@frummel, ja dit is echt ideaal, ik zit niet vast aan oppas tijden en als hij een keer niet zo lekker is kan hij ook gewoon komen. En hij kan dus ook met andere kinderen spelen, ze gaan ook vaak weg naar balorig en dat soort dingen aah wat lief dat je vriend alles wil weten @mnm, nee ik zou gebeld worden, maar heb nog niks gehoord.. ga zelf binnenkort maar is bellen.
@plassen: in het begin wel 3 a 4 keer eruit wordt nu steeds minder dus dat vindt ik wel lekker Ik ga vanavond wel wat vroeger naar bed toe Zo ik heb net eindelijk de kerstboom opgeruimd Ben gelijk aan de schoonmaak geslagen Het woongedeelte is weer netjes nu de computer nog en de keuken Maar daar ga ik donderdag wel mee aan de slag Morgen echo + nekplooi in het AMC spannend weer! Moeders gaat mee! Vriendin zou ook meegaan maar helaas heeft die de kinkhoest dus daar blijf ik nog eventjes uit de buurt Als het goed is daarna nog eventjes de stad in richting Prenatal
@frummel heb jij nou al intake voor kraamzorg gehad? hie rkomen die pas rond de 30 weken. @mnm als ik moet plassen snachts wel een keer of 2 a 3 per nacht dan kom ik daarna ook moeilijk in slaap. echt erg. onze kindjes schelen ook maar een maand. @duizelig heb ik ook maar heb dan ook een lage bloeddruk vanmorgen de zoute dropjes weer aangevuld in de kast. heb vandaag veel buikpijn wee tniet of het van mn darmen zijn of iets anders het zit er nu al even en met bukken doe thet helemaal zeer. hopelijk trek het snel weg.
2e zwangerschap vind ik wel zwaarder vooral nu mn zoontje in de peuterpubertijd zit tis echt een draak op het moment en luistert voor geen meter. ook wil hij af en toe gedragen worden wat ik aan het af leren ben want meneer weegt 15 kilo das nie tzo fijn tillen meer.
Bulldog: Hier komen ze 2x.. 1x voor de aanmelding, 1 x bij 8 maanden voor de rest.. Danitjuh: Succes morgen! Spannend hoor! Heerlijk he als die kersttroep weg is!
Ooo ik heb trouwens wel een klein klein beetje last van hormonen Zaterdag hoorden we via via dat 1 'vriendin' niet zou komen maar ze had mij niets laten weten, ja enkel dat ze wel kwam! Dus ik had haar een mailtje gestuurd op de dag zelf. Nu smste ze vriendlief vanmorgen om hem te feliciteren en hij stuurde direct terug dat hij haar felicitatie niet nodig had(haha). Nu probeerd ze toch te schuld op me te gooien! Dat ze niet kwam omdat ik dat mailtje had gestuurd.. Mooi verhaal doos! Ik wist donderdag al via via dat je niet kwam. Gelukkig loste vriendlief het op want ik werd alweer witheet haha. Vond het heerlijk om te zien dat hij ook boos werd en dat madame gewoon even werd verteld waar het op stond Nu is ze boos jammer dan
Bulldog. nee nog niet echt voro 100%. Gisteravond ging ik om van de pijn in mijn bekken dus dat zal wel een "goed" teken zijn. Nog 2 weekjes tot de echo
Danitjuh, nu pas de kerstboom opgeruimd , maarre goed bezig hoor. Inderdaad vanavond maar wat vroeger naar bed. Spannend dus vanmiddag. Ooooh altijd leuk de prenatal. Bulldog, oja onze kindjes zo dicht op elkaar, leuk hoor. Ai klinkt pijnlijk, lijkt een beetje op die bandenpijn die ik ook wel eens heb. Ai ja 15 kilo is wel zwaar om nu nog te tillen ja. Frummel, klinkt niet echt als een vriendin. Een beetje kinderachtig en achterbaks om het op jouw mailtje te gooien.
