Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

o bellie. een half brood eet ik dagelijks hoor.. het is echt heel erg maar dit halve brood was puur lunch*schaam*

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    oooh gelukkig hihi

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, jeetje frummel! Nee, ik kan goed eten, maar 13! boterhammen als lunch krijg ik niet weg.

Ik kom normaal gesproken niet snel aan, maar val ook niet snel af. Ik ben met mijn vorige zwangerschap totaal 10 kilo aangekomen. Ging van 65 naar 75. Na de bevalling woog ik 71 (had maar 2850 gram aan kind in me+vruchtwater en placenta). Die 71 bleeg ik heel lang houden, totdat ik dus in september instortte. Toen vlogen de kilo's eraf. In 2 weken tijd van 71 naar 63. Niet geheel gezond, maar die kilo's die ik eraf kreeg, bleven er gelukkig ook af. Mja, na zaterdag een dagje op de wc te hebben doorgebracht en niks binnen heb kunnen houden, nog een kilo kwijt. Dus zit nu onder mijn gewicht eigenlijk. Maar als ik mezelf zo zie, dan komt dat wel goed met die kilo's erbij *pakt weer een wafel *schaam* hihi:D

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    wie zit er ook "help mijn kind is te dik" te kijken ?

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey meiden!

Frummel ( of mag ik zeggen..Kliko? :p ), idd geen dure wieg!
    En idd gierig hoor :p Nee joh, groot gelijk! Maar jij weet dan dus misschien gewoon al het geslachtje!! Ik wil dat oohook! Helaas wachten tot 20wk echo...

Wupje, jij ook al een baaldag...

Tik op de vingers: Ohh ik ben dan wel tegen slaan maar ik vind een tik toch iets anders.. Jaimy heeft ook al een paar keer een tik op de vingers gehad, moet idd gewoon kunnen.

Rono, zo dat heb je netjes gedaan dan (nepverbaasd ) ;)

Bulldog, fijn een goede echo en mooi kloppend hartje!

Marleen, haha dat is een slim idee ;) Maar ik had idd al een paar keer gezegd dat ik wilde dat ze der sjaal omdeed. Achja, fases he ;)

Belliebel, hier ook vaker plassen, opzich niet erg alleen die nachtbezoekjes aan de wc zijn niet leuk. Dan wil ik slapen! :p

Kimm, nope heb geen concentratie of kluts gevonden ;)

Marloes, ik denk dat dat toch verschillend ligt. Hier hebben we bij de 12 weken echo al naar het hartje geluisterd via de echo en vandaag ( 13wk1d ) door omstandigheden met de doptone.

Ryanne, ik ben zelfs afgevallen maar denk dat dat eerder kwam doordat ik goed ziek ben geweest..

Angiebaby, mooie buik meid! Vind hem niet veel kleiner, idd misschien minder opgezet.

Aankomen: Daar ligt voor mij het probleem een beetje...Ik kom niet aan, behalve tijdens de zwangerschap. Bij Jaimy ben ik 12 kilo aangekomen, van 50kg naar 62kg, en deze 12 was ik vrij snel na de bevalling kwijt.
    Ik eet ook echt ongelofelijk veel en heb vaak (vr)eetbuien dat ik van alles door elkaar naar binnen werk, ik kom er alleen niet van aan. Ja 1 of 2 kilo die ik twee dagen later weer kwijt ben. Het is me inmiddel gelukt om 2 kilo aan te komen, buiten mijn zwangerschap nu om, en deze blijven gelukkig plakken.
    Wel hoop ik dat na deze zwangerschap er nog z'n 4-5 kilo's blijven plakken en dan zit ik op 56-57 kilo, een net gewicht voor mijn lengte.

Mag ik even spuien? En dan heel erg.... Ik ben zo verdrietig geweest :(

Vanmorgen Jaimy naar KDV gebracht en het laatste stukje ging fout :( Op het fietspad lag een hele grote ( en blijkbaar diepe ) plas water, ik kon er niet omheen fietsen dus moest er doorheen fietsen en toen lag ik met fiets en JAimy achterop op de grond :( Ben direct omhoog gesprongen en heb de fiets overeind geduwd maar door de laag ijs ie op de grond lag gleed ik in het begin steeds weg. Uiteindelijk is het me gelukt de fiets overeind te krijgen en heb ik jaimy getroost. Daarna ben ik snel KDV binnen gelopen om daar Jaimy haar natte kleertjes uit te doen en droge aan te doen. Toen ben ik, enrom geschrokken door alles denk ik, meteen weggegaan ( wel afscheid genomen van Jaimy ). Eenmaal op de fiets besefte ik wat er precies gebeurd was en heb ik Dennis gebeld in een diepe huilbui. Ik was gewoon keihard onderuit gegleden, op de fiets met me meissie achterop! :(
    Ik ben meteen naar me werk gefietst ( in zeiknatte kleren..) en eenmaal daar begon ik pijn in mijn spieren te krijgen en mijn rechterkant, ook had ik last van buikpijn waarop ik meteen de VK heb gebeld. Daarna KDV gebeld om te vragen hoe het met Jaimy ging maar daar was gelukkig niks mee aan de hand. Ze was alleen geschrokken en had zich niet bezeerd, ze was lekker met de kindjes aan het spelen en had volop lol. Daarna mocht ik naar de VK om te kijken of met Frummel alles goed was.
    En gelukkig was alles goed ( geen echo gehad maar wel 5min. met doptone naar hartje geluisterd ). Buikpijn was snel daarna ook over.

