Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Kaatje85, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

Sep 26, 2007
    6,259
    2
    36
    Bij Emmen
    He frenzy.
    Wij hebben ook een mutsy4 rider. Je kunt inderdaad de reiswieg van t onderstel afpakken met behulp van die banden. Maar dat is helemaal niet nodig hoor. Gewoon aan de zijkant vastpakken is voldoende. Wij hebben die banden nooit gebruikt. En zitten altijd opgeborgen in het daarvoor bestemde vakje. Misschien dat ik in juli als dit kindje geboren is dan die banden er wel uitknip.

Groetjes Jeanette.

2. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    #2982 belliebel, Jan 8, 2011
    Last edited: Jan 8, 2011
    Middag allemaal!

Hier super lekker geslapen. Was echt moe gisteravond. Kleine man heeft ook lekker uitgeslapen. Hij werd kwart voor 9 wakker, was dus erg lekker voor mij en manlief! Daarna fietsstoeltje opgehaald die ik op marktplaats had gezien. Supermooi ding, ben er helemaal blij mee. En dat voor €27,50:D. Alles erop en eraan. Zelfs een regenscherm zat erbij. Ik thuis meteen dat ding op mijn fiets gezet en tussen de buien door naar mijn ouders gefietst (kom ik ook eens in beweging hihi:p). Dinand vond dat fietsen echt geweldig, zo interessant dat hij nu lekker ligt te slapen:p.

@danitjuh: Bah, rot als je zo vroeg wakker wordt en niet meer kan slapen. Herken het heel erg van de zwangerschap van Dinand. Nu heb ik er geen last van, die kleine man zorgt wel dat mijn energiepijl 's avonds zo laag is dat ik bek en bekaf ben! Als je het nou overdag niet trekt, ga je dan toch even lekker een tukkie doen!

@kaatje: Zo das maar net goed gegaan met Levi dan:D.

@mamatien: Mijn jongste zusje is 8 jaar. Zit best wel wat leeftijdsverschil tussen ons. Gelukkig hebben jij en je mannetje het weer bijgelegd. Maar inderdaad, soms moet je ze zo achter hun reed aanzitten! om moe van te worden!

@Frenzy, hoe komt het dat je in een mega dip hebt gezeten? Iig fijn dat je er nu weer uit bent. Wat betreft kamertjes, ziet er goed uit!

@kimm: jeeeeeuj 14 weken wave voor jou:D.

@marlous: tjee nu al een brief om je doos op te halen bij de etos! Das rappido! Ik wacht geduldig af:D. Als je hem hebt, wel even komen vertellen wat erin zit he;):D.

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

Jun 19, 2007
    2,888
    0
    36
    West-Friesland
    Frenzy veel plezier vanmiddag! Ik heb trouwens hetzelfde als jou hoor. Ik voel ook niks en ik heb ook geen kwaaltjes. Het is dat de echo's uitwijzen dat ik zwanger ben hihi... van mij mag ik het toch wel gaan voelen hoor maar daar is het nog veelste vroeg voor ben ik bang :)

Kimm gefeliciteerd met de 14 weken :D De kibbeling neem ik mee naar de dialyse straks ;)

Kinderwagen ik weet het nog niet. Ik zie het wel hahahhaa

Ik lag er om half 7 weer in in en heb doorgeslapen tot 11 uur. Toen eruit gegaan en gelijk boodschappen gaan doen! Nu eventjes eten en straks weer naar de dialyse met mijn kibbeling :D Morgen gaat hier de grote schoonmaak beginnen! Ik heb het helemaal gehad met de rotzooi!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Zo, ik heb nu al een brief gekregen van felicitas/etos om zo'n doos op te halen. Lekker vroeg

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

Jun 19, 2007
    2,888
    0
    36
    West-Friesland
    Belliebel ik zou wel willen slapen in de middag maar dan lig ik aan de dialyse hihi. En met die naalden in me arm kan ik toch niet lekker liggen en het is rumoerig op de afdeling. Ach de slaap haal ik ooit wel weer een keer in :D

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    hoe lang duurt een dialyse eigenlijk?

7. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ah, das wel balen dani dat je daar niet even je ogen dicht kan doen. Ik merk wel aan mezelf dat mijn energie nog niet zo is, zoals die hoort te zijn. maargoed, hopelijk komt dat zo rond de 20 weken wel weer terug.

8. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik kreeg hem gisteren de mail heb de doos al opgehaald:D

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    zit er nog iets leuks in

10. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

oow en er zaten best leuke dingen in:)

zoo ben vandaag weer heerlijk aan het kokhalzen grrr dacht dat t nu wel eens over zou zijn...

vriend komt straks thuis van zn werk...en dan gaan we levi zn bedje in elkaar zetten...moet alleen nog even een dekbedovertrek bestellen alleen eerst zo maar eens kijken wat de afmetingen zijn van het dekbed of is dat altijd hetzelfde met een 1persoons:) ben blont..heb wel een hele leuke gezien van lief!

shoppen voor de baby ga ik pas doen na een goede 20 weken echo..
    ben steeds nieuwsgieriger aan het worden wat het geslacht is over 5 weken en 2 dagen weet ik ut hopelijk:)

vanaaf lekker rustig aan doen tv kijken...
    morgen lekker zwemmen met zn 3tjes..nu maar een keer naar een ander zwembad..ga nar port zelande..

gistere nog een leuk badspeeltje gehaald voor levi...zn eendjes zijn zo saai...heb een badoctopus van vtech gekocht dat ding kan ook bellen blazen echt te grappig...

11. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Dekbed overtrekken 1 persoons zijn altijd 1 maat. Geloof 90 cm bij 200cm (even uit mijn hoofd gezegd hoor!)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hier lekker slecht geluncht bij de mac. Daarna doorgereden naar een strandje in de buurt. Helaas veel wind en regen maar Levi heeft zich opperbest vermaakt met een schep. Foto's volgen straks op hyves en 1 of 2 aan de andere kant.

Kimm, vervelend zeg. Hier trekt Levi sinds een paar dagen zijn luier uit ( en sokken aan ) maar dan wel gelukkig pas als hij wakker is en roept me dan idd als hij moet plassen

Fightforlove. een éénpersoons bed heeft in princiepe altijd dezelfde maten. 70x200

13. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Ik heb niet alles bijgelezen want volgens mij was ik donderdagmiddag voor het laatst hier online maar even wel wat teruggebladerd :)

Zwangerschapsvitamines heb ik van Gravitamon maar ik moet ze wel halveren want anders krijg ik ze niet weg

Frummel oh wat balen dat zoveel mensen het af laten weten. Knuff voor jou en hopelijk wordt het met de mensen die wel komen een geslaagd feest!

Belliebel oh wat stom zeg dat je vader zo weinig betrokken is ;).
    Wat dat betreft is mijn vader echt een super opa. Mijn moeder heeft een tijd geleden haar heup gebroken en ik had toen zoiets van ‘oei dan zitten we met een oppasprobleem’ aangezien Kyano 1 dag in de week bij hun is. Maar nee hoor mijn vader zei ‘laat hem maar lekker komen, wij amuseren ons wel’ Dus ik zei ja maar daar hoort dan ook luier verschonen naar bed brengen etc bij. Vond hij helemaal niet erg.
    Wat een super leuke foto’s!

Danitjuh ik hoop dat je toch nog wat hebt kunnen slapen! Ah ik lees van wel en smakelijk!!!

Mamatien leuk hè papa’s die al speelgoed gaan kopen!
    Oeps hormonenruzie :(

Frenzy ik hoop ook dat je de komende maanden lekker vrolijk doorkomt!
    En het is idd ook nog allemaal wat onwerkelijk.

14. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Gisteren was hubbie thuis en hebben we een leuk dagje gehad, nog wat gepoetst en zo en vanochtend lekker met een vriend en zijn dochtertje van 3 gaan zwemmen. Was echt heel erg leuk. We waren in een subtropisch zwembad van vakantiepark Lommerbergen dus er was genoeg te doen.
    Helaas was Kyano wel al om 6.15 uur wakker :$ Dus nu ligt hij even lekker te pitten.
    Ik heb trouwens behoorlijke groeipijnen volgens mij. Gisteren de hele dag een ongi gevoel gehad :( Herkennen jullie dit?
    Ik las wel in mijn 9-maanden boek bij 14 / 15 weken dat de baarmoeder behoorlijk uitrekt en je dit dus kunt voelen als zeurderige pijn. Ik hou het dan maar op groeipijn ;)

15. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje hmm lekker Mac :p Even uitwaaien is ook heerlijk!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Wupje, ja ik heb het ! Trekt ook helemaal door mijn benen in. Vind het maar niets,maar hoort er dus bij :) Bij Levi had ik eigenlijk nooit echt last van groeipijn/buikpijn etc. Alleen bandenpijn.. maar nu vanaf het begin vaak al een kramperig/zeurend gevoel

17. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Das de wel bekende bandenpijn wupje! Heb het van de week ook heel erg gehad. Een paar dagen, en nu heb ik er weer geen last van. Ik denk dat je buik op dat moment een groeispurtje maakt, je kan het dan inderdaad vergelijken met groeipijn.

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

Haai meiden,
    Ik heb een vraagje.. ik heb een leuke babykamer gezien waar je t.m 8 januari 2011 (vandaag dus) een gratis box en wipstoeltje bij krijgt. Hierdoor wordt het bij elkaar erg goedkoop. Ik wil echter eerst een kamertje zien, kijken naar kwaliteit enzo voordat ik het koop. Weten jullie of zulke acties het hele jaar door zijn? Want voor dit kamertje ben ik te laat om te gaan kijken in de winkel, gezien deze actie tot vandaag loopt.

Meer dan 200 modellen op voorraad bij Babypark ook de Babykamer Capri Wit Hoogglans | Babypark

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Schattig kamertje ! Dit soort acties zijn er idd wel het hele jaar door. Niet altijd in dezelfde winkel maar er gaan nog meer van die acties komen.

20. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Kaatje: thhmx, dan hoef ik nu niet te balen dat ik voor deze te laat ben :)

Share This Page