Heey meiden Alles goed met iedereen? @matras, wij hebben er een van ikea, vrij dik/stevig, mijn zoon heeft er altijd heerlijk op geslapen. @danitjuh, gefeliciteerd met je 12 weken!! Hier alles goed, huis bijna helemaal aan kant, Celeno ligt op bed te kletsen misschien dat hij nog even in slaap valt, maar ik betwijfel het. Dan gaan we zo lekker even naar buiten, want het ziet er wel lekker uit
Miracle, hier alles goed. Laatste paar dagen heel erg pijn aan/achter mijn schaambot. Heel irritant. Levi is in zijn kamer. geloof dat hij speelt ipv slaapt maar neem even een uurtje mama tijd. En met jou ? Nog blauwe plekken over gehouden aan je val ? lekker verwend dus Leuk een buikband ! Heerlijk he het hartje van je kleine horen
Matrasje, ik kon ook kiezen uit 3 soorten voor het ledikantje. Schuimrubber vonden we niet fijn, de duurste was net wat te voor een kind, dus hebben we de middelste genomen. Hij slaapt er prima op! Nu hebben we een wiegje gekocht van de prenatal en het matrasje kostte een tientje in de aanbieding. Voelt ook wel iets minder sterk als die in het ledikantje, maar baby hoeft er ook niet zo lang in. 200 euro voor een babymatrasje is echt een belachelijke prijs. Je baby merkt het verschil echt niet hoor!!! Kinderwagen, ook wij hebben de bugaboo, wat een fijne wagen!! Al is die niet de mooiste, hij rijdt het fijnst van allemaal, baby kan er het langst in liggen van alle wagens, hij is superlicht en dus erg makkelijk in te klappen als ik het alleen moet doen.
Zonnebeertje, oef meis, galstenen, wat ontzettend pijnlijk!! Sterkte! Kimm, ik heb superleuk werk! Ik heb jaren op een Intensive Care voor pasgeborenen gewerkt, heel mooi, maar ook erg heftig. Vond het mentaal ook zwaar worden, elke keer die minimensjes die maar overlijden. Ik werk nu met kinderen van 1-18 jaar, superleuk!
Kaatje, ohh als hij lekker rustig is en speelt..Groot gelijk dat ej dan even mama-tijd neemt Zijn de pijnen banden/groeipijnen? Gelukkig geen blauwe plekke overgehouden, schouder en nek doen ook gen zeer meer. Alleen een gevoelige plek in mijn elleboog. Ohw, ik ben zo trots op Jaimy! Ze heeft vannacht voor de eerste keer in haar nieuwe bedje geslapen. Meteen gaan slapen en vanmorgen blef ze in bedje liggen tot ik op de kamer kwam en zei dat ze lekker uit bedje mocht komen Nu hopen dat ze het goed blijft doen!
Zo ff pauze hoor ben bezig de keuken uit te mesten 8) Kastjes gaan ook in de schoonmaak. Als ik het doe doe ik het gelijk maar goed Miracle gefeliciteerd nog met je verjaardag, zo te lezen heb je een leuke dag gehad! Leuk zeg die buikband! En het hartje horen leuk he! En wat goed van je dochter zeg! Patriesja lekker naar buiten! Het is echt lekker weer. Waar gaan jullie dan heen? Kaatje lekker toch eventjes tijd voor jezelf! Heerlijk! Sucre wat heb jij leuk werk zeg! Op de kinderafdeling! Lijkt me wel ook zwaar werk.
Hoi! Wij zijn op bezoek bij mijn ouders (al vanaf vanmorgen) en Kyano ligt even lekker te pitten. Vanochtend sliep hij tot 7.45 uur, echt heerlijk! Vanochtend een lekker stukje gewandeld en toen gelunched. Straks nog even naar de winkel denk ik en dat was het dan wel voor vandaag. Belliebel leuk dus een nieuwe fiets en kinderstoeltje! Het is zo heerlijk om met de kleine op de fiets te gaan! Ik vind het nu echt jammer dat Kyano echt gauw achterop moet, voorop past eigenlijk niet meer. Babydozen heb ik ook nog niet aangevraagd. De vorige keer vond ik dat allemaal erg leuk maar nu heb ik al zoveel. Veel van de eerste dozen ligt nu in de la of heb ik weggedaan. Wel zijn de tuitbekers van Babydump goed bevallen. Mamatien wij hebben destijds bij Babydump het kamertje gekocht en toen ook gelijk de matras erbij, ik weet het merk niet meer maar wel een wat goed aangeschreven stond. Danitjuh jee 12 weken!!! Miracle fijn dat je zo n geslaagde verjaardag gehad hebt! En super even lekker naar het hartje geluisterd! Wow Jaimy ook al zo goed geslapen in haar nieuwe bed!!
