Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    hihi nee er staat niet voor niks een blik soep hahaha
    had ik nog nooit gehoord

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

Heey MNM,
    Ik vind het echt super hoe jij op iedereen reageert! Je vergeet niemand :)
    Alleen heb ik best moeite met al die qoutes, ik vind dat heel vervelend lezen. Zou je het reageren ook in 1 berichtje kunnen doen? :):)
    Thank you :)

3. Woezl

Woezl Lid

3 dec 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL

Waar je foto's van je buik kan plaatsen.
    Heb ze van alle maanden al voorbij zien komen, zelfs van augustus al!:$ maar Juli zat er niet bij!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou ik had vandaag net zo goed mijn auto bij de sociale werkplaats kunnen parkeren.
    Kwam binnen. geen werk. Heb toen 200 blikken gevuld met zakjes, orderbonnen etc ( startpakket voor de tandarts ). Daarna papiertjes in plastic mapjes geschoven. Toen telefoonnummers in de telefoon van de nieuwe onderdirecteur gezet en de vaatwasser uit en in geruimd.
    Veel gestaan en nu dus mega pijn in mijn bekken. Ben er klaar mee voor vandaag.

Sjantalle, net aan he die uitslagen. Je hb is idd aan de lage kant. Moet min. 7 zijn

Kimm, fijn meis ! Hoe gaat het nu tussen jouw en je ex ?

BB10 hoop niet dat je een blindedarmontsteking hebt

Wupje, denk dat er behalve een karretje ( of bakfiets ) niet veel andere opties zijn.

Woezl, welkom bij de club !

Hoe gaat het met jullie conditie?
    Hier echt binnen een mum van tijd buiten adem. Had ik bij Milou ook, toen bleek ik een te hoge bloeddruk te hebben en moest ik meer rust nemen. Hoop toch niet dat dat nu alweer zo is

5. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Mamtien, ik zal het proberen, maar ben dan bang dat ik iemand vergeet hihi.

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Woezl ok, heb er nog niet naar gekeken.

Kaatje, dat klinkt inderdaad niet als het leukste werk zeg. Bah.
    Hopelijk trekt de pijn snel weg.
    Nee hoop het ook niet voor jou, is al vroeg.
    Bij mij gaat het nog goed, heb ook 2 keer in de week fysio, dus mijn conditie hou ik voorlopig nog op peil.

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Buikentopic van juli bestaat wel. Heb hem al eens voorbij zien komen. Als je hem echt niet kan vinden dan ga ik wel even voor je zoeken.

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Werken viel gelukkig nog mee vandaag met die collega's.
    Misschien omdat ik er zo tegenop zat.
    Mijn mannetje komt me zo halen en dan lekker een rustig avondje.

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Even snel bijgelezen tussen het koken door :D

Alle zieke en zwakke en misselijke dames veel beterschap!

Vanmorgen met Julie naar het CB geweest voor het 18 maanden consukt, nou daar zakte m'n broek wel ff af zeg! Zal het verhaal even knippen en plakken, had het al in een ander topic geplaatst:

Even nog een update van ons bezoek aan het CB vanochtend!

Julie is een klein kindje, altijd al geweest. Ze groeit netjes op haar eigen lijntje, ergens onderin de curve. Nu met 18 maanden was ze 77 cm en 8,7 kilo. So far so good.

De verpleegkundige, die we al hebben sinds Julie's geboorte, roept ons binnen. Julie in haar rompertje, je kon dus prima zien hoe fijntjes ze is. We gaan zitten, zij pakt de groeicurves erbij en steekt meteen van wal. Ja, het is wel een flink en groot kind he. Maarja, lengte en gewicht zijn op zich wel in verhouding. Ze is gewoon erg fors voor haar leeftijd. Bladibla.

Euhm.... :D

Misschien een idee om:
    a) even een blik op het kind te werpen, dan zie je automatisch dat het geen forse is
    b) de groeicurve van het goede kind op je computerscherm te toveren

Ik moest mijn best doen om niet in proesten uit te barsten ;)

Verder was alles prima. Ze was wel onder de indruk dat Julie wel 10 lichaamsdelen bij haarzelf en haar pop aanwees, zonder dat ze daarom gevraagd werd. De blokjes stapelen vertikte mevrouw trouwens haha!

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik zit ook ff te denken hoe ik dat straks ga doen met de fiets... heb een Gazelle Bloom. Vanaf welke leeftijd mag je kindje achterop eigenlijk (ben het nog niet van plan, vind haar nog veel te klein), of gaat dat per gewicht? In dat geval mag ze zo'n beetje achterop tegen de tijd dat ze naar de middelbare school gaat waarschijnlijk :D

11. mamatien

mamatien Niet meer actief

Er is wel al een buikentopic!
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/239312-ach-laten-gek-doen-lekker-vroeg-beginnen-juli-2011-buikjes.html

Haha MVN dank je wel :)
    Ennuhh iemand vergeten.. Nou ik ben net een vergiet! Moment dat ik wat gelezen heb ben ik t alweer vergeten.. niet normaal!
    Als ik puf heb doe ik daarom soms 2 vensters openen, in de 1 schrijven in de ander lezen. Alleen heb ik hier niet altijd puf voor (schaam schaam)

ik lees allemaal verhalen over fietsen, maar hebben we een speciale fiets nodig als we met een kind op de fiets willen'? Wist ik namelijk niet... Of tenminste, heb ik nog nooit van gehoord..

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tja, je bloeddruk is wel netjes hoor, niet te laag ofzo! Maar inderdaad zoute dropjes. Wist niet bananen ook goed waren voor dat soort dingen! Ennuh, opkikkers van maggi wil ook wel goed helpen!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tjee, dat zou niet lekker wezen als het met je blindedarm te maken zou hebben! Maar wel goed dat ze dat even laten controleren! Succes morgen!

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja heb een nieuwe fiets, maar geen echte moederfiets hoor! Ik heb het vaker gehoord dat zo'n moederfiets ellendig zwaar trapt! Hier kunnen ook gewoon een voor en achterzitje op. Ik heb dus nu deze gekocht (target washington deluxe):

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik zit straks ook aan een kar voor achter mijn fiets te denken! Maar tegen die tijd kijk ik wel een keertje op marktplaats voor die dingen of bij manlief op de zaak!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Een moederstuur, daar heb ik echt nog nooit van gehoord! Wat is daar anders aan dan een gewoon stuur?

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo'n zoevend geluid (weet niet hoe ik het anders moet uitleggen) das de navelstreng die je hoort. HEt hartje hoor je echt als kloppen! Ik heb ook meestal meer de navelstreng te pakken dan het hartje zelf!

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fijn! Het heerst gigantisch die buikgriep. En schoonmoeder beweerde dat zei vorigeweek ziek was geworden door de poepbroek van Dinand. Yeah right;)!

Beterschap!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha wat een vergelijking. Ik zie er straks al zo'n klein unoxblikje uitkomen hihihi!

Deel Deze Pagina