Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ik sluit me echt helemaal aan bij Wupje: Kimm jouw ex is niet te begrijpen...!:( Zit ie in een vervroegde midlife-crisis? Het werk is belangrijker dan de kinderen en om de 14 dagen heb ik wel een weekendje tijd?? :( Alleen de eerste twee kinderen komen in aanmerking voor een bezoekregeling... Ik snap het niet...

Maar dan zal hij de derde ook niet erkennen? Dan krijgt Flupke jouw achternaam en de andere 2 die van hem? Zo lastig dat de kinderen er zo tussen gefrot worden...

Nooit geweten trouwens dat er een kleuter cito was, maar kan me goed indenken dat je apetrots op je mannetje was!

In ieder geval veel succes met je tentamen en je presentatie (als ik het zo lees wordt presenteren niet zo moeilijk ;))

2. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Oei, ik lees nu mijn eigen stukje terug... als ik te persoonlijke vragen stel, gewoon niet antwoorden hoor! Zat even wat frustratie bij geloof ik... :)

3. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

@kimm: ik kan het ook niet begrijpen hoor..lijkt me ook vrij moeilijk om mee om te gaan dat hij zn 3e kindje niet wil zien.
    dikke knuff

@frummel: mn vriend gaat precies dezelfde schommelstoel vanmiddag ophalen!

nu nog even dweilen en wasje opvouwen dan word levi wel wakker denk ik..

oow net belde mn schoonmoeder..ze vroeg of we daar vanavond kwamen eten maar we hebben nee gezegd omdat mn vriend zn stiefpa afgelopen vrijdag soort van bestraald is..dus ik mag er nog niet in de buurt komen en levi ook niet..

vertelde ik dat ik miss voor over 2 weke afspraak wilde maken voor pretecho..vind ze dat ik maar es moet leren om geduld te hebben en nog 3 weken langer te wachten..gelukkig ben ik eigenwijs en doe lekker toch mn zin haha dus ga straks bellen om afspraak te maken..:)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net naar de rabobank geweest voor mijn pensioen. Hebben voor nu afgesproken dat ik het nog een paar maanden aan kijk voor ik iets af sluit. Blijf ik het wel leuk vinden, wordt mijn contract daar wel verlengd etc. Anders krijg je straks allemaal van die kleine potjes.
    Daarna boodschappen gedaan. naar huis. weer op de fiets gestapt om nog een bon naar de bank te brengen zodat onze camera ook over de hele wereld verzekerd is tegen beschadiging en diefstal.

Bulldog. nee idd niet fijn. heb een angelsound maar daar hoor ik dus ook geen hartslag mee :( heb een gekantelde baarmoeder en dat maakt het ook gewoon moeilijker doordat hij dieper ligt

Kimm, goed dat je die regeling hebt afgewezen. Als hij al 2x een afspraak afzegt. Vooral de kinderen moeten gewoon weten waar ze aan toe zijn.

Marlous. fijn weer goedgekeurd ! Heb op zich meer rust maar sommige momenten van de dag vliegt de angst wel weer door mijn lijf heen.
    maar goed ben moe voor 10 en last van mijn bekken dus ga er maar vanuit dat het nog wel goed zit

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Moe voor 10 klinkt in dit geval positief ;)

Even een vraagje: heeft iemand verstand van vliegen, detectorpoortjes en zwangere buikjes? Donderdag vliegen we naar Curacao en mijn vriend zei dat ik niet door de poortjes hoefde. Weet iemand meer?

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  7. bapsie

bapsie Niet meer actief

hartje met de angelsound gehoord... nu rustig nog 2 nachtjes wachten opde echo...

wel een vaatdoek, buikgriep gehad...blehhhh niet an...

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Fijn iig toch al de zekerheid te hebben van een kloppend hartje.
    Buikgriep is minder :(

9. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Dank je Kaatje!

10. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    tsja, tis wel straling, maar toen ik bij mijn vorige zwangerschap ging vliegen moest ik er echt wel doorheen hoor. Zal vast geen kwaad kunnen, niet druk maken dus en heeeeeeeeeerlijk gaan genieten op curacao

Wil geen ongevraagd advies geven (maar doe het toch...uhum). Pas je wel op met muggen?!!! Er heerst in caraiben volgens mij altijd Dengue koorts en dat lijkt me niet fijn om te krijgen als je zwanger bent (ik heb het 3 jaar geleden gehad, opgelopen in Guatemala of Belize). Mag je als je zwanger bent wel DEET smeren eigenlijk?