@danitjuh, we wonen aan de gaasperplas, dus genoeg mogelijkheden hier lekker stukje wandelen, speeltuin of kinderboerderij. Alleen Celeno is wel in slaap gevallen, dus ben nog niet weg, maar zal zo is kijken of meneer wakker wil worden Wie van jullie hebben een angelsound? en hoe bevalt het? Tot nu toe heb ik er goede verhalen over gelezen, dus heb er ook 1 besteld
Rono veel beterschap met je meisje! Zonnebeer, aaaah dat klinkt pijnlijk! heb je daar vaak last van? @kinderwagen: ik blijf onze Bugaboo gebruiken, vind het een fantastisch ding! Ik heb 'm in het antraciet met offwhite. Straks weer lekker de bak erop, vond ik altijd zo gezellig staan! @matrasje: in de wieg gebruiken we het matrasje wat erbij zat (kindekeklein). Voor het ledikantje hebben we een aerosleep matrasje, dat gebruiken we nu weer voor dit kindje. Ik vond de aerosleep altijd erg handig met spugen, dan lag ze niet zo in de nattigheid, spuug trok meteen naar de laag eronder. Gisteren op de verjaardag van m'n schoonvader geweest, was errug trots op Julie want die gedroeg zich voorbeeldig. Zag er ook heel moppig uit al zeg ik het zelf, met een Burberry rokje, een wit bloesje met roezeltjes, witte maillot en bruine red rag schoentjes (net als papa ). Niemand had in der gaten dat ik al 15 weken ben omdat je er nog vrij weinig van ziet . Ik ben wel aangekomen, maar meer op m'n bovenbenen, heupen en taille, niet echt dat ik een mooi buikje heb. Baal ik van!
Angelsound vind ik een heel leuk en fijn ding, vooral omdat ik onze kruimel al heel snel kon horen. Maar ik begrijp ook heel goed dat je er onzeker van kan worden. Verder even ego. Ik heb sinds gisteren bijkgriep ofzoiets. Heb vanacht wel 15x op de wc gezeten dus geslapen homaar. En je zou denken dat je op een moment toch leeg zou moeten zijn toch? Nou hier niet bleh! Ik heb net een paar beschuitjes op en lig nu weer in mijn bed proberen wat bij te slapen. Iemand nog tips om er snel vanaf te zijn?
Beterschap meis! tja... denk dat je alleen maar kan uitzieken en dingen eten als witte rijst, bananen e.d. Ja het lijkt mij ook erg leuk, en ik heb aardig wat geduld dus denk dat het wel goed komt.
Angelsound, ik vind het een leuk ding, fijn om regelmatig even te checken hoe het daarbinnen is. Ik hoor deze baby al vanaf 9,5 week. Moet wel zeggen dat ik nu niet gelijk in de stress schoot als ik de baby even niet hoorde, bij Julie stresste ik daar dan wel over. Dus een Angelsound kan ook juist onrust geven... Bij Julie heb ik 'm vooral gebruikt tot ik haar voelde schoppen (was laat, pas met ruim 20 weken, placenta aan de voorkant), daarna veel minder gebruikt omdat het schoppen al een geruststelling is. BB10, acherm meis wat naar die buikgriep! Blijf maar lekker in je bedje! Goed drinken, bouillon is ook goed om je zouten wat aan te vullen. Verder proberen te eten met vezels (fruit, bruin brood). Beterschap!
@matrasje ik vind 200 euro voor een matras wel erg duur. als het 50 euro zou zijn zou ik ook het prima vinden. @kinderwagen we hebben een rode mutsy trans nog wat... fijne kinderwagen alleen een wiel kan niet goed vastgezet worden. Best wel balen als je aan het lopen bent. Ik ben nog aan het kijken naar een andere maar kan zo nog niks vinden mjah heb nog 20 weken om er een uit te zoeken @bb10 beterschap! kopje en rust houden enige wat ik kan adviseren sorry
Hai meiden, Nou net bij die winkel in Rdam (www.babyonline.nl) geweest, maar ik vond het echt 10x niets! Werkelijkwaar alle showmodellen waren beschadigd, waardoor ik het lastig inschatten vond wat voor kwaliteit het was.. Vriendlief en ik waren beide veel meer te spreken over de babydump. Wel heb ik daar een leuke buikband gekocht. Heb hem net even gepast, maar staat nog niet boeiend, over paar weekjes vast wel! Heb ook eindelijk buikfoto gemaakt! Zal de buikfoto en de buikband even showen!
