Bellie, een GUO is een medische echo. Dan word er nog beter gekeken naar afwijkingen. Ik krijg deze echo omdat mijn zusje geboren is met een open ruggetje ( spina bifida ) Ik ga dus inderdaad voor 2 echo's!
Mogge. Werd om 05.15 wakker had Levi zijn licht alweer aan en begon niet lang daarna te kletsen. Vandaag een half dagje en dan weekend ! Belliebel. mooi ! Je gaat hard Broekplas Bij Levi had ik het in het begin regelmatig omdat het overgeven echt uit mijn tenen kwam. Gelukkig wel altijd thuis. Is aan het eind 1x gebeurd op het werk, ik liep, hoeste en helaas daar ging een gedeelte Nu moet ik heel bewust mijn spieren aanspannen als ik moet niezen/hoesten door mijn blaasverzakking Marleen, groot deel goedgekeurd dus door de vk. succes met de floradix. vind dat toch zo vies
Goeie morgen! Bellie: wauwwww wat een mooie buik al!!! Miracle: jeetje wat zal jij geschrokken zijn! Gelukkig heeft je meisje er geen trauma aan overgehouden en is alles goed met de kleine. Aankomen: bij Aiden was ik zo'n 7 kilo aangekomen. Mag niet klagen, zou je zeggen, maar ik weeg al 115 (schaam!!) bij 1.80m. Terwijl ik eet helemaal niet veel eet. Maar goed, ben nu eenmaal gezegend met de spijsvertering van een beer in winterslaap. Verder heb ik ook echt zo'n hangvel overgehouden aan de zwangerschap, een flubberbuik dus je ziet nu nog niet echt dat ik zwanger ben. Een ding scheelt, de striae heb ik al dus daar hoef ik niet meer bang voor te zijn. Afgelopen dagen ben ik lekker verkouden geweest. Kop vol snot en inmiddels al 5 nachten amper tot niet geslapen, dus ik zit er lekker doorheen. Vandaag heb ik 1 oppaskindje (ik ben gastouder) tot 13 uur en op vrijdag is Aiden altijd naar het Kdv. Dat doe ik zodat hij niet 7 dagen per week bij mij thuis is. Ik vind het belangrijk dat hij ook ergens anders goed speelt, eet en slaapt. Dus vanmiddag maar even proberen te slapen. Het irritante is dat zodra ik ga liggen, ik een hoestaanval krijg van hier tot Tokio. Pff de spellingscontrole op de iPhone is irritant!! Verder krijg ik steeds sterker het gevoel dat deze baby een meisje is. Ik zat gisteren zelf al te praten over haar en ze. Dat terwijl ik eigenlijk een broertje voor Aiden net 1%je leuker zou vinden. Wel raar, dat voorgevoel. Ik ben benieuwd of mijn gevoel klopt of dat ik bij de pretecho toch een verrassing krijg. Verder sorry dat ik niet zo vaak reageer en lang niet op iedereen, maar met een peuter die hier rondhobbelt gaat dat niet zo makkelijk. Plus, jullie kletsen echt HEUL VEUL!!!
Kijk, ik was er gisteravond al achter gekomen wat een GUO is. Zat even mijn papieren van de VK door te lezen, zit ook een verwijsbrief tussen voor de GUO van mij. Heb ook de 20 weken echo in het ziekenhuis omdat er gekeken wordt naar eventuele hartafwijkingen.
Hier werd ik ook om 05.10 uur wakker. Reden: Vage rare en enge droom. Manlief en ik werden onder schot gehouden door 1 of andere malloot. Hoe ik nou weer bij zo'n droom kom, tja als ik het wist.
Wij, HEUL VEUL kletsen, hoe kom je daar nou weer bij? Ik ben ook nog steeds een beetje verkouden. Bij mij werkt zoutoplossing voor geen meter, maar ik kan ook niet slapen als me neus verstopt zit. Oplossing: Ik heb bij de apotheek gevraagd wat ik wel mocht. Hun kwamen aan met een babyneusspray met een minimale hoeveelheid (weet even stofje niet hoe dat heet). Die mocht ik als zwangere vrouw ook gewoon hebben. Nouja, prima, probeer het wel. En hij werkt! Het duurt wat langer voordat me neus echt goed open is, maar ik krijg weer lucht!
