Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Belliebel Ik weet wel waarom ik me zo voel, maar wil/durf dat hier niet te delen. Daarnaast zijn de afgelopen jaren nogal druk geweest door het werk, veel moeten veranderen van baan en dit speelt nu ook nog mee.

En goed dat je nu minder gaat werken, hopelijk werkt dit beter en zo niet dan nog minder he, jij en de kleine zijn nu het belangrijkste!

@ Marloes80 Wow 5 zwangerschappen dat is niet mis! Hihi een grote babyboom bij jullie op het werk!

@ Paso en Belliebel mooie echo's!

@ Fietsen: wat goed dat jullie allemaal fietsen en dan ook nog de kids hierop mee nemen. Ik fiets nooit, heb niet eens een fiets :s Hihi mischien in de toekomst maar eens verandering in brengen!

Nu gaat het allemaal weer goed, vandaag lekker vrij, ga lekker rustig aan doen vandaag! Morgen weer een echo, ben benieuwd! Begin nu ook een buikje te krijgen, wel erg hoog, waar na mijn idee de baby nog niet kan zitten. Ook denk ik dat ik de beeb gister een paar keer gevoeld heb, voelde een soort kriebel in mijn buik echt een super apart gevoel. Morgen gaan we ook naar een kamertje kijken die ons leuk lijkt, ben benieuwd!

Zal van het weekend weer een buikfoto maken en dan plaats ik hem in het buikentopic, denk dat er nu iets te zien is!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Nou hier al druk ochtendje gehad. Dinand naar het KDV, door naar dokter, urine laten testen, geen blaasontsteking, maar wel heel lichtelijk wat eiwitten in mijn urine. Was verder niet erg!

Daarna door naar huis, VK gebeld met uitslag en gevraagd hoe nu verder? Hun mogen wel een advies geven, maar mogen niet zeggen, stop maar met werken. Daarvoor moest ik naar de huisarts toe. Prima, ik de huisarts gebeld, morgen om 10.10 uur een afspraak! Hopelijk kan hij iets op papier zetten wat ik aan cheffie kan laten zien (en gaat ze daar ook akkoord mee, zonder dat weeeer die bedrijfsarts erbij gehaald wordt!) Afijn, Dat waren mijn eerste 2 uur van de dag!

Zit nu te wachten tot mijn boterham ontdooid is hihi:p. Heb hongerrrr!

Kimmm: succes met je tentames! Komt vast goed!

Frenzy: meid, als je wat van je af wilt tikken, mag je altijd een PB sturen!

@ eeeeeeh ja, geen idee eigenlijk. Ga eens lekker met mijn pootjes omhoog vandaag en laat het huishouden voor wat het is!:D

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

belliebel, je moet altijd naar de bedrijfsarts voor zover ik weet, die moet namelijk een brief aan t uwv schrijven dat en waarom je niet mag werken en waarom je geen vervangend werk zou kunnen doen enzo, heel gedoe mee gehad vorige keer tot aangetekende brieven van mn vlos aan toe maar t is uiteindelijk goed gekomen, rare lui die bedrijfsartsen (sorry maar echt geen goede ervaring mee)

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Naja dat zei de assistente ook al dat ik dan weer richting arboarts moest. Nu hebben we een interne arboarts waar ik gelukkig wel goed mee kan praten. Ze zei afgelopen maandag zelf ook al: Ga er zelf geen energie meer instoppen meid, je contract loopt af, het stopt gewoon bij de politie! Je kan beter alle energie die je hebt in jezelf, je kindje en je gezinnetje stoppen. Ik denk dus dat als mijn huisarts adviseert om te stoppen met werken(en die weet toch veel meer qua geschiedenis dan een arboarts), ze daar ook wel akkoord mee gaat. Maargoed, das natuurlijk altijd maar afwachten!

Dat het niet zo makkelijk is om dat voor elkaar te krijgen, geloof ik wel!

5. Goedemorgen!

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@kimm, succes vandaag!

@bapsie, oh spannend morgen echo :)

@jeluna, vervelend als je cv kapot is, maar gelukkig is de monteur er al, soms moet je daar zo lang op wachten.

@frenzy, leuk morgen een echo en een babykamertje uitzoeken! :)

@belliebel, hopelijk is het allemaal snel geregeld met je werk, lekker rustig aan doen. gelukkig geen blaasontsteking.

Het gaat een stuk beter met Celeno, hij heeft ook goed geslapen vannacht.
    Balen dat het slecht weer is, moet nog wel even de deur uit wat boodschappen doen.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fijn dat het weer beter gaat met celeno. Het heerst gigantisch momenteel. Hier nog geen last gehad gelukkig!