Gelukkig heeft Jaimy nergens last van en doet Frummel het ook goed, volgens de VK was mijn buik niet geraakt ( BM voelde goed en soepel aan en ook uk's harstalg klonk heerlijk en had een perfect ritme ). Dit kon ook moeilijk gaan omdat mijn BM pas 4 vingers boven schaambot uit komt en dus niet geraakt kan worden door evt een stuur ( weet niet of ik uberhaupt wel in me buik geraakt ben, volgens mij niet ).

De rest van de dag verliep, zoals ik had kunnen raden, alleen maar slechter en op de terug weg naar huis is mijn band ook nog eens lek!

6. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Ja, ben aan het kijken!

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

o miracle wat een baaldag zeg:( logisch dat je je rot bent geschrokken! Hoe voel je je nu meid?

Kaatje nee ik zit niet te kijken sorry:) vriendlief zit op de ps3 en ik vind het eigenlijk heerlijk:) even rust aan mijn hoofd:)

Bellie: Declan was 2780 bij de geboorte en 48 cm:) ook mini dus maargoed was ook 37 weken.. ik heb geen idee waar al die kilo's bij mij zaten. Van achter zag je niet dat ik zwanger was en ik paste tot het eind in me oude shirtjes(de gene die rond de (.)(.) goed rekten haha)

Ik hoop nu toch minder aan te komen hoor en minder snel zo'n mega buik te hebben! Rond deze termijn bij Dex had ik echt een 20 weken uitziende buik. nu nog niets:) vind het wel prima zo!:D

Miracle jij mag mij kliko noemen hoor:D Zo te lezen hebben wij het zelfde probleem.. Ik hoopte na dex ook een paar kilo's eraan te houden. Helaas kreeg ik 3 weken na de bevalling griep en toen dat over was woog ik (combi griep en volledige borstvoeding) 48 kilo. Geloof me dat was geen goed gezicht:D

Ook even ego: ik geef zaterdag een suprise party voor vriendlief(word 30, ouwe l*l) nu heb ik me net versproken, weg suprise:(

8. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Ookal werken ouders mee, en werkt het kind het zelf naar binnen, vindt het echt heel zielig!

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Frummel, voel me inmiddels wel weer beter alleen min spieren doen nog wat pijn maar goed als dat het enige is..
    Ohh wat aankomen betreft kunnen we elkaar een hand geven..

Wat balen dat je je versproken hebt, heb je het niet meer kunnen redden? Hij zal iig het idee wel heel lief en leuk vinden!

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Balen frummel, dat je je versproken hebt. Nu is het zaterdag aan frummelman om zijn best te doen met nep verbaasd zijn:p.

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Belliebel hi hi herkenbaar die piesmomenten :D
    Nu valt het nog mee maar bij Kyano had ik het ook wel eens. Op dit moment baal ik er altijd van dat ik elke nacht moet plassen
    Wha ha ha je schrijft dat je zult opletten met quoten en vervolgens volgen er nog 3 :D.
    Mij maakt het niet uit hoor, ik lees er gewoon sneller doorheen ;)

Frummel 13 boterhammen :$!!!
    Maar zoals ik lees heb je het ook echt nodig dus lekker eten hoor :)

Kimm en Sound of music docent overleefd???

Rono ai beterschap voor je meissie en hou het idd maar in de gaten. Het zal waarschijnlijk wel meevallen maar beter een keer teveel naar de ha dan te weinig.

Kaatje oh wat fijn dat jij je weer wat zekerder voelt!

Cursus moet ik nog even over nadenken. Ik vond het wel erg leuk en vooral gezellig en ook echt een uurtje mama-baby time en ik denk dat ik dat zeker nu wel erg prettig vind. Aangezien al veel aandacht naar Kyano uitgaat overdag.
    Ik heb zwangerschapsyoga gedaan.

Nog meer juli mama’s erbij? Moet eerlijk zeggen dat ik ons groepje nog maar net kan bijhouden dus voor mij is het genoeg. Ik begin jullie nu ook allemaal een beetje te leren kennen en dat is wel prettig :)

Miracle nogmaals ook hier een dikke knuff voor jou en gelukkig is alles goed afgelopen!

Hier weer eens een keer ook 's avonds energie dat is wel prettig. Morgen hoef ik ook niet zo vroeg mijn nest uit. Ik ben vrij en hubbie werkt maar een halve dag. Lekker relaxed dus. Ik hoop wel dat het morgen even droog is zodat ik naar mijn vriendin kan fietsen met Kyano.

