Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag allemaal!
    Net thuis van mn werk, heb de hutspot op staan en lees ondertussen ff wat bij terwijl ik mijn ergste honger vast stil met een appelcakeje...

Ik lees dat jullie ook al aan de chips en rolo's zitten....ik heb vanmiddag na de lunch ook heerlijk een zakje m&m's weg gewerkt tesamen met een beker melk 8) wat een combi

Ah MNM een manderijntje! lekker en ook heel gezond :D de hoofdpijn nog niet omgeslagen hoop ik?

Marlous: veel vakantiepret gewenst!

Babsie: hoe was je echo???

2. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

even ego hoor...last van mn hormoonmonsters grr ik zit me hier te ergeren...

t gaat over t volgende. over auto's parkeren van de buren.
    buren a: hebben 2 auto's wonen rechts naast ons en presteren het om voor onze deur te parkeren terwijl ze ook hun autos stukje naar achter kunnen parkeren maar goed nadat mn vriend een keer heel dicht de auto bij hun had geparkeerd is dat beetje afgelopen..

buren b: wonen hier 2 huizen verderop links. nu staat dat busje van buurman b hier voor de deur terwijl ze 1 huis naast hun ook die auto kunnen zetten want dat huis woont niemand in..maar nee lekker voor onze deur zodat als vriend straks thuiskomt er geen plek meer is omdat buren a straks thuiskomen met hun 2 auto's grrrr

waarom ik zo gefrusteerd ben nou omdat ik straks geen zin heb om ver te moeten lopen met 2 kids en spullen om bij de auto te komen tis makkelijk haalbaar dat iedereen bij zn auto kan maar ze zijn te lomp ofsow...maar goed als ik de bmw weer heb ga ik lekker heel de dag voor hun deur staan..of nog langer

zo einde ego moest er ff uit...

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Paso, mmm krijg overla honger van nu denk ik hahaha.
    Zit al aan de sultana's. Nog een half uurtje tot ik naar huis mag.
    Hoofdpijn is nog erg vervelend, maar gelukkig nog niet omgeslagen. Vanavond in bad en naar bed denk ik.

Fightforlove, grrr dat is echt irritant zeg.
    Wij hebben dat soms ook, dan denk ik hoe krijgen ze het voor elkaar.
    Maar ik denk dat andere mensen niet zo denken.

4. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Dames Ajuuu!!! tot over anderhalve week!!!!
    WIEEEEHOOEEE!

5. fightforlove

niet iedereen denkt zo nee maar hun hebben ook een kind dan heb je toch wel meer inlevingsvermogen of niet

koelt weer af en heeft besloten dat ik t morgen gewoon op een nette manier ga zeggen..:)

vanmiddag ook al gejankt omdat ik tienermoeders keek vond t zo zielig voor dat kleine mannetje en die ouders..pfff

ik heb vanmiddag al 3 mokken cup a soup op en een halve reep chocolade en heb nu zo'n zin in een turkse pizza ofzo:) maar goed daar kan ik alleen over dromen want dat hebben we hier niet in de buurt..:(

6. fightforlove

veel plezier!!!:) fijne vakantie toegewenst!

7. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken het probleem, wij hebben geen inrit en dus ook van die parkeervakken voor de huizenblokken. Onze buren hebben beide maar 1 auto, maar onze overburen 2. Daarnaast hebben hun de hele dag door lijkt het wel mensen over de vloer die de auto altijd bij ons voor de deur zetten. Voorheen was dat al hinderlijk, vooral als je met boodschappen thuiskomt. Maar als ik nu met mn hubbie voor controle ergens heen moet is dat zo'n geklooi. Dan moet ik de auto gaan halen, moet hij zich met zn krukken tussen de geparkeerde auto's doorwurmen en midden op straat alles blokkeren om in de auto te kunnen stappen. ggrrr ben soms geneigd om een briefje onder de ruitenwisser te doen of om gewoon even aan te bellen of ze hun auto ergens anders willen droppen.

8. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL

HEEEEEELE fijne vakantie, geniet er van en we horen wel hoe het is geweest :D

Enne MNM: Sultana's zijn bij mij ook altijd erg welkom. Ik heb altijd wel een pakje in mn tas/bureau-la/auto voor als ik trek krijg ;)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik baal ! Mocht een uurtje eerder weg. was zo moe en wilde even mijn rust pakken. Kom ik met autopech te staan.
    Trapte mijn koppeling in,en deze verdween in het binnenste van de auto :x. Kon dus niet meer rijden. Gelukkig kon ik me nog wel net laten uitrollen een busbaan op.
    Ferry gebeld en die is me komen slepen. Morgen mag ik gelukkig mijn zusjes auto lenen om naar het werk te gaan

Frummel. beterschap. de dag door gekomen =

Sorry rest sla ik ff over. Eerst maar even koken

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hahahahha ik hou op want moet zo eten en nu heb ik dus eigenlijk nog geen trek grrrrr maar goed ik eet wel hoor.

marloussssssssssssss ooooh veel plezierrr heerlijk
    aaaahhh kaatje dan zal je koppelings plaat en pedaal wel kapot zijn sterkte

11. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Marlous veel plezier!!! :D "ik ben jaloers'!!!

