@ Hier ook pijn in onderrug! Vooral na lang staan, lopen of rechtop zitten! @ Zwangerschapsvitamines: Die slik ik al maanden! Toen mijn foliumzuur op was heb ik zw. vitamines gekocht, denk al half jaar hihi.. Dus ga dr maar gewoon mee door, vindt het nu wel een extra fijn idee! Pff Ik heb echt nog niets gedaan vandaag op werk!! WErkgever zal niet blij met me zijn.. Maar het lukt gewoon niet :S @ Rono: fijn dat je het hartje toch gevonden hebt! als ik andere zo hoor, kan het best vaker gebeuren dat je hartje niet hoort met angelsound.. @ Kimm: Klinkt leuk hoor! Wel zware stof lijkt me.. Maar hebbie straks wel goeie baan
@rugpijn. Goh, echt veel meiden met rugpijn dus... zou daar niets aan te doen zijn? @vitamines. toen ik positief testte ben ik begonnen met zw-vitaminen met foliumzuut (gewoon lekker billig van t kruidvat) en die slik nog steeds. @BB10, hey lady leuk je weer ;s te "zien" hier. Gewoon lekker rustig aan doen hoor, en succes met de NTmeting dinsdag!
Juud, gebruik jij 'Vitaal Zwanger' van het kruidvat? Ik namelijk wel, en oef wat stinken die pillen en smaken ze goor!
Hahaha, yup, die dus. Ze stinken inderdaad, da's volgens mij door die synthetische vitamines B ofzo, die stinken altijd. Heb je met capsules geen last van.
Miracle, ik heb het verhaal gemist, maarre ben jij met je kindjes gevallen met de fiets?? Wat akelig! Is iedereen goed uit de strijd gekomen?
Vandaag weer een echo gehad en de uitslag gehad van de nekplooimeting en de bloeduitslagen.. alles was goed kansberekening 1.2757...pffff nu kan ik eindelijk echt gerust gaan genieten...
Hallo. Hier de hele dag al een beetje last van mijn buik. Denk mijn darmen. En anders het rekken van mijn baarmoeder ofzo. Herkent iemand pijn aan/achter je schaambot ? Jac ,ja idd. gisteren waren het gewoon de ouders die hun verantwoordelijkheid niet namen. Ja als je je kind maar lang genoeg patat en gehaktballen geeft vind ik het niet zo gek ook dat die kinderen op een gegeven moment niets anders willen ( maar ja ik vind dat ze tot een bepaalde leeftijd niet zoveel te willen hebben En had ze dus laten kiezen tussen aardappelen/groente of dan maar niet eten Juud, jep hier helaas ook rugpijn. Vooral als ik een tijdje sta, of op een rotstoel zit Buik Hier vooral een hoop darmen en flubbers van mijn vorige zwangerschappen. Merk wel dat ik iets groei,maar een echt zwangerschapsbuikje is het nog niet ( ja als ik het allemaal mooi bij elkaar hou met een zwangerschapsbroek ) Rono, het is met de angelsounds sowieso nog wel vrij vroeg om altijd het hartje te kunnen horen. waarschijnlijk ligt die kleine laag en achter je schaambot waardoor je het niet hoort. Inmiddels gevonden dus Sjantalle, gaat wel goed hoor. Vanochtend een beetje misselijk en last van mijn darmen dus zal wel goed gaan. Geen bloed geeft moed toch Vitamines Ik slik al sinds we weer voor een ukkie gingen Gravitamon. En sinds ik zwanger ben visoliecapsules erbij Lindaatje, mooi zo'n uitslag
ff snelle reactie hoor dames. Ben druk aan het inpakken voor ons weekendje weg. rono fijn dat je het hartje weer gevonden hebt. rugpijn. normaal geen last van, maar vandaag met tillen van de jongste meid is het me in de rug geschoten. Vervelend zeg. ppfft. zwangerschapsvitaminen. hier worden die nog steeds geslikt. van davitamon fem natal. ik weet even niet meer wie. maar iemand zei dat haar man niet zo romantisch was om een weekendje te boeken. haha. Wij hebben 5 jaar geleden de afspraak gemaakt om 1x per jaar weekendje weg te gaan zonder kindjes. ene jaar zou ik het organiseren andere jaar hij. Ik heb het de eerste 2 jaar georganiseerd. daarna was hij aan de beurt. Na veel gemopper heeft ie het nu dus eindelijk een keer geregeld. haha Maar ik klaag niet!! Lindaatje gefeliciteerd met je goede uitslag. zo ik ga weer verder. zal wel de laatste keer zijn vandaag dat ik reageer. Wil iedereen een fijn weekend wensen. en ik zie jullie maandag weer. O ja maandag mag ik ook weer naar de vk. Spannend. zal eens vragen of ik nu ook eindelijk de 20 weken echo mag afspreken.
