuk vond is het zo zielig nog niet ;) Gefeliciteerd met je baan!

Ik heb honger! En ik heb het kouwwwd.. Brr, de hele tijd al rillingen.

Ik werd vanmiddag even helemaal gekgstoord van Jaimy. Mevr. heeft een nieuwe fase geloof ik...Heel hard tegen mama in gaan op sommige momenten. Ze wilde geen sjaal om en bleef boos doen, sjaal weg slaan en mopperen, uiteindelijk werd ik boos en heb haar op de eettafel gezet en ben heel boos op der geworden en wilde toen haar sjaal om doen. Haar reactie was nog bozer worden, tegenstribbelen en.... van de tafel af glijden. Argh! Gelukkig greep ik haar direct vast maar ze kwam tegen mijn broekknoop aan met haar mondje en begon ineens erg te bloeden. Nou heeft ze een scheurtje aan de binnenkant van haar bovenlip en mama voelt zich schuldig..:/

7. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ik zal me altijd wel zorgen blijven maken om hem, maar denk dat ik dit bij de 2e uk ook wel zal hebben hoor! Al weet ik nu wel dat het goed zit met Dinand zijn hartje!

Dinand is vorigeweek ook ziek geweest. Heeft donderdagavond en vrijdagavond overgegeven, daarna wilde hij zijn avondeten nog niet van harte eten, maar nu al 2 dagen gaat alles weer op! HEt zal bij hem ook wel een mengelmoesje wezen van een griepje en doorkomende tanden!

8. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hihi ja lekker aan de quote:D

Ja dat zijn momenten waar je je als moeder erg schuldig over kan voelen, maargoed, het zal vast niet de laatste keer wezen. Hoe oud is Jaimy? De leeftijd van 2 en ik zeg nee hihi?

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi mama's!
    Heb een beetje terug gelezen, maar niet alles onthouden, want ben doodmoe, gaaaaaaaaaaaaaaaap.

Een knuffel voor alle mama's die dat nodig hebben!
    En alle mama's die hun kindjes al voelen, wat heerlijk he!
    En schonemama's die "vreemd" doen, zucht... ga de discussie maar niet aan en stop er niet te veel energie in.
    En Bellie, petje af voor jou meis!

Heb al 2 dgn flinke buikpijn, volgens mij zijn mijn darmen even van de waps. Verder gaat het wel, ben nog erg verkouden met keelpijn. Hopelijk is mijn weerstand gauw weer een beetje op peil.

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

Miracle: oei dat zijn rot momenten ja.. je voelt je zo schuldig erna maar soms moeten ze zelf even de concequenties inzien/voelen.. al ben ik wel echt tegen slaan e.d.
    Hij vond het zeer vermakelijk:)

Bellie: volgens mij ben ik het gewoon vergeten neer te zetten:( bizar hahaha
    Ik ga voor een zorgverzekering werken(heb voorheen als verpleegkundige gewerkt) als soort adviseuze/klant contact medewerkster:) lijkt me erg leuk en afwisselend. plus het is dichtbij. Dex gaat 1 dag naar een gastouder hier in de straat en 2 daagjes naar schoonmoeder.. die is ook in de 7e hemel dat ik werk heb want nu kan ze eindelijk op haar kleinkind passen hahaha.

jac: fijn dat je meisje zich beter voelt en het eten er nog inzit!! buikgriep?

Kaatje: hoe voel jij je vandaag meis? gister zei je dat je vandaag zou aankijken namelijk:) ik hoop dat het 'goed' gaat!

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

12. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Hallo meiden,

Jeetje wat hebben jullie weer veel geschreven vandaag...inmiddels alles weer bijgelezen, maar niet alles onthouden.

Vandaag de hele dag aan het werk geweest, maar een megalange middagdip gehad...is niet veel uit m'n handen gekomen.

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Belliebel, idd twee en ik zeg nee! Het zijn echt maar momenten en eigenlijk altijd thuis. Hihi als we weg zijn is er nooit wat..

Frummel, Ik ben ook zeer tegen slaan! Hier zetten wij haar na 3x waarschuwen in de hoek of in de gang en dat werkt goed.

Mooie wieg!!

Ohw wat erg.... Ik zit aan de aardappelpuree..

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Frummel, lekker vooruitzicht een nieuwe baan !
    Gaat op zich wel goed. Niet echt lekker geslapen. Veel wakker en Levi was vroeg dus niet echt uitgerust. Wel een paar onzekere momenten gehad vandaag,maar voelde me opzich ook wel weer zwanger ( vlaag misselijkheid, zeer schaambot, gevoelige borsten ) dus ga er maar gewoon vanuit dat het goed zit en wacht nog even met bellen tot ik gek begin te worden ;)
    Gaaf wiegje ! Hier geen wiegje

15. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Aaah kijk, leuk leuk:D. Maare stiekem ga je natuurlijk gewoon werken omdat schoonmoeder dat wilt hihi:p. Die wilt op der kleinzoon passen:p.

16. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
  17. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Whaha, leuke leeftijd!:p.

Ook ik ben tegen slaan. Ik zie het zo: Iemand slaan doe je als je het niet af kan met woorden. Hoe moeilijk kan het zijn om een kind uit te leggen wat wel of niet mag!

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Belliebel, idd! Ook zie ik het als, je zegt tegen je kindjes dat ze niet mogen slaan waarom dan juist zelf wel doen? In mijn ogen laat je ze dan juist zien dat ze wel mogen slaan..

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

bellie: jij snapt waarom ik ga werken!;)

Kaatje: vind het echt knap van je!

Wieg: het is net echt een wieg.. het is een 4 in 1. Hij is van wieg om te bouwen naar ledikant en van ledikant naar peuterbed.. daarna schijnt het weer on te bouwen te zijn naar een leuk bankje.. ook het beddengoed en het hemeltje e.d. zitten erbij.. ik ben verliefd:D

Ik wil sowieso een wieg. vind het zoooooo schattig hahaha

martje: lekker onderuit!

Miracle: inderdaad, slaan is geen oplossing:) ik ben jaloers.. wilde ook aardappel purree maken maar de melk was op:( (lees over de datum hihi) heb nu chocolade cakejes op. Schoonouders hadden met kerst chocolade mini cakejes met zachte chocolade vulling.. ik vond ze heeeerlijk! resultaat, ik kreeg een hele doos van schoonmoeders:D ik zei toch dat ze leuk was;) haha

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

@ slaan: je laat je kind zien dat je het met woorden niet red. ik vind slaan een vorm van onmacht en geen vorm van discipline. ik vind dat je 'autoriteit' uitstraal naar je kind als je het met woorden af kan.. maargoed das mijn mening:)

vind slaan ook zielig en zou het nieteens kunnen.. ik heb me 2 weken schuldig gevoeld toen ik dex op zijn rug had geslagen omdat hij bijna in die broodkorst stikte. Ben zelfs naar de dokter gegaan om te kijken of hij er niets van had gekregen hahaha ik ben echt een muts soms.. achteraf zie ik dat meestal wel in;)

Share This Page