lekker is dat he??t lijken echt net flinke luchtbellen in je buik hihihi. ik begin t nu ook steeds meer te voelen heerlijk geniet ervan!
Dat meen je niet Het kan dan toch eerder een gesprongen adertje zijn of niet? Oh wat zenuwslopend, we gaan heel hard voor je duimen meid dat ukje gewoon lekker blijft zitten en groeien. Dikke knuff en veel sterkte!!
net de vk gebeld ben voor 22 juli uitgerekend toen de echo werd gemaakt was ik 11.6 en die man zei 11 weken.
Bapsie, ach nee toch, je zult vast enorm geschrokken zijn. Ik heb bij 11 wkn en 3 dgn ook een hele erge bloeding gehad. Alles onderzocht en na een week terug moeten komen, toen was alles goed. Wanneer moet je weer terug? Bulldog, 22e is een mooie datum, fijn dat je dat nu weet. Frummel, knap hoor dat je het hebt volgehouden. Wanneer moet je weer werken? Hopelijk heb je lekker geslapen. Wupje, heeeeeeeeerlijk dat je de kleine hebt gevoeld. Is echt het mooiste ooit!!! Ja van migraine heb ik vaker last van. Vanaf mijn 4e jaar al. Sinds dat ik ouder werd is het gelukkig ook minder geworden. Nu nog maar één keer per maand gemiddeld. Maar het is dan zo erg dat ik roep dat ik het niet meer hou etc etc, echt heel erg voor mijn mannetje.
Babsie misschien is er een addertje gesprongen?? Hopelijk is het niks en zit de beeb gewoon te spartelen in je buik! Knuffel BB10 ik ben 34 hihi.. MNM is het nu weer gezakt de migrene? @ hier: de reacties stromen binnen op mijn hyves Toch leuk om te lezen hahahaa... Wat een baggerweer trouwens! Het is geloof ik hier al 24 uur aan het regenen bah bah bah...
Goeiemorgen allemaal, Tis geen doen om alles bij te lezen en vervolgens braaf te reageren op alle 3000 nieuwe berichtjes, dus ik sla effe over... Paar dingetjes wel die ik onthouden heb @plassen: hier wel, twee keer per nacht, elke nacht, beheurlijk irritant. @baby voelen: ik durf sinds een paar dagen wel hardop te zeggen dat ik baby nr 2 nu echt voel. Herken het echt van de vorige keer, toen vergeleek ik het ook al met zenuwtrekjes in je onderbuik. Heel snoezig. @friet met maggie??? echt? klinkt heel vies haha. @snaaien, ik heb sinds een paar dagen zooooooo'n zin in snoep! zit de hele dag dropjes, winegumes en snoepperziken te vreten. Terwijl ik normaal niet taal naar zoete dingen.... (zou het dan toch een meisje worden, hmmmm?) Verder weet niet ik niets meer... dus zieke kindjes en mama's beterschap en dames met mooie echo's, gefeliciteerd!! Wat gaan we hard he! Iedereen is nu wel zo goed als de 12weken gepasseerd, op naar de 20weken echo!
@Angie, haha, grappig dat jij die omschrijving herkent bij jezelf. Ik lees/hoor de prachtigste metaforen, maar ik kan daar niets mee, te nuchter denk ik: alsof iemand de binnenkant van je buik verft, alsof er een vis in je buik zwemt, vlinders in je buik fladderen... hmm nee, zenuwtrekjes dat is het! Dit gaat in een paar weekjes over in echte klopjes en schopjes dan wordt het echt leuk! Jij hebt volgende week de geslachtsbepaling al, wat gaaf en wat spannend. Ik ben ook zooooooooo benieuwd, maar wacht braaf tot de 20weken echo, 3 feb.
Ghallo zucht.... op een of andere manier merk ik dat mijn sociale (virituele) leven best wel aan het weg zakken is... merk dat ik in huis best nog wel veel moet opruimen en moet uitzoeken enzo... (a.k.a. zolder daar staan al me spullen op van me hobby www.colbadesign.nl mocht ik vrije tijd hebben ben ik hier regelmatig mee bezig en op hyves dus ook.... en dat word nu dus erg ingekort tot alles in dozen is gepakt zodat de huis verbouwd kan worden slik) en het is VEEEEL!!! dus schrik ervan als ik zie hoeveel ik daar mee bezig ben hoor... zaterdag 15 weken zwanger en wil voor de 35 weken alles klaar hebben in huis... dus nog 20 weken en 2 tentamen weken op school ervan... dus helaas druk druk druk... en nu ga ik vanavond 200% mijn best doen om zoveel mogelijk bij te lezen... beloof ik aan mezelf en kreeg van de week opmerking dat ik toch wel iets dikker aan het worden ben leuk om te horen wel moeilijk soms maar wel erg leuk
hahahaahaa goed he?? ja joh ben zenuwachtig hihihi we zeggen allemaal meid is t een jongen hee??hahaha nou als het maar gezond is das t allllerrr belangrijkste. oooh jaa ik heb pas 14 feb 20 weken echo kon niet meer wachten hoordan betalen we er maar voor dit maak je misschien maar 1 keer mee
@Angie, ik kan uit ervaring zeggen dat als je je kind hebt uitgepoept, dat het je echt he-le-maal nix kan schelen wat het is, je bent alleen heel erg blij dat ie er (eindelijk) uit is, de pijn weg is, en de baby huilt. Ik vroeg na een kwartier ofzo pas, "en, is het eigenlijk wel een meisje?" Toen zei de vlos, nou kijk zelf maar even dan, dus ik flop, een beentje omhoog, en verhip, het was echt een meisje. Het mooiste meisje van de wereld!
