Mamatien: wat leuk zeg! ik snap dat je heel blij bent nu! Danitjuh: je slaapt dus nog steeds niet lekker Wat fijn dat je een potentieële donor hebt zeg! Ik moet ook eerlijk zeggen dat als 1 van mijn vriendinnen/familie er 1 nodig had, dat ik me ook zou laten testen ookal vind ik het doodeng.. (het idee van de operatie dan he
Bellie lieverd, wat houd je tegen om nog minder te gaan werken of zelfs te stoppen? Als je het op zwangerschaps gerelateerd kan gooien zou ik dat mooi doen! Meid jij werkt je uit je naad, gaat er aan onderdoor en hun slapen er geen nacht minder om hoor..
Volgens mij ben ik alweer door het buikgebeuren heen(ben normaal ook eigenlijk nooit ziek) ga nu patat bakken, sterf van de honger
heb alles gelezen via mn mobiel maar is niet makkelijk reageren... Lig ziek in bed... kleine heeft me aangestoken... flinke griep te pakken. Gelukkig gaat t met noelle beter! Frummel: Komt je Declan niet aan zn oortjes? Misschien ook oorontsteking.. is de tijd van het jaar weer voor hea
KLopt, mijn chef zal er geen nacht van wakker liggen dat ik me hierdoor opgejaagd voel en weer in een dip kom te zitten. Dat terwijl het de afgelopen weken juist enorm goed gaat met me. Alle energie die ik nu heb stop ik in de verkeerde dingen, waaronder mijn werk. Dat terwijl ik juist die energie in mezelf zou moeten stoppen (en in mijn gezinnetje en deze zwangerschap!). Dat is zoveel belangrijker dan die rotte chef van me. Hetgeen waar ik nog het meeste mee worstel is dat ik bang ben hoe mijn omgeving erop zou reageren, terwijl ik daar juist schijt aan zou moeten hebben. Wat hun ervan vinden zou me juist niets moeten interesseren, maar dan vind ik mezelf overkomen als "de zwakkeling!" Dat is iets waar ik helemaal niet van hou!
Zonnebeertje, jammer dat Tygo nu ook weer minder slaapt? Is het alleen het in slaap komen? Frummel, als hij schreeuwend wakker wordt kan het goed pijn zijn of angst. Moeilijk hoor. Onze kleine meid had KISS, daar zijn we pas na 6 maanden achter gekomen, maar dat was ook een hel. Je hoort dat er iets is, maar je weet niet wat.
Danitjuh, ik wil dus eigenlijk ook weer gaan zwemmen maar wordt door mijn vk afgeraden ivm mijn bekken mamatien, leuk je oude wiegje ! baby voelen Dacht gister wat te voelen. Maar vind het aan de ene kant nog wel erg vroeg daarvoor. Levi en Milou voelde ik beide met 13 weken.
MNM, oef kiss is echt heftig.. ik ken het van het kindje van een vriendin.. Het rare is dat hij na ongeveer een kwartiertje uitrazen, huilen weer heerlijk ontspannen in slaap valt.. snap er niets van joh! Ik ben al met hem naar de huisarts geweest.. oortjes schoon, keel netjes, alles in orde eigenlijk.. ik denk dat het gewoon een fase is.. Je hoort het bij Dex heel goed als hij pijn heeft aan zijn huiltje Bellie, wat andere ook zeggen voor jezelf kiezen is juist alles behalve zwak! Daar is echt heel veel moed voor nodig.. Meid na je verlof keer je daar nieteens meer terug. Ze zullen het nieteens merken als jij tijdens je verlof instort. Laat ze lekker de *piep* krijgen en kies asjeblieft voor jezelf.. Ze weten je plek heus wel te vullen hoor tijdens je afwezigheid! Rono, hoe voelt je meisje zich inmiddels? Zijn oortjes waren schoon bij de huisarts maar bedankt voor de tip ik dacht er namelijk ook gelijk aan.
@Kaatje: en toch kan het wel zo zijn meis! Hier ook heerlijk gekriebel van binnen..Wanneer ik me even wat meer uitgerust voel..zoals 's avonds rond een uur of 8..