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ja hij had even flinke koorts, een dagje niet lekker en nu lijkt het alweer over.
    Maar dat zie je wel vaker bij kinderen, zo hebben ze opeens iets en het volgende moment is het alweer over ;)

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja klopt, Dinand heeft er ook wel eens last van. Raar hoe dat bij kindjes gaat. Zo hebben ze het, en zo zijn ze er weer vanaf!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, tijdens de les ict weer snel bijgelezen ;)

Kim, succes...

@kapotte cv..hoop dat het snel weer warm in huis is...

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    thanks dames :) heb zo de presentatie :) zo niet zenuwachtig :) lul alles gewoon zoals de waarheid is :)

Jullie horen het straks hoe het was gegaan :)

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Succes Kim!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Succes Kim!

14. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    thanks
    presentatie ging goed (zoals verwacht)

nu les tot 3 uur en dan om 7 uur tentamen economie... dus tussen 3 en 7 kan ik mooi leren en eten en verder niks doen ;)

15. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hallo meiden
    Hier weer hard aan het werk ahum :D
    Heerlijk geslapen vannacht, gelukkig niet meer zo duizelig geweest.

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

o mijn god, nu zijn we alledrie echt ziek.. uiteraard heeft mama vandaag haar eerste werkdag grrr. Ik laat me niet kennen en ga gewoon.. Declan vannacht tegen de 40 graden koorts en koortsstuip gehad. Vriendlief in paniek, die dacht echt dat hij doodging(koortsstuip). Uiteindelijk hap gebeld en we hadden alles al gedaan wat we konden. Ze vonden het een te groot risico om 's nachts met hem over straat te gaan. Gelukkig maar want zo dacht ik er ook over maar vriendlief was zo bezorgd dat ik toch maar had gebeld.. Inmiddels is de koorts gedaald(38,3 onder pcm). Ik mag gewoon aan zijn oortjes zitten en alles plus hij is vrolijk.. Huisarts zegt ook; het heerst hou hem maar thuis want wie weet wat hij hier in de wachtkamer nog oploopt. Sorry voor de ego maar ik heb echt geen puf om bij te lezen ookal is het weinig..

kimm hoe ging je presentatie/tentamen? als je nog moet, succes!!

bellie geniet van je vrije dag

de rest, sorry

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Kimm, succes met je tentamen. Fijn dat de presentatie goed ging.

Jeluna, en is de cv gemaakt? Niet te doen zonder de cv met dit weer.

Frenzy, inderdaad lekker rustig aan doen vandaag.
    Morgen ook een leuk dagje dus, even weer naar de kleine spieken.
    Hier ook hoog in de buik ook dikker, vond het al zo typisch.

Belliebel, mooi geen blaasontsteking. Heb je een fijne ha? Hopelijk kan hij/zij aangeven dat je moet stoppen. Dat zal een hoop stress schelen. Nu inderdaad even lekker helemaal niks doen.....Kun je wel gebruiken.

Patriesja, gelukkig Celano weer een stuk beter.
    Ja echt een pokkenweer he?

Bulldog, werkze vandaag.
    Ah verschrikkelijk die bandenpijn. Kan echt heel erg vervelend zijn he?

bapsie, spannend morgen de echo. Hoelaat moet je?

Mamatien, jij ook een fijne werkdag vandaag.

Angiebaby, lekker terug je bedje in?

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0

ah meis toch
    eerste werkdag na de vakantie?
    wat doe je voor werk?
    ik hoop dat je het een beetje trekt
    eng hoor van die koortsstuipen, hopelijk wordt het vanavond niet weer erger

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

nee eerste werkdag sinds een jaar:( ik heb bij de zwangerschap van dex sinds eind januari in de ziektewet gezeten ivm dreigende vroeggeboorte en daarna gestopt met werken.. dus ik begin vandaag echt bij een nieuw bedrijf. bij een zorgverzekering en ik voel me zo bagger haha ik zeg net tegen vriendlief; het is misschien wel 2/3 jaar geleden dat ik zo ziek ben geweest! maarja niets aan te doen..

dex voelt zich gelukkig al een stuk beter. hij slaapt nog wel veel maargoed dat is het beste medicijn toch;)

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Patriesja, aaaah heerlijk dat je het hartje hebt gehoord.

Sjantalle, knap gedaan hoor klusvrouw. ;)

Marleen, dat klinkt wel heeeel saai die vergadering.
    Lekker genieten van je vrije middagje!

Umizoomi, heerlijk ook het hartje gehoord dus. Luid en duidelijk :D

Paso, heeee buddy ;), heb elke keer het idee dat jij er bent als ik er niet ben hihi, maar krijg ook niet altijd alles bijgelezen. Wow wat een mooie echo zeg. Een jongetje?
    Pfff heavy ja je werk en de zorg van je mannetje. Doe op het werk wat je kunt doen, meer dan je best lukt niet hoor.

Deel Deze Pagina