Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Babsie gefeliciteerd met de 12 weken!

MNM zijn jullie geslaagd voor een computerkast? Beterschap!

Marloes hahaha ik ken dat een man die snurkt ;) Ik tik hem altijd aan dan gaat hij draaien. En dan is het vaak over en val ik in slaap en dan mag hij snurken wat hij wilt :D

Kaatje wat een leuke foto's zeg!

Wupje zo te lezen heb jij een leuke dag gehad :) en hoe was het in Boxtel?

Frummel meid jeetje dat is zeker schrikken! Zo'n hoge bloedsuiker! En dat hij dan het op jou afreageert dat is zeker niet leuk, maar nu weet je wel waar het vandaan komt. Gelukkig dat het nu in de gaten gehouden wordt! Hopelijk komen jullie een beetje tot rust nu.

Martje wordt het groot feest bij jullie? Leuk ze kadootjes shoppen ;)

Angiebaby wat een leuke buikband! Ik wil er ook 1 laten maken.

Sjantelle wel fijn dat de vader van je vriendin zelf ademt. Nu hopen inderdaad dat er niks schadelijks is overgebleven. En over dat paranormale ik geloof daar wel in hoor ;)

Bulldog verkouden is geen pretje .. beterschap. Hopelijk hebben jullie straks een beetje verdient aan de rommelmarkt.

Belliebel leuk zeg naar de bios! Hahahahaa je katten hihihi.. doen jullie de deur niet dicht van de slaapkamer?

Kelly wat raar dat ze zo reageert. Wat heeft jou zoontje gedaan dat ze zo reageert niks toch?

Fightforlove oud bloed. Je hoort het vaker hoor. Hopelijk kan je terrecht voor het hartje.

@ hier: de babykamer is binnen :D Echt heel leuk! Het moet echt heel goed schoongemaakt worden want ze hebben het niet echt schoon meegegeven :) Er zitten ook hangertjes bij dat vindt ik wel erg prettig! Sinds een paar dagen ook last van mijn onderrug. Dus wel een beetje opletten wat ik doe!

Ohhh jaaaaa 13 weken vandaag :D

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Bulldog, ah bah jij ook al verkouden. Sterkte.

Belliebel, heerlijk zo'n avondje uit, heeft je vast goed gedaan.

Kaatje, succes met behangscheuren. Het is voor een goed doel.

Marleen, heerlijk om uiteindelijk toch nog uit te slapen.

3. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Dani: Ze had gewoon haar huidige vriend en stiefkinderen NOOIT verteld dat ze een 2e zoon had die samen met mijn een kindje had, dus dat ze al een kleinkind had.
    Ik zette dan in mei of juni openbaar op fb gewoon zoals al de de anderen 'gefeliciteerd met je 2e kleinkind op komst', maar ik kan toch helemaal niet weten dat ze nooit over mijn zoon heeft verteld.
    Wat ik op zich al ERG belachelijk vind, want ik en Vitto hebben niks te maken met wat er is misgelopen tussen haar en haar zoon.
    Ze zou net trots moeten zijn op Vitto, en al de rest heeft daar niks mee te maken.

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Danitjuh, neeeeee geen computerkast gevonden.
    Grrr was gister zo boos en vol hormonsters. :D
    Niks kunnen vinden, wel iets op internet maar dat vond manlief niet mooi genoeg, hij wil afwachten. En ik wil het zsm hebben staan zodat we aan de slag kunnen met de studeerkamer. Grrrrrrrr........
    Oooh wat leuk dat de babykamer al binnen is. Kun je heerlijk mee aan de slag.

5. Rono

Rono Niet meer actief

frummel: noelle krijgt ook een peuterkamer.. maar wil daar ook een commode hebben

Fightforlove: ik zou de hap bellen.. ben je gelijkv an je onzekerheid af

Kelly: wat erg meid!! Met zulke mensen wil je eigenlijk niks te maken hebben

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kelly, gelukkig duurt het nog even voor die vragen komen. Misschien kan je je voor die tijd voorbereiden over wat je wel en niet wilt zeggen, en hoe etc

Danitjuh, leuk ! Welk kamertje heb je gekocht?

