Sjantalle: Zoiets is inderdaad vreselijk om mee te maken. Kaatje lieverd je hebt alle reden om je zorgen te maken!! Zelfs ik zou tegen het plafond aanzitten hoor... Kan me met geen mogelijkheid voorstellen hoe dit voor jou moet zijn.. Het is dat je ver weg woont en ik morgen vroeg ook in het ziekenhuis moet zijn anders had ik gerust met je meegegaan Agh het komt wel goed met de babykamer Volgend weekend gaat de kast al naar boven en gaan we leegruimen want het is echt een zooi die kamer! Marleen: Ookal is Dex nog veel kleiner, ook hier beginnen we er vroeg mee zodat hij niet denkt te moeten verkassen puur voor de baby
Kelly jeetje wat raar zeg dat ze dat dan helemaal niet verteld heeft! Willen jullie nu nog wel contact hebben met hun? MNM ja ik zou ook zo snel mogelijk willen beginnen met het kamertje hahaha.. wij hoeven dan geen computermeubel maar wij moeten plinten hebben 8) Manlief wilt ook eventjes wachten :x De sukkel Kaatje ik heb de babykamer op marktplaats gekocht Zodra het helemaal in elkaar staat (wat nog eventjes duurt) zal ik foto's maken 8) Het is een creme-kleur, kast, commode, ledikantje dus ik ben helemaal blij Ook zitten er nog schattige mandjes bij Succes morgen bij de VK en ik hoop dat ze snel het hartje kunnen vinden! Bulldogg ga je nog te carnavalen?? Kimm wat leuk zeg! Zeepjes maken! En wat doen jullie er dan mee? Schildje lekker joh eventjes 1 op 1 time met je jongste! Belliebel lekker eventjes zwemmen. Hoe kan het nou dat het water zo koud was? Pootje baden is natuurlijk ook lekker Paso misschien eventjes stomen? Misschien helpt het een beetje! Beterschap! Sjantelle jeetje wat een naar nieuws Heel veel sterkte de komende tijd ook voor je vriendin natuurlijk! Mamatien het kan natuurlijk zijn dat het te zuur is. Hopelijk gaat het wat beter nu. Ik ga ook boer zoekt vrouw kijken Marloes aardig hoor van je man 8) Die van mij zegt doodgewoon ga zelf maar :x Frummel ik wil echt eerst weten wat het wordt voordat ik aan de poets ga Manlief mag eerst nog plinten gaan leggen, anders moet ik weer gaan soppen! Hoe vaak moet frummelman nu onder controle? Krijgt hij medicijnen voor zijn schildklier? Wat lekker dat hij waarschijnlijk morgen naar huis mag! Zo te lezen zijn jullie ook lang nog niet klaar met het klussen Ik was me toch weer moe dus ben ik toch maar weer naar bed gegaan rond 1 uur haha nog ff heerlijk liggen lezen en toen vielen me ogen dicht Denk dat ik zo rond half 2 in slaap viel en was half 5 pas wakker Hoe bedoel je slaap te kort Daarna afgewassen en eten gemaakt. Andijvie met aardappelen en kip 8) Nu lekker op de bank en achter de laptop en tv staat aan Manlief weer naar werk
Frummel, thanx. Lief van je ! Danitjuh. Ben benieuwd Moet naar de gyn voor een echo trouwens ipv naar de vk. Die heb ik niet eens gebeld Lekker nog even je bed in. Wilde ik eigenlijk ook maar me toch maar een schop onder mijn kont gegeven voor het behang scheuren twijfel of ik de meubels wel wil sturen/lakken. Zou alleen voor het bedje zijn ivm tandafdrukken van levi,maar ja dan krijg je kleurverschil dus moeten de commode en kast ook.
tandafdrukken zijn ook charmant!! Marloes: wat lief! Die van mij wil best veel doen, maar dan wel binnenshuis..
ach, het is nog geen minuut lopen voor hem geweest hoor en Frummel het waren zelfs 2 halve litter bakken... maar chocolade smaak... bah. Hij heeft er zelf 1 op, gewoon helemaal!!!! Kaatje, misschien het bedje dan alleen verven en dan een hele andere kleur, blauw of roze?
Kaatje: geen probleem meid.. ik weet nog dat ik alleen even voor controle ging en toen hoorde dat het hartje niet meer klopte(was al bij 8 weken hoor) nou dan voel je je echt alleen hoor! Vandaar dat ik vriendinnen eigenlijk ook nooit alleen voor echo laat gaan, ookal is de kans nog zo klein. O als het alleen voor tandafdrukjes is zou mijn motivatie ook verrrr te zoeken zijn! Danitjuh: lekker toch ffies tukken ik denk dat jullie een knul krijgen haha! Bij Declan sliep ik ook zoveel! Ik weet nog niet hoevaak hij onder controle moet.. De eerste tijd sowieso vaak omdat ze niet weten waar het vandaan kwam. Alle bloeduitslagen inclusief de tsh screening(schildklier) waren keurig! Echo was netjes, urinetest wees niets uit en ook de scan was niets op te zien. Ik weet dat ik een muts ben maar met zulke dingen ben ik altijd gelijk bang voor iets engs(kanker ofzo) zeker omdat het zijn suiker was. Maargoed alles is nagekeken, zowel met bloeduitslagen als met de scan en er is niets te zien. Vooralsnog blijft het dus een raadsel! Ach liever een raadsel als iets engs Ik hoest me trouwens een ongeluk joh, zelfs last van mijn borstbeen weer..
marloes: ik eet die bakken ook altijd in 1x leeg soms zelfs anderhalf hahaha o ik wil altijd dublin mudslide maar die hebben ze nergens meer arme ik
Marloes, nee dat vind ik niets hebben nu White Wash meubels, en dat zouden ze dan ook gewoon weer worden. Zeker omdat het een klein kamertje is wil ik er wel één geheel van houden. schuren-lakken Zei het net tegen mijn man, en gaan waarschijnlijk het bedje andersom zetten,dus met de tandafdrukjes richting de muur. En dan gewoon een beetje bij tippen op die rand alleen Frummel, nee idd. Sowieso ook omdat het niet echt verantwoord is om alleen naar huis te rijden, kan me iig van mijn terug rit naar huis bij Milou weinig meer herrinneren,dus was maar goed dat Ferry reed. Nee idd. Meubeltjes zien er verder nog super uit.
Hey hey! Kelly, jeetje wat verschrikkelijk zeg! Dikke knuff voor jou.. Figthforlove, oww weer bloedverlies... Idd morgen gyn bellen, vind ook dat hij je even moet geruststellen. Kaatje, haha lekker aan het klussen zo te lezen. Ik denk morgen aan je en duim heel hard voor je! Danitjuh, ohh leuk leuk, de babykamer binnen! Hier ga ik volgende week zondag beginnen met Jaimy's kledingkast en de commode uitzoeken en opnieuw indelen ( kasten en commode worden opgesplits, ene helft voor Jaimy andere helft voor beeb ). En vanaf volgende maand ga ik langzaam aan beginnen met kleertjs uitzoeken ( heb nog 7 dozen aan baby kleren staan, iig voor een meisje en wat unisex setjes), ledikantje en het wiegje in elkaar zetten en daarna ga ik waarschijnlijk ook al langzaam beginnen aan de kleertjes en spulletjes uitwassen e.d. Kimm, wat leuk joh die zeepjes! Sjantalle, sterkte! Frummel, wat fijn dat het met je mannetje weer beter gaat, ook erg fijn dat de arts de echo heeft gedaan! Jaimy gaat ook uiteindelijk ook verhuizen van kamertje ( en wij dan ook ), maar omdat de muren hier pas zijn gedaan hebben we dat betreft mazzel dat dat niet hoeft te gebeuren. Als Jaimy en beeb bij elkaar op de kamer liggen ga ik het leuk aankleden met schilderrijtjes e.d ( muren zijn op onze kamer wit geverfd dus heel leuk aan te kleden ). Wij laten hier juist Jaimy wennen aan het feit dat de beeb er is voordat we ze samen op een kamer leggen maar dat is ook wel anders. Hier komen ze samen op een kamer.. Ohh ik zie allemaal lekker ijs voorbij komen! Krijg er spontaan trek in maar lief ligt te pitten op de bank *zucht* Wij hebben vandaag lekker genikst! Herlijk met ze drietjes onderuit op de bank of samen kleuren of kleien... Lekker gezellig
kaatje: ja ze vroegen hier of ze iemand konden bellen voor me.. ik wist nieteens meer hoe me telefoon van de vergrendeling afging. Uiteindelijk heeft de echoscopiste dit gedaan en toen heb ik het nummer van vriendlief opgezocht, de rest is kwijt uit mijn geheugen ik wist nieteens mijn eigen postcode meer joh op dat moment over de meubels, dan zou ik het schuren en verven lekker laten.. deze beeb gaat ook weer bijten hoor
