Jac, ach ik voel me allang niet meer zo ziek als gister en woensdag dus dat scheelt weer Ik doe gewoon lekker mee met Declan zijn dutjes en het wordt vanzelf 18 uur, dan is papa weer thuis Heeft iedereen hier eigenlijk al een buikje?? Hier is nog steeds nada te zien hahaha
ik heb een buikje kan t al niet meer verbergen haha onbekenden zeggen al tegen me hoever ben je? ben vanochtend uberdom geweest ik was dus al vanaf 6 uur wakker..kijk in de koelkast en zie dat vriend zn blikje energy niet had meegenomen ik dacht aag ja drink toch geen cola of koffie en kan wel wat energie gebruiken vandaag..ja fout... levi zn luier zat vol en ik voelde me toch beroerd worden tijdens verschonen..alles er weer uit gekomen.das me straf..daarna netjes melk gedronken en boterhammetjes gegeten ik lust nu gelijk die zooi niet meer..
Frummel beterschap voor jou en je mannetje! Iemand welkom (sorry ben je naam ff kwijt schildje ofzo dacht ik) Kaat goed dat je belt vandaag. Nog even een vraagje. Je zegt dat je idere mm van je buik met angelsound hebt afgespeurd, heb je ook geprobeerd om 10 min op 1 plaats te luisteren? Als ik beeb niet kan vinden dan is ie aan de zwem. Als ik de angelsound dan lang op 1 plek houd komt ie vanzelf een keertje langsgezwommen. Maar ik hoop dat je snel even mag kijken zodat je gerustgesteld bent! Werk ze trouwens. Buik..............buik? Waar buik? Door de buikgriep heb ik geen buik meer over Zelfs de nieuwe zwschapsbroek die ik gekocht had omdat ik niets meer paste zakt van mijn kont?!? Zal vast wel weer goed komen maar op dit moment weinig buik meer te zien.
bb10, heel gemeen maar ben blij dat ik niet de enige buik loze ben heb van de week echt een gruwelijke opmerking gehad. of ik me tieten had laten vergroten?! ik had voor dex altijd D na dex c en nu inmiddels weer op E(dat is dus het enige wat groeit hier). Dus ik zeg nee ik ben zwanger. zij: als je zo kort zwanger bent groeit dat echt nog niet zo hard hoor dus je mag het best eerlijk zeggen.. ik: ik ben al 15 weken &%$:x Fightforlove: oei ja dat voel je.. ik drink het sowieso nooit haha vind het zoooo vies
Angiebaby wat heb jij een leuk beroep Nina wat fijn dat jullie het weten wat het wordt leuk leuk een jongen! Wat een straf zeg shoppen Shildje welkom hier! en shop ze morgen Kaatje ik hoop dat je gewoon bij de VK het hartje hoort bij jullie beeb en dat ze je kunnen geruststellen! Skatje wat fijn dat je het hartje gehoord hebt! Belliebel zo te lezen heb je lekker een redelijk rustig dagje voor de boeg! Lekker he krabben hihi... Juud beterschap met jullie meisje! Wel lekker papadag dan heb jij wat tijd voor jezelf. Kelly succes met je examens! wel pittig lijkt me dat zoveel! Jac beterschap met jullie dochtertje! Fightforlove Nederland in de brand Die houden we erin hahahaahaha Nienke wat fijn dat je kies weer gemaakt is! Niet pijnlijk?? Ook jij beterschap met je dochtertje! Babsie wat fijn dat het gestopt is! Waarschijnlijk toch een gesprongen adertje. Wat goed dat je het hartje gehoordt hebt! Frummel poeh hey gaat lekker bij jullie zeg! Wat een opmerking zeg!!! pffff ik zou helemaal gek worden hahahaaha.. wat denkt dat mens wel niet hihi @ buik: Je ziet het wel dat ik een buikje heb maar ik heb van mijnzelf al een mooie speklaag Zo ik ga zo meteen heerlijk een kiprolade eten Daar heb ik trek in hihihi
@Marloes, leuk precies zoals hier 2 jongens en zwanger van nr. 3. hihi @Jac. zo nr. 5 alweer. Nou wij waren dus verrast maar het zal bij ons zeker bij 3 blijven. Mijn man gaat volgend jaar als alles goed gaat naar de dokter toe om hier wat aan te laten doen. Wij willen niet nog zo'n verrassing. @Zieken heel veel beterschap. Niet fijn om nu ziek te zijn. @Frummel, hier is al vanaf wk 5/6 al een buik te zien. Ik heb het tot en met kerst verborgen gehouden met grote truien. Hier een foto van mij met 11 wk en 4 dgn. @Danitjuh dank je wel het shoppen zal zeker lukken morgen!
Huh???? Ik ga net op de weegschaal staan geeft ie aan dat ik 10 kilo ben afgevallen?!?!? Dat kan niet kloppen toch?
Schildje: buikje is al goed te zien zeg. Bij mij begint het ook al te komen, maar heb van mezelf ook al een behoorlijke speklaag.
@Dani: Inderdaad, ik heb 11 examens in totaal waaronder best pittige vakken zoals biochemie, anatomie, farmacologie.... @Frummel: Hier wel al een buikje en groeiende borsten. Maar ook veel last van darmklachten enzo Wel grof om te denken dat je je borsten zou hebben laten vergroten! Zoiets zeg je toch niet!
@ bb10: jeetje!! ik hoop idd niet dat dat klopt! @ kelly: succes met je tentamens best pittig nu lijkt mij! @ danitjuh: eet smakelijk zo! @ frummel: ja hier al zeker wel een buikje! Wat een stomme opmerking zeg over die vergroting!!!!!!!!!!! Hoe gaat het nu met jou en dex? @fightforlove: Haha dat was dus niet zo lekker dat blikje!!! @ jac: veel beterschap met je meisje!! ZO ik ga even lunchen!
Net eens even gekeken naar de Chineese kalender en volgens hun zou ik een meisje krijgen. Volgens pendels ook een meisje. Volgens 2 nub experts 1x meisje, 1x een jongen. Ook gekeken bij bakerpraatjes en de grote doorslag voor een meisje gaf toch wel zeker het ochtendhumeur. Dit had ik met de jongens helemaal niet. Maar goed dat wil misschien helemaal niks zeggen!
@Nina: Ja dat is het zeker! Ik heb in mijn blokperiode een week eerst met mijn zoon in het ziekenhuis gezeten en ondertussen was ik zelf nog superziek dus van studeren is nog niet veel in huis gekomen, dus ik moet het echt de laatste 'minuten' doen...
Zo, ben lekker aan de poets hier. Bank is weer lekker schoon. Zo alleen de frituurpan nog doen. Kunnen we vanavond lekker patatjes eten.
Heb ik net me kiprolade gemaakt. Denk ff doorsnijden is hij gewoon nog rood van binnen :x Dat ding heeft toch al een uur gebraden :x Najaaaa dan nog maar wat langer in de pan 8) Kelly dat zijn niet de minste vakken die je moet leren Wat doe je voor opleiding?
@Bakerpraatjes, volgens mij was het Wupje die daar naar vroeg over zoete trek en zwanger van een meid. Tja.. is natuurlijk kei een bakerpraatje, maar toen ik zwanger was van Noor had ik heel veel zin in roomijs, snoepjes en versgeperste sinaasappelsap en andere meisjesmoeders hadden dat ook. De meeste jongensmoeders hadden juist eerder zin in hartige dingen, chippies, kaaskoekjes, vlees etc.. vandaar dat ik dat schrijf. Andere dames ervaring hiermee?
nina: wat geweldig een jongetje! had je dat ook verwacht? Schildje welkom!!! mijn dochter is van 5 nov. Skatje: Super dat je het hartje hebt gevonden!! Fijn gevoel hea! Belliebel: is je schoonzus zo slaapwekkend dat je na 1,5uur in slaap viel hahahahaha Juud: Zielig zieke kindjes! mijn dochter was vorige week ook zo ziek.. kon wel janken om t te zien *hormonen* Gelukkig word ze vandaag verwend... en bereid je maar voor dat jij en je vriend/man t deze week ook krigjen hahah Kelly: heb jij een een gastic bypass gehad??? waar was dat voor nodig? je bent nu super plat haha Kaatje: rot meid! Wanneer mag je voor echo? Buikje: Hier nog niet hoor... als ik lig voel ik mn baarmoeder wel al net onder mn navel. Dit voel ik overigens alleen qals ik een harde buik heb ( na hoogtepunt haha ), maar mn baarmoeder was bij noelle met 15 weken ook navelhoogte.. ik heb een lange smalle baarmoeder Frummel: wat een kutopmerking zeg! Hier heb ik ook nu ook ecup! bb: door de griep val je af meid! En dat kan best snel gaan!
@Rono, jaaah, ik ben ook bang dat ik en vriend binnen 2 dagen met buikgriep in bed liggen, heb gister met verschonen en tempen bij de kleine wel vaak mijn handen gewassen, maar of het genoeg is.... @buik, hier al een hele dikke buik. Ook door speklaagie wat erop zit, maar ook omdat ik al echt een zwangere buik heb. zal binnenkort 's een fotootje posten.
