Zo te horen heb je een goeie vk. En luisteren he, fijn dat we een beetje kunnen helpen. Ik hoop dat je eindelijk wat rust zal krijgen.
Frummel gefeliciteerd met hubbie! Alle moeders met zieke kindjes beterschap! Ik dacht eventjes me ogen nog van de binnenkant te bekijken maar helaas :x Ze zijn bezig met uithakken van de voegen dus trrillllllllll trrilllllllllllll .......
@danitjuh ja hier ook alles goed! @MNM ja zoonlief vind het super op de psz alleen vanmorgen had hij weer wat moeite hij zit er pas vanaf november op dus tis nog steeds allemaal een beetje wennen. @jac fijn dat alles goed was bij de vk. @marlous jij ook welkom terug. @frummel gefeliciteerd met je vriend/man slim opgelost met de kamer voor de baby, zo zou ik het ook doen. hier krijgt zoonlief een nieuwe kast hij hheeft al een groot bed. @bellie vervelend van die harde buiken, maar denk aan je zelf meld je ziek en kijk of het met rust beter gaat. @patriesje de mijne is van de 18, zit die van jou al op de psz? @kaatje hoe is het met jou ben je al gerust gesteld? hier na een paar nachten heerlijk geslapen te hebben was het vannacht weer een drama pfff.. moeten julli ook zoveel plassen snachts???
@belliebel: goed dat je je rust neemt @jac: dat klinkt als een heerlijk weekend! @frummel gefeliciteerd met je man alleen minder dat hij ziek is. ik ben morgen ook 15 weken! @hier: vanmiddag gaat mn vriend uit zn werk iets ophalen voor de toekomstige beeb via mp. zo'n fisher price schommelstoel ben echt aan het aftellen tot die 20 weken echo gisteren had ik last van mn hormomen en ben echt gaan janken omdat ik bang ben dat er miss iets fout is en zelfs omdat ik er van baal dat ik voorkeur heb voor het geslacht.. @plassen: snachts gelukkig nog niet..had het aan t eind van mn zw.schap veel.. maar overdag heb ik geen moeite om mn flessen vol te krijgen voor mvm. mn afspraak voor de gyn werd steeds verzet dus pas in feb mag ik weer. de 1e naar de gyn de 7e naar de verloskundige en de 14e 20 weken echo mar ga vandaag toch maar eens kijken of ik ergens een pretecho kan laten maken..
@bulldog, hij staat wel ingeschreven en ze kunnen hier van 2,5 jaar, maar voor de psz die ik wil is een erge lang wachtlijst. Hij gaat nu naar mijn moeder, die is gastouder, dus dan is hij samen met een jongetje van bijna een jaar ouder en nu een nieuwe baby erbij, kan hij vast oefenen Maar psz zou natuurlijk ook erg leuk zijn!
hier is het ook vanaf 2,5 maar hij mocht iets eerder. dan heeft hij bij jou moeder iig nog iemand om mee te spelen das ook wel fijn. hier gaat hij op woensdag naar mijn moeder en dan is mn nichtje van een jaar jonger er ook maar daar is hij niet altijd even lief voor. hoelange wachtijd heb je nu nog?
Frummel gefeli met je hubbie! Bellie goed dat je voor jezelf kiest meis! Over kindjes kan ik nog niet meepraten, lijkt me wel erg druk/zwaar, zwanger en zo'n kleine dreumes waar je voor moet zorgen. Plassen gelukkig niet 's nachts. Nu wel afgevallen door de buikgriep. Mijn nieuwe zwschapsbroek is me weer te groot Zijn jullie ook zo duizelig? Of zou dat nog de nasleep van de buikgriep zijn? Ik heb geen buikpijn meer dus ik ga er niet vanuit dat er iets met mijn blindedarm aan de hand is. Nu me klaar maken voor de combitest. Ben wel een beetje huiverig om zo dol in de auto te stappen maarja geen andere optie dus het zal wel moeten.
MNM: weer lekker aan het quoten geslagen whahahaha. Kaatje: nou precies, de energie die ik heb, kan ik beter in mezelf en mijn gezin stoppen dan in mijn werk en die enorm rotte pokkechef van me. Die zal geen minuut wakker liggen van mijn probleem. Heb net mijn ziekmelding voor morgen geregeld, 1 van de 1e medewerkster weet er vanaf, die is er morgen niet, die ander bel ik morgen op om te zeggen dat ik ziek ben, en dat de plaatsvervangende leidinggevende er al vanaf weet. Verder hoeft ze niet te weten waar ik mee bezig ben, komt ze vanzelf wel achter! (die andere 1e medewerkster is wel aanwezig vandaag, maar ik vertrouw haar totaal niet).