Kaatje Haha, ja met oude batterijen hoor je niet zoveel! Dat ging dus lekker op je werk. Pfff. Waarom was er geen 'gewoon' werk voor je dan? Mijn conditie is ook belabberd! Wij hebben op het werk een jongetje van bijna een jaar, maar die weegt er in zeg! Ik kan hem nog maar met moeite optillen, ik krijg hem gewoon niet meer omhoog. Dat ga ik dus over een tijdje helemaal niet meer doen, dan mag iemand anders hem oppakken voor me. De meeste zware kinderen kunnen zelf wel op het trappetje van de commode klimmen gelukkig. Sjantalle Jeetje wat vervelend zeg dat je zo duizelig bent! Hoop voor je dat je baat hebt bij wat meer eten/de zoute dropjes en de tabletjes. Wat superschattig dat je dochter zelf in haar bedje is gaan liggen. Dat is toch te lief! Juud Leuk he, babyshoppen! Ik heb toen bij Jara alleen maar maatje 56 gekocht. en aangezien Jara 48 cm was, was dat allemaal veel te groot. Maar toch durf ik het niet zo goed aan om nu wel kleertjes in maat 50 te kopen. Stel nou dat t kindje 54 cm is..... Rare redenatie van mij, maar toch. BB10 He jakkes, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Bellie manlief had zichzelf dood verklaard omdat hij zijn eigen hartslag niet kon horen! Hahaha, geweldig!!!! Fijn dat je wat minder kunt gaan werken! Trek je van je chef niks aan, ze is gewoon niet wijzer...... Maar ga lekker aan jezelf denken en trek je niks van de rest aan. Jij en je gezin zijn belangrijker dan wat voor werk dan ook! Misschien kun je met de bedrijfsarts afspreken dat je nog minder gaat werken? Wupje Misschien toch een tweeling??? (ivm het kloppende geluid....) Frummel Beterschap voor jullie! (smaakte je patat? ) Waarschijnlijk is het gewoon een fase waar je kleine mannetje in zit. Heel vervelend, ik weet het. Jara heeft het ook gehad en op een nacht hebben we haar gewoon laten huilen, gewoon omdat we het zo zat waren. Daarna was het klaar! Ze heeft nu ook weer zo'n fase dat ze 1x per nacht wakker is. Gelukkig is het nu wel klaar na een kus en het muziekje aanzetten. Succes ermee, je nachtrust missen is niet leuk.... Woezl Welkom en gefeliciteerd! Marloes Alvast heeeeeel veel plezier op vakantie!! Heerlijk zeg, er nog even tussenuit met zn 2-en. En het zal daar vast beter weer zijn dan hier. Miffy Jeetje zeg, wat een muts die verpleegkundige! Wat goed dat je er om moest lachen, ik was waarschijnlijk flink geirriteerd geweest Danitjuh Wat gek dat je pas na je bevalling op de lijst komt. Als je dan toch nog 4 jaar moet wachten kun je net zo goed alvast op de lijst toch? Mocht er in die tussentijd nog een donor voor je komen dan kun je toch nog zeggen dat je eerst moet bevallen? Of zie ik dat verkeerd? Mamatien Wat super dat je het wiegje kunt gebruiken! Wij hebben ook een wiegje waar alle zusjes, neefjes en nichtjes in hebben gelegen. Ik niet, ik was de eerste en de wieg kwam er pas bij mijn zusje Rono beterschap meid!
god vergat ik kaatje.. sorry meid!! Kan toch dat je de beeb voelde? scheelt maar een paar daagjes want je bent nu ookal bijna 13 weken! marleen: patat was heerlijk.. nu misselijk haha eigen schuld. Maar er word goed voor me gezorgd hoor zit op de bank met een kruip en vriendlief brengt sapjes, thee en verwisseld de kruik als hij koud is.. hij zegt; zwangere vrouwen moet je extra goed voor zijn.. tsja daar ga ik niet tegen in hoor!
Mamatien, wat bijzonder dat jullie kindje in jouw bedje zal liggen! Belli, jeetje meis, wat heftig allemaal. Ik vroeg me af, lukt het uberhaupt nog wel om te werken? Dikke knuffel voor jou!
