Nou vooruit het is je vergeven Hoe gaat het nu met jou? Ik moet wel altijd aan je denken hoor, met die rotvent van je..
Bij Dinand vrat ik alles wat los en vast zat. My goodnesss, had ik net lekker zoute pinda's op, om vervolgens een bak hertog 3 soorten chocolade uit de vriezer te trekken. En is dat zo, dat als je veel vers geperste sinaasappelsap drinkt de meeste denken dat je een meisje krijgt? Nou, de netjes waren hier niet aan te slepen, en Dinand heeft toch echt een piemeltje whahaha. Nee, is echt onzin! Dan zou ik nu een meisje moeten krijgen omdat ik onder de pukkels zit. Stiekem zegt me gevoel ook wel dat het een meid is hoor hihi. 16 februari zullen we het weten!
Hoi! Hier lekker mamadagje. Wat is dat heerlijk na 3 drukke werkdagen Mannetje lacht zich wat af en ik heb het dus ook goed naar mijn zin. Nog even een stukje gefietst vanochtend en boodschappen gedaan en nu slaapt hij lekker. Vanavond ga ik naar de bios met een vriendinnetje. Heb ik wel zin in. Nina oh ik ben benieuwd of jullie het geslachtje konden zien. Ja dus, een jongetje gefeliciteerd !! Belliebel balen zeg dat je pols gespalkt is. Hi hi kletstante, mij lukt dat ook met mijn beste vriendin. We zijn zo een uurtje verder Paso zeker moet je ook even tijd voor jezelf maken. Ik deed vroeger ook paardrijden en ik weet idd hoe goed je dan je hoofd leeg kunt maken. Als ik liefdesverdriet of zo had en ik stapte op het paard dacht ik ruim een uur helemaal nergens meer aan. Ik mis het nog vaak maar de rijschool waar ik naar toe ging is failliet en ik ben toen nog meegegaan naar een andere plaats maar dat is erg ver van waar ik nu woon en hier in de buurt zit helaas geen manege. Sjantalle wat een verdrietig bericht zeg. Veel sterkte voor je vriendin en jezelf natuurlijk. Schildje welkom meid en gefeliciteerd! Wat leuk je szus ook zwanger! Juud beterschap voor je meissie!! Hmm ik heb eigenlijk overal zin in; zoet en hartigheid dus ik pin me maar nergens op vast. Of ik krijg toch een tweeling; een jongen en een meisje Kelly oef meid een zware periode dus voor jou. Hopelijk ben je geslaagd voor de examens en gaat de misselijkheid gauw weg. Jac sterkte met alles en beterschap voor je dochter! Bapsie gelukkig een stuk positiever gevoel dus! Buik hier ook best al een toetertje, ik heb nu zwangerschapsbroek of jurkjes aan. De normale broeken passen niet meer. Kaatje en hoe gaat ie meid? Heb je al gebeld?
Zin in iets zoets heb ik altijd wel. Zeker chocolade, bon bon bloc. Chips eet ik wat en dan heb ik er al genoeg van. Wordt er dan een beetje misselijk van. De afgelopen weken is mij opgevallen dat mijn haar niet wil wat ik wil. Het is heel erg springerig en als ik het goed gestyled heb zeg maar dan is er met 10 min. niks meer van te zien. Dit is iets wat ik helemaal neit had met de jongens. Ik ben benieuwd ofdat jullie dit ook hebben.
Whaha, nee we zeiden op een gegeven moment tegen elkaar, ja nu gaan we echt ophangen, anders zitten we over een uur nog met elkaar aan de lijn! Ennuh, hier ook cup E. Tja, heb goede vrienden, en het eerste wat ze zeggen als ze hier komen: Nou mariel, is wel te zien dat je weer zwanger bent! Is dat dan het enige waar ze naar kunnen kijken?
O jee, laat hem nog maar lekker een 1,5 uur doorgaren, weet je zeker dat het echt doorbakken is. Met kip moet je zo gigantisch uitkijken!
Martje oh last van je kies is echt niet prettig. Hier moet ie ook nog steeds eruit maar ik durf niet . Kimm hoe gaat het nu met jou? Nee nog niet met hubbie over gehad of we nog een extra echo doen.
Wupje zwangerschapsbroeken had ik al aan met 7-8 weken. Daarvoor had ik nog een zeer ruime spijkerbroek gevonden in de kast. Maar mijn slanke spijkerbroek kon ik met 5 weken al niet meer dicht krijgen.