Goedemidddag! Was er weer van de gyn, en alles zag er goed uit! Ze heeft lekker even met echo gekeken en beepje was net wakker en was lekker aan het springen! Ik dus weer helemaal blij!! Vanmiddag dus maar even richting CB, dus ben benieuwd! Jesse is idd lekker stevig maar kan niet eens zeggen dat ik hem echt dik vind haha! Zieke Mama's en Mama's met zieke kindjes, veel beterschap! Marlous jij ook veel succes bij verloskundige! Tot vanmiddag!
jac gefeliciteerd!!!! mnm sterkte! danitjuh veel sterkte met die dialyse..... frummel wat vroeg intake van de kraamzorg bij ons geloof ik pas met 36 weken,en gefeli met je mannetje. belliebel rust maar goed uit!! kaatje ik voelde het al met 12 en halve week terwijl t me eerste is du geniet er lekker van! jeluna gefeliciteerd!! over plassen ja mn blaas staat op springen snachts hahaha. nou ben ook bij de ha geweest om te testen op blaasontsteking maar dat had ik dus gelukkig niet dus t is toch groei/bandenpijn...vandaag is t gelukkig iets minder.
Och mijn meisje heeft het weer super goed gedaan op de psz. Ben echt trots! Ze had lekker gespeeld en moest af en toe nog even leren dat ze in de kring op de stoel moet blijven spelen haha. En ze was blij dat de juffrouw weer appeltjes had gehaald, lekker ding. Kan wel merken dat ze na school extra moe is, net wel lekker gegeten, maar daarna huilen om alles. Nu ligt ze lekker in bed.
Patriesja: beterschap met je mannetje! Volgens mij heerst het enorm! Dames: bedankt voor de felicitaties Vanavond komen mijn schoonouders nog langs, de rest is zaterdag al geweest. Bellie, ben trots op je dat jij je ziek meld! Meen ik echt meid.. Kaatje: Levi is dus ook een slim manneke Ja het is inderdaad erg makkelijk om de kasten/lades zelf snel open te kunnen krijgen. Dochterlief van mijn vriendin trok elke nacht/ochtend al haar lades leeg.. Intake: Dame is geweest, was erg aardig. We hebben voor moeder en kind zorg gekozen, dus 3 uur per dag. Schoonmoeder komt ook weer kramen en vriendlief heeft ook geen 2 linker handen wat het huishouden betreft dus dat komt wel goed.. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om 6 uur per dag kraamzorg te hebben maar ik heb het van vriendlief laten afhangen. Het zal namelijk grotendeels op hem terecht komen.. Hij wilde ook maar 3 uur. Als ik beval dan neemt hij 4 weken vakantie op. Marlous: hoe was het bij de verlos?? MNM: We hebben het zaterdag gevierd en vanavond enkel nog zijn ouders Zo maar even gebak halen.. Hier komen ze de intake persoonlijk doen en met 8 maanden komen ze nog een x.. Ik vind het prima Hoe heeft je meisje het gedaan?? Danitjuh: Dat word lastig slapen dus Bulldog: Ik ben er 's nachts nog geen 1 x uit geweest.. Vraag me soms weleens af of ik wel echt zwanger ben haha. Ik heb totaal geen buik, geen kwaaltjes meer, niet moe, duizelig enz en energie voor 10.. Toch laat de echo telkens weer een mooie baby zien Declan zijn zwangerschap was het tegenover gestelde. 10x per nacht eruit, geen energie, een humeur om u tegen te zeggen, alles deed zeer en een enorme buik. O ik heb inmiddels wel weer cup d/e.. dat vind ik minder grappig.. Hoop dat de komende nachten beter zijn! Fightforlove: Leuk! Die schommelstoeltjes zijn echt ideaal! Ik heb de take along swing van fisher price, echt super. Nieuw zijn ze enorm duur joh! Ik heb hem van een vriendin gehad die hem had gewonnen.. ik blij haha O dat van de hormonen en angst klinkt bekend.. Had ik bij Dex enorm Wij lopen gelijk he! Patriesja: Wat leuk dat hij bij je moeder kan en ook nog met andere kindjes kan spelen daar! BB10: Zwaar? ik merk nieteens dat ik zwanger ben hahaha merk alleen dat de weken voorbij vliegen! Als je kwaaltjes hebt en erg moe bent dan lijkt het me inderdaad erg zwaar ja.. Hier niet duizelig.. Succes met de combitest! Dropjes mee in de auto?? Misschien vooraf nog iets zouts eten? Jeluna: Wat leuk! fijn dat alles goed was en de beeb lekker druk was Altijd zo schattig om te zien.. Succes op het CB Angie: fijn dat het geen blaasontsteking is! Hier hebben ze geen inschrijfformulier. Ze doen echt alles persoonlijk, vond ik wel fijn. MNM: Fijn dat ze het zo goed heeft gedaan! kun je weer trots op zijn! Hier is het weer als vanouds haha kraamzorg heeft welkoms pakket meegebracht en wie zit het te lezen.. juist vriendlief hahaha. Elk detail van de zwangerschap wilt hij weten, zo schattig.
