Frummel, ik wil ook z'n wieg!! Leuk joh! Ik heb aardappelpuree waarbij je alleen water hoeft toe te voegen, hihi, waterkokertje aan, bakje vullen met water, poeder erbij en roeren maar! Maar chocoladecakejes zijn ook lekker! Haha, idd een hele leuke Smoe Wieg: Ik heb er ook een, zal hem vd week eens opzetten en er en foto van maken. Is wel maar voor kort gebruik maar zo lief en scheettig als ze erin liggen
Goedemorgen. Slaan : Ik probeer het met Levi altijd af te kunnen met woorden,maar soms is hij in zo'n peuterpuberteitbui dat ik er aan het eind van de dag echt klaar mee ben en is het wel eens voor gekomen dat hij een tik voor zijn billen heeft gehad
Goedemorgen meiden, Senna is nu naar school en ik ga vandaag thuiswerken. Hopelijk dat het beter opschiet dan gisteren. Leuke wieg Frummel en idd niet echt duur.
miracle. iedereen heeft die momenten hoor. en wie zegt die dat nooit heeft geloof ik niet. hihi belliebel. fijn dat het met dinand ook weer goed gaat. sucre beterschap meid. frummel ja denk het wel. in ieder geval heerst het hier in het dorp. want hoor er al meer over dat 1dagje spugen en diarree. al noem ik 1 luier nou niet echt gelijk diaree maar goed. gefeliciteerd met je baan! en wat een leuke wieg! martje. ja niet normaal he hoeveel hier geschreven word. Hou het ook niet altijd bij hoor.succes vandaag met thuiswerken. kaatje petje af voor je meid. zo ga ff wat doen hier. huis moet ook weer aan kant he. balen zeg.
Goedemorgen! Ik heb een beetje een baaldag sinds gisteravond. Ik moest vanuit het station naar huis lopen en ik was al heel voorzichtig aan het lopen; net voordat ik thuis ben, val ik nog :x Gelukkig op mijn bips en zijkant van het been maar deed wel echt zeer. Nu nog steeds erg stijf gevoel. En vanochtend moesten we Kyano weer onder de douche zetten want die had weer de hele rug vol zitten met diarree toen we vertrokken naar het werk, wil ik in de auto stappen, komt de autodeur tegen mijn gezicht aan :x! Hoe krijg ik het allemaal voor elkaar?? Ik doe voor de rest van de dag maar rustig aan Nu even reageren.
MNM en lekker gewokt gisteren? Bij jou is de misselijkheid dus ook nog niet helemaal over. Het hoort erbij maar lastig is het wel. Angiebaby hi hi een gekrompen buik?? Misschien ben je er meer aan gewend nu of het is echt zo. Ik zou het niet weten of het kan. Kaatje oh wat leuk dat jullie al namen hebben! Hier echt nog totaal geen idee Sproettie hey wat leuk een echo bij je vriendin maken! Nooky ik heb heel veel afscheiding deze zwangerschap, soms denk ik wel eens oh eisprong komt eraan en dan denk ik oh nee kan niet ik ben al zwanger . Een beetje roze is niet erg maar hou het wel maar in de gaten. Danitjuh oh wat leuk kinderdisco! Kan me voorstellen dat je moe was na zon dag. Toch ook raar lijkt me om afscheid te nemen of niet? Belliebel lekker weekend!!! Frummel oh dat heb ik gemist je hebt een nieuwe baan!!! Gefeliciteerd ! Hoeveel uren ga je werken en welke functie? Sorry dat ik het nog een keer vraag maar af en toe ben ik er een paar dagen niet en waarschijnlijk heb je dit toen net verteld. Oh ik lees het antwoord al, leuk zeg!!! Gaaf wiegje! Jac gelukkig gaat het beter met je dochter. Hmm ja de zuurkool was lekker Miracle oeps een beetje strijd met Jaimy ..niet schuldig voelen hoor. Slaan: Kyano heeft ook wel eens een keer een tik tegen zijn billen gehad, dat moet kunnen vind ik. Martje hup aan het werk
