Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Kaatje: ik duim voor je dat de vk even wil luisteren en dat alles goed is!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeeeeuj Nina, gefeliciteerd! :D

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Welkom en nog gefeliciteerd!

November is bij jou dus ook drukjes met verjaardagen! Hier ook!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Groot gelijk meid! Lekker gaan bellen straks en vragen of je er vandaag meteen 1 kan krijgen. Moet met jou voorgeschiedenis wel lukken denk ik zo!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo er is niet heel veel gekletst gisteren!

Hier lekker geslapen. Na een warme douche wilde ik me bedje induiken, belt schoonzus! Afijn dat lekker vroeg me bedje induiken werd het dus niet! Uiteindelijk was het half 12 toen we ophingen hihi:p, 1,5 uur aan de lijn gehangen met elkaar!

Daarna als een blok in slaap gevallen, tjee wat was ik moe gisteravond zeg.

Wel even wennen om met spalk om te moeten slapen, werd vanmorgen vroeg wakker wat een giga jeukende arm. Snel dat ding af gedaan en gekrabt, oeeh dat voelde wel even goed. Maar had echt moeite met wakker worden vanmorgen, manlief had me al 2 keer wakker gemaakt, daarna heeftie me maar een kus gegeven in de hoop dat dat werkte hihi:p. Dat werkte ook hihi:p.

plannen vandaag. Denk even richting Gamma, stoomreiniger halen voor de bank. Er zitten her en der vlekken van Dinand, dus tis wel even nodig om die bank schoon te maken.

Vanmiddag even wasje opvouwen en stoffen, zuigen en dweilen. Meer was ik niet van plan vandaag!

6. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Dank je wel!

7. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Schildje welkom, tuurlijk kom je hier gezellig meekletsen!

Frummel, beterschap, hoop dat je snel opknapt! Ik zag trouwens dat je vrienden was/bent met Youngmom, kende je haar goed? Ik blijf het zo'n bizar verhaal vinden. Ooit eerder het idee gehad dat zij psychisch gestoord was (Munchhausen??)

Nina, gefeliciteerd met je zoon in wording. Blij? Had je een jongetje verwacht?

Kaatje, sterkte meid. Misschien die angelsound in de vijver gooien? Heb het idee dat het je onrust alleen maar erger maakt, maar ik kan het ook mis hebben hoor. Vandaag lekker de vlos bellen, heb er alle vertrouwen in dat zij het hartje gaat vinden.

Bellie: hmm da's niet erg handig zo'n spalk met een kleine druif die je steeds moet tillen. Hoop dat het snel beter is? Wat heb je eigenlijk, dat heb ik ergens gemist denk ik...

Sjantalle: sterkte met de vader van je vriend!

BB10, das een beetje balen van je placenta, dan duurt het inderdaad iets langer, maar geen paniek, nog een paar weekjes en dan voel jij je kleine ook hoor!

Ego Hier een onrustige nacht gehad, want ook in huize Juud is het buikvirus opgedoken. Dochtertje gisteren met diarree terug van de kdv en wilde niet eten en meteen na het eten naar bed (ze wil NOOIT uit zichzelf naar bed), later op de avond nog even gaan kijken en ze gloeide helemaal, 40 graden koorts. Zo zielig. Daarna nog een flinke spuitluier, paracetamol gegeven en toen wilde ze weer slapen. Al met al toch een keer of wat eruit geweest vannacht en om 4 uur nog een dosis sinaspril gegeven, maar vanochtend was ze toch nog erg sloom en warm. Mijn vriend heeft papadag vandaag dus die zal haar wel lekker verwennen met veel Dora op de dvd speler en appelsapjes op de bank. Hoop dat ze snel weer opknapt, vind dat altijd zo hartverscheurend, zo'n ziek kindje.

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Leuk dat ik hier af en toe ook mag meekletsen. Vind het altijd wel leuk om te horen hoe anderen de zwangerschap beleven en hoe hun zijn in het dagelijks leven. Hoeveelste zwangerschap enz enz.

Hier is het dus de 3de. Het was voor ons een verrassing in november toen ik niet ongi werd maar een posi test in de handen had.
    Mijn man en ik hadden het er wel eens over gehad of het leuk zou zijn een derde er bij. Wij hebben dus al 2 jongens en een meisje lijkt mij heel erg leuk erbij. Maar goed dat heb je niet voor het kiezen.
    Ik ga er van uit dat deze ook een jongen is. Wel willen wij het nu weten. Kan ik mij er op voorbereiden ook met leuke babykleertjes maken.
    Het was voor mijn ouders wel een leuk kerstkado. Het grappige is ook nog dat mijn schoonzus 5 weken verder is dan mij. Dus mijn ouders krijgen binnen 2 mnd tijd 2 kleinkinderen erbij. :)

Willen jullie nog meer weten dan hoor ik het wel.