@Danitjuh: Ik studeer Vroedkunde (of voor jullie in Nederland is verloskunde misschien een betere term ) @Rono: Ik ben dat nu ja, maar dat komt door die gastric bypass hoor! Ik woog maar liefst 125kg 5 jaar geleden @Kim: De examens gaan wel redelijk, niet veel tijd om te studeren maar we doen ons best en de eerste 5 examens zijn vrij goed gegaan (dénk ik, wachten op de uitslag!) Nog 6 te gaan en we zijn klaar @Wupje: Als ik niet voor alles geslaagd ben kan ik gelukkig nog herkansen in augustus maar dan wil ik natuurlijk lekker genieten van mijn aangevuld gezinnetje!
Ik vond het ook niet erg dat de afspraak bij de kaakchirurg niet door kon gaan hoor.... Maar het trekken van deze kies is me echt 200% meegevallen, heb echt helemaal niets gevoeld.
Hoe bedoel je eerder verlof? Ik werk normaal 24 uur, maar het is te zwaar, Niet dat ik zwaar werk heb hoor, maar ben nog herstellende van een depressie, en daardoor is het werk gewoon echt teveel. Ik werk dus nu maar 18 uur, maar zelfs dat is eigenlijk nog teveel. Merk gewoon dat ik alle energie in mijn werk stop i.p.v. in mezelf, mijn zwangerschap en mijn gezinnetje. Aangezien mijn contract daar toch afloopt heb ik besloten om voor mezelf te kiezen. Meld me dus eerder ziek als het niet gaat. Ook is het zo dat mijn chef gewoon teveel vraagt van me. Tis gewoon een rotwijf!
Oh, hoor er 1 blehren, ga hem er maar uithalen! Hij heeft pas een half uur geslapen over de hele dag! (waar haalt hij de energie toch vandaan zeg).
haha, tsja, het heten niet voor niets bakerpraatjes natuurlijk! Inderdaad, nog een paar weekjes afwachten en dan weten we het.. @Frummel, wat een achterlijke opmerking over je boobs. Wie zegt dat nou zomaar, was het een vreemde of wel iemand die je kent. In beide gevallen is natuurlijk stom, maar wat voor type is dit dan?
Vanochtend de gyn gebeld en de situatie uitgelegd aan de assistent. Die liet toch ook wel merken dat ze het erg raar vond dat de vk geen actie ondernam met onze voorgeschiedenis. Ik zou vanmiddag om 14.30 er tussen kunnen,maar ja moest naar de kapper. Mag nu maandag om 08.30 Na het werk gelijk door gesjeesd naar de kapper en nu net thuis. Belliebel. ik kon er ook zo slecht uitkomen vandaag Juud, beterschap voor je dochtertje Schildje, volgens mij had ik je nog geen welkom geheten. welkom Leuk voor je ouders, twee kleinkinds in aantocht Hoe oud zijn je andere kinderen ? Mooi buikje al Kelly, drukke periode dus. Kan ook door de drukte komen he die misselijkheid etc. Probeer tussendoor ook je rust te pakken Jac, denk je aan jezelf meis. Je kan ook een keer niet luisteren en zeggen dat je even genoeg hebt aan jezelf/je gezin. Beterschap voor je dochtertje Fijn weekend Nienke, fijn dat je vk zo goed handelde ! Fightforlove, idd niet het meest handige dat je kan drinken op je nuchtere maag BB10. Kan het idd wel eens proberen door hem een tijd op dezelfde plaats te houden. thanx Volgens mij zijn de batterijen van je weegschaal leeg aan het raken Kimm, wil je die link nog een keer geven ? Zet ik hem ff in mijn favorieten
@ kaatje: leuk kapsel geworden? Was je niet liever ipv daarvan naar de VK gegaan om rustig het weekend in te gaan?
@ juud: Hmmm ik had met Jolien heel veel zin in zoet idd en nu niet zo veel meer vooral niet echt meer chocolade als eerst!
@ belliebel: hahaha jij bent straks gesloopt aan het einde van deze dag!!! Succes... gaat hij vanmiddag nog een keertje naar bed?
Nina, ja hoor weer lekker laagjes erin. Morgen heb ik een fotoshoot dus kom daarna het resultaat wel showen. Nee want ben op het moment een klein beetje mijn vertrouwen in de vk kwijt. ( om meer redenen hoor ) dus ga liever voor de zekerheid van een echo
Oef Belliebel wat vermoeiend. Kyano ligt al vanaf half 2 te tukken dus ik mag niet klagen. En eerlijk gezegd heeft mama niks uitgevoerd Nou ja dan maar een rustuurtje, mag ook wel eens Kaatje oh ja morgen de fotoshoot, leuk hoor!! Gelukkig kun je maandag terecht.