Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zou zeker de huisarts even bellen. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Denk dat het niet heel veel kwaad kan, als je idd maar goed blijft drinken! Zou wel elke keer chloor in de wc gooien als je geweest bent, want diarree is erg besmettelijk, en je loopt de kans om er uiteindelijk langer mee te lopen dan nodig is!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh, ik ga slapen zo! Weltrusten allemaal!

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Patriesja ook ik heb de Angelsound en heb er al met de zwangerschap van Kyano veel plezier aan beleefd. Nu ook al een keer of 5 geluisterd. 1x het hartje niet kunnen vinden en toen was ik idd ook wel een dagje ongerust.

Miffy leuk hè al die aandacht voor je kleine meid!
    En ik herken het wel hoor, ik vind mezelf ook overal dikker geworden ipv alleen de buik. Gelukkig begin je het nu wel te zien zodat mensen ook echt zien dat het een zwangerschap is en dat is wel prettig.

BB10 beterschap meis!

Mamatien leuke buikband en mooie broek!

Frummel daarom brengen wij Kyano ook altijd weg als we een verjaardag voor vrienden vieren, dan gaat het altijd wat luidruchtiger aan toe en ik vind het ook fijn om dan de muziek wat harder te kunnen zetten. En bijkomend voordeel; ’s ochtends uitslapen ;)

MNM nou ja zeg; wat naar dat jouw collega’s zo reageren. Hoe komt dat eigenlijk? Zijn ze bang dat teveel werk op hun afkomt?
    Ik lees je antwoord nu; net alsof jij dat extra doet. Bah ik hou niet van zulke pesterijen en vind het maar laag.

Marleen hi hi grappig dat Jara de beesten ook wel interessant vind. Ik vind ze wel erg mooi om te zien.

Net even gekeken of de film love and other drugs al voor donderdag te reserveren was maar helaas nog niet. Ik wil dan met een vriendin gaan, lijkt me erg leuk. Het is al lang geleden dat ik er even uit ben geweest.

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Sucre wat een leuke baan heb jij zeg! Ik zit te denken als ik weer een nieuwe nier heb ;) dat ik dan als servicemedewerker op een leuke afdeling wil gaan werken. Ik zal tegen die tijd eens kijken hahhaa...

MNM wat een rare collega´s heb jij zeg :( Ik zou inderdaad eens je hormonen laten spelen ;) Wat denken ze wel niet!

BB10 ik zou gewoon eventjes je huisarts bellen om raad. Je moet natuurlijk niet te veel gaan afvallen hierdoor (als je al afviel)

Belliebel weltrusten!

Marleen jullie liever dan ik met reptielen hahahhaa wel knap hoor dat je dochter dat kan!

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

* zwaai zwaai* aan t bijkomen van de laatste nachtdiensten komend jaar ;) alleen weet mn baas dat nog niet, woensdagof donderdag vertellen :)

6. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    goeiemorgen dames ik heb heel snel gelezen maar weet niet eens meer wat er allemaal stond t spijt me...........

ik had ook een vraagje....ik heb sinds zaterdag een beetje een zeurend ongiegevoel.........en heb toch echt t idee dat mn baarmoeder een bal is zo hard meest van de tijd.......

heb de vlk gebeld en die denkt dat t groeipijnen zijn en ik moet mn urine even inleveren op blaasontsteking.....

komt dit jullie bekend voor?

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.

Paso, succes met je combi test

Angie, klinkt idd als groeipijn. Heb er hier ook erg veel last van

angelsound kon gister niet eens mijn eigen hartslag vinden,dus dacht doe er eens nieuwe batt.in ( zaten er nog van 2008 in ) . wauw leek wel of ik opeens een gehoorapparaat had haha. Dachten in de verte wel een hartje te horen maar konden het niet vast op één plek krijgen. Over een paar dagen nog maar eens proberen dus

8. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Angiebaby klinkt als groeipijn/bandenpijn hoor! Ik heb er ook last van dan weer een paar dagen en dan is het weer weg.

Paso succes straks!

@ hier: mijn persoonlijke wekkers zijn er weer 8) de bouwvakkers ;)

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goedemorgen,

klinkt idd als groeipijn van je baarmoeder...

Fijn zulke wekker, Danitjuh... hoe vroeg beginnen ze?