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Heb net even op google gezocht, Deet wordt niet aangeraden, je mag het na de eerste drie maanden tot 30% gebruiken. Maar wat die 30% is weet ik niet. Minder smeren of is er een verdunde versie?

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    bel anders de apotheek even Marlous... wel een lekker vooruitzicht.

ben benieuwd of jullie in de zee mogen. Mijn collega is net terug en die mochten niet zwemmen, omdat er veel troep in het water zat en op het strand lag. Nu ging zij voor familiebezoek, dus dat was niet erg....

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Kimm,saai zo op school zeg.
    Slim om eerst voor je kinderen te kiezen, die moeten het ook leuk vinden en er klaar voor zijn. En als hij gewoon niet komt opdagen, dan maakt hij het alleen maar erger.
    Heerlijk dat je zo trots bent op je oudste mannetje.

Marlous, hihi leuk dat je aan me hebt gedacht. ;)
    Aaaah heerlijk dat alles goed was met de kleine.

Wupje, hopelijk is je mannetjes examen goed gegaan.
    Leuk he werken? ;):D

Fightforlove, jammer dat jullie niet naar je so kunnen.
    Hihi inderdaad lekker doen wat je zelf wilt.

Kaatje, ik heb al 3 goede echo's gehad, maar kan het hartje ook niet vinden met de angelsound. Hopelijk vliegen die 3 weken snel voor je voorbij.

Bapsie, fijn een bevestiging. beterschap!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    30%. Dan mag je kiezen. Je benen, of je buik, of je hoofd :D

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    :d:d:d

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Fightforlove ik zou idd dan ook nog even niet gaan eten, beter geen risico’s nemen.
    Waar bemoeit ze zich mee? Ach mijn smoeder zou net zo reageren. Gisteren weer een hele discussie waar de babykamer moet komen en Kyano toch echt niet op de zolder kon gaan slapen………Laat ons dat toch ajb zelf beslissen :x
    Grrrr ook hier een beetje last van frustratie ;)

Kaatje je had het er maar druk mee dus vanmiddag.
    Ik heb ook verschillende banen gehad voor steeds 2 tot 4 jaar. Ik denk dat mijn pensioen ook niet echt overzichtelijk is.

Marlous hmm wel even goed uitkijken dus nog dadelijk op vakantie.

Zo mijn werkdag zit er weer bijna op. Ik ga Kyano dadelijk ophalen dus moet wat eerder weg. Oh oh dat is erg :D.
    Misschien tot vanavond als mijn oogjes niet te vroeg dichtvallen...

17. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    :D:D:D Kies elke dag voor een ander deel. :p:p

30% deet is een minder sterk tubetje, werkt dus minder lang maar niet minder goed. Moet toch nog naar het kruidvat, kijk ik meteen even!

Als we niet kunnen zwemmen, duik ik het zwembad wel in :p Al hoop ik natuurlijk wel op de zee!

Meisjes fijne avond, tot morgen!!!

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Hoi dames even ego.

Bekijk bijlage 120694

De volledige uitslag (en dus kansberekening) krijg ik pas over 2 weken. Maar de nekplooi was 1,3. Hij/zij lag te slapen en ik kan je vertellen het is geen pretje als ze met dat echoapparaat op je volle blaas aan het duwen zijn om het guppie wakker te krijgen. Minimens is nu 6,5 cm groot en loopt precies op schema. Placenta ligt nog aan de voorkant dus de kans is groot dat het lang duurt voordat ik het kan voelen. Over eventueel geslacht wilde ze geen uitspraak doen. Is nog veel te onzeker vertelde ze dus we moeten nog even geduld hebben tot de 20 weken echo.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mooie echo BB

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    BB10 mooi !

Net nog een positiebroek en shirtje besteld voor de fotoshoot van a.s zaterdag. maar zie dus pas na de bestelling dat er bij staat. Loose fit jeans. Hoop niet dat dat betekend dat het een losvallend model is ?!

Deel Deze Pagina