Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh ja even nog een vraagje; net ook weer geluisterd met angelsound en ik hoorde op een gegeven moment het hartje dus even lekker geluisterd en toen ging ik naar de andere kant van de buik en toen hoorde ik ineens een nog sneller kloppend geluid. Is dat nu de navelstreng? Als het goed is hoor je die toch ook kloppen of niet?

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    precies, de baby moet toch eerst 9 maanden zijn
    hoe oud is jouw dochtertje?

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0

lekker druk dus maar wel een gezellig middagje op de planning

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    mmm goeie vraag
    weet ik niet meer zo goed van de vorige keer eigenlijk
    was de eerste niet je eigen hartslag?

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Nee ik geloof niet dat ik mijn eigen hartslag ooit via de Angelsound gehoord heb. Ja wel als ik het bij mijn hart plaats natuurlijk maar niet als ik gewoon op mijn buik luister. Deze 2 geluiden klonken trouwens ook anders dan mijn eigen hartslag. Eentje echt de hartslag van het kindje en de ander een nog iets feller en sneller kloppend geluid.

Ben trouwens ook aan het bedenken hoe ik dat straks met fietsen doe. Kyano moet nu echt binnen een paar weken achterop dus dan kan ik onmogelijk de kleine meenemen met de maxicosi. En zo'n wagentje achter de fiets lijkt me niet zo'n prettig idee met een pasgeboren kindje. Wel jammer want ik fiets erg graag met Kyano en de zomer is nu juist een mooie tijd daarvoor.
    Iemand die in dezelfde situatie zit en misschien een idee heeft?

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0

meiden die ik ken hebben wel zo'n fietskar gehad waarin de maxicosi kon, maar dat lijkt me zelf ook een beetje eng, kun je niet constant in de gaten houden.
    Ik ging altijd wandelen of met de auto met zo'n heel kleintje.

7. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    hey dames, bedankt voor de beterschapswensen!!

BB10: hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt. Bellen ze je voor de utslag of moet je daarvoor zelf de ha bellen?

Wupje: ik heb geen idee. Ik weet niet hoe dat zit met de hartslagen luisteren via een angelsound.

fiets: ik heb hier een 'namaak' sparta staan. Prima fietsje. Mijn dochter zit nu nog voor (3,5 jr) maar gaat ook binnenkort naar achter. Heb ik tegen de zomertijd ook meer plaats voor mijn buikje. (probeer tegen de lente aan wel weer wat meer te fietsen, nu alleen maar hele kleine stukjes)

Ego: net even een dutje gedaan. Dochterlief mocht zactjes spelen van me terwijl ik hier op de bank lag. Is ze heel zachtjes naar boven gegaan en in d'r bed gaan liggen. Ze slaapt nu al 3 kwartier langer dan dat ik heb gedaan. Ik vind het jammer om d'r wakker te maken dus het stofzuigen moet maar even wachten.
    Normaal wil ze nooit slapen overdag. Heerlijk, weer even die rust.

(Manlief baalt wel dat ik weinig energie heb voor huishouden, dochter, gezellig zijn....)
    Heb vandaag al 5 eetmomenten gehad. Zometeen nog maar even samen fruit eten en dan avondeten. Vanavond zien we wel weer.

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

*zwaai*

Ik huize frummel heerst de buikgriep! Errug plezierig maargoed.. ik ben er dus weer als ik me beter voel!

Dag meisjes;)

9. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    Beterschap in huize frummel!!

10. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @sjantalle;wat lief dat ze zelf in bedje is gegaan!! Lekker laten slapen toch?

@ frummel: beterschap

@ wupje: hmmm lastig idd met de fiets. heb echt geen idee. Tot welke leeftijd kunnen ze eigenlijk voorop?