Moguh allemaal! Hier wel lekker geslapen vannacht, alleen beetje jammer van die rare droom. Uiteindelijk werd ik om 8 uur wakker, en manlief ook, die had zich verslapen! Kleine man was ook al wakker, en die zat vast met zijn beentjes tussen de spijlen! Grappig, want hij zat gewoon lekker te kletsen en te spelen. Iemand die een tip heeft tegen spuitluiers wat zo lekker onder zijn oksels gaat zitten. Oh wordt er moe van. 2 keer op een dag moet alles uit, omdat het hoog op zijn rug zit. De 2e keer gaat hij vaak in bad omdat het gewoon echt vies is. Mja, Gisteravond was het weer raak. Nou had ik niet bepaald veel zin om hem om half 12 nog in bad te doen, dus heb een washandje gepakt en hem goed gewassen (en hij was vrolijk en zat de oren van me kop af te kletsen!) Mja, dit is al een week zo. Hij eet en drinkt verder goed. Nu is er 1 boventand door, en hopelijk komt die 2e ook snel door, dan zijn we er tenminste vanaf.
Goedemorgen meiden! Nou ik heb alles bijgelezen hoor! Alleen nu weet ik al niet meer waar ik op wilde reageren(zit op werk, dus kan ook niet heeel uitgebreid, met 2 schermen enzo doen, dan kost het teveel tijd ) Ik zag al heel mooi zwangerbuikje voorbij komen!! Ohja, Frummel las dat jij echt veel eet haha!! Lekker hoor Wel balen van je surprise party! Gisteravond en vanochtend helaas weer overgegeven Dacht dat het over was.. Gister was ik ook extreem moe. Heb gewoon van 19.15 tot vanochtend 6.30u geslapen! Ik wil ook een mooi zwanger buikje ik heb momenteel alleen maar het idee dat ik 'vet' word ipv 'moooi zwanger'. Mijn collega's (1 die zwanger is, 2 die net bevallen zijn) geven aan dat zij ook zo'n tijd gehad hebben, dat ze zich dik ipv zwanger voelde, dat dat vanzelf zal gaan veranderen.. Nou ik hoop het maar! (verder niets te klagen hoor, vanochtend woog ik 63, dus zit nog aardig gelijk aan voor de zwangerschap, wel de 1,5 kg die ik kwijt was afgelopen periode zit er weer bij) Herkennen jullie dit?
fightforlove. Nou wie weet heeft je mannetje ons scheepje al een keer gelost haha. rono beterschap voor je meissie. Frummel haha. ja weet hoe het cb werkt. Bij de derde heel veel problemen gehad eerste jaar, en toen waren ze niet thuis. Geloof het allemaal wel. Leuk dat oma zo enthousiast is om op te passen. meeen ik ben jaloers. ik hoef maar naar snoep te kijken en de kilo's vliegen eraan. Al lijkt het me ook niet leuk dat je een anorexia leuk krijgt hoor. tussen in lijkt mij wel wat. hihi 26 kilo???? en dan op stiletto's?? haha plaatje word steeds mooier. Jammer dat je je versproken hebt tegenover je ouwe ??? maar wel lief van jou zeg. angiebaby mooie buik hoor meid. kaatje. Fijn dat je je toch nog enigzings gerust erop bent. Super meid. help mijn kind is te dik.Heb gister klein stukje zitten kijken. Maar ik had toch zoiets van hallo vind niet gek dat je zoon dik is. Weet mag niet oordelen. maar vraag me dan ook af waarom je als ouder niet ingrijpt. mum84 Hier nooit geen zw-cursus gedaan hoor. Haha het komt er wel uit of je het nu wilt of niet. nee hoor grapje. Het leek mij wel leuk maar helaas niet te combineren met mijn beroep. en ja om nou elke keer 2 uur (of meer) heen en dan weer 2 uur terug te rijden vind ik nou ook wat hihi. Super dat je het hartje gehoord heb. belliebel. Nou super toch dat ie zo goed gegroeid is. Was beetje nieuwschierig hihi. Vergeef me. miracle och meis, jeetje kan me voorstellen dat je geschrokken bent hoor. (hormoontjes erbij en hup huilbuien) Gelukkig maar dat alles goed is met jou, Jaimy, en frummel. wupje. Hier regent het al de hele dag. (midden limburg) Hoop dat het fietstochtje lukt. Marleen Zo alle 2 de dames zijn dus weer goedgekeurd door de vk en cb. Super. haha kan met voorstellen dat de GUO???