Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Even gauw want ik moet beneden nog dweilen voordat Kyano weer wakker wordt. Hij was helaas vroeg vanochtend, 6.20 uur al ;) Wel een leuke ochtend gehad en straks gaan we naar vrienden in Boxtel. Daar komen dan nog 2 andere vriendenstellen met kids in dezelfde leeftijd dus echt heel gezellig. Alleen nog even kijken of we Kyano daar laten slapen of tegen 21 uur naar huis rijden. Met z'n allen op een kamer wordt toch alleen maar feesten :D
    Gisteren met een vriendin naar de bios geweest, was erg leuk. Lekker bijgekletst en grappige film. Love and other drugs.

Mamatien oh wat vervelend dat je vriend autopech kreeg.

Angieababy oh wat gaaf!!! Ik krijg helemaal kippenvel! Wat lief van je (aanstaande) hubbie :)

Miracle ik weet niet zeker of het groeipijnen zijn maar het is ook erg irritant. Ik merk het vooral aan de buikpijn die ik de afgelopen dagen veel heb gehad. En denk dan ook ‘sjit ik ben pas 16 weken zwanger’ hopelijk voelen we ons gauw weer beter!

Frummel meis wat erg!!! :( :(
    Ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren want ik ken jullie allebei niet persoonlijk. Bij ons zou zo’n ruzie binnen een uur weer goedgemaakt zijn maar waarschijnlijk ook nooit zo erg geëscaleerd zijn.
    Ik geef je een hele dikke knuffel en hoop dat jullie hieruit komen, kan me niet voorstellen dat hij dit echt meent maar dan nog blijft het een verschrikkelijk horkerige actie. Jeetje je was / bent gewoon doodziek en dan ook nog eens zwanger. Hoe durft hij zo te reageren? Veel sterkte meis!!

Frenzy oei wat een baaldagje
    Gelukkig toch nog alles goedgekomen en een mooi kamertje gekocht!!! En beebje gezien, helemaal top dus!

Danitjuh jee 2 weken is dan nog best lang. Ik hoop dat je toch op een ander moment van de dag nog wat slaap kunt pakken.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, veel plezier in Boxtel

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

Nou dames daar ben ik weer..

Ben gister toch thuis gebleven. Dex sliep al en ik zag het ook niet zitten nog de deur uit te gaan. Ik kon absoluut niet slapen dus ben naar beneden gegaan en op de bank gaan zitten. Toen vielen me een aantal dingen op. Zijn humeur bleef wisselen(hij leek zichzelf hiervan niet bewust), hij dronk enorm veel, bleef eten en hij werd rood.. Nadat ik vroeg of alles goed met hem was begon hij te huilen en zei hij dat hij het allemaal niet meer wist.. Ik heb toen de huisarten post gebeld en die zijn direct gekomen. Mijn vermoeden is toen bevestigd, bloedsuiker 26,3!!

Hij heeft langzaam aan insuline gekregen om het te laten zakken en werd steeds meer de oude. Ik herkende al helemaal niets van mijn vent in de persoon van gister en dat kwetste mij nog het meeste. Ik had echt geen idee waar het vandaan kwam. Achteraf gezien liep hij dus al een tijdje met een te hoge bloedsuiker rond die vandaag is gaan pieken, vandaar de stemmingswisseling.

Hij voelt zich nu goed maar wel vreselijk schuldig over wat er is gebeurd. Ik zelf ben allang blij dat hij het allemaal niet meende en zich niet bewust was van wat hij zei..

eind goed al goed maar ik ben me rot geschrokken

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Frummel,
    wat fijn dat het goed is gekomen. Maar wat zal je geschrokken zijn zeg! Bloedsuiker is dan inderdaad erg hoog.

Elkaar dus een hele dikke knuffel geven :)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje dat is idd schrikken. Gelukkig heeft het wel een reden gehad, goed dat je uiteindelijk thuis bent gebleven, anders had het nog wel eens anders kunnen af lopen

6. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @kaatje
    ik vind de foto's leuk hoor :)

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

ben inderdaad blij dat ik thuis ben gebleven. hij is nog in het ziekenhuis. er moet worden ingesteld op medicatie, dan mag hij naar huis.

hij leek gister wel bezeten joh

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Zo weer terug van het shoppen. Ik heb mij ingehouden. Heb maar 2 shirts gekocht en nog 1 spijkerbroek. Meer wil ik ook niet kopen omdat ik dadelijk nog de lente/zomer inga en heb ik ook wat nodig.
    Gekeken voor het wiegje bij de prenatal en die ga ik nu via internet bestellen. De jongens haal ik om 6 uur op bij mijn ouders dus ik heb de middag even voor mij alleen. :)

@Marloes80 dat snruken komt mij bekent voor. Ik ben vannacht ook naar de logeerkamer gegaan om toch nog een beetje slaap te krijgen.

@Frummel zo dat is even wat anders zijn suiker. Wel fijn dat de hap gelijk is gekomen en dat er nu wat aan gedaan is. Hopelijk gaat het nu wat beter met hem en ook met wat hij gezegd heeft enz enz.

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Frummel gelukkig is alles 'goed' afgelopen! Het is natuurlijk niet leuk dat het een medische oorzaak had maar je was er snel bij en nu kunnen ze er wat aan doen.
    Langzaam weer genieten van jullie gezinnetje!

Schildje evengoed lekker geshopt dus :)
    Ik moet echt nog een keer de stad in, ik heb maar 1 zwangerschapsbroek want die ik nog had van Kyano zitten echt als zakken om mijn benen en billen, ziet echt niet uit. Normaal had ik maatje 38/40, nu heb ik een niewe zwbroek in maatje S gekocht, die zat tenminste lekker aansluitend. Ik ben dus toch wel afgevallen t.o.v. de vorige zwangerschap.

