dat meen je jeetje dat is al heftig en dan ook nog zo ziek dan laat je wel gelijk zien dat je inzet toont maar als het niet lukt wel aangeven hoor ja slapen helpt zeker
Hoi Dames,. Afgelopen dagen wel meegelezen hoor maar was echt te ziek om mn lappie te pakken en te reageren.. Wat voelde ik me belabberd zeg... Nu nog niet heel veel beter. Geen gekke dingen verder nog gebeurd hier? Frummel beterschap meid! Hier ben ik al 9 kilo afgevallen deze zwangerschap... pfff normaal heb ik moeite met afvallen nu doe ik er niks voor Ik heb vandaag een super mooie wieg gekregen!!!! De celine wieg! Wieg Celine Antiek Compleet Amigos Amigas - In De Babykamer Kado voor hem, haar en kinderen | Cadeau, Tip, Kado, Trendy cadeautips: design, exclusief, origineel!
Kimm Inderdaad erg knap hoor, hoe je dat doet. Succes vandaag! Jeluna Is het al weer warm in je huis? Frummel Beterschap en werkse!! Rono Jeetje zeg, al 9 kilo kwijt! Aangezien we momenteel op het werk te weinig kinderen hebben op woensdag, moest ik vanmorgen maar dingen copieren. Maar het copieerapparaat is stuk en dus stond ik vanmorgen bij de supermarkt te copieren. Ah, zo heb ik wat te doen... Daarna mocht ik thuis aan het werk met de website van onze locatie. Jara is gelukkig bij de gastouder dus kon ik ook nog wat doen. Vanmiddag heb ik maar vrij genomen, moet vanavond ook weer naar de nieuwjaarsborrel.
Hier is het gelukkig weer lekker warm!!!! Frummel, beterschap bij jullie thuis en succes op je werk!! Rono, beterschap! Hier net even tienermoeders gekeken op sbs6 gemist, moest gewoon huilen om een stuk over een ziek kindje, zo zielig!! En zulke dingen moet je net kijken met je hormonen! Nu maar snel even wat gaan doen, zolang jesse nog slaapt!
Jeetje meid! Zal je net zien, mag je beginnen met werken, ben je zelf ook ziek! Beterschap voor jullie 3-en! Ach, arm ventje, zo'n koortsstuip is echt verschrikkelijk naar om te zien, maar het kan verder geloof ik geen kwaad voor hem! Wel lekker in de gaten houden. Hopelijk kan jij je vandaag een beetje concentreren en heb je een leuke eerste werkdag!
Ja heb een fijne huisarts, kan goed met hem praten en hij is goed in adviseren hihi. Ik ben benieuwd wat er morgen uit zal komen!
Oooh, die dingen vind ik zoooooooooooo gaaf. JEetje, jij bent inderdaad wel wat kwijt geraakt, maar hopelijk komt er ook weer wat aan. Hier ben ik ook 8 kilo kwijt geraakt, maar komt ook mede door die depressie die ik toen had! Gelukkig blijf ik nu hangen op 63 kilo! Hopelijk komen er straks wel wat kilotjes aan, als je BV wilt geven is een extra reserve wel handig!
Aaah, ja, das een goeie, tienermoeder! MAar ga eerst even wat boodschapjes halen en daarna plof ik nog even lekker neer.
Jeetje meis 9 kilo al, dat klinkt echt niet goed. Kun je wel iets vloeibaars binnen houden? Komt het door de zwangerschap of een flinke buikgriep. Wow mooie wieg hoor.
hahaha zie je al helemaal in de supermarkt aan het copieren gelukkig wel iets te doen even rustig aan vanmiddag
rono mooie wieg!! let je op met afvallen meissie is niet zo goed voor je en voor de beeb nu.. bellie: volgens mij is er echt een onwijze last van je af nu je vandaag vrij bent! tienermoeders:er zitten meiden bij die het super doen maar ook waarvan ik denk WATTTTT nee toch?!?! ik kijk maar niet meer haha lig me dan echt zorgen te maken om die kindjes hahaha ik ben zo'n muts nou ik ga naar het werk.. verdorrie nog training vandaag ook tot freaking half 10 's avonds! maarja we overleven het wel vrouwen zijn bikkels fijne avond meisjes!
tienermoeders: is dat ook te zien op sbsgemist ofzo? Ik heb zondag teenmom marathon gezien op mtv... jemig wat een figuren.. afvallen: Komt echt door mn zwangerschap ik ehb totaal geen trek en als ik eet zit ik heel snel bom vol.. volgens de vk niet erg omdat ik toch 100 woog... heb genoeg reserves... maar een fijn gevoel heb ik er niet bij. Succes Frummel!!! Die wieg is niet nieuw hoor! Vind t belachelijk veel geld voor een wiegje! Ik koop er alleen nieuwe bekleding voor en matras.. of alleen nieuwe matras.. De oppasmama van noelle liet in ene keer fotos zien van haar kinderkamertje vna dr dochter.. toen zag ik die wieg.. Toen zei ik gelijk jaaaa die wil ik ook.. maar mag niet haha. Zegt ze hij staat op zolder.. je mag em zo hebben met standaard en al.. Ze heeft zelf maar 1 kindje en ze is zelf al in de 40 dus is nog zgan
zieke dames veel beterschap kim fijn dat het zo goed is gegaan ik zag ook een hele mooie wieg voorbij komen. ja ik ging terug mijn bedje in omdat ik lekker vrij heb tot zaterdag dan moet ik weer beginnen. zit nu lekker aan chips hmmmmm
Whahaha, vind je wel een beetje een na-aper hoor. Weet je wat het probleem is, quoten is zoveel makkelijker dan lezen en reageren in een apart venster!
Ja voel me vandaag ook echt een stuk beter omdat ik vrij ben. Hopelijk morgen ook nog een goed gesprek met mijn huisarts! Morgenmiddag mag ik ook eindelijk naar mijn pols laten kijken. Loop nu al een goede 9 maanden met een peesontsteking die maar niet over wilt gaan. Hopelijk kunnen ze daar wat aan doen. Moet ervoor naar rotterdam. Xpertclinic heet het ofzo! Klinkt wel alsof ik 1 of andere erge ziekte heb whahaha. Desnoods pleuren ze er gips omheen voor 20 weken! Dan weet ik zeker dat ik niet kan werken whahahaha.