( zie dat het al uitgelegd is) tegen gaat vallen. haha zou ik ook zeggen. skatje beterschap meid. toch maar ff proberen om een dutje te doen hoor. (zegt degene die met wallen onder haar ogen loopt zodat je haar ogen amper nog kan zien.) broekplassen. Hier nog geen last van. Meestal wel op het einde van de zw. ik moet idd mijn spieren even goed aanspannen. (meestal stilstaand, ook erg charmant) en dan gaat het wel goed. moet wel zeggen dat ik "oefeningen" doe. hihi stipjesplassen. hier ga ik een surprise weekendje weg. Manlief heeft weekendje weg geregeld voor met zijn tweetjes. Kindjes gaan lekker naar oma. Ben benieuwd wat ie geregeld heeft. spannend.!!
misschien een tip voor de mama's die nog een kamertje zoeken, een van de juni '09 mama's verkoopt haar kamertje http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/de-mamas/119359d1294352643-juni-09-mamas-deel-6-img_0618.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/de-mamas/119360d1294352704-juni-09-mamas-deel-6-img_0622.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/de-mamas/119361d1294352752-juni-09-mamas-deel-6-img_0623f.jpg
Goeiemoregen allemaal! Jeej, wat kletsen jullie toch veel, haha. Ga even een poging wagen om wat te reageren hier en daar.... @aankomen: hier al 6 kilo! heb m'n misselijkheid van de eerste maanden heel erg weg lopen eten en sinterklaas en kerst hebben ook niet echt meegeholpen. Nu heb ik echt helemaal geen honger meer, maag zit een beetje klem ofzo. Dus ik verwacht (hoop) de komende tijd niets aan te komen. Frummel@ gefelici met je baan! Ik dacht dat je gesolliciteerd had bij een kledingwinkel, maar dat is dan niets geworden neem ik aan. Dit past ook wel beter bij je achtergrond toch? Werk van marlous en bellie: weet je wat ik denk? Dat het komt omdat jullie vrouwelijke leidinggevenden hebben. Wil de vrouwelijke helft van de samenleving niet afvallen, maar ik heb zelf ook heeeele slechte ervaringen met vrouwelijk bazen. Ik werk alleen nog maar voor mannen hoor! Weet niet wat dat is, maar wijven kunnen onder elkaar zoooo vals zijn, zeker als het om een machtsverhouding gaat. We zouden ons echt moeten schamen voor dit gedrag, zie je onderling bij mannen nooit volgens mij. @geslacht, ik snap je ook hoor Miffy. Ik had bij Noor ook een voorkeur voor een meisje en die heb ik gekregen! Vind mezelf ook meer een meisjemama, kan nu al uitkijken naar de tijd dat ze barbies leuk gaat vinden enzo. Mij maakt het deze keer echt niet uit, voor Noor zou ik een zusje leuk vinden, voor vriendlief een zoon. Hij gaf laatst wel toe dat hij een jochie wel fijn zou vinden, hij ziet nogal op tegen een echt vrouwenhuis waar hij dan als enige man in woont met 3 vrouwen en met straks dozen tampons tot het plafond opgestapeld enzo, hahaha. Ik heb zelf zo sterk het gevoel dat het een jongetje is, maar we will see. 3 feb weten we het! Miffy jij ook de 3de toch he? Spannend! @geslacht deel 2.... oh, en nog een reden waarom meisjes zo leuk