Heb mijn boodschapjes ook weer binnen. Had melk nodig voor kindlief, dus moest eruit. Meteen maar uitnodigingen gehaald voor zijn verjaardagsfeestje. Wat een verschrikkelijk baggerweer zeg. En tja, had eigenlijk ook wel nieuwe pantoffels nodig en hubbie ook, dus ook meteen maar gehaald. Nu nog 1,5 uur mama tijd, en dan Dinand ophalen uit het KDV. Ga meteen lekker koppie thee zetten!
Frummel, pffff tot half 10. Ben niet jaloers op je. Veel succes! Rono, fijn dat je wat reserves hebt, maar is zeker niet goed zoveel afvallen in je zwangerschap. Gaaf dat je het wiegje zo mocht hebben. Angiebaby, heerlijk zolang vrij. Inderdaad lekker van genieten. Belliebel, hahaha lig helemaal dubbel. dat wordt de oplossing dat je niet meer kan werken. Je wordt in ieder geval door Experts nagekeken.
Heb opeens hele erge hoofdpijn. Heb net een molletje ingenomen, hopelijk helpt het. Please laat het geen migraine worden.....
Ja pcies, zal wel vragen of hun een brief willen schrijven dat ik 20 weken niet mag werken! Desnoods vraag ik aan ze of ze niet met een hakbijl mijn arm eraf willen hakken, dan weet ik zeker dat ik voorlopig niet meer kan en mag werken whahaha.
Oh bah, hoofdpijn. HEb het gelukkig bijna nooit *klopt af*, maar als ik het heb, dan ploft mijn kop ook uit elkaar.
ik heb dit opeens zo erg meestal alleen voordat ik migraine krijg. Maar dat hoop ik dus echt niet, dan verga ik van de pijn. Balen dat ik nu op het werk zit, kan ik me ook niet echt ontspannen.
Ha meiden, Heb de hele dag wel passief meegelezen, maar heb het echt apedruk op het werk. Alsof iedereen weet dat ik morgen op vakantie ben en alle klussen afmoeten... pffff... Heb nu het ergste achter de rug, maar kan zeker niet om 4 uur naar huis (das normaal, ik begin vroeg ) Het is echt heel erg, heb geen flauw idee meer wat ik wilde schrijven... Sorry sorry...
Pfff Marlous balen zo de laatste dag voor je vakantie. Maar als ik je niet meer 'spreek'; hele fijne vakantie gewenst, geniet van de zon, van elkaar en van de rust.
Hey! Hier ook een drukke werkdag gehad maar wel vanalles afgewerkt dus dat is een fijn gevoel. Nu nog even bedenken wat we eten straks. Heb geen zin om moeilijk te doen maar het moet ook een beetje gezond zijn want Kyano heeft erg veel last van tandjespoep en als we dan iets ongezonds eten poept hij nog veel meer . BB10 mooie echo meid!! Paso wat gaaf ook een mooie echo! Frummel oeps had ik Dex en Dinand verwisseld, sorry Umizoomi gelukkig een mooi hartje! MamaChantal is toch eigenlijk niet te doen als je zoveel moet spugen en daarbij ook nog eens werken? Dan loop je toch nog meer risico om af te vallen? In elk geval pas goed op jezelf! Sjantalle ha ha goed gedaan gewoon het kastje zelf in elkaar gezet Kimm hopelijk is alles goed gegaan vandaag!! Oh ik lees al de presentatie in elk geval wel. Nu duim ik door voor straks! Belliebel hopelijk werkt de ha mee en krijg je een verklaring om te stoppen met werken. Frummel beterschap en succes! Rono ai klinkt nog niet echt goed zeg. Knuff voor jou en hopelijk ben je gauw beter. Marleen hi hi kopiëren in de supermarkt. Veel plezier vanavond! Angiebaby oh chips .IK WIL OOK !!! Marlous argh balen zeg , hopelijk kun je gauw naar huis.
Wupje, hihi ja dan is gezond eten wel een must. Heb je nog iets van groenten in huis? Of iets van pasta ofzo, altijd makkelijk.
Hey Angie! Ik zit op het werk en heb alles al op (helaas gezond) en mag niets kopen omdat we morgen vliegen! najaaa vliegen is echt wel leuker dan rolo...!