frummel: Fijn joh een neiuwe baan! ook fijn dat ze je ondanks je zw. gewoon aan hebben genomen! slaan: Ik vind dat er een verschil is tussen slaan en slaan... Hier krijgt noelle wel eens een tikje op dr vingers... maar alleen als ze echt erge dingen doet waarvan ze weet dat het niet mag... zoals heel hard tegen onze flatscreen slaan en dan zet je dr weg... en gaat ze er doodleuk weer heen... Is echt een tikje waarvan je zegt kriebelt ze niet? maar ze schrikt er wel van en ze heeft t niet meer gedaan
Ha meiden, Frummle gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ben jaloers en helemaal vandaag... pff wat ben ik soms mijn werk zat... Mag ik even klagen? Heb ik een brief geschreven, informeel van aard, want zo was het me verteld. Corrigeert mijn bazin, wil ze een formeel geschreven brief. Ook prima, maar zo was het me niet verteld. Schrijft ze hem zelf opnieuw, doet dat in de bijlage met de mededeling dat het zo echt niet kan, met cc naar een andere collega. :x En dat terwijl ze naast me zit en ook even had kunnen zeggen dat het anders had gemoeten. En dan vinden ze het raar dat ik er geen zin meer in heb... grrr.... Zoek het de volgende keer ook lekker zelf uit. Waarom vraag je het me nog als je toch alles beter weet en elke keer anders wil? :x:x:x Sorry voor dit vreselijke geklaag, maar ben echt strontchagrijnig. Was gezellig aan het meelezen om zo te reageren, maar weet niet meer wat en reageer ook niet echt vrolijk... Dit soort dingen raakt me nu echt een stuk harder dan anders zeg...
hahaha, hoof op bureau lekker slapen en dan is t zo 5u Hier trouwens gisteravond nepverbaasd gedaan! en tis goed gelukt alleen verlulde schoonzus zich er paar keer... maar dat had mn zwager niet gehoord hahah
haha Rono, ben ik eindelijk wakker op het werk, wil jij me laten slapen Goed gedaan, nep-verbaasd. Leeft je sma nog of zit ze in shock?
Zo klinkt inderdaad als een behoorlijke baaldag! Zo'n dag heb ik ook wel eens, heb dan altijd zoiets van: kon ik vandaag maar lekker in me bed blijven liggen! Mja, helaas, heb er hier ook 1 rondlopen!
Welkom bij de club. Ook ik blaas hier regelmatig(misschien wel een beetje te vaak) stoom af over mijn werk. Nu weet ik al dat ik weg moet en mijn contract niet verlengd word, maargoed, dat zorgt bij mij voor nog meer irritaties. Ik doe het nu zo: ik bijt lekker van me af en als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik het. Komt misschien een tikje dominant over, maar laat ze wel zien dat er met mij niet valt te sollen!
Zoooo ik heb eindelijk een beetje lekker geslapen! Lag er om 22.00 in en werd wel wakker rond 4 uur heb ik ff een uurtje gelezen en toen weer in slaap gesukkeld tot 10.00 Wat doet een mens dat goed 8) Alleen nog wel last van mijn darmen. Ver boven mijn navel dus ik weet dat het de beeb niet is! Dus ik zit aan de kiwi's en straks aan de lactulose... Ik ga inderdaad babyspul halen van de irischeque hihi.. Frummel gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik zal de volgende keer eens gaan quoten want ik kan het nooit allemaal onthouden wat jullie allemaal schrijven
hier vanmorgen de echo gehad en het hartje klopte weet alleen niet precies wanneer ik uitgerekend ben, die man zei je bent nu 11 weken daarna ging hij de uitgerekende datum bekijken en zegt hij dan ben je 22 juli uitgerekend, maar dat klopt niet want als ik 22 juli uitgerekend moet zijn moet ik nu 11+6 zijn. het hoofdje van de baby kwam uit op 12+2. over 5 dagen heeft de vk de uitslag dus weet dan meer.