Hier is de babykamer behang vrij. Vind hem weer prima voor vandaag. Straks even de gordijnen en lamp op marktplaats zetten.
    Dinsdag ofzo een begin maken met de meubeltjes schuren.

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @kaatje dan is het wel handig als je er op tijd mee begint hopelijk krijg je nu niet weer last van je bekken.
    succes met schuren.

@kelly jeetje wat een naar verhaal, mn neefje is nu 5 en weet ook niet wie zn echte papa is voorlopig hoe je hem nog niks te vertellen.

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @mnm ook al verkouden aan het worden bah ...

@fightforlove war vervelend dat bloedverlies morgen idd maar naar de gyn bellen.

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @danitjuh feli met je 13 weken.
    wat leuk dat het kamertje er al is kan je lekker gaan inrichten enzo.

@mnm balen da tje geen computerkast heb gevonden, snap wel dat je de studeerkamer leeg wilt hebben.

hier gaan we aan het kamertje beginnen na de 20 weken echo.
    hoef ook niet zo heel veel te doen kledingkasten van die kamer af miss een nieuw behangetje ertegen en een nieuwe kast voor zoonlief zodat zijn kast en commode naar de andere kamer kunnen.

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ben trouwens met carnaval precies 20 weken.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bulldog, helaas heb ik al last van mijn bekken :(

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @kaatje

jullie zijn al lekker druk bezig met het kamertje enzo :) leuk joh :)

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Ik heb vanmiddag toen Ivy sliep actief gedaan met Ticho...
    (Aangezien dat hij PDD-NOS heeft en zichzelf heeeeeeeel erg moeilijk kan vermaken gaan we altijd wat leuks doen als Ivy ligt te slapen. Een heel gedoe om elke keer iets te verzinnen aangezien met tekenen hij binnen 5 minuten echt klaar is)

en dit keer was het Zeepjes maken!!!

14. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Vanmiddag heb ik de middag alleen met de jongste. Mijn man is met de oudste naar zijn moeder toe. Ik heb een beetje last van mijn rug dus kan het nu even rustig aan doen.

Even neuzen op internet voor de nieuwe kamer voor de jongste. Altijd leuk om iedeën op te doen. :)

15. Vinora

Vinora Niet meer actief

Wat leuk die zeepjes Kim!!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kimm, wat super leuk zeg !

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tjeempie zeg! Kan me voorstellen dat je daarmee zit! Erg vreemd allemaal van je ex schoonmoeder. Het is toch een kleinkind voor haar? Snap niet zo goed wat haar probleem is.

Afijn, hopelijk lucht het wel een beetje op dat je hier je verhaal heb kunnen doen! Zo'n forum is best ijn om je ei even kwijt te kunnen he:D!

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tis vast niks meid. Maar kan me je ongerustheid voorstellen! Heb bij de zwangerschap van Dinand ook 2 keer bloedverlies gehad. rond 7 weken en rond 13 weken. Het kan je zo onzeker maken. Voor je eigen gemoedsrust morgen idd gewoon de vk bellen!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kim gave zeepjes hoor! Lekker crea bezig geweest:p.

Hier wezen zwemmen. Was wel leuk, maar het water was KOUD, jakkie bah. Vond het echt niet lekker. Heb dus meer pootje gebaad dan echt lekker zwemmen. Dinand heeft zich wel prima vermaakt, ligt nu even op bed, maar hij is nog vrolijk aan het kletsen, verwacht dus niet dattie gaat slapen. Mja, ga ook maar even met me pootjes omhoog, hubbie ligt ook al te pitten op de bank.

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Wie wilt er een vervelende kleuter van 6 hebben? Hij is onwijs druk en laat zijn zusje allemaal dingen doen wat niet mag. En had ik al gezegd dat hij druk is...

Deel Deze Pagina