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    dames heb wel even vluchtig wat gelezen... ben nog steeds druk bezig met de studie en wat ik zoek kan ik weer eens niet vinden... zeg maar rustig al 2 uur lang zoeken naar een speld in een hooiberg (anders gezegd ik zoek een wet in alle wetboeken...) kan het niet vinden begint nu behoorlijk te frustreren....

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel, ow niet handig om je te verspreken. zo moet ik steeds uitkijken dat ik me niet verspreek qua onze namen

Tot morgen

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ook weer een nieuwe update van mijn buikje! Net gemaakt!

15. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Bellie Moet er nu soms al om denken dat ik niet in mijn broek plas met niezen oid. Van de week met overgeven was het wel raak :(

Jac Je mag alles van me weten, behalve mijn pin! :D Haha, nou ja je woont zo ver weg dat je er waarschijnlijk toch niks mee kunt lijkt me en de hoeveelheid die er op mijn rekening staat is ook niet giga.

Frummel :$ Wow, 13 boterhammen!!! Hahaha! Ik heb wel meer trek en dan vooral in lekkere dingen. Hoewel de broodjes met gekookte worst er hier ook goed in gaan hoor.
    Jammer van de verrassing....

Marloes Mijn vk begint netjes vanaf 14 weken met de doptone :)

Aankomen Geen idee, sta eigenlijk nooit op de weegschaal.

cursus Ik heb de vorige keer zwangerschapsgym gedaan, maar dat doe ik nu niet weer. Wat een raar mens was dat! Misschien dat ik deze x yoga ga doen of zo. Weet het nog niet, misschien ga ik ook wel met mijn collega zwemmen.

Miracle O jakkes meid, wat een rotdag heb jij gehad! Fijn dat er niks met je meissie en met frummel was maar je zult wel flink geschrokken zijn.

Vanmiddag eerst bij de vk geweest. Het hartje was perfect te horen en ze had m binnen 2 tellen gevonden. Heerlijk!!!
    Bloeddruk was goed maar ik moet nu wel floradix gaan nemen. Mijn ijzer is ok, maar een ander stofje (ben de naam kwijt, duhhhh!) niet helemaal. Als het ijzer wat hoger is zal dit ook beter zijn. Nou ja wie weet voel ik me straks nog wat fitter!
    Mijn GUO (mediche echo) heb ik op 22 februari. In eerste instantie wilde ik gewoon een SEO doen aangezien de GUO vorige keer erg tegenviel. Toen hebben we 10 minuten binnen gezeten en geen fotootje meegekregen.
    Maar de vk vind dat ik recht heb op een GUO en die eigenlijk ook moet nemen. Ze kan het niet aan een gyn verkopen als ik na een SEO alsnog naar de gyn oid moet als er iets niet goed is.
    Dus nu heeft ze voorgesteld dat wanneer de GUO weer tegenvalt dat we daarna alsnog een 'pretecho' krijgen, zo'n 2 weken daarna :D
    Ik helemaal blij, weet nu natuurlijk al dat die GUO tegen gaat vallen!!!

Jara is helemaal goedgekeurd bij het cb. Ze is nu net geen 12 kilo en 91 cm.
    Ze loopt qua gewicht flink onder de middellijn en qua lengte ietsje erboven. Een lange dunne dame dus.
    Ze liet netjes alles zien wat de verpleegkundige vroeg en showde nog even dat ze kan springen (met 2 benen van de grond). Dat hoeft ze pas te kunnen als ze 3 is. Ze loopt qua ontwikkeling redelijk voor. Leuk om te horen! Al is dat natuurlijk niet het belangrijkste.

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Bellie Wow, wat een buikje al! Netjes hoor!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Wat is een GUO? Seo weet ik wel, maar GUO!

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

bellie WOW mooie buik zeg!:D

@broekplas incidenten.. ben blij dat ik niet de enige ben:) Van de week overgegeven terwijl ik al zo nodig moest plassen.. toen ik opstond moest ik niezen.. tsja, do i need to say more? Loop dus van de wc naar boven, zegt vriendlief; wat heb jij nou?! Ik heb in me broek gezeken lul! DAT ZIE JE TOCH!:x *hormones*

Later over uitgelegd nadat ik onder de douche vandaan kwam en verkleed was hahaha.. Ik heb dat bij declan nooit gehad joh:(

marleen: fijn dat alles goed was bij de verlos!! hahaha ja dan zou ik ook wel weten dat die tegen gaat vallen;)

Liever lang en slank ipv klein en dik:D
    (Jara)

Wupje: fijn dat je weer energie hebt!!

@verspreken: nee was niet meer te redden helaas.. ik zat met zijn vriend aan de telefoon te praten over zaterdag en toen stond hij al achter me.. ik hoorde ineens HA! IK WIST HET! en ik dacht alleen maar O god, betrapt:)

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

@ miracle: we kunnen elkaar inderdaad een hand geven! is maar goed dat we buddies zijn;)

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga lekker me bedje opzoeken! Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina