Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ kaatje: ja dat kan ik mij dan wel voorstellen! met een echo weet je meer! Veel plezier met de fotoshoot morgen.

@ wupje: lekker een beetje niks doen is ook heel fijn en noodzakelijk al zeg ik het zelf!!!!!!!!!!!!!11

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, dan wordt het vast een meid. Bij Dinand had ik echt een volle glanzende haarbos. Hier springen de pieken er ook in. Vooral als het geregend heeft, dan krult heel me haar.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, eeehm hij viel net in slaap in de kinderstoel! Dus snel op bed gelegd en hij slaapt (eindelijk!). Was zo schattig gezicht net!

4. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    ahhhh lief!!!!!!!!!!!!!!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier viel Levi een uurtje geleden in slaap op de bank ( half zittend/hangend ) werd net wakker, liet zich op zijn zij rollen en slaapt nu weer door.

6. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemiddag!!
    Hier hele dag cursus gehad, dus ben best moe.. Niet meer gewend haha!

Kaatje: Fijn dat je maandag terecht kan!
    Kimm: Balen van je 2 :(
    Kelly: Whee jij ook al zoveel tentamens! Succes!!
    @ Frummel: Voel je je al wat beter?
    @ Schildje: Welkom!

Pff vriendlief staat met pech in Arhnem :(:( We wonen er 1,5 uur vanaf dus is zwaar vervelend..

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is vervelend zeg :( zijn jullie lid van de anwb ofzo ?

8. mamatien

@ Kaatje: Hij is er net lid van geworden. Hij moet nu uur wachten voor ze komen en hij staat in de middle of nowhere, zonder eten of drinken, de verwarming en radio van zn auto doet het uiteraard ook niet meer en hij heeft de hele dag in de regen gewerkt, dus is zeiknat en ijskoud. Echt zielig :(
    Hoop maar dat ze die auto ove reen uur kunnen maken.. Anders zit ie daar nog...

9. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @skatje
    vandaag een vermoeiende dag gehad. woensdag drukke dag gehad en gisteren ook en nu ben ik moe
    verder gaat het wel goed en bij jou?:) lief dat je aan me denkt :)

@wupje
    na 2 drukke dagen ben ik vandaag echt moe hihi

@belliebel
    wel fijn dat je nu nog maar 18 uur werkt ipv 24... en als het niet gaat tjah dan niet toch :)
    gezondheid is belangrijker :)

@kaatje
    www.colbadesign.nl
    Little Stuff Hyve - hyves.nl
    kan de site nog niet veranderen software staat nog niet op de laptop...
    de hyves word vaak snel even de nieuwe dingen erop gezet :)

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    dag meiden ik heb t niet allemaal terug kunnen lezen heb gisterenavond een erg drukke avond gehad en vandaag veel geregeld dus alles ff snel snel snel sorry...

maar ik MOET jullie echt wat vertellen!!!!!!!!!!

ik ben in 2005 door mijn mannetje al ten huwelijk gevraagd dus we zijn al lang verloofd...maar nooit getrouwd.

hij zei al een paar x deze week dat ie een verrassing voor me had enz....

woensdagavond zat mn vriendin bij ons en toen gingen ze steeds naar elkaar pingen over die verrassing en ik mocht natuurlijk niks meelezen..

ik raakte zelfs nog even geirriteerd hihi,maar ze zeiden dat alles goed kwam!

nou gisteren heeft mn mannetje gewoon gewerkt en ik had van 3 tot 6 een cursus op me werk.

rond 6 uur kreeg ik steeds pingen waar ben je hoelaat ben je klaar,maar ook van mn vriendin.

ik moest gelijk naar mn vriendin toe als ik thuiskwam mocht niet naar huis,mn vriend zei tot vanavond niemand weet waar ik ben.

ik huh??ik snapte er niks meer van en ik was zoooo zenuwachtig!!

ik zet de auto thuis neer en zie dat de auto van hem er ook staat en t helemaal donker in huis is,mijn vriendin stond mij al op te wachten en ik moest een stukje met haar mee gaan lopen.

ze vroeg al een paar x weet je waar we heen gaan?
    ik zeg nee zou niet weten.

wij best een stuk gelopen komen we weer bij ons huis uit whahaha(ik ken de buurt nog niet goed)

toen zegt ze nou pak je sleutel maar en ga maar naar binnen ik wacht buiten....

ik doe de voordeur open en toen zag ik t al.......ik begon gelijk als een klein kind te janken,liep naar binnen.