Nina: wat vet! Een jongen! Hoeveel van ons weten er nu al wat ze krijgen? 2 toch? Frummel: irritant, wat bemoeit men zich met je lijf!? Het lef.. Ik heb ook E of F, voor ik Aiden kreeg was het al E dus niet erg veranderd. Ben net gestopt met de bv dus misschien verandert het nog. Kaatje: he get, hoe is het nu? Wanneer mag je voor een echo? Schildje: gefeliciteerd en welkom Ego: heb trek in chinees!!! Mijn oppaskindjes liggen lekker op bed en zoontjelief is vandaag op het kdv dus ik heb ff tijd voor mezelf. Backgammon spelen op hyvesgames haha beetje oude-mannenspel maar ik ben er goed in
@belliebel Ik las iets over je werk... heb je eerder verlof of ziek gemeld? @jeluna Wat fijn dat de afspraak bij de gyn er goed uit zag Ik heb tienermoeders ook gezien maar op een of andere manier trek ik het me weinig aan ofzo... misschien omdak er zelf 1 ben en het toch wel wat anders voor elkaar heb. @angiebaby wat fijn dat je geen blaasontsteking hebt en dat het dan bandenpijn is. hopelijk gaat het snel beter met je @bulldog Hoe gaat het met je? nog last van buikpijn gehad? @plassen 's ochtends als ik wakker word. en verder als ik een glas water heb gehad dan ook vlak erna ook weer. @ me economie tentamen gezakt met een 2... had het wel verwacht... was echt te moe om wat in te vullen en na te denken. @marlous ik ga me best doen om vanaf 326 terug te lezen zo'n 30 pagina's hihi @wupje ben je er al over uit voor een pretecho voor de 20 weken echo? Ik heb het wel gedaan ben erg benieuwd naar geslacht hihi @kaatje alles op de site is nieuw... veel zelf gemaakt Het is me hobby in zoverre ik daar de tijd voor heb hihi @ 30% smeren van creme alles onder smeren en dan met een handdoek 70% er weer vanaf halen.. maar denk verdunnen of alleen op noodzakelijke plekken @bb10 mooie echo foto @paso hoe gaat het met je hubbie? @frummel hoe gaat het met dex? En hoe gaat het met jullie beetje bijgekomen? tentamen presentatie hoor ik maandag over een week wat van en economie gezakt met een 2 :S Wat een vreselijke opmerking zeg... bah @buddy wat fijn dat de afspraak bij de vk zo goed was @sjantalle ik vind de kleuter cito wel nuttig. Al zijn dat ook maar moment opnamen enzo @marleen dat is ook een keer wat anders copieren bij de supermarkt @rono mooie wieg @wieg ik heb nog een wiegje op zolder staan van ivy nog... die hadden we op MP gekocht voor uhm... 25 euro ofzo en zelf geschilderd.. dus die plaats ik binnenkort maar weer op de slaapkamer @kamertje Heb ene onwijs leuk kamertje gezien op MP en daar heb ik maar op geboden (vraagprijs 300 en bood 125... kan hem ophalen voor 140) vind hem best wel erg leuk gebroken wit achtig enzo @chips in het begin van de zwangerschap zak paprika heerlijk en nu bah 1 stukje vind ik al vies @FFL Kan me voorstellen dat je, je ergert aan parkeersituatie @marlous fijne vakantie @kaatje balen zeg van de auto. En heb natuurlijk gestemt @danitjuh presenatie geloof wel goed en economie een 2... zucht Mooie echo foto @bapsie hoe gaat het nu met je? nog last van bloeding gehad? @nina wat leuk een jongen kan ja blauw gaan shoppen @schildje Welkom, gefeliciteerd en veel plezier hier Misschien straks als je 16 of 18 weken bent pret echo doen voor geslacht. Die ik ook ben erg benieuwd @kelly hoe gaat het met je examens? @jac dikke knuffel voor jou @ buikje ja door de zwaartekracht van de vorige zwangerschappen wel. maar nog niet echt dat ik denk ja dat is een zwangerschapsbuikje
Hoi meiden, Ik ben er nog hoor en lees ook nog al die tijd met jullie mee, maar kom even niet aan reageren toe. Heb het zo druk met vanalles en nog wat, maar totaal geen energie....maar ja sommige dingen moeten hé. Zag in ieder geval weer een nieuwe juli mama langskomen, gefeliciteerd en welkom. Voor alle zieke mama's en kindjes beterschap. En Kaatje heb je al gebeld of je eerder mag?? En verder....weet ik het ff niet meer!! Zou normaal vorige week woensdag naar de kaakchirurg om een verstandskies en een normale kies te laten trekken, maar had die afspraak afgezegd omdat dat ook wel kon wachten tot na de bevalling, vooral die verstandskies. Nu kreeg ik deze week toch ineens wat last van die ene kies en moest vanmorgen sowieso naar de tandarts voor een gaatje, heeft ze die kies er ook maar direct uitgehaald... Zag er zo tegenaan, maar gelukkig is het heel erg meegevallen. De verdoving is nu bijna uitgewerkt, dus ik hoop ook dat de napijn mee gaat vallen. Heb m'n zus haar angelsound geleend, maar ik kan nog niets vinden... Vorige week ook al geprobeerd en vanmiddag weer, maar helaas..., word je toch wel weer onzeker van. Gelukkig mag ik a.s. dinsdag weer naar de vk voor een echo. Heb soms wel het idee dat ik wat voel, maar weet het niet zeker... Nog een tip, als jullie de angelsound niet meer gaan gebruiken haal dan de batterij eruit. Die van m'n zus was helemaal gaan lekken en hij deed het dus niet meer. Gelukkig heeft m'n vriend hem nog kunnen repareren, door er weer nieuwe draadjes enzo aan te maken.