Hihi, Rono, ben benieuws hoe je smoe zal gaan reageren! @ al: Middagggg. Vanmorgen met kleine man naar het cb geweest. Weer helemaal goed gekeurd. weegt 10,6 kilo, 75 cm lang, en waren heel tevreden over hem. Mama is weer blij hihi. 2 prikjes gehad, vond hij iets minder, maar het was ook zo weer over. Nu ligt hij heerlijk al 2 uur te tukken! Laat hem maar even lekker liggen! Eet hij maar een keer later brood! Heb al boodschapjes gedaan, was opgeruimd, was in de droger gedaan, was verzameld, wc schoon gemaakt, afwas opgeruimd, bedden verschoond, Dinand zijn speelgoed opgeruimd. Ohja, ook nog 2 uur aan de telefoon gehangen, met een collega en me zus (ben ik toch blij dat ik meerdere dingen tegelijkertijd kan hihi!) Wil zo alleen nog even stofzuigen en een dweil er doorheen gooien. Dan vind ik dat ik wel weer genoeg gedaan heb voor vandaag!
Danitjuh Wat fijn dat je zo'n leuk afscheid had! Had je nog lang naar stage gemoeten als je niet zwanger was geworden? Frummel Wat goed zeg dat je nieuwe baas geen moeite heeft met je zwangerschap! Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent. Hoe ga je de opvang voor Declan straks doen? (of heb je dat al eens verteld? Ben net zo'n zeef als jij ) Hihi, zie net dat je het al uitgelegd hebt! Wauw, mooi wiegje!! Maar die kun je voor een meisje toch ook wel doen? Miracle Leuk he zulke fase's! Misschien kun je de vraag niet vragen aan haar maar zeggen: ik wil dat je je sjaal omdoet. Misschien doe je dat ook wel hoor. Maar wanneer je het vraagt dan geef je kinderen een keus. En dan geef je ze dus ook de mogelijkheid om nee te zeggen. Betrap mezelf er ook vaak op, ook op het werk. Misschien kun je ook proberen om het om te draaien, dat werkt hier ook nog wel eens: ik wil niet dat je je sjaal omdoet! Als ze dan dwars wil zijn doet ze de sjaal juist wel om! Wupje Jeetje meid je treft het niet met al je ongelukjes. Rustig aan hoor! Slaan Gebeurt hier ook niet. Als Jaar het erg bont maakt dan krijgt ze wel eens een tik op de vingers, maar tegenwoordig gaat ze als straf eigenlijk altijd op de trap of naast de bank zitten. Dat werkt goed, we hoeven er alleen al mee te dreigen en mevr gedraagt zich weer (even) als een engeltje. Bulldog Fijn dat je echo goed was! Raar dat je van de week de uitslag van de vk krijgt.... Had ie net zo goed aan jou kunnen geven toch? Staat het niet op je echofoto? Bellie Zo zeg, wat ben jij al actief geweest vandaag!! Fijn dat alles weer goed was op het cb, altijd fijn om te horen he? Ook al weet je wel dat het wel goed gaat. Wij mogen vanmiddag weer naar het cb met Jara. Ze is al bijna een jaar niet geweest dus ik ben heel benieuwd hoe lang en zwaar ze nu is. Maar voor we naar het cb gaan mogen we eerst naar de vk. Hopen dat we het hartje vandaag kunnen horen, spannend weer hoor!
@marleen hij heeft het wel gezegd maar het klopt neit 22 juli uitgerekend zijn dan kun je niet 11 weken zijn dan moet je er 12 zijn. vk heeft over 5 dagen pas de gegevens over de echo binnen komt van een echocetrum af.
ik kom even spieken... ga ook gelijk weer verder... ben op school en moet druk bezig zijn met wat werk anders krijg ik het niet af helaas... tot laters
Huh, wat vaag! Mja, zou gewoon aanhouden wat jij nu hebt. Die 24ste! Maar sowieso raar dat ze het dan doorsturen naar de vk en die dan bepaald wat je uitgerekende datum is (of klopt het niet zoals ik het nu zeg, heb momenteel het logisch denkvermogen van een poffertje hihi).
@bellie de gegevens komt uiteindelijk bij de vk terecht en die gaan in de comp. ze konden nu niet veel meer doen dan wachten op die info en kijken wat daarop staat. ik hou gewoon deze datum aan en dan zien we wel.
Marlous knuff meis! Kan me voorstellen dat zon situatie je niet vrolijk maakt. Beter rechtstreeks met de persoon in kwestie afhandelen dan via anderen . Danitjuh oh das lekker uitslapen! Ik wil ook !! Bulldog oh wat fijn een goede echo!! Ach ja en ze dienen zich toch aan wanneer ze er zelf zin in hebben Belliebel ha ha goed bezig dus vandaag. Kyano sliep ook altijd goed als hij prikjes had. Fijn dat hij weer helemaal goedgekeurd is! Marleen succes bij vk en cb! Jara is vrij laat met de afspraak of niet? Met Kyano ben ik begin december geweest en die is van september 2008. Op zich was het wel een leuke afspraak; kijken hoe ze spreken, verdere ontwikkeling etc.
