Rono wat een gedoe zeg met je meisje! Hoe was het bij de HAP?? Kimm hoe ik het vol hou Nou ik weet waar ik het voor doe he en het is goed dat ik zo vaak gedialyseert wordt want het kindje moet ook zijn/haar afvalstoffen kwijt. Ach het is weer eens wat anders dan de hele dag op school zitten Marleen dank je wel voor je uitleg. Ik krijg dat ook maar hier noemen ze het gewoon 20 weken echo En de lactulose pffff die gaat pas na een paar dagen helpen :x Ik moet het 2 x per dag innemen en dat doe ik dan in een glaasje met aangemaakte limo anders krijg ik het niet weg Frummel wat zijn dat nou voor mensen die niet eventjes de moeite nemen om een mailtje te sturen?? Ik zou daar ook flink pissig om zijn!
Belliebel wat een leuke foto´s haahahahaa.... Nou zo aan de tijd te zien kunnen jullie merken dat ik klaarwakker ben :x Hier wordt ik echt doodmoe van :x Bah bah bah bah bah bah... zo das eruit Zit me net te bedenken om 04.30 dat ik vandaag kibbeling ga halen 8) Ach het houdt de mens bezig toch Toch maar weer proberen om te gaan slapen zo!
Goedemorgen. Werd vanochtend wakker van Levi die maar bleef roepen dat hij moest plassen. Dacht in eerste instantie, je hebt toch een luier aan. Maar bedacht me toen dat hij zich tegenwoordig al half uit en aan kleed dus toch maar gaan kijken. Had dus idd zijn broek en luier uit. snel naar de badkamer om te plassen. Vannacht dus maar het potje op zijn kamer zetten en hopen dat hij zijn luier niet uittrekt als die vol met poep zit
@ mumm84: Jij ook al studeren en werken tegelijk! Petje af hoor!! @ Miracle: Btje van de schrik gekomen? @ Marleen: Gefeliciteerd met je nichtje! Lekker samen zwanger zijn @ Frummel: Ohh dat is altijd zo naar als mensen niet of op het laatste moment afzeggen Snappen zij dan niet hoe kut dit voor de organisaor is :S @ Harde buiken: Jeetje, dat is al wel vroeg toch.. nu al?! @ Belliebel: Ohh dat is naar om te zien dan he.. Dat je pa niets doet en je ma alles. Hoe oud is je jongste zusje? Lijkt me best pittig om een gehandicapt zusje te hebben. Geweldige foto's @ Danitjuh: Soo jij was nog vroeg/laat wakker! Je kkan alvast maar weten dat je kibbeling gaat eten @ Kaatje: Nou idd hopen dat ie volgende x zn poepluier aanhoudt! Gadsie zeg! Vriendlief heeft eergister een mini speelgoed-kettingzaag gekocht van het merk dat hij zelf ook gebruikt (hij snoeit bomen) Echt zooo schattig haha! Kindje kan er waarsch pas mee spelen als die 3 is, maar dat geeft niet. Als het kindje geboren is wil ik shir (babymaat) laten maken met het logo van mn vriend zn bedrijf (hij heeft eigen bedrijf) en dan kindje aan doen en dan die speelgoedkettingzaag erbij Wordt vast fantastische foto!! Gisteravond mega mega mega ruzie met vriendlief gehad Ik kwam 23.00u thuis, was mega moe. Vriendlief beloofd al hele week dat hij zn voetbalspullen in de wasmachine gooit, want het begin te stinken. Gister had ie dat nog niet gedaan en ben ik ontploft waar een vriend van hem bij was. Die vriend ging meteen weg en vervolgend werd vriendlief super onredelijk en begon allemaal dingen te verzinnen. Ik ben toen maar naar bed gegaan kwam die hele tijd naar de slaapkamer om allemaal lompe dingen te zeggen. Na half uur ofzo ben ik weer naar woonkamer gegaan en hebben we nog half uurtje samen gezeten, was het gelukig weer goed. Maar pfff wat was dat naar! Moet nu nog die vriend gaan bellen om ff excuses aan te bieden, ,daar heb ik echt geen zin ibn want ik mag die vriend helemaal niet!
Hey Dames, Pfff heb me door alle pagina's gworsteld, had een heel bericht getypt en nu alles weg :S! Even over mij zelf: Met oud en nieuw heb ik behoorlijk in een dip gezeten, hoop dat dit de laatste keer is dat ik nog zo een sepri bui krijg. Nu gaat het allemaal weer prima, manlief en zijn nu volop voor wandelwagens en babykamers aan het kijken. Wat betreft de wandelwagen, wilde eerst voor de quiny gaan, alleen vind deze wagen toch niet zo lekker lopen en vasthouden. Nu ben ik erg verliefd op de Mutsy 4 rider, we zijn beide lang en de wieg van deze wagen is hoog en stang kan heel hoog. En enige wat mij een nadeel lijkt is dat de wieg niet verankerd is, je moet de wieg aan de zijkant of besvetigen met bandjes als je hem van het onderstel af wilt pakken. Maar nu de vraag aan jullie is dit storend? Heb er geen ervaring mee Wat betreft de babykamer willen we alles behalve wit, het liefst grenen en dan in landelijke stijl. Ons oog is nu gevallen op deze twee kamers: Soso: De Plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen Nostalgica: De Plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen Verder merk ik aan mezelf dat ik er nu naar uit ga kijken als die kleine er is. Ik vind het nu nog zo tastloos, ik voel nog niks, heb alleen echo foto's en hoor het hartje wel. Het idee om het kindje vast houden lijkt me heel bijzonder, al moet ik nog even wachten! Zo een beetje iedereen weet nu dat ik zwanger ben, vanmiddag een kraamfeest en daar is veel familie van mijn vanders kant, die weten het nog niet, dat wordt wel heel leuk! Weet zeker dat we de vraag krijgen wanneer beginnen jullie? Emhhh in juli wordt de kleine beeb geboren Volgens de nub experts krijgen we een meisje, ben benieuwd! Als het maar gezond is!
@miracle Het scheelt de komende dagen blijft het dooien en is alles hopelijk snel weg Hier gaat het redelijk... ben blij dat ik nu zo druk ben voor school anders was ik gaan malen enzo... afleiding schijnt goed te wezen @frummel balen van zulke mensen zeg die de moeite dan niet nemen. hihi wel schattig dat je vriend bang van je word hihi @belliebel Leuke foto's @danitjuh Goed idee!!!! Kibbeling! Jammie!!! jeuhhh.... vandaag 14 weken zwanger... de tijd vliegt!!!!
mamatien, hij had nu geen poepluier, maar hoop ook niet dat dat gaat gebeuren als hij zijn luier uit trekt haha je vriend denkt idd veel te ver vooruit, maar wel lief ! Vind trouwens niet dat je die vriend hoeft te bellen voor excuses hoor. Je vriend had gewoon zijn spullen moeten opruimen en dan was jouw uitbarsting niet nodig geweest Frenzy, hoop ook dat je langzaam aan je roze wolk op kan. Sorry geen ervaring met de Mutsy 4 rider
@ kaatje hier een dochter die ik elke ochtend naakt in bed vind... en dus ook elke ochtend het bed kan verschonen en dekbed dus ook in de wasmachine kan.... wel makkelijk dat Levi je dan roept en naar de wc gaat....
@ Frenzy, ik heb een mutsy 4-rider maar weet even niet wat je bedoeld met de bak bevestigen met bandjes? Je kan hem er gewoon op klikken maar je hoeft hem niet vast te maken met bandjes hoor Verder bevalt ie prima!