Ik heb mijn echo foto van afgelopen dinsdag hier bij de nub geplaatst en de meningen zijn verdeeld. De een zegt een meisje de ander een jongen. Dus momenteel kan het nog alle kanten op.

9. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

goedemorgen!

juud: beterschap met je dochtertje
    schildje: welkom hier!
    nina: leuk een jongentje!! is dit je 1e kindje?
    kaatje: hoop dat je snel voor een echo mag komen voor geruststelling want zo in onzekerheid zitten is ook slopend.

hier: normaal onthoud ik mn dromen niet zo goed maar nu ik zwanger ben heb ik echt bizarre dromen pffff...vannacht weer een nachtmerrie dat nederland in brand stond:(:)

zo vandaag ben ik ff chauffeuse haha mn oom heeft receptie van zn werk maarja zelf heeft hij 2 kids en zn vriendin heeft er ook 2 dus dat lukt niet met 1 auto..mn oom doet altijd veel voor mij heeft geholpen met de verhuizing doet soms op levi passen enz dus ik doe wat voor hem terug..dus mag ik met de bmw naar rijswijk toe..
    hoop alleen dat ik vandaag beetje energie heb..2 uur gaan we weg en ben pas rond half 8 thuis.. een buurvrouw in zn straat die ik ook goed ken (heb een jaar lang bij mn oom in huis gewoond omdat mn ouders me de deur hebben uitgezet) past op levi van 2 tot 4 dan is vriendlief klaar en haalt levi op...hoop op veel lekker eten daarzo:)

10. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ schildje: gefeliciteerd en leuk dat je meekletst. Dat zal wel even schrikken zijn geweest als je het niet had verwacht! Maar gelukkig wel een leuke verrassing!!

@ juud: pfff dat was een pittig nachtje!! Wel lekker dat ze vandaag dan bij papa is!! Zielig is dat dan zo he!! Ze lijken dan ook altijd weer een stuk kleiner. ben wel heel blij hoor met jongen. Had in het begin ook een jongetje verwacht maar dat dacht ik bij Jolien ook hahaha.

@ belliebel: zoooo niet wakker willen worden he!! Heb ik ook weleens last van hoor vooral met dit donkere weer. Gelukkig heb je een lief vriendje die je dan wakker kust!

@ kaatje: ik hoop dat je vandaag nog even langs mag!!

Het leuke is nu dat ik alle kleertjes nieuw mag gaan kopen!!!!!!!!

11. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Nina, we zijn er nu aan gewend en zijn nu helemaal blij. Zeker omdat zoals afgelopen dinsdag wij weer een klein mensje in wording hebben gezien. :D

Nieuwe dingen kopen.....ja dat zal hier ook gebeuren. Ook een nieuw wiegje. Ik heb met de jongens het wiegje gebruikt waar ik zelf ook in heb gelegen. Maar gezien mijn schoonzus eerder zal bevallen dan mij is het logisch dat mijn broer en zij dit wiegje dan gebruiken. Wat hun ook graag willen. Nu heb ik er dus 1 gezien bij prenatal. Hij is ook nog in de aanbieding. Mijn man en ik gaan morgen shoppen in Doetinchem en daar is ook een prenatal.

12. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Schildje: Welkom & gefeliciteerd!

@Kaatje: Goed dat je gaat bellen, ik duim voor je meid!

@Nina: Leuk seg, een jongentje :D

@Belliebel: Drukke poetsdag voor de boeg dus ;)

@Frummel: Veel beterschap meid, hoop dat je je snel wat fitter voelt.

@Sjantalle: Sterkte voor jullie

@BB10: Jammer dat de placenta voor ligt. Ik hoor de kleine wel, maar ga het toch ook echter vinden als ik hem/haar kan voelen!

@Juud: Aaah, wat zielig :( Ik vind het ook altijd zo erg om aan te zien als een kindje ziek is.
    Hopelijk knapt ze snel weer op!
    Die dvd's van Dora zullen vast helpen :D

Voor de rest weet ik het niet meteen weer....

Ego: Ik ben een tijdje minder aanwezig geweest. Zit namelijk midden in de examenperiode. Deze week al 5 examens gehad, nog 6 te gaan over 2 weken gespreid.
    Voor de rest gaat alles 'best' goed, al heb ik last van het dumping syndroom volgens de dokter waardoor ik niks opneem en de aanvullende vitaminentabletten ook amper opneem. Ik nam er al aangezien ik een Gastic Bypass heb laten uitvoeren 5 jaar geleden en nu zijn ze dus zeker nodig met de baby.
    Maar hij heeft me dus een soort suikerwater voorgeschreven om voldoende vocht binnen te houden, en parafene tegen de misselijkheid al heb ik niet altijd het gevoel dat die helpt.
    Voel me meeste dagen nog even miserabel als enkele weken geleden, maar ik ben nu wel al de 14 weken gepasseerd en hoor elke dag het hartje eventjes met de angelsound :D
    De 25e is ook niet zo ver weg meer voor het geslacht van de baby!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gefeliciteerd en leuk dat je mee komt kletsen, Schildje. Ik ben ook zwanger van de 3e, heb ook al 2 jongens...

14. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames.
    Sorry, sorry en nog eens sorry dat ik jullie verwaarloos.
    heb weer alles bijgelezen. maar weinig tijd om te reageren. dus ff zo uit het hoofdje.

Schildje. Welkom nog meid gefeliciteerd. Leuk hoor de derde. Bij ons was de derde ook een verrassing. hihi en nu dus zwanger van vijfde. Leuk dat je zo gelijk loopt met je schoonzus.

nina leuk een jongen!

frummel. Beterschap meid.

Babsie. Hoe gaat het nu met je? sterkte.

belliebel. Oei nou maar hopen dat die spalk werkt.

BB10 Ik heb ook de placenta aan de voorkant als ik het goed begrepen heb.Dus zullen we samen zielig wezen??

juud beterschap voor je meisje.

kaatje. Goede beslissing meid. hoop dat je straks een mooi hartje hoort of nog leuker natuurlijk ziet!

ega. pppffftt mijn hoofd loopt over. af en toe heb ik het gevoel dat ik als praatpaal gebruikt word. Fijn natuurlijk als mensen je vertrouwen, en je ze kan helpen door te luisteren. maar af en toe weet ik het ook ff niet meer. ik weet moet het me niet teveel aantrekken maar ja.
    Dochterlief ook hier weer ziek. Nu weer kroep. dus zware nachten. Van het weekend zal ik hier niet veel zijn. Ga lekker naar boord. Maar we liggen weer in belgie, dus geen internet voor mij dit weekend. Volgende week ga ik echt weer wat beter mijn best doen. tot dan dames.

15. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Goedemorgen allemaal,

Frummel: Heel veel sterkte en hoop dat je snel een beetje opknapt.

Nina1982: Leuk een jongen!!

Fightforlove: spannend hoor een gelsachtsbepaling binnenkort. Ook voor de anderen natuurlijk. We hebben ervoor gekozen om het niet te doen. Bij Sara hebben we het ook niet gedaan. Iedereen was er toen van overtuigd dat we een jongen kregen inclusief wijzelf. Nou dat was even een verassing, gewoon het mooiste meisje van de wereld.

Kaatje85: Bij mij konden ze afgelopen maandag ook het hartje niet vinden. Toen mocht ik kiezen wat ik wilde. Of nog 2 weken wachten of de dag erna een echo. Tuurlijk voor de dag erna gekozen, anders zou ik net als jij alleen maar in de zenuwen zitten. Bleek ook dat mijn placenta ervoor ligt en een heel erg beweeglijk babietje is.

Schildje: Welkom, gezellig dat je er ook bent.

Ego: Vanochtend naar de tandarts geweest, was een stuk kies afgebroken. Gelukkig weer helemaal gemaakt.
    Met Sara gaat het wel iets beter, ze had vanochtend nog 38,2 en ligt nu alweer lekker te slapen sinds 8:30. Bij de huisarts gisteren geweest en die zij dat er een griep heerst, die heeft zij nu ook te pakken.
    Van het weekend waarschijnlijk bedje en commode halen voor de babykamer en verder een keer lekker niks.

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

geen bloed meer gezien, positiefe begint te overheersen, hartje doet t prima (lang leve de angel sound) vanavond maar weer aan t werk en t vertellen! ben benieuwd

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

juud, jac en nienke beterschap met de kleintjes!!

Nina: leuk! een knul:D

Nienke: succes met je kies meid!

kaatje: weet je al wanneer je voor echo mag meis??

kelly: succes met de tentamens meid!

Ego: voel mezelf enorm stom op het moment.. voelde me vannacht weer redelijk dus dex is toch niet naar de opvang.. Rond 9 uur kreeg ik helaas weer hoge koorts en declan ook.. nu zijn we dus saampjes zielig..

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

bapsie: wat fijn dat je geen bloed meer hebt en het hartje goed hoort! het zegt natuurlijk niets maar ik heb bij dex tot 20 weken telkens bloedverlies gehad. dit stond los van de vroeggeboorte hoor dus hopelijk stelt het je een beetje gerust:) het kan ook goed gaan!

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

schildje, welkom!

20. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    babsie fijn dat geen bloed meer verliest! geeft toch wat meer rust he. succes vanavond.

frummel ooh ooh sterkte meid beterschap

nienke ook beterschap daarzo.

Deel Deze Pagina