Oh nog een jonkie haha! Bij mij hebben ze niets gezegd over de placenta. En ik ben toch al ouder dan jij. Babsie ik hoop dat het een adertje is geweest en dat het ook snel weer stopt, wel fijn dat je je guppie even hebt kunnen zien. Beeb voelen............ik ben jaloers!!!!!!!!! Placenta ligt aan de voorkant dus kan het nog wel even duren werd er mij verteld. Daar baal ik wel van zeker als ik jullie allemaal hoor vertellen. De buikgriep begint hier af te nemen gelukkig, voel me nog wel een slappe vaatdoek. Gisteren is manlief met een hele bus vol naar de stort gereden. Hij wil aan de babykamer beginnen. Haha ik had gedacht dat ik daar eerder mee zou zijn maar hij wil aan de slag. Ik zal in het weekend de kledingkast die daar staat eens uit gaan ruimen want die moeten we verplaatsen. Dus langzamerhand begint er hier ook beweging in te komen, spannend en ook erg leuk!
Hoi allemaal, Zo nu kan ik eindelijk weer gaan posten. Aangezien ze het nu op mijn werk ook weten. Aangezien er een aantal op mijn scherm kunnen meekijken, was het te gevaarlijk om te reageren. Heb het van de week mijn baas verteld en die reageerde beetje lauw. Mijn contract moet in mei verlengd worden en hier gaat hij over nadenken. We moeten dus afwachten. Zal nu alles proberen bij te houden en bij te lezen. Groetjes
MNM Hoe is het met je hoofdpijn afgelopen gister? Ik hoop niet voor je dat het migraine is geworden, daar wordt je niet vrolijk van..... I know. Ah dus toch nog migraine geworden. Fijn dat het snel weer over was! Hoe doe je dat? Bij mij duurt het (nu zonder medicijnen) 3 dagen! Marlous Fijne vakantie!! Fightforlove Ik snap zo dat je je ergerd aan al die auto's! Ik heb me daar ook erg druk omgemaakt toen ik zwanger was van Jara. Onze buren hadden toen 1 gewone auto en 2 45km autootjes. En inderdaad precies voor onze deur zetten zodat wij 100 meter verder moesten parkeren. Op zich geen punt natuurlijk en de weg voor ons huis is niet van ons, maar wel erg irritant aangezien ze nog een oprit hebben ook! Kaatje Jeetje meid, dat is balen! Fijn dat je mannetje je kon komen slepen, anders had je er nog veel langer gestaan. Danitjuh Fijn zeg, zo'n mooie echo! En ook fijn dat de nekplooi goed was. Rono Kan me voorstellen dat je vriend raar stond te kijken van je patat met maggie. Lijkt me niet erg lekker eigenlijk Frummel Fijn dat je eerste werkdag leuk was, maar balen dat je zo ziek bent. Rustig aan meid! Wupje Heerlijk he, die kleine schopjes! Misschien denken we tegen het eind wel: hou eens op met schoppen tegen mijn ribben Bapsie He jakkes meid! Fijn dat op de echo tot nu toe alles ok was. Rustig aan maar! Nienke Nou ja zeg, gaat ie er over denken om je op straat te zetten? Dat mag niet zijn omdat je zwanger bent hoor! Dus dan moet hij een andere reden bedenken om je op straat te zetten. Gisteravond een leuke nieuwjaarsborrel gehad, erg druk, maar op een leuke locatie met lekker eten. Ik ben zo blij met de collega's op mijn locatie, wij hadden de grootste lol terwijl de rest maar een beetje stil in hun stoel bleef zitten. Vanmorgen lekker lang op bed gelegen. Jara was na 8 uur pas wakker en we zijn tot half 10 blijven liggen met zn 3-en Erg he? Vanmiddag nog een vergadering en vanavond cakejes bakken met mijn zusjes. Morgenochtend met Jara voor het eerst naar de peuter en 's middags werken. Morgenavond een etentje bij/met vriendinnen en dan zaterdag de lange reis naar Rotterdan maken (2 uren!) voor de tentoonstelling van Body Worlds. Dus misschien dat ik zaterdagavond/zondag pas weer kom spieken! Voor iedereen alvast fijn weekend!
Werd net gebeld door de kinderopvang. Sara is ziek, heeft 38,8 graden en is heel hangerig. Ze ligt nu lekker te slapen en wordt gebeld als ze wakker is, ga ik mijn moppie lekker ophalen.