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    oooh lieve meiden bedankt t is echt vervelend als ik lig als ik zit als ik loop alles.......maar ben blij dat er meerdere zijn met dit gevoel hoopdat t maar weer even voor korte duur is want heb bijna de hele dag op bed gelegen omdat ik dit gevoel erg vervelend vind morgen lever ik me urine in...

voor de rest de meiden met weer goed nieuws wat betreft het hartje enzo gefeli!!!!yess

en de rest is weer weg.......hahaha

12. Woezl

Woezl Lid

3 dec 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik meld mij hier ook maar even,
    Hoewel het er om zal spannen of ik een Juli mama wordt.
    Ben rond de 30ste uitgerekend.

Ik vraag mij af of er al een buiken topic voor de mama's van Juli is? Ik kon die namelijk niet vinden!

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ha meiden,

Ik kom alleen even met een flitsbezoek, ben zo klaar met werken en mag ik lekker naar huis. heb ongeveer 35 pagina's moeten bijlezen, dus ik zal een heel deel missen... sorry...

Ik heb echt heerlijk gepruttel in mijn buik, en eindelijk zijn het geen darmen! (veel last van lucht gehad, dus elke keer als ik dacht dat het die kleine kon zijn was het toch echt wat anders :D)

Op het werk gaat het weer beter, heb er dit weekend nog wel veel over nagedacht. Het bevestigt zo mijn gevoel dat ik een andere baan wil, maar hou het nog maar even hierbij. Nu solliciteren zie ik ook niet zitten, heb energie voor 0 dus dat schiet niet op!

Ik zag was cursussen langskomen. Ben nog heel erg aan de twijfel, klinkt zo zweverig...

Juud, koffie en peuk blijft het beste om naar het toilet te kunnen, maar ook ik heb dat achter me gelaten! Heb ooit laxeermiddel gehad, werkte iets te goed. Als ik moest dan moest ik ook op dat moment, en geen minuut later. Erg lastig in de rij van de supermarkt,...!!

Buddy, Jeluna, ik heb ook nog geen buddy, wil je de mijne zijn?

Hormonen, ik heb wel stiekem gelachen om al die ontplofte hormonen! Mensen verwijderen van feestjes, vaders laten weten hoe het hoort (terecht trouwens!) collega's de waarheid vertellen, ruzie met manlief (minder handig ;))
    Ik heb ook weinig geduld! Ben snel sjaggie, en kan zo omslaan. Mijn lief gaat er goed mee om, hij lacht om me en maakt dan meestal een opmerking dat ik wel weer moet lachen om mijn eigen ongeduld!

Ik slik trouwens al een hele tijd Mama en baby vitamines. Bevalt prima.

Frummel en de andere zieken heel veel beterschap!
    Sjantalle, wat lief van je dochtertje!

Ik moet nog twee daagjes werken en dan gaan we heerlijk 12 dagen naar Curacao! Onze pre-huwelijksreis :D (trouwen in sept, maar dan is de krummel erbij, nu kunnen we nog even met zijn tweeën).

En morgen gaan we eerst nog hartje luisteren, heb dr zin in!

Meiden, morgen meer, fijne avond en tot morgen!!!!

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ik lees net in mijn eigen handtekening dat onze krummel te vergelijken is met een soepblik... Klinkt toch heel onaardig :p
    Hopelijk niet soep in zak?

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Frummel, beterschap!

Sjantalle, wat lief van je meis! Jij ook een beetje bijgekomen?

Woezl, welkom hier!!

Wupje, ik heb een normale fiets, met 21 versnellingen en het fieststoeltje paste er gelukkig gewoon op. Maar meestal ga ik met de auto als ik boodschappen moet doen. Mijn schoonzus had zo'n kar achter de fiets, ging hartstikke goed!

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0

Ach wat lief zeg van je dochtertje, echt schattig.
    Die rust kun je nu wel extra gebruiken natuurlijk.
    Manlief baalt maar jij baalt net zo goed, helaas is het niet anders.

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    och jij hebt het dus ook?
    heel veel beterschap!

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844