Hai hai, sorry nog steeds niet terug gelezen... *schaamt zich diep*... niet nog echt de tijd en energie ervoor gehad. Heb even een heel klein deel van me zolder opgeruimd... edit link verwijderd....verkoop eigen spullen met dit als gevolg dus... de rest van de zolder moet nog... wat een werk zeg jemig... maar goed... tis voor een goed doel (A) ik las iets over hormonen... geen idee of ik er last van heb... kon me gisteren erg opwinden omdat ik aanwezig was bij presentaties van groepen van de klas en ik natuurlijk altijd hele leuke concrete vragen stel waarbij ik een ander behoorlijk onderuit kan halen... tjah... sorry zo ben ik soms... mocht ik van de docent geen vragen stellen omdat ik anders de groepjes onderuit zou halen :O... ik dacht echt van puuuh... ja zegt docent ik weet dat jij alles wel goed voorbereid en uitzoekt en dat je overal navraag en kijk naar doet. dat zie ik aan je. en jij stelt vragen waar jij het antwoord al op hebt... ja sorry... maar mocht dus niks zeggen dus verveelde me dood en had ook niet echt meer met plezier gekeken naar de presentaties... zucht... njah... heb vandaag oppas baby van 2 maand. erg leuk ivy vermaakt zich er prima mee mama baby huilt, mama baby taksi?, mama baby wakker, mama baby slaapt. mama baby aaien. Mama baby ivy schoot! zo lief nog uhm... 2 weken totdat ik weet wat ik krijg... owjah heb trouwens een omgangsregeling tussen me ex en de kinderen afgewezen totdat de kinderen geestelijk vooruit gaan... (hij is tot nu toe al 2x niet op een gemaakte afspraak verschenen om een kut smoes.... afspraken over de ontwikkeling van de kinderen) Jammer maar helaas... misschien heeft dat wel met me hormonen te maken... maar heb verder geen idee of dat ik zeg ergens alst van
Oooh Frummle, geweldig die hormonen van jou! Maar wel fijn dat je vriend zo heerlijk achter je staat! Laat die 'vriendin' maar lekker Hier net bij de vk geweest en een heerlijk hartje gehoord. De buik was goed, de baarmoeder zit nog net onder de navel en is een mooi bolletje. Vriendlief vergeleek het geluid met een oude dieselmotor. We hebben dus nu een soepblik met een dieselmotor, haha! Plassen is hier juist heel teleurstellend, denk ik dat ik echt ongelooflijk nodig moet, is het elke keer maar een klein plasje... En 's nachts helemaal niet, das wel handig MNM, ik weet het niet meer, alleen dat ik ergens op wilde reageren. Bij deze wil ik laten weten dat ik jou niet ben vergeten, maar wel wat ik wou zeggen... Jeluna, fijn dat het bij jou ook goed was bij de gyn. Heerlijk zo'n spartelende krummel! Danitjuh mooi op tijd, de kerstspullen! Kun je ook rustig aan het nieuwe jaar beginnen, haha! Bulldog, lastig die buikpijn, even rustig aan doen? Kaatje, moet je toch nog 2 weken wachten tot de echo... heb je al iets meer rust? Zou er ook vanuit gaan dat alle pijntjes die je voelt een goed teken zijn. Bellie, goed bezig! Voor jezelf kiezen is het belangrijkste, daar moet je het langst mee doen En anders lekker de ziektewet in, je hebt toch weinig te verliezen in jouw baan! En huilend aan de werkweek beginnen is echt niet de bedoeling!
Het is ook geen 'vriendin' hoor.. Ze hangt meer bij de groep.. Maargoed een vrienden groep is een vrienden groep en ik vind niet dat je dan iemand achter kan/mag stellen. Dus ik had ze allemaal uitgenodigd. Achteraf hoorde ik dat ze een goede vriend van ons met oud en nieuw aardig te kakken heeft gezet en zo heeft laten staan in een andere plaats.. Die gozer heeft er 3 uur over gedaan thuis te komen en daarna enorm ziek geworden. Met mij is ze dus nog niet klaar! Denk toch dat ze een nieuwe vrienden groep kan gaan zoeken
Kimm, maak je niet druk, al die pagina's krijg je echt niet bijgelezen! De opwinding van tijdens je presentaties zou ik ook hebben zonder de hormonen... Maar dat kritische moet je wel houden hoor, ook als de docent er geen zin heeft. Helemaal in jouw vakgebied! (werk tussen de juristen ) Met je ex is dus nog niet soepeler geworden.. Wil hij wel voor de kinderen zorgen, ook straks de derde? Tjemig meid, wat zit je toch in een k*t situatie...