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jakkes Kaatje, dat zijn altijd van die nare dure klusjes. Dan kan je nog beter een lege accu hebben. Succes!!
    Fijn dat je de auto van je zusje kan lenen :) lief !

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja ben ook bang voor mijn koppelingsplaten etc. Gelukkig gaan we naar een vriend van ons en geen "echte dure garage" dus hoop dat de prijs uiteindelijk mee zal vallen

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Fightforlove en Paso, hier hebben we schuinoverburen met 4 autos. Ook zij presteren het soms om 3 auto's op de parkeerplaatsen neer te zetten, terwijl ze zelf een oprit van 100 meter hebben, zo irritant!!!!

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    wat is het rustig hier :D
    Ik heb vanavond uiteindelijk nasi gemaakt en de kleine man heeft lekker gesmuld en nog behoorlijk komkommer erbij gegeten. Ach ja we zullen zien hoeveel poep we morgenvroeg aantreffen ;)

Marlous ik weet niet of je nog online komt maar in elk geval een super vakantie toegewenst!! Lekker genieten met z’n tweetjes (oh nee drietjes ;))

Fightforlove grr dat is idd niet prettig dat steeds jullie parkeerplaats bezet is. Een gesprekje aangaan helpt niet?

Paso oh ja voor jullie is dat nu helemaal onhandig, echt niet leuk :(

16. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Kimm hoe zijn je tentamens gegaan?

Babsie succes morgen bij de echo!

Frenzy ook jij succes morgen bij de echo!

Belliebel wat fijn dat alles nu in gang is gezet! Hopelijk geeft je dit veel meer rust!

Jeluna is de CV weer gemaakt? Oh ik zie het al hij doet het weer :D Ik heb het ook gezien tienermoeders, zat gewoon te janken op de bank.

Patriesja ben je natgeregend van de boodschappen :D

MNM wat fijn dat je niet meer zo duizelig bent!

Frummel beterschap in jullie huis! Wat een gedoe zeg!

Rono beterschap nog steeds! Gelukkig voel je je iets beter! En wat een mooie wieg zeg zo zie je niet vaak :)

Marleen lekker joh een vrije middag en veel plezier bij de nieuwjaarsborrel!

Marlous een hele fijne vakantie! Geniet ervan!

Fightforlove goh dat klinkt zo bekend in de oren, parkeerproblemen! Kunnen jullie niet een gesprek aangaan met de buren?

Kaatje wat een gedoe zeg met je auto! Gelukkig niet op de snelweg! En wat fijn dat je je zusjes auto kan lenen. Erg lief van haar.

Chips heerlijk lijkt mij dat, maar ik probeer zo min mogelijk te nemen i.v.m. zout ach dan ga ik maar aan de koekjes :D

@hier:
    Lady's ik ben zooooooooooooooooooo gelukkig :D

De echo was super, onze multi-culti-beeb is 6.5 cm groot :D en alles zit erop en eraan :D Nekplooi was ook goed. Ik moet wel over 3 weken weer terug komen om de placenta te laten nakijken voor een echo. Dit omdat ik toch oud ben ;) en ze zekerheid willen hebben. Ach ik vindt het best hahaha. Wat een straf ;) Ze had ook nog gekeken naar het NUB en ze zegt dat het voor 80% een jongen kan zijn hahahaha.. Maar zeker weten doet ze natuurlijk niet. Dat hopen ze te zien 2 feb dan heb ik dus die echo.

Nog een foto van onze multi-culti-beeb

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh wat fijn zeg dat alles goed was!! En ik ben benieuwd of het klopt dat het een jongetje is.
    En een extra echo is nooit verkeerd, zeker als alles goed is :)

18. Rono

Rono Niet meer actief

Kaatje: jemig das schrikken en een duur grapje!!

Zeg ik vanmiddag dat ik helemaal geen trek heb end.. krijg ik me net toch trek in wat frietjes... dus heb nu een paar frietjes met maggie op hahaha.. mn vriend zat te kijken...uhhhh maggie???

19. Rono

Rono Niet meer actief

wat een gelwedige echo trouwens!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha rono, friet met maggi? Smaakt dat nu extra lekker als je zwanger bent hihihi:p?

Echofoto: mooiii, fijn dat alles goed was, en wat een straf, nog een echo hihi:p.

Deel Deze Pagina