zijn... de kleertjes! Heb 's even gekeken naar jongenskleren, maar ik vind echt alles stom. De keuze is stoer of kak en dat is het dan. Met meisjes kun je zo veel meer kanten op! Heb voor Noor zelfs een AC/DC shirtje van de jongensafdeling, leuk met een spijkerrokje en een maillot. @zw-cursus. Ja, ik ga yoga doen. Wil een uurtje voor mezelf en deze baby hebben straks. Oh en over afrika en bevallen onder die boom.... de helft van die vrouwen en/of de baby blijft daarna dood onder die boom liggen. Denk niet dat een cursus daar iets uitmaakt. Maar ik pleit niet echt voor in je eentje bevallen onder een boom op een afrikaanse steppe. @kamertje. Deze baby gaat op Noors kamer en krijgt helemaal niets nieuws (aaah zielig), hoewel ik de kartonnen wieg wel heel grappig vind. Noor krijgt een nieuwe grote-meisjes-kamer. Wij kopen trouwens veel op MP hoor. Babykamer, box, fietsstoeltje etc allemaal tweedehands. Heb wel de bugaboo en de maxicosi nieuw gekocht, maar die kunnen we nu weer voor de tweede gebruiken.
Juud, weet wel zeker dat het komt omdat ik een vrouwelijke leidinggevende heb! Plus daarbij is het sowieso al een vals kreng! Maargoed, voordat we haar hadden, hadden we dus ook een manneleijke leiding gevende, en met hem had niemand problemen! Rara hoe kan dat?
Goeiemorgen meiden! Belliebel, jee mooie buik joh! Frummel, aah hij heeft je dus op heterdaad betrapt...Maar het idee vond hij vast heel leuk! Broekplassen: Hier nog niet gebeurd *klopt af op hout* Curses: Nope ga er geen een doen.. Vanacht eigenlijk best goed geslapen, moest er alleen uit om 2 uur om te plassen en vervolgens om 7 uur. Ben nog lekker terug in bed gekropen want Jaimy lag ook nog in dromenland. Om 9 uur besloot Jaimy dat we op gingen staan Ik heb enorme pijn aan mijn nek en schouders, weet nu niet of ik verkeerd gelegen heb of het door de val komt...Al denk ik het laatste.
Denk inderdaad dat dit door het laatste komt miracle. Je kunt soms rare bewegingen maken als je valt terwijl je dat niet eens door hebt!
@ juud ik kam elke dag met pijn in me rug onderin.. *zeg maar rustig bij in me bekken dat doortrekt naar me rug en benen* tip: Rust houden en de stofzuiger en zware dingen keer laten liggen @ rest sorry sorry sorry ik wou gisteren echt die 20 pagina's terug lezen.... het was 1 uur en nog niet klaar met school dus hang er nu weer in... heb om 12 uur les tot 3 en dan moet ticho om half 5 naar therapie toe en dan logeren ze een nachtje bij me moeder... zucht moet zeggen DRUK DRUK DRUK.... maar het is rustig in huis! gewoon rust... kinderen op school en op kdv en het is stil... nou ja stil de muziek dendert door de kamer... maar verder is het stil... geen man in huis die wat wilt... geen ruzie.... geen gezeur... geen spanning... gewoon helemaal niks behalve mezelf en de katten in huis... met muziek een glas drinken en me doppie om me huiswerk mee te maken... als ik het red qua tijd tot vanavond... lees straks in de les nog wel even mee hoor
Morgen al 14 weken zwanger... Gisteren kreeg ik de opmerking van klasgenootje... me vriend is nog dikker als dat jij bent ze liep naar me toe en zegt... je hebt nog helemaal geen buikje... ik zeg fout .... ik heb de zwaartekracht!!! er hangt veel behalve het zwangerschapsbuikje die ik op zich wel graag zou willen krijgen... (mjah aan de andere kant kan nu nog al me kleren aan)