Danitjuh, aaaaaah neeeeeee dat maakt echt een lawaai ja. Heb je geen oordopjes? Bulldog, ja logisch dat het na de vakantie weer even wennen is. Ja heb echt mega last van het plassen 's nachts, meestal rond 3 uur en dan kom ik niet of heel moeilijk in slaap. Kan me niet herinneren dat ik dat bij de eerste ook zo vroeg al had. Fightforlove, gaaf zeg zo'n schommelstoel. Oh oh de hormonen zijn dus goed bezig bij jou. Wanneer wil je een pretecho laten doen? Er zijn meer mensen met een voorkeur van het geslacht hoor, maar als het straks niet is waar je op hoopt, is het vast ook gelijk goed. Niet te druk om maken hoor. Knuf. Patriesja, leuk dat je zoontje ook staat ingeschreven. Al enig idee wanneer hij terecht kan? BB10, nou dat duizelige had ik vanmorgen dus ook heel erg. Ik vond het echt mega eng. Heb je dat constant? Lijkt me dan idd wel eng om in de auto te stappen. Dus helemaal geen buikpijn meer? Succes met de combitest! Belliebel, ooooooooooooooh dat mag je niet zeggen , heb mijn best gedaan om eerst alles bij te lezen en in een nieuw scherm te tikken. Mensen die je niet vertrouwd niks tegen zeggen inderdaad. Morgen in ieder geval een dagje rust!! Jeluna, fijn dat alles goed was bij de gyn. Heerlijk om de kleine zo druk te zien. Ben benieuwd hoeveel jesse nu is gegroeid. Angiebaby, dus toch bandenpijn. Gelukkig geen blaasontsteking dat scheelt.
@bulldog, ik weet het niet precies, ze zouden contact opnemen, maar heb nog niks gehoord... ga zelf maar is bellen binnenkort. @bb10, een 2e zwangerschap (vind ik) is idd wel zwaarder, vooral die eerste 3 maanden als je zo moe en misselijk bent en dan een peuter die ook nog alle aandacht wil Nu is het wel goed te doen, maar het scheelt dat die van mij al aardig zelfstandig wordt. @duizeligheid, ik heb altijd een lage bloeddruk, dus als ik te lang niks eet, word ik al snel duizelig. @jeluna, hoe oud is Jesse dan? Celeno was prematuur, dus eerst veel te klein, toen liep die dat snel in en met een ongeveer 9 mnd ofzo een lekkere stevige baby, maar nu inmiddels gewoon gemiddeld qua lengte/gewicht. @angiebaby, ik heb ook laatst laten testen op blaasontsteking, had ook zo een zeurend gevoel steeds in me buik, maar niks aan de hand en inmiddels is het ook weer weg. @mnm, wat fijn dat je dochter het zo goed doet op de psz! Nou hier is er niks aan de hand met mijn mannetje, hij is gewoon lekker aan het spelen en eet en drinkt ook wel aardig. Hij is wel aardig warm, maar tempen doe ik alleen als ik me echt zorgen maak, want dat is drama!
Frummel, wat heerlijk zeg dat je vriend 4 weken kan opnemen na de bevalling. 6 uur per dag vind ik ook wel erg veel, is er geen middenweg? Volgens mij kreeg ik de eerste paar dagen zelfs 7 a 8 uur en later steeds minder. Wel fijn dat jullie een keuze hebben gemaakt. Leuk dat je vriend zo meeleeft en mee zwangert, dat doet die van mij ook. Typisch dat je nu helemaal nergens last van hebt. Klop maar af , hopelijk blijft het zo. Mmm lekker nog een taartje eten vanavond.