Hier is de kerstvakantie weer voorbij. Zit nu te wachten op 'n collega, we hebben 'n studiedag..
    pfff en ik merk dat ik de verkeerde broek aan heb gedaan, hij zit te strak, maar heb geen tijd meer om een andere aan te doen... aaaah

Tot vanavond

10. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    @kaatje: fijn dat je in ieder geval weer iets hoort.. Batterijen op...zou mij ook kunnen gebeuren..

@BB10: he bah...da's vervelend! Ik zou ook even de ha bellen al vraag je maar om advies aan de assistent(e). Hoe is het nu met je bloeddruk? (die was toch te hoog?)

@Paso: succes vandaag!

@Angie: ik zou ook denken aan groeipijn. Je baarmoeder groeit nu ook best snel.

@danitjuh: weet je al wanneer je een nieuwe nier krijgt? lijkt me wel heftig om 5x p/dag te dialyseren...ik mopper al wanneer ik dagelijks mijn medicijnen moet nemen voor m'n cu...:)

@Marloes: heb je misschien de mogelijkheid om een stiekje/ touwtje aan je knoop te bevestigen? (wat laat maar misschien lees je het tussendoor nog...)

@ego: net de ha gebeld. Dreig regelmatig flauw te vallen.
    Ik voel het dan aankomen en ga dan maar vast op de grond liggen. Meestal trekt het dan wel weer weg. Dochterlief komt er dan gezellig bij liggen. Ben tijdens mijn vakantie zo slap als een vaatdoek geweest..nu mijn werkdagen er weer aankomen gaan we het toch maar eens laten controleren. Kan het niet hebben om in een volle klas op de grond te gaan liggen;)

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Net toch maar even (op jullie advies;))de ha gebeld. Die komt straks even langs omdat ik nu ook ontzettend duizelig ben.

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

sjantalle en bb10 goed dat jullie naar de huisarts geen, dit lijkt me niet geheeel de bedoeling...

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    kort en krachtig ego bericht:
    Vanmorgen bij vk geweest... hartje klinkt heel mooi :)
    (vreemd genoeg ben ik zo blij dat alles goed gaat en klinkt )

14. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goeiemorgen
    Hier met heel veel plezier op het werk......not.
    Ga lekker even bijlezen.

15. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0

klinkt als een leuke baan sucre

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ik ben zo'n doos, durf dat niet te zeggen. :)
    Probeer dan om me er niks van aan te trekken en me op te trekken aan alle andere mensen die wel heel blij zijn voor ons.
    Maarja dat is moeilijk als je er de hele dag mee geconfronteerd wordt.

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    dat meen je, een alvleesklierontsteking.
    Dat is echt heel heftig.
    Moet je daarvoor nu nog op controle?

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0

Lief van je.
    Tot nu toe valt het mee, maar werk vandaag niet met plezier, terwijl ik mijn werk altijd zo leuk vind.
    Kom ik gewoon hier een keer extra.

19. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Hoi allemaal, iedereen fijn weekend gehad? Wij wel, zaterdag even wezen shoppen en kon me niet inhouden en heb bij de hema toch alvast een schattig newborn pakje gekocht in maat 50 voor de nieuwe druif, wat piep is dat toch, zo lief... zondag op kraambezoek bij vrienden, en ja, ze zijn echt heel piep als ze net geboren zijn. Verder kreeg ik 'smiddag schoonmaakwoede (terwijl ik normaal best lui ben) en heb de geveltuin eindelijk onkruidvrij gemaakt en de ramen gelapt, bed verschoond, wasjes gedaan, gekookt en keuken gepeotst, was er moe van zeg.

Effe reageren:

Angie: ja, komt bekend voor. Heb vorige week ook een plasje weggebracht op advies van de vk omdat ik meldde dat ik nu al veel last had van harde buikjes. Tijdens je zwschap kan een blaasontsteking minder symptomen hebben en das niet fijn, want kan dan opstijgen en nierbekkenontsteking veroorzaken en zelfs een vroeggeboorte. Vandaar dat ze dat altijd willen uitlsuiten.

wagen: ik zweer bij de bugaboo!

Matrasje: binnenveringmatrasje van Ikea, prima ding! En lekker cheapo.

zieke dames en kindjes: beterschap en rustig aan doen hoor!

Verder weet ik het niet meer..... toedels.

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ik heb vorige week ook constant gezegd dat ik wel heel blij ben etc etc, maar op een gegeven moment ging ik het elke keer herhalen.
    Een andere collega van een andere afdeling had woensdag een cadeautje voor mij omdat ze had gezien hoe die meiden hadden gereageert, erg lief.

Deel Deze Pagina