Marlous: fijn dat alles goed wat bij de verlos! Haha leuk voor later.. toen mama zwanger was toen werd je vergeleken met een soepblik en een dieselmotor hahahaha
Ik ga deze week echt me best doen om bij te lezen. Morgen een presentatie als tentamen en ook nog een schriftelijk tentamen 's avonds op 7 uur... daarna ga ik heel wat pagina's bij lezen ik vind dat je als jurist rustig vragen mag stellen als je het antwoord weet en de ander onderuit haalt. ex en soepel? zijn werk betekend alles voor hem op dit moment en dat is wat het belangrijkste is. hij wilt de kinderen om de 14 dagen hebben en in die tussentijd geen aandacht en tijd aan ze besteden en voor de 3e wilt hij helemaal niet zorgen. (word nog leuk om dat aan de oudste uit te leggen ja papa houd van jullie maar papa wil niet knuffelen met de baby en wilt niet dat de baby bij papa komt logeren). Vind het jammer voor de kinderen dat het zo moet... maar op dit moment veranderd de oudste heel erg en hij veranderd niet mee waardoor hij geestelijk niet kan inspringen op situaties met de oudste waardoor het slechter gaat als ze bij hen zijn geweest.... ach ben trots op het ventje dat hij gisteren voor het eerst stil is bleven zitten tijdens het maken van de kleuter cito. hij heeft andere kinderen niet gestoord en dat ging gewoon goed! (hij heeft pdd-nos en kan veel dingen gewoon moeilijker enzo. en stil zitten staat niet in zijn woordenboek) zo trots dat ik gisteren was.
Hey kletstantes ! Jee wat zijn jullie hard gegaan zeg! Maar ik ben weer op de hoogte . Handig dat bijlezen af en toe mogelijk is op mijn werk. Hier alles goed, hubbie heeft vandaag examen dus ben benieuwd hoe het gaat. Verder lijkt het wel of ik beebje weer voel maar kan het niet met zekerheid zeggen. Ik ben ook een beetje aan het twijfelen om nog een pretecho te plannen voor de 20-weken echo maar eigenlijk wil ik eerst liever weten dat alles goed is voordat ik een pretecho plan. Sjantalle hi hi wat grappig dat je dochtertje uit zichzelf ging slapen. Tsja energie heb ik ook niet altijd, moeten mannen maar rekening mee houden, zij hebben alleen maar een kwakkie naar binnen te hoeven schieten, de rest is voor ons Miffy wha ha ha wat een doos zeg bij het CB Fiets: Kyano is pas net 2 maar moet echt al gauw achterop. Hij weegt bijna 15 kilo en is ruim 90cm dus past gewoon niet meer in het stoeltje. Belliebel ok dan heb ik idd de navelstreng gehoord. Ook wel grappig trouwens. Wat fijn dat je in elk geval een goed gesprek met de bedrijfsarts gehad hebt en hopelijk neemt je cheffin dit gewoon over. Ik vind in elk geval dat je helemaal gelijk hebt! Dikke knuff voor jou! Wat goed dat je ook de vk gebeld hebt! Nu idd maar eerst aan jezelf denken, al het andere komt later wel! Frummel allereerst beterschap maar wat naar dat Dinand zo overstuur is. Heeft hij misschien ook last van zijn buikje? Oh nu is hij dus wel ziek, arm mannetje. Geef hem maar een dikke knuffel. Mamatien oh wat leuk zeg; hetzelfde wiegje als jij hebt gehad! Danitjuh dat zou super zijn zeg als je een donor vindt! Marleen ha ha maak me niet zenuwachtig met je tweeling. Ik dacht het ook heel even snel maar het is echt een ander geluid dan het hartje, en ik heb al 4 echos gehad dus dan zou die tweede zich toch echt goed verstopt moeten hebben Jac oh wat lekker zon verwenweekend!! Hi hi je man opnieuw ontdekt dus Jeluna wat fijn een mooie echo! Angiebaby gelukkig geen blaasontsteking! MNM fijn dat alles goed is gegaan met je dochtertje! Bulldog ik draag Kyano nu al bijna niet meer, is gewoon niet te doen. En straks wordt het alleen maar zwaarder. Gelukkig heeft hij er nooit zoveel moeite mee of vraagt aan papa om hem te dragen. Marlous hi hi soepblik met dieselmotor, ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet Kimm succes met de presentatie!!! Pff jouw ex is echt niet te begrijpen