stond hij heel mooi aangekleed met een hele mooie bos bloemen voor me,op de grond had hij een groot hart gemaakt van waxinelichtjes en nog grote kaarsen erachter,en de laptop stond erbij met een muziekje en onze fotos kwamen voorbij,en ook de zwangerschapstest en mn zwangere buikje........

en toen zei hij lieverd we trouwen dan wel snel met alleen getuigen erbij maar ik wilde er toch een beetje wat speciaals van maken wil je met me trouwen?

nouuuuu ik dacht dat ik kapot ging zo mooi zo lief zoveel geluk ging er door me heen!!

ben heel blij met deze man 24 januari hebben we 6,5 jaar een relatie dan gaan we in ondertrouw en 21 maart gaan we trouwen,en savonds gaan we lekker met een klein clubje uit eten heerlijk.

helemaal goed zo!!

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @angiebaby

Wat romantisch zeg!!! Wat leuk zeg! Gefeliciteerd :D

12. mamatien

@ Angiebaby: WOW gefeliciteerd meid!! Uber romantisch :):):)

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey hey..

Ik haak hier weer in..

En ga gelijk maar beginnen met even een klaagmodus.

Mijn onderrug zeurt de laatste paar dagen ( eerder laatste 2-3 weken ) enorm erg, ook doet hij klagelijk pijn. In het begin was het op het einde van een lange werkdag, zou wel normaal zijn. Maar nu is het zover dat als ik een ochtend achter de kassa sta om half 11 al verlang naar pauze om maar te kunnen zitten zodat het klagende en zeurende gevoel uit mijn rug is. Zodra ik dan afwisselend werk doen gaat het wel weer al voel ik mijn rug dan wel. Als ik savonds naar bed ga dan kan ik niet meteen plat op mijn rug gaan liggen maar moet ik heel langzaam vanuit een holle houding op mijn rug draaien ( van mijn zij met opgetrokken knieen naar platte rug ) omdat het gewoon steekt. Ik herken dit ook niet van bij Jaimy maar toen werkte ik ook niet.

Ik wil niet klagen of zeuren, ben daar het type niet voor en heb zoiets van ik ben tenslotte pas 14 weken zwanger! Toch vind ik het vervelend en is het niet echt prettig... :/

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Angiebaby, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!

15. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @angiebaby: oooh wat super lief van je (aanstaande) man! een dubbele roze wolk voor jouw, en een mooie buik in een jurk :D

@miracle: lekker van je af klagen als je het kwijt moet! Je frustraties opkroppen maakt het alleen maar erger!

@ mamatien, had ik dat eerder geweten dan had ik wellicht nog iets voor hem kunnen betekenen, ik woon/werk in de buurt.
    Hopelijk schiet de ANWB een beetje op ;)

@schildje: welkom op dit gezellige kletsforum :D

@Frummel: ach, toch een verkeerde inschatting gemaakt kwa ziekzijn dus. Lekker samen uitzieken, en laat je maar een beetje verwennen.

@nina1982: oehoe en klein menneke dus voor jullie! Proficiat!

Hier weer een drukke week gehad. Dinsdag heb ik mijn baas een flinke uitbrander gegeven :) ik was het echt spuugzat dat ik na een vrije dag de rotzooi van collega's elke keer op moet knappen. Gelukkig leek het alsof hij me wel begreep....
    Gisteren om uit te waaien dus toch maar even een uurtje wezen paardhobbelen. Ik ben er wel van opgeknapt en het was ook zeer gezellig weer met de rest van de meiden dus ik lag iets :) te laat in bed.
    Morgen een leuke dag voor de boeg. We gaan een ritje naar Tilburg maken naar de van Asten Superstore voor een kinderwagen. Ik hoop dat mijn hubbie de hobbels in de weg een beetje kan doorstaan, en de rolstoel gaat gezellig mee ;) Hij wilde persee mee.

16. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    bedankt lieve meiden jaa dit kan echt niet meer stuk!!!!!

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Angiebaby, wat gaaf!!!! Gefeliciteerd joh!!

18. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Angiebaby Gefeliciteerd!!!! Wat romantisch zeg!!

19. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    heeft iemand wel eens last gehad van Aften?

20. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    bedankt meiden!!!!

ja ik heb vaak aften bij mij gaat t vanzelf weer weg als ik niet zoveel zure dingen eet

Deel Deze Pagina