Danitjuh, mooie echo ! Rono. Hoop dat het gewoon een losgeschoten kabeltje is, en geen kapotte koppelingsplaat ofzo. Zal het morgen wel horen Tot morgen
Dames, ik leef nog, met moeite.. Het was reuze leuk de eerste dag maar men wat ben ik ziek! Ze wilden me om 7 uur al naar huis sturen maarja eigenwijs he.. ik ben echt naar huis gestompeld en huilend binnengekomen(niets voor mij). werkelijk alles doet me pijn op het moment en ik klink als een geestelijk gestoorde zeehond als ik hoest(betere omschrijving heb ik niet hihi) sorry voor het ego bericht ik heb alles gelezen maar echt geen puf te reageren.. zag mooie echo voorbij komen! gefeliciteerd!
Frummel, ga lekker je bedje in! Wat ben je ook een gekkerd! Maar ze kunnen nu niet zeggen dat je geen doorzettingsvermogen hebt!
hoi dames, even een vraagje zo'n buikband heeft dat enig nut... want sinds een week heb ik zo'n last van m'n rug het lopen doet ook een beetje pijn bij m'n bekken... graag tips... @ frummel beterschap
Linda, heb bij Dinand nooit een buikband gebruikt, dus heb echt geen flauw idee. Maar bedoel je zo'n buikband van stof die je over je kleren doet?
Ik natuurlijk meteen terugzoeken of ik op onze site kon vinden hoe oud Danitju is niks nada noppes. Staat ze niet op Hoezo oud meis? Mooie echo trouwens. Onze echoscopiste wilde niet zeggen verdorie. Moeten we nog 7 weken wachten. Frietjes met maggie. En bedankt nu heb ik ook honger en zin in friet;( Nu ben ik aan het twijfelen om nog naar beneden te lopen en de kelderkast te plunderen.
ja inderdaad zo'n stoffen band met de eerste wel gehad maar ja dat was gewoon voor de leuk en met de 2e niet.. ik ga ff googlen denk ik..
Ik denk eerlijk gezegd dat zo'n stoffen band niet echt zal helpen. Zijn die dingen trouwens niet alleen voor de sier?
linda: je hebt speciale steun banden! gewone buikband doet niets... bellie: ja ik heb wel vaker gehoord dat ik me eerder moet ziek melden maargoed.. daar luister ik ook wel naar hoor maar ziekmelding op een eerste dag.. lastig drink me thee nog op en dan ga ik naar bed
ja ik heb wat gevonden Medela Buikband Zwart mamaenkids ik ga er gelijk 2 bestellen.. truste voor iedereen die lekker z'n bed in duikt, ik lig er al in met m'n laptop
@rono jeetje 9 kilo afgevallen da tis nog al wat! wat lief da tje die wieg mag hebben ! @danitjhuh mooie echo! @kaatje vervelend zeg van je auto is het al een oudere auto? @marlous fijne vakantie waar ging hij eigenlijk heen ?? @wupje hoe oud is kyano?
drek de vk bellen of ze de echoinfo binnen heb dan kunnen ze kijken welke uitgerekende datum he tnou is. vanmiddag als zoonlief op de psz zit even naar de prenatal als het goed is is het nog uitverkoop eens kijken of er nog wat te scoren valt.
hallo lieve meiden hoeist met iedereen?? ik zit op me vrije dag te wachten tot miss wel 1 uur tot dat er iemand voor de ketel is geweest pfffff. en daarna heb ik van 3 tot 6 een cursus/bijscholing voor me werk dus geen zin in vandaag. meiden succes als jullie moeten werken. kaatje ik hoopdat je auto snel gemaakt is! frummel beterschap
Goedemorgen Gisteravond toch nog migraine gekregen. Vannacht om 3 uur was ik ervan af. Pfff nu alleen nog een zwaar hoofd.
Rono oh ja frietjes met maggie is echt wel lekker !! Heb ik met smoeder ook wel eens zitten te eten maar daarna verga je wel van de dorst dus ik doe het thuis eigenlijk nooit. Frummel jee wat goed dat je tot het einde bent gebleven! Pluim voor jou. En nu wel goed uitzieken hè Lindaatje ik hoop dat de buikband helpt voor jou! Bulldog Kyano is 2 jaar en 3 maanden, jouw zoontje is iets ouder zie ik. MNM ai balen toch nog migraine .
goedemorgen trouwens en nu nog klein maar kei leuk ego-berichtje; ik voelde ukje net heel duidelijk!!!! 2 kleine schopjes, zo schattig. Mama is verliefd
@mnm vervelend zeg die migraine heb je daar vakaer last van ? @wupje wat leuk dat jede kleine gevoeld heb. hier is hij 2,5 jaar. zijn weer veel kindjes hier van 2008 valt me op.
gister avond een bloeding gehad, echo gehad zag er goed uit (hartje klopt, goed grote etc) maar kan nog alle kanten op...
Is ook een fijne leeftijd om tussen de kids te hebben (alhoewel wij eigenlijk eerder in gedachten hadden maar ja dat heb je niet altijd voor het zeggen) Zo en nu ga ik eens wat doen.........ben alweer veel te lang online