Kaatje, ik wil je even sterkte toewensen voor morgen. Ik duim en hoop dat je een mooi springend kindje zal zien. Mét kloppend hartje natuurlijk. Frummel, jeetje wat heftig was afgelopen week voor jou. Ik ben benieuwd wat er uit de onderzoeken komen. Ik las dat jullie ook al zo zachtjes aan willen beginnen met de andere kamertjes. Wij zijn hier ook begonnen. Lars gaat ook naar een andere kamer. Afgelopen week alles behangen. En morgen komen de nieuwe meubels. Als t zover klaar is, dan zal ik wel even foto showen. Het word heel erg mooi....1 muur met witte sterren op een donkerblauwe ondergrond. En de andere 2 muren zijn donkerblauw. Daar komt zijn naam in het wit op. En ik wil graag van die witte kubbussen aan de muur hebben. Ik kan ze alleen nog niet vinden..... De babykamer blijft zoals ie is. Het behang zit er nog mooi aan. Ik vind het prima zo. Manlief wil wel proberen om de rand van ledikantje te schuren en verven. Ook Lars had blijkbaar wel eens honger als hij op bedje lag Hebben jullie ook dat de voorkant van de commode helemaal kaal is? Wij dus wel. Door de riemen is die hele voorkant kaal...misschien moet daar ook maar een likje verf over. Ben alleen bang dat het alweer snel kaal zal worden. Verder gaat alles super goed met mij. Ik voel me totaal niet zwanger. Afgelopen maandag hebben we de echo gehad. Alles was goed gelukkig. Ik ben alleen 3 dgn naar voren gezet. Offiecieel ben ik nu 1 augustus uitgerekend. Maar daar had ik al rekening mee gehouden. Toch weer bijzonder hoor...zo'n springelevendje kindje in je buik zien...terwijl je dr zelf eigenlijk helemaal niks van merkt. Zoh, en nu ga ik een verdieping hogerop. Ik zal vaker proberen langs te komen. Doei meiden...Lekker slapen straks allemaal.
LEUK!!! Ik sta voor 4 vmbo met volledig lwoo... dus echt allerlei gedragsstoornissen en leerproblemen.
Truus weten jullie al of het een jongen of meisje is? Klinkt erg leuk de kamer! Bij de ikea hebben ze van die kubussen, moet je alleen nog zelf verven
Pdd-nos: mn zwager heeft t en alles word daarop afgeschoven... Pddnos kindjes hebben structuur en regelmaat nodig en vooral cancequent blijven en dat deden mn schoonouders niet dus die is nu met 22 jaar volledige wajongtrekker en heel agressief en aan de drugs
Hihihi...nee...we hebben wel gekeken en gezocht. Maar helaas waren we te vroeg om ook maar iets van een aankomend geslachtsorgaan te kunnen zien. De donkerblauwe kamer word voor Lars. Ikea? oe kijk, moeten we daar maar eens heen....als we bij de karwei en de gamma geweest zijn. Die zijn wat dichter in de buurt.
Goeie morgen, Het is soms ook heel zwaar met ticho. (Is het gek dat ik me druk maak dat me ex al een week niks van zich heeft laten horen naar de kinderen?) Zal wel aan de hormonen liggen ofzo. Vandaag een pittige dag. Ticho zo naar school brengen, boodschappen doen, huishouden, ivy naar fysio, ik naar school heb om half 5 (ja weer een leuke tijd) examen juridische vaardigheden. En moet eerlijk bekennen heb totaal niet geleerd. Dus ben om 3 uur op school en dan heb ik nog heel even om te "leren". Kom straks lezen hoe het met kaatje is Liefs
Kimm: Succes vandaag!! Kaatje: ben nog steeds aan het duimen! EGO: mannetje hier is ziek thuis. Ontsteking aan een tand met daarbij een griepje of zo. Verder weinig bijzonders. Ik mag voor controle-gesprek naar het ziekenhuis ivm U. Stelt hopelijk weer weinig voor. Moet eigenlijk aan de poets..maar zoals iedere week...belabberd weinig trek in. Mag hubbie lekker de stofzuiger naar boven sjouwen.
Nou ja zeg ik had vanmorgen een hele lijst met reacties en hij is gewoon niet geplaatst terwijl ik het wel gezien hebt. Hoe kan dat dan!!
Vandaag op rtl 4 20:30 Crime Scene Investigation 21:25 Law & Order: Los Angeles 22:25Bones 23:30 RTL Nieuws (van de site van rtl)
Wat gek want ik heb staan dat om 22:25 de voice of holland komt en dan om 23:45 het nieuws. Raar dat ze dit dan zo in de gids zetten.