Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb gewoon in mijn hyves www neer gezet "Levi en Milou* krijgen er rond 21 juli 2011 een brusje bij"

Kinderwagen : Hebben vorig jaar een quinny via mp gekocht. Deze gaan we sowieso gebruiken met de kinderwagen bak. Helaas heb ik de bekleding van het zitgedeelte gesloopt tijdens het wassen, dus voor Levi gebruiken we nu de oude kinderwagen weer ( beebiesfirst ) dus zullen die ook wel voor de baby gebruiken,en anders een ander via mp aanschaffen

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tuurlijk ik wil gaan slapen zetten de buren de hardcore weer voluit :x

Tot morgen

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    succes kaatje!!!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ze vertrekken net gelukkig met een hoop lawaai richting de kroeg

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    slaap lekker

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    @ wandelwagen.
    Ik had een quinny buzz, was heel tevreden, maar de duwstang ging kapot (kon niet meer omhoog) en opsturen voor reparatie kost al minimaal 100 euro, zonder materiaal/uren...

dus toen hebben we een bugaboo gekocht.
    Ik ben zelf erg lang en de duwstang van de bugaboo kan erg hoog. Ik heb hem nog niet met de reiswieg gebruikt, maar wel met de buggy inzet en hij rijdt echt heerlijk. Heel licht en wendbaar. Inklappen ook erg handig en snel.
    Wat ik ook handig vond/vind is dat je er een meerijdtplankje bij kon kopen waar je op kon zitten.
    (al zijn die nu ook voor de buzz te koop, maar toen dus nog niet)

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Wij hebben de mutsy transporter, erg fijn ding vinden wij. Lekker wendbaar en de maxi kan er ook op!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Pfff, wat een dag. Drukkies en een hoop geld uit gegeven, maargoed, dan heb je ook wat.

Nieuwe fiets fietst (voor het kleine stukje wat ik gefietst heb) heerlijk. Ben er erg blij mee. Daarna hadden we nog een nieuwjaarsborrel, We hadden verwacht dat Dinand bekaf zou zijn, maar integendeel, hij heeft zich heerlijk vermaakt.

Nu uitgeteld op de bank.

Oh en frummel, nog gefeliciteerd met manlief:D.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

10. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen!
    @ mamachantal: Ik zag het foldertje van die winkel ja! Heb ff op internet gekeken en die babyafdeling zit ook in rotterdam. Daar ga ik vanmiddag kijken (die hebben elke week koopzondag en Sliedrecht niet nl) Ben beneiuwd! :)
    Ik heb op hyves gezet: :baby: (is zo'n tekenje :)) = 12 weken @ mama's buik. Dit is echer mn 1e

11. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hoi meiden met al een kindje,
    Wat hebben jullie voor matrasje vor in het ledikant?
    Zit ff op internet te kijen, maar zijn echt prijsverschillen! Bij die baby en tienerzaak staan 3 matrasjes: 1 voor 139 1 voor 159 en 1 voor 259. Vind het nogal verschil!
    Lijkt mij dat ze alledrie goed moeten zijn toch? Weten jullie dat?

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij hebben een matras van prenatal... was zo tussen de 150-200 euro.
    Hebben nu 2 kindjes op geslapen, voor de 3e komt er een nieuwe in

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ff uitpuffen.
    Beneden het hele huishouden gedaan. Boven opgeruimd, bed verschoond en 3 draaien was opgevouwen, Levi bezig gehouden etc.
    Vanmiddag wil ik eigenlijk beginnen met de babymeubeltjes schuren ( als Levi wil gaan slapen )

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb hier een matrasje van de leen bakker, denk dezelfde als die kaatje heeft. Tja, wat het verschil is met zo'n heel duur matrasje, geen idee eigenlijk. Maar ben van mening dat de goedkopere matrasjes echt wel goed zullen zijn, anders mogen ze nieteens verkocht worden. De kleine krijgt straks een nieuwe, denk niet dat Dinand tegen die tijd al in een peuterbedje kan!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja mijn idee hoor. Schrik een beetje van de bovengenoemde prijzen. Zou zelf nooit 200 euro uitgeven aan een baby matrasje. maar goed dat is natuurlijk net wat je er voor over hebt en of je het kan missen.

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb die van de Ikea, met pocketvering.

Hiervoor had ik zo'n goedkope, schuimrubber of zo, maar daar was een hele ligkuil ingekomen dus die hebben we weggedaan.

18. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    En wagens: ik heb de maxi-cosi mura 3 en ik ben er superblij mee! Die grote wielen, heerlijk! Ook met de sneeuw geen probleem.

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
  20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag meiden!

Kaatje, hoe is het bij jou?

Heb heel snel terug gelezen maar ben de helft kwijt.

Kruidvat babydoos: Zover als ik weet, komt de doos wel weer terug..Alleen jammer voor ons gaan wij daar geen plezier meer van heben..

Wandelwagen: Ik ga morgenavond kijken ( en kopen :p ) voor een wandelwagen. Ben er helemaal verliefd op ( een Quinny Speedi Combi ).

Bandenpijn: Hier heel soms, met name als ik veel heb getild oid.

Gistere mijn verjaardag gevierd en ben lekker verwend. Heb een hele mooie en lieve buikband gekregen van vrienden van ons, ben er helemaal vlieft op :D Vanmiddag verwend door me pa, heb een mooi bedragje van hem gekregen!

Vriendin had gistere ( wij hebben twee stelletjes die zwanger zijn, de een 17wk en de ander 32wk ) haar angelsound meegenomen, zij gebruikt hem niet meer, en dacht dat ik hem wel wou lenen. Normaal ben ik geen voorstander van een Angelsound, je kunt er best onzeker mee maken, maar na afgelopen donderdag had ik zoiets van..Ach BM ligt al hoog genoeg om ukje misschien zelf te horen. Dus s'avonds toen iedereen weg was ben ik op de bank gaan liggen en ik vond hem meteen!!
    Ik heb wel een half uur lang liggen luisteren maar wat een kleine druktemaker zeg, haha. Dan was het even rustig enhoorde ik zijn hartje en dan was ie ineens weg en lag ie aan de andere kant. Vanmorge weer geluisterd en toen was ie ook volop aan het zwemmen en druk aan het bewegen. Dan vind ik het toch wel weer leuk.

Deel Deze Pagina