Hoi! Heb vanalles bijgelezen maar weet helemaal niet meer precies waar ik op wou reageren Miffy, phh soms echt belachelijke opmerkingen op het CB!! Je hebt idd helemaal geen groot en zwaar meisje! Frummel, lastig he als je niet weet wat er is! Jesse heeft soms ook nachten dat hij helemaal overstuur is, en ik snap dan ook niet goed waarvan! Het blijft zo zielig! Marlous, je hebt pb Belliebel, Gewoon lekker voor jezelf en gezin kiezen! Ik zit ook al in ziektewet en vond dat ook heel vervelend, maar je moet echt voor jezelf zorgen een ander doet het niet! Kaatje, ik denk ook al sinds vorige week beepje te voelen, maar twijfel ook weer! Ik zal blij zijn dat het gevoel duidelijker word! Morgen druk dagje, eerst naar de gyn om 10.00, zal echt blij zijn hartje even weer te horen! ''s middags naar het CB met Jesse, ben erg nieuwsgierig hoe zwaar hij is, op onze eigen weegschaal al 11 kg! Maar lengte heb ik geen idee van! En dan nog naar mijn ouders!
Jeluna: jeetje op jullie weegschaal al 11 kilo een lekkere beer dus! Dex is volgens mij net over de 8 haha. Heel veel succes bij de gyn morgen en natuurlijk veel plezier bij je ouders Zo volgens mij heb ik nu vanavond weer op iedereen gereageerd voelde me echt schuldig dat ik zo ego/afwezig was de laatste daagjes
Frummel Haha, nou ja als het maar lekker was toch? Ik maak ook dankbaar gebruik van het feit dat ik zwanger ben, Marcel loopt ook vaak met kruiken en drinken en zo. Haha! T is waarschijnlijk de laatste keer dus moet ik er maar extra van genieten Jeluna Haha, al 11 kilo! Jara is net 2 en weegt bijna 12 kilo Nou lekker toch, zo'n knuffelbeertje?
Vind het lief van jullie hoe jullie reageren. Ik ga van de week gewoon de vk bellen en kijken hoe die er tegen over staat! Manlief kwam net ook thuis, en het eerst wat ik deed is even alles eruit gooien en zeggen dat ik van de week de vk nog ga bellen. Ik kies voor mezelf, heb geen zin om straks met vroege weeën in het ziekenhuis te liggen omdat ik niet voor mezelf heb gekozen. Kga lekker me bedje in! Manlief wilt nog even lekker knus doen hihi.
Mamatien wat leuk zeg hetzelfde wiegje waar jij in hebt gelegen! Belliebel jeetje dat is ook niet iets! Hopelijk heeft de VK een oplossing voor jou werk. Want je moet ook natuurlijk genieten van je zwangerschap! En wat je omgeving denkt tja dat moeten ze lekker zelf weten zolang het maar met jou goed gaat! Frummel ik had dat zelfs op de dag van de transplantatie zelf. Broertje lag op de OK en ik in de wachtruimte. Had zoiets van neeeeeeeee het hoeft niet meer, raakte gewoon in paniek. Maar bij de OK zelf aangekomen ging het hartstikke goed! Rono beterschap! Marleen je komt op de wachtlijst te staan vanaf de 1e dag van je dialyse. Dus bij mij is dat 9 maart 2010. Dus heb er al bijna een jaar opzitten hihi. Jeluna succes bij de gyn vandaag! En natuurlijk ook bij het CB. @hier: Hier ging de wekker van manlief om 05.00 en ik ook dus klaarwakker :x Misschien straks nog eventjes mijn oogjes toedoen Gister tijdens de dialyse kwam de roostermaakster naar mij toe of ik op dinsdag, donderdag en zaterdag een half uur eerder wil dialyseren 8) Ik zo ja natuurlijk waarom niet Ik vindt dat fijner dan dat ik als 1 van de laatste wordt aangesloten! Ben benieuwd wanneer het ingaat
Goedemorgen Hoorde Levi al om 06.30. Ga ik hem net halen. heeft hij weer al zijn shirts op de grond gegooid, en dit keer een pak billendoekjes open gekregen en helemaal leeg getrokken .Mama niet blij dus Marleen, zou de zware kindjes idd door iemand anders laten tillen. Doordat er vorige week weinig werk naar China is gegaan ( door kerst en oud&nieuw ) komt er deze week dus heel weinig terug. Als het goed is krijgen we het volgende week weer drukker Jeluna, succes bij de gyn. wow 11 kg ? Levi weegt 2 kg en is toch echt een stuk ouder dan Jesse
vanaf vandaag ga ik weer meelezen, zit in het weekend nooit achter de computer. drek zoonlief weer naar de psz na 2 vrij geweest te zijn.