Nog gefeliciteerd met je verjaardag. De angelsound, tja, vind dat ding ook geweldig. Zeker op de momenten dat je even onzeker bent kan dit helpen. Ik herinner me van de zwangerschap van Dinand dat als ik chago was, ik altijd even ging luisteren naar hem, daar fleurde ik altijd helemaal van op.
Buikgriep heerst momenteel gigantisch. Manlief en ik hebben het beide vorig weekend na oud en nieuw gehad! Nu heeft iedereen het bij mijn ouders. Het duurt opzich niet lang hoor! Wij hadden het na een goede 2 dagen gehad, en we hebben daarna nog een dag of 2/3 heel af en toe een ziek gevoel gehad. Nu weer helemaal beter! Je mag norrit gebruiken als je zwanger bent. Raden ze ook altijd aan om mee te nemen op vakantie (als je naar een ander land gaat). Het water waar je de witte rijst in kookt schijnt ook erg goed te zijn om het daarna op te drinken. Diarree Obstipatie Winderigheid - Maag & Darmklachten Tips | Mens en gezondheid: Gezonde voeding Voor recept voor dat rijstwater kun je op google vinden. Geloof dat het 5 eetlepels rijst een uur laten koken in 1 liter water. Er verdampt water tijdens het koken. Daarna het water opnieuw aanvullen tot 1 liter. Water afgieten in een kan, snufje zout erdoor en wat suiker. Goed door roeren en opdrinken. Lekker is het niet, maar het is wel iets wat helpt!
Hoi dames! Ik heb alles bijgelezen maar het is echt teveel om te reageren.. Zieke kindjes en mama's beterschap! Mamatien: Waarom moet je je excuus aanbieden tegen die vriend? Het is toch iets tussen jou en je mannetje? het zijn de hormonen meid! Frenzy: 4 rider, bijna elke reiswieg moet je er zo aftillen.. die banden heb ik nooit gebruikt.. Vind het overigens een rotding. Luchtbanden waren continu lek, hij is ingeklapt erg zwaar, staat erom bekend dat het voorwiel blokkeerd op roltrappen enz.. Hij is wel erg mooi maar ik heb hem weggedaan.. Daarna de slider gehaald(nieuwere model) net zo k*t(vond ik) Voor mij nooit geen mutsy meer.. ik ben het echt kwijt sorry.. Ik ben gister aan het eind van het feest(lees 3 uur 's nachts) ook uit mijn slof geschoten tegen iemand. Ik had al 80x gezegd dat de kleine boven lag te slapen en dat we naast hem zaten, het was dus echt niet nodig om te schreeuwen. Vriendlief had het al weet ik veel hoeveel keer gezegd en zelfs de rest die er was. Ik ben om 3 uur naar bed gegaan.. Na me boven 6x te hebben geërgerd en een half uurtje te hebben gewacht/aangekeken, schrok zoonlief weer wakker van hem. Ben naar beneden gegaan en heb hem eruit gezet. Idioot meet my hormones
Miracle, ja hoorde af en toe zijn lades schuiven,dus toen ik ging kijken lagen al zijn kleertjes door de hele kamer en zei hij dat hij ruimte had gemaakt. eerder rotzooi maar ja mama kan weer opruimen toch. Denk dat het groeipijnen zijn ofzo. Of misschien ook van mijn bekken. Bij Levi en Milou had ik meer last van bekkenpijn aan de achterkant,maar lijkt nu dus vooral aan mijn schaambot te zijn. Jaimy heeft een heerlijke nacht gehad dus Patriesja, ik heb er één. bij Levi altijd veel plezier van gehad. Nu heb ik er het hartje nog niet mee kunnen vinden , dus geeft weer onzekerheid. denk dus dat ik hem weer even voor een paar weken de kast in stop BB10. beterschap Mamatien. leuk je eerste buikband !