@frummel behang van de muren trekken is hij erg goed in hoor scheelt jullie weer werk Balen dat je wederhelft nog niet thuis is. Wel fijn dat ze onderzoeken wat er aan de hand is Succes met de verbouwing in huis @marleen Ticho vind het erg leuk om met dat soort dingen bezig te zijn Het is ook wel pittig met hem soms hoor Hij heeft veel energie en is soms erg onvoorspelbaar. maar hij krijgt therapie en ik krijg individuele gesprekken zodat alles in goede banen gaat. ook is de aanvraag voor rugzakje er. dus het is even wachten hoe dat gaat lopen. @danitjuh de zeepjes komen bij de rest van het gemaakte spul te liggen (word netjes in bakken met zakjes enzo opgeboren) heb er nog niet echt een bestemming voor tis meer een uit de hand gelopen hobby hihi @kaatje tandafdrukken zijn een voorbeeld voor de baby jong geleerd
*elke keer als ik die reclame met de page hond zie denk ik... HEBBE HEBBE HEBBE mjah kleine hondjes worden groot*
Miracle, hele plannen al dus voor de kamer Frummel, nee idd op dat moment zakt gewoon de vloer onder je benen vandaan. De eerste keer zette ze de echo op mijn buik, geen kloppend hartje, dus ze haalde hem er weer af, en toen vroeg ik. en nu ? zegt ze ik ga zo nog een keer kijken. en ik maar hopen dat er dan opeens wel een kloppend hartje zou zijn. daarna kon ik alleen maar huilen. Hoop dat echt nooit meer mee te maken Kimm, hier nog wel een bruine labrador in de aanbieding hoor
Kaatje, jij was al veel verder.. het is beide pijnlijk maar niet te vergelijken of je moet bevallen of een miskraam hebt. Ik weet dat ze het tot 16 weken een miskraam noemen maar zzodra je moet bevallen vind ik iets absoluut geen miskraam! Maargoed wie ben ik dan weer he.. Kimm: Honden moet je uitlaten, ik haaaat regen
In het ziekenhuis noemen ze het idd geen miskraam meer. Maar bij het uwv bv weer wel. Voor mij voelde het ook zeker niet als een miskraam. Ik ga off. Boven in bed lekker bones kijken en dan slapen. tot morgen !
nee, je hebt gelijk Kaatje... alles hetzelfde is wel het mooiste. Thom heeft het bedje aan een kant ook helemaal kaal gekregen met z'n tandjes... dat zie je alleen niet als je er gewoon voor staat, is echt aan de binnenkant, dus beetje verf er over en dan is het weer goed. veel succes morgen meid!
@ kaatje en frummel honden moeten inderdaad uitgelaten worden en ik vind 4x per dag minimaal. en daar zal ik niet aan kunnen voldoen om 's avonds om 8 of 9 uur nog een stuk te gaan wandelen. lijkt me heerlijk daar niet van. Laat staan als het regent... zie nu al vaak mensen met een paraplu en een chagie gezicht hihi nee dank je wel leuke dieren maar denk ook niet dat de kater des huizes zo blij zou zijn met een hond (er is ooit een witte hond hier op visite geweest en kater lief heeft zijn hele snuit kapot gekrabt)
Kaatje, bones op tv? WAAR??? hier staat csi erop... slaap lekker voor zo/straks en succes morgenvroeg... ik ga met veel spanning lezen hoe het is gegaan ik duim heeel hard
kimm: volgens mij is er geen bones op tv kan het in de gids ook niet vinden namelijk.. Een hond heeft veel van je tijd en energie nodig, als je hem dat niet kunt geven moet je er niet aan beginnen(vind ik). Vandaar dat wij geen hondje hebben Vind ze wel onwijs leuk! Haha hier ook 4 dominante katten hoor 2 katers en 2 poezen maar vooral de poezen hebben een karaktertje! Voor ons en Declan zijn ze super lief maar zodra er iets binnenkomt wat ze als bedreiging zien, nou berg je maar!! Staan ze met 4 sterk om dex heen en te blazen naar bv de hond. Ze liggen ook altijd langs de box en hebben echt het idee hem te moeten beschermen, heel lief! Ik ken toevallig ook een kindje met pdd-nos. Is echt heel zwaar, vooral omdat je zo weinig hou vast hebt qua steunpunten. Autisme is het niet, ja autistisch verwant. Er lastig om dat als ouder je weg erin te vinden en te doen wat het beste is voor je kindje! Petje af voor je meid!
Autistische kinderen zijn mijn werk. Ik sta als docent voor een brugklas havo/vwo met hoogbegaafde autisten en ik begeleid gezinnen met autistische kinderen. Ik vind ze helemaal geweldig maar zie ook dat ouders het heel zwaar kunnen hebben met hun autistische kind. Kaatje ik weet niet of je het nog leest maar heel veel succes morgen. Kom je ons iets laten weten?