Kan idd goed. Kyano's hoofd was rond de 30 weken soms zelf 2 weken verder bij de meeting dan de rest van zijn lichaam Nu heeft hij wel een groot hoofd
Wupje Ja dat klopt hoor! Ik werk op een kdv en bij ons in het pand zit het cb. Dus ik heb laatst al een gevraagd hoe het nou zat, naar mijn idee had Jara afgelopen september al een uitnodiging moeten hebben. Dat klopte, maar in verband met drukte en de verhuizing van het cb naar ons pand zijn ze een beetje achterop geraakt. Dus de kids die het goed vergaat mogen dan wat later komen denk ik
@wupje ja ze komen wanneer ze zin hebben haha... ze zijn wel krentiger geworden kreeg maar 2 fotos mee bij mn zoon kreeg ik er wel 5 mee. ik ga er weer van tussen zoontje zal zo wel wakker worden...
Dank je wupje! Het voelt ook echt een beetje als pesten, klinkt kinderachtig, maar anders verzin je toch een volwassen manier en spreek je me ergens op aan als het niet goed is? Merk ook wel dat ik wat heftiger reageer, maar toch... Heb er ook wel wat van gezegd dat dit niet de verwachte insteek was, maar ik had het maar moeten ruiken...?! Neem morgen lekker vrij, vanavond nog een feestje van een vriendin die getrouwd is. Lekker leuke afleiding dus. Ben er echt sjaggie van...
Ja hoofdje is in verhouding met het lijfje nu nog groter. Het is nog niet in verhouding met zeg maar.
Men, dat kleine mannetje slaapt nog steeds. Ben al wezen kijken, maar hij is geloof ik in dromeland in een heel ver land. Mja, als hij half 3 nog niet wakker is, ga ik hem echt wakker maken. Aaaah als je het over de duivel hebt, ik hoor hem whahaha.
vind het ook maar kinderachtig hoor, vooral dat ze dan jouw brief met een ander briefje doorgeeft aan een collega.
Mja, laat hem maar even lekker zelf wakker worden, heb geen zin in een chagerijnig kind. Hij zal wel honger hebben ondertussen! Moeten jullie ook zo vaak plassen? Ik ga echt om de 20 minuten, en het zijn niet elke keer hele kleine beetjes, maar gewoon echt behoorlijke plassen. Men, ik blijf lopen hier! Heb vanmorgen niet eens onwijs veel gedronken. Gewoon het normale. Merk toch wel dat het nu goed gaat groeien. Ohja, weet nog wel wat leuks wat ik bij Dinand had. Hoe verder ik in de zwangerschap kwam van Dinand, hoe meer ik naar de wc moest. Hij lag in stuit, dus zat ook vaak tegen mijn blaas te trappen. Erg fijn, vooral op de momenten dat je geen wc bij de hand hebt! Maargoed, ik niesde die zwangerchap ook veel meer. In het begin niet heel erg, maar later werd het knap vervelend. Vanaf 25 weken moest ik echt uitkijken met niezen. Heb het een paar keer gehad dat ik heel nodig moest plassen, en tegelijkertijd moest niezen. Rara wat krijg je dan? Juist, een blaas die het allemaal niet meer houdt. Heb het zelfs een keer buiten op straat gehad. Was gelukkig donker buiten en had een donkere broek aan, maar men, dan voel je je toch knap lullig dat je in je broek staat te piesen. En het was al koud die periode! dan ook nog eens zo'n natte broek. Nou durg te wedden dat die tena lady's daar ook niet op gebouwd zijn whahaha.
Ja vind zoiets ook lullig, maar zoiets zou mijn chef ook kunnen doen! Zulke mensen mogen (vind ik) geen woord zoals chef voor hun naam hebben! Kinderachtig gedrag!
Tja, jammer genoeg is het wel zo... Doe ondertussen net of ik gekke eppo ben, gewoon doorgaan en ik laat mijn bazin even helemaal links liggen. Die collega was wel heel discreet trouwens, zo kan het ook... Bellie, ik moet ook vaak plassen, vooral 's avonds en 's ochtends. Maar dan zit ik zwaar teleurgesteld op het toilet... zo van: was dit alles? Ik nies ook veel, heeft dat een reden? Niesen en plassen is wel lastig, haha Kimm, wil je trouwens met mij buddy zijn? Zag dat je ook nog niet gekoppeld was