Zo de poets is klaar, ik denk dat we Kyano zo wakker maken dat we ook een beetje op tijd in Boxtel zijn.

Tot morgen en fijne avond allemaal!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    frummel; "fijn" dat het gedrag toch een oorzaak had en hij het dus niet meende. Hopelijk gaat het snel goed met de juiste medicatie!

irritant he, schildje... toen ik uiteindelijk riep, ga jij op de bank slapen, was het opeens stil...

kaatje, vind de foto dat Levi lekker ondeugend, onderuit op de stoel ligt echt leuk!

11. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik kreeg hem niet eens wakker dus vandaar naar het logeerbed verhuist.

Ik ben nu al 1 uur bezig onderhand om op de site van prenatal te komen. het lukt mij maar niet. Baal ik van want nu is het wiegje nog in de aanbieding. aaaahhhhhhh

Net weer geprobeerd en nu krijg je een melding van hun dat je niet op de site kan komen en later nog een keer moet proberen.

Oooo ik heb vandaag mijn angelsound binnen gekregen. Had ik gekocht via marktplaats dus vanaf nu kan ik gaan zoeken naar het hartslagje :D

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

kaatje: ik vind de foto's erg leuk maar heb het idee dat dit meer aan jullie ligt als aan de fotograaf als je begrijpt wat ik bedoel..
    Levi is natuurlijk ook een heerlijk mannetje om te zien en het is geen wereldkunst (lijkt mij) om daar leuke foto's van te maken..

schildje: winkelen is perfecte bezigheidstherapie;)

Wupje: veel plezier in boxtel

Alle dames: Bedankt voor al jullie berichtjes.. Echt super lief! Ik snapte er al helemaal niets van. We zijn al zo lang samen en nog nooit had hij zo gedaan, echt nog nooit. Nu ineens uit het niets. Ik had mezelf al in me hoofd gehaald dat hij een ander had ofzo haha. Gelukkig allemaal niet. Dit is ook niet leuk maar hier is iets aan te doen en dit is tenminste niet het einde van ons.. Ik ben dan misschien een mietje maar ik kan/wil echt niet zonder hem..

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanx voor de reacties.
    Frummel, idd we schieten zelf ( soms nog wel leukere ) foto's van Levi dus daar is weinig aan ;)
    Werden ook weinig gestuurd. Dus niet "ga eens zo staan" of "probeer dit eens" etc
    Vind het nu toch een beetje foto's die ik ook thuis had kunnen maken

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Mmm geen aanrader dus. Ik woon in Brabant dus best een stukkie rijden dan;)

Frummel fijn dat je een oorzaak hebt voor zijn rare gedrag. Hopelijk is hij snel ingesteld en heb jeje 'oude' mannetje terug.
    Hebben ze hem gisteren meteen naar het ziekhuis gestuurd?

Hier zijn de boodschappen weer binnen, boekhouding gedaan, huis gestoft en weer een grote vuilniszak met kleren naar het legerdesheils. Ruimt goed op zo.

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

bb10: ja hij moest gelijk mee. Bloedsuiker mag niet in 1x dalen als die zo hoog is. Dat kan voor nog meer schade zorgen. Vanmorgen zat hij op 11.9 en vanmiddag om 15 uur op 7.6. Al met al nog redelijk snel gedaalt. Nu is het zaak het onder controle te houden, hem voor te lichten en in te stellen op de medicatie. Stemmingswisseling/woede aanvallen enz zijn helaas geen uitzondering bij hogebloedsuiker. Toch worden ze als symptoom bijna altijd alleen maar gemeld bij een te lage bloedsuiker..

16. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje, wat vervelend zeg van je auto.

Mamatien, jeetje wat een pech met jullie auto.

Danitjuh, niet fijn zulke korte nachtjes...

Bapsie, gefeliciteerd met je 12 weken!!!

Schildje, leuk zeg lekker shoppen.
    Lees net dat je je hebt ingehouden haha. Hopen dat je snel op de prenatal site kunt.

MNM, veel plezier bij ikea

Marloes, bah hoofdpijn...is niet zo fijn

Kimm, en was je loempia lekker??

Angiebaby, heerlijk toch ff lekker uitslapen!!

Kaatje, vind de foto's best leuk, maar niet echt heel spectaculair idd. Misschien ben ik ook te kritisch...ik fotografeer ook zelf...

BB10, en de boodschapjes weer binnen??

Wupje, veel plezier in Boxtel!!

Frummel, pfff wat goed nieuws...nou ja goed, zijn gedrag had in ieder geval een reden!! Sterkte ermee!!

Vanmorgen ff naar het centrum geweest om cadeautjes te kopen voor Senna zijn verjaardag a.s. vrijdag, dan wordt hij alweer drie!!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    BB10. Is idd een beetje ver rijden. Jammer !

18. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Martje, ik ben weer op de site geweest en daar was het wiegje uitverkocht. Nu heb ik dus gebeld met Doetinchem en ze gaan maandag kijken of er nog 1 is in een andere winkel en als dat zo is dan sturen ze die naar Doetinchem en reserveren hem voor mij. Zo niet dan even verder zoeken.
    Maar ik zal dit wiegje krijgen hoe dan ook. :D

19. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    @ Schildje, maar hopen dat ze hem nog in een andere winkel hebben.

20. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wow meis!!!
    dat is schrikken maar zie je dat hij het niet zomaar deed?

oooh ben blij voor je zeg!!

Deel Deze Pagina