@lindaatje, gefelici met je mooie nekplooi uitslag! @kind te dik: echt, met open mond heb ik gister zitten kijken. Wat een walgelijk programma, en wat een walgelijke ouders om je kind zo te kakken te zetten op tv. Vooral die vetklep van een moeder van dat tweede jochie. Te lui om haar kinderen op te voeden en ze een gezond eetpatroon mee te geven (welke ouder gaat 2 keer per week langs de mcdrive, das niet normaal!). Te lui om op de fiets met ze te gaan zwemmen ofzo, nee, ik huur wel een personal trainer in en breng ze met de auto, kan ik me snor weer drukken. Ongelofelijk dat een kind van 12 al een flatscreen, spelcomputer en een laptop op z'n kamer heeft staan. Ik vind het echt verwaarlozing. En dan een beetje gaan zitten janken bij RTL4 dat je kind te dik is. Echt verschrikkelijk. Kan er echt boos over worden, bah. Zo zielig voor die knul.
Zwangerschapsvitamines slik ik! Eerst Etos zwanger worden, ik geloof heilig in die dingen!! Werd van 1x vrijen zwanger, hihi. En nu mama en baby. Ik kan nog geen fruit zien en zo weet ik toch dat ik alles binnenkrijg. Mijn kind is dik, ik heb niet gekeken. Met mijn werk zie ik zulke kinderen vaak en meestal ligt het aan de opvoeding, of een gebrek aan. Erg triest! Kimm, ik ben na een jaar gestopt, heb aan de UvA gestudeerd. Ben toen HBO-V gaan doen en ben nu werkzaam als Kinderverpleegkundige. Heel wat anders ja. Spijt? Soms...
Juud hahaahaha 3 flessen jij hebt tenminste een voorraad Rono wat fijn dat je het hartje gevonden hebt! Enneuhhh beterschap met je dochtertje! Mijn peet-dochtertje is ook ziek BB10 yeahhhh 12 weken dat is goed nieuws! en succes met de echo! Zwangerschapsvitamine, ik heb al genoeg vitamines van de dialyse dus ik ben goed beschermd 8) Lindaatje wat fijn dat alles goed is! Nu lekker op je roze wolk Kaatje ik heb dat ook hoor achter je schaambot. Zijn je banden geloof ik die aan het oprekken zijn! Jac das mijn man die niet romantisch is maar geniet er lekker van ! Kind te dik, ik zit het nu te kijken. Zit met verbazing te kijken wat hij naar binnen werkt Nou ik ga me weer klaar maken voor mijn dagelijkse portie ziekenhuis hihi.. fijne middag meiden!
Vitaminen: ik slikte eerst alleen foliumzuur maar ga morgen ff naar de kv om vitaal zwanger te halen want ik krijg niet veel gezonds binnen.... Jac: En... waar gaat t heen?
Tot strakjes! Ik ga op kraamvisite bij een collega. Kan ik alvast even voorproeven hoe dat ook alweer is zo'n kleine wurm hihi.
ik ga zo weer de dokter bellen... ik typte alles in waar noelle nu last van heeft... en krijg een waslijst aan mexicaansegriep.. enige wat ze nog niet heeft is benauwdheid en ze is alert, maar ze zit super vol en dan hoor je ook met ademen.. af en toe zou ik voor haar willen kuchen..
Rono, beterschap voor je meisje, hoop dat het geen griep is! Wat ik ook nog wilde vragen... is al wat ouder nieuws, maarre wat is een "meelezer"?
Iemand die je berichten volgt en leest. Dus een geinteresseerde waar jij niet zo op zit te wachten